تعجب می‌کنم در اوج زمانی که ضرورت دارد در صحنه بین‌الملل حضور داشته باشیم به دوستان جمهوری اسلامی اجازه ورود به کشور داده نمی‌شود.

گروه بین الملل مشرق- نادر طالب زاده دبیر همایش افق نو  قصد داشت دهه فجر امسال چند نفر از مهمانان اروپایی و آمریکایی را برای شرکت در مراسم دهه فجر به ایران دعوت شوند. از حدود یک ماه پیش اقدامات لازم برای تهیه ویزای این مهمانان انجام و قول مساعد داده شد که در زمان مقرر ویزای میهمانان انجام شود اما متأسفانه اعطای ویزا به مهمانان هر روز به فردا موکول شد تا این‌که ما اصلی‌ترین مهمان خود یعنی پروفسور مایکل جونز را از دست دادیم.

باید مشخص شود جنگ نرم و نامه رهبری را قبول داریم یا نه
نادر طالب زاده دبیر کنفرانس افق نو

خبرنگار بین الملل مشرق در این خصوص گفتگویی را با نادر طالب زاده انجام داده است که متن آن به شرح زیر است.

افق نو در پی کمک به شخصیت های جهای و بین‌المللی در اروپا و آمریکا که علیه اسرائیل و شبکه صهیوینستی مسلط بر غرب مبارزه می کنند است. این ها آدم های وطن پرست و آزادیخواهی هستند که نگران وطن خود می باشند. آن ها تاکید دارند که غرب امروز زیر سلطه محفل های صهیونیستی از بین می‌رود.

افق نو در قالب برنامه های پیش بینی در چارچوب کنفرانس سالیانه و مناسبت های مختلف در طی سال از این شخصیت ها جهت حضور در ایران دعوت بعمل می آورد. با توجه به این برنامه ریزی بنا بود که تعدادی از این افراد در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب شرکت نمایند. هیچ قابل فهم نیست که چرا وزارت امور خارجه در خصوص صدور روادید به آن ها مخالفت می کند.

اقدامات افق نو ربطی به بهبود روابط ایران با غرب ندارد. روابطی که وزارت امورخارجه ادعا می کند در جستجوی احقاق منافع ایران تلاش می کند. این باور کردنی نیست که وزارت امور خارجه به گونه ای عمل کند که گویا در صدد است از مواضع ضد صهیونیستی و ضد اسرائیلی، جمهوری اسلامی ایران به نفع سراب منافع ملی عدول نماید. موضوع این است که اسرائیل در خاورمیانه از جریان مقاومت شکست خورد.

اکنون دامنه شکست اسرائیل به غرب که لانه اصلی صهیونیسم بین الملل است، کشیده شده است. وزارت امورخارجه باید آگاه باشد که اروپا و آمریکا تحت کنترل صهیونیست هاست. تنها در صورتی منافع ایران تامین می شود که نفوذ اسرائیلی ها در غرب کاهش یابد و شکست صهیونیست همانند شکست اسرائیلی ها در خاورمیانه تکرار شود. شبکه گسترده ضد صهیونیستی در اروپا و آمریکا می تواند این شکست را در غرب تضمین نماید.

اگر وزارت امورخارجه تصور می کند که با عقب نشینی از مواضع مترقی، انسانی و جهانی انقلاب اسلامی در طی مذاکراتی با غرب می تواند حقوقی از ملت را احیا کند در این صورت باید ابراز تاسف کرد و باید اظهار داشت که وزارت امور خارجه چیزی از کار حرفه ای خود نمی داند. حتی اگر برادران امور خارجه از روی دست آمریکایی ها کار دیپلماسی را تقلب نمایند متوجه می شوند که ایجاد سمینارهای ضد صهیوینستی و حتی ضد آمریکایی نه تنها مانع به ثمر رسیدن مذاکراتشان نیست بلکه می تواند آن را تقویت می کند.

باید مشخص شود جنگ نرم و نامه رهبری را قبول داریم یا نه
مایکل جونز سردبیر مجله "جنگ فرهنگی"

در چارچوب این طراحی برنامه ریزی شده بود تا در مراسم دهه فجر امسال چند نفر از مهمانان اروپایی و آمریکایی نو برای شرکت در مراسم دهه فجر به ایران دعوت شوند. از حدود یک ماه پیش اقدامات لازم برای تهیه ویزای این مهمانان انجام و قول مساعد داده شد که در زمان مقرر ویزای میهمانان انجام شوداما متأسفانه اعطای ویزا به مهمانان هر روز به فردا موکول شد تا این‌که ما اصلی‌ترین مهمان خود یعنی پروفسور مایکل جونز را از دست دادیم.

پروفسور مایکل جونز سردبیر مجله "جنگ فرهنگی" در آمریکا است که برای چند سخنرانی در دانشگاههای هند به آن کشور مسافرت کرده بود و بنا بود پس از اتمام برنامه خود در هند برای شرکت در مراسم دهه فجر به ایران مسافرت نماید. اما متاسفانه با توجه به توقف بیش از حد وی در هند و انتظار بی نتیجه برای دریافت ورود به ایران تصمیم گرفت نهایتا هند را به مقصد آمریکا ترک نماید.

مهمان دیگری که او هم مانند پروفسور مایکل جونز در کنفرانس افق نو حضور داشت دکتر کشیش استفان سایزر است. او به خاطر درج مقاله‌ای که درباره نقش موساد در حملات یازده سپتامبر نوشته تحت فشار شدید کلیسای انگلیس از طریق لابی صهونیست قرار گرفته است. دکتر استفان سایزر از کشیش‌های شاخص در انگلیس است که در آستانه از دست دادن شغل خود است. اکنون شبکه و جریان ضد صهیونیستی امروز اروپا و آمریکا که بخشی از آن ها جزو مهمانان همایش بین المللی افق نو بودند طی مقاله‌هایی که آخرین آن در سایت کهنه سربازان آمریکا منتشر شد حمایت خود را از این کشیش انگلیسی اعلام کرده‌اند.آخرین مطلبی که در این خصوص به چاپ رسیده است مطلب دکتر انتونی هال با عنوان "یک شهید دیگر در راه حقیقت یابی یازده سپتامبر".

بسیاری از این محققان و منتقدین غرب در تهران با هم آشنا شدند. برای اولین بار در جهان محفلی ایجاد شده است که مبارزین مسالمت جو بتوانند دور هم جمع بشوند و با هم ‌آشنا بشوند. قرار بود مهمانان خارجی ما برای مراسم دهه فجر در چند استان ایران سخنرانی داشته باشند و قطعاً تمام رسانه‌های کشور برای جلسات پرسش و پاسخ با این مهمانان دعوت می‌شدند.

یکی از اقدامات اخیر و مهم پروفسور مایکل جونز نامه بسیار زیبای ایشان در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا بود. ما باید توجه داشته باشیم که امروز جوانان در آمریکا و اروپا برای گرفتن جواب سؤال‌های خود به چه کسانی رجوع می‌کنند. جوانان در غرب به امثال استفان سایزر ها و چروفسورمایکل جونز ها رجوع می‌کنند. کنفرانس افق نو بستری بود تا شخصیت های تاثیر گذار صحنه اجتماعی امروز غرب در یک شبکه وسیع از مواضع ایران دفاع نمایند. این کنفرانس سالی یک بار برگزار می شد. وزارت امورخارجه بلافاصله پس از روی کار آن دولت جدید در شهریور ماه سال 91 با جلوگیری از صدور روادید 40 میهمان برجسته بین المللی از اروپا و آمریکا مانع از برگزاری کنفرانس افق نو گردید.

برای برگزاری کنفرانس افق نو در شهریور ماه سال جاری هم بیش از سه ماه طول کشید و نهایتا وزارت امور خارجه تحت فشار و با اکراه 35 میهمان کنفرانس افق نو تنها دو هفته مانده به برگزاری کنفرانس ویزای آن‌ها صادر شد.

پیام مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا ابتکار بسیار استراتژیکی بود. جوانان ازوپا و آمریکا که اعتمادشان به رسانه های رسمی از بین رفته برای پاسخ به سؤالات بی شمار خود به همین شخصیت ها مراجعه می کنند که متاسفانه امروز برای ورود به ایران به آن‌ها اجازه داده نمی شود.

تعجب می‌کنم در اوج زمانی که ضرورت دارد در صحنه بین‌الملل حضور داشته باشیم به دوستان جمهوری اسلامی اجازه ورد به کشور داده نمی‌شود. یا مسولین وزارت خارجه نمی‌دانند که چه کار می‌کنند یا این‌که برعکس خیلی هم خوب می‌دانند دارند چیکار می‌کنند.

دکتر استفان سایزر به دلیل سفر به ایران، به عنوان یک منتقد که دخالت موساد در حادثه 11 سپتامبر در مرکز توجه قرار داده است، مورد هجمه قرار گرفته است. روزنامه صهیونیستی جروزیلام پست بعد از سفر دکتر سایزر به ایران نوشت "منتقد کهنه کار صهیونیسم خودش را به درد سر انداخت".

با همه مقاومت هایی که برای سفر دوستان ایران به کشور می‌شود ما نخواهیم گذاشت که تاثیرگذاران امروز غرب که در کنار ایران هستند، تنها بمانند. نامه اخیر رهبری یک پرچم بود ما سال‌هاست که به دنبال ارتباط با بیدار شدگان در غرب هستیم. مهمانان کنفرانس افق نو سالهاست که در حال مبارزه هستند. این‌ها کسانی هستند که می‌گویند آمریکا ربوده شده و صهیونیست ها منافع آمریکا را قربانی اهداف اسرائیلی می کنند و یا اروپا تحت استعمار اسرائیل است. کنفرانس افق نو بستری بود که این‌ افراد شناسایی و به ایران دعوت شوند. اکنون هم برای هم همه کارها و حضور میهمانان در مراسم سالروز انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شد که ناگهان دستی از غیب آمد و همه کار را خراب کرد.

این‌ها همان کسانی هستند که مانع از برگزاری کنفرانس افق نو شدند و امروز به پرفسور مایکل جونز، مارک گلن، جیمز فستر و دیگر افراد برجسته آمریکایی اجازه ورود به ایران نمی‌دهند.

باید یک تصمیمی جدی در این زمینه گرفته شود. باید روشن شود که جنگ نرم و دیپلماسی عمومی در غرب اهمیت دارد یا خیر. آیا نامه رهبری را قبول داریم. اگر قبول داریم نباید برای دعوت از منتقدین غرب به کشور التماس کنیم. نباید هر بار که ما می‌خواهد کنفرانس ضد صهیونیستی در ایران برگزار شود، جلوی آن را بگیرند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 97
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ناشناس ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    وزارت امورخارجه باید در مورد ندادن ویزا به دوستان جمهوری اسلامی برای ورود به ایران پاسخگوی افکار عمومی باشد.
  • ناشناس ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بابا جناب ظریف که در شروع کارشون گفتند آن مرد که هلوکاست را افسانه میدانست دیگر رفته است ! یعنی کنفرانس ضد صهیونیستی برگزار نکنید !!!
  • ریاستی ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خب کری رو دعوت میکردید!!!
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بخدااکثرانتقادهای من ازسردلسوزی وفشار روحی ازعملکرد غلط مسئولین نظام هست که متاسفانه اکثرقریب به اتفاق آنها پخش نمی شود متاسفانه ما زمانی باختیم که بدون تفکر وبه ظاهر رای دادیم ما دراین یکسال خیلی چیزهارا ازدست داده ایم خود باخته شده ایم داشته هامونو ازدست دادیم وداریم میدیم آقا مسئولی که تابعیت دوگانه داره اون به درد این پابرهنه ها نخواهد خورد وای بر ما کی میخواهیم به خود بیاییم
  • ایلیاتیزهوش ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    نادر طالب زاده از وجناتش پیداست که مرد روشنفکری است اما متاسفانه وقتی به نود درصد روحانیون و آخوندهای کشورمون نگاه میکنیم چیزی جز جهل مرکب و بلاهت و ریا نمیبینیم و در خصوص کارشکنی دولت برای ممانعت از پرپایی این همایش ضدصهیونیستی صریحا و علنا هشدارمیدهم از این رویه عدول کنند وگرنه ایران کربلا خواهدشد
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اندکی صبر باید . سرپیری و معرکه گیری !......وقتی آقای طالب زاده شاکی می شود یعنی روشنفکران ما میدانند امروز باید بگذرد . تا خانم روت و کری هستند چه جای آزادگان دنیا.؟.............. اندکی صبر باید ....باور هم باورهای قدیم !
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    به کجا رسیدیم خدایا اخروعاقبته مارو بااین مسیولا ختم بخیرکن
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آنچه امروز در صحنه دنیا می بینیم جنگ فرهنگ و بی فرهنگی است. آنچه فرهنگ غرب نامیده اند عین توحش و بی فرهنگی است. پس جنگ فرهنگی در کار نیست.
  • حمید ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    امثال اقای طالب زاده و وحیدو سعید جلیلی کی میخوان بفهمن این دولت هیچ نزدیکی ای ب افکار امثال شما ک دنبال آرمانها هستید نداره ؟!
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    چکار به روحانیون داری برادر؟ حالا 4 تا روحانی خود باخته غرب شدن دلیلی نداره که 90 درصد روحانیت رو به بلاهت توصیف کنی.
  • ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    دولت محترم چند وقتیه داره مذاکره میکنه، میشه یک نفر بگه نتیجه این مذاکرات جز افزایش فشار و تحریم چی بوده، معلوم میشه ترس دارین که راه نمیدین یعنی از هند کمترین،الان دیگه جان کری رو خوشحال کردن. اینطور میخواهید خدمت بکنین آقای شیخ حسن، حسن خطر ناشی حسن
  • ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    وزرات خارجه فقط بلده به دشمنای ایران اجازه ی ورود بده تا برن با فتنه گرا دیدار کنن اما افراد حق طلب حقیقت جو حق ندارن بیان
  • شهرام ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بابا اگه تبلیغات بی بی سی نبود اقای ظریف الان خونه تشریف داشت خب پس توقع زیادی نداشته باش اقای طالبزاده .فرزند انقلاب هستن ایشون خب همه فرزندان که خوب نیستن هستن؟
  • رها ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    فعلا دولت دست اصلاح طلبان افتاده و این دسته کشته مرده غربیها هستند....انتظار بیجائی از این جماعت ... دارید....
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    وقتی رأی می‌دهیم باید دقت کنیم.
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    وای بر سیاستی که اخر امال ان جلب رضایت اسرائیل وامریکا باشد
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    با هم قدم میزدند یه حالی هم میکردن
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    وزارت امور خارجه ما خیلی وقته کلا تعطیله.
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    از این که از وجنات کسی پی برده ای مرد روشنفکری است معلوم میشه قضاوتت ذرباره روحانیون چقدر عالمانه است
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آقای طالب زاده مگر وزارت خارجه کارگر و غلام حلقه به گوش شماست که برای مهمانهای شما ویزا صادر کنه؟
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اصلا این قضیه چه ربطی به روحانیت داره.اتفاقا نامه خطاب به جوانان اورچایی از کسی صادر شده که خود در درجه اول روحانی هست.چرا بدون اینکه دیدی وسیع نسبت به مسائل داشته باشیم یکطرفه قضاو می کنیم.الان هرکسی از زنش کتک خورده یا چکش برکشت می خوره یا بچه اش سرما می خوره از چش روحانیت می بینه.
  • بنده خدا ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    باید برای تامین نظر امریکای جنایتکار تدبیر و امید داشته باشیم !!!!!!!!
  • سيد ساداتي ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    حضرت آقا با اين تفكرش باز هم دنيا راشگفت زده كردند .جانم فداي رهبر .
  • گنهكار ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    من با آقاي طالب زاده صحبت كردم و صحبتهاشو گوش كردم. آدم چيز فهميه. بچه مسلمونه. من دوستش دارم. افتاده و خاكيه. حيفه فرصت رت به امثال اين عزيزان داده نشه كه با صاحبنظران و انديشمندان گفتگو نكنند. بالاخره تبليغ نظامه مگه نه؟ از اون طرف پسر نوذري با فرد آمريكايي كه موفق در تجارت بود برنامه داره اما اين بچه مسلمونها كه سنگ اسلام را به سينه مي زنند اينجوري بايد باهاشون برخوردبشه! طالب زاده! ارادت
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بابا شهر خبری ها شما هم عالمی هستید ها !! اجازه رای دادن به مطالب نمی دید از روشنفکری حمایت می کنید!!!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    احسنت
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اره کری را دعوت میکردند که روی پل طبیعت با هم قدم بزنند...
  • سعید ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ایول باحال بود خخخخخ
  • MohammaD ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اینها ابروی کشور ایران را بردند با این کارشان..دوستان و متحدان جمهوری اسلامی در مورد ایران چه فکری میکنند....
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    دلیلش واضحه. آقایون نمیخوان کدخدا رو عصبانی کنند
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    چرا اجازه بدن؟ تا هر جور مرج و درگیری دیپلماتیک پیش بیاد!! کارشون درسته
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    میگن دولت قبل هیچ کاری نکرده در صورتی که دیروز فقط حدود 700 طرح عمرانی اموزشی در سراسر کشور به دستور همین اقا افتتاح شد. پس این طرحها رو که اجرا کرده و جالبتر از اون اینه که بعضی از فاز های پارس جنوبی از ابتدای سال 92 که تا 96درصد تکمیل شده اون چهار درصد رو تکمیل نمیکنند سازمان هوا فضا رو تعطیل کردند اورانیوم 20% رو نابود کردند بنزین تولید داخل رو نابود کردن طوری که افغانستان هم از ما نمیخره تازه منتقدان هم برن به جهنم وهزارتا فحش و ناسزا دیگه تازه احترام پاسپورت ایرانی رو عشقه
  • سعید ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مگه همین آقای ظریف نبود که با تجمع علیه بهاییان مخالفت کرد؟....حالا توقع دارید با جلساتی که علیه صهیونیست ها برگزار میشه مخالفت نکنه؟..
  • مصطفی رحیمی مطلق ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    در حال حاضر اولویت وزارت خارجه به امور خارج از چارچوب ارزشها و دغدغه های انقلاب اسلامی معطوف است. متاسفانه منافع ملی از نظر ایشان اولویت ندارد و دنبال کسب رضایت کدخدا میباشند. البته این نیز خواهد گذشت و روسیاهی برای ذغال است.
  • سراج ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    در جنگ احد پیامبر فرمود این تپه را خالی نکنید نتیجه گوش ندادن به این امر چه شد حضرت اقا فرمودند انتخاف شما 40 ساله است نه 4 ساله ما اکنون در زمان بدر احدیم نه .... پیروزی ما در زمان انتخابات فقط ده ضربه شمشیر بود دوستان قران به سر نیزه های دیروز مشکلات اقتصادی امروز بود که خود همین اقایان به وجود اوردند ما جنگ برده را باختیم بصیرت نداشتیم وای بر ما و صد وای بر ما با تشکر هز مشرق اگر منتشر شود
  • MohammaD ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    احتمالا یکی از پیش شرطهای توافق خیالی هسته ای جلو گیری از این اندیشمندان منتقد غرب به کشور میباشد...دلیلی نداشت که وزارت خارجه در این مورد کم لطفی کند...متاسفم..من به عنوان یک ایرانی این برخورد خصمانه وزارت خارجه را نمیبخشم
  • الی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مگه اوین عمل خاک برسری این دولت بود, ان شالله این 2 سال و اندی هم تموم میشه و میرید به امون خدا تا از این همه حقارتی که بهمون دادید خلاص شیم. مشرق نامردی اگه تائید نکنی
  • الی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مطمئنا خودت هم نفهمیدی چی گفتی !!!
  • ناشناس ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی .
  • ناشناس ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    عجب صبری خدا دارد .
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    نخير جانم !!وزارت خارجه در دولت تدبير!!!اجالتا" تبديل شده به محل صدور ويزا براي ورود ديپلماتها و مسئولان دست چندم غربي به كشور براي مداخله در كوچكترين وساده ترين مسائل داخلي ايران و تعيين تكليف براي مسئولان كشورما!!!!!!
  • بي سوات ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خودكرده را تدبير نيست.خودمان كرديم كه لعنت بر خودمان باد. خودمان با دست خودمان يك دولتي روي كار آورديم كه ... خود كرده را تدبير نيست كه نيست ..........!!!!!
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مردم حق تعیین سرنوشت باید داشته باشند -
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    عَسي أن تكرَهوا شَيئاً وهو خيرٌ لكم .....
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    من انتخابات قبلی هم به ایشون رای ندادم ولی اگه قرار بود ما با حقارت و ... پیشرفت کنیم که تازه از پیشرفت هم خبری نیست خوب اصلا چرا انقلاب کردیم همون قبل انقلاب هم با باج دادن به آمریکا یه پیشرفت معمولی داشتیم
  • کج فهم ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    .....، تو ایام دهه فجر یاد شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی کردید، بی خود 36 سال کدخدا میگه من مخالفم شما ها متوجه نمیشوید حالا که ......دستورات را درست اجرا میکند پیدا شده شما هی ازش ایراد بگیرد ببیندید میتوانید دوباره کدخدا را با ما سر اخم بندازید؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    نه غلام نيست، انقلابي هم كه نيست! حداقل ميتوانست به عنوان يه توريست ويزا بده! اين كار هم ازش بر نمي آد!!؟
  • مانی ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه برخی علنا هم دارن انقلاب و نهادهای انقلابی رو زیر سوال میبرن امثال آخوند شیرازی ها زیاد هستند
  • مانی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    یه روز میرسه که تو همین دولت یا دولت بعدی با هد ایت حاج آقا غرب دوست ، امریکایی ها با ما دست خواهند داد ، اون روز وای بر ما چون امام گفت تا اونجایی زنده ایم که امریکا رو دشمن خود بدانیم . .....
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اختیارکشور بد ست .... افتاده است .....خدایا هرکسی درهر سمتی ولباسی به این نظام مقدس مردم شریفش خدمت میکند کمک اشکن وهرکسی به نظام اسلامی ومردم خیانت میکند محو نابودش فرما بامنافقان صدر اسلام دردوزخ هم نشین شان کن
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    + دادم البته یک جنگ فرهنگی تمام عیار در کار است
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    وای خدایا بیش از 2 سال!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مشرق در پاسخ به نظرات چرا جای "انصراف" و "ارسال" را عوض کردی؟ آدم بطور طبیعی دستش سمت راست میره و نوشته اش از بین میره
  • یه برادر ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    احسنت
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    امــــــــــــــــــــــــروز دولت رفته اصفهان . اصفهانی ها گفتن نمی رن به استقبال.
  • عااااااشق وطن ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خب لابد میترسن با روح مذاکرات سنخیت نداشته باشه .حالا ببینید به چند نفر از حامیان خارجی فتنه ویزای ورود به کشور و دیدار با نوچه های فتنه دادن؟؟؟ متاسفم برای وزارت خانه ای که وظیفه ش در تعاملات منطقه ای بسط افکار انقلاب و آرمانهای حضرت امام(ره) و منویات حضرت آقاست اون وقت چی؟متاسفم.و آن مرد همچنان میخندید شاید که روح لطیف مذاکرات آزرده خاطر نگردد.
  • یه برادر ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    دمت گرم
  • سعید ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    احسنت به شما نظرات با بصیرتی بود
  • مجید ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    تا حالا فکر میکردم سهوا این کارا رو میکنه وزارت امور خارجه ولی انگار غرض در کاره نا امید شدم ازشون
  • سعید ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    طرفداری از حق باعث گسترش نظم و قانونه و نه هرج و مرج هرج و مرج وقتی ایجاد میشه که کسانی از ترسشون از ظالم دفاع کنن
  • کج فهم ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    مشرق نیم بندش کردی منظور و درست نمیرسونه ها اما باشه همین قدرش هم تو این فضا غنیمته، خودت تنهائی که بهره شو بردی ....
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ولله من دیگه به اینکه این آقایان دولتی امروز برای جمهوری اسلامی کار میکنن شک کردم. واقعا منافع کدوم طرفو داری حفظ میکنی برادر؟
  • شعبان ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بدبخت ملتی که امثال طالب زاده و رحیم پور ازغدی و ... شدن روشنفکراش
  • saeed ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    غصه نخور جناب طالبزاده به جای ایشان خانم روت را میارن تا هرچی دلش خواست بگه وبره انگار نه انگار که دراین کشور خونی برای حقیقت طلبی ریخته شده است شهدا مارا خواهند بخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    عوضش احترام رو به پاسپورت ایرانی برگردوند دیگه ابوطالبی رو دیدید!!!! نخندید گفتم نخندید
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    زمانی ساواک در ایران مامور اجرای اوامر استکبار بود والان...هیچ
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    به نود درصد؟! خودتی خودت فهمیدی!!
  • فاطمه ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    حیف
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ملت ما خوابه ...ساکت باش.
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    میدونن دارن میگن که شاید ..شاید مردم ما به هوش بیان.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آره بخدا...ملت ناشکر ما چیزی بیش از این مسولین سست عنصر چیزی لایقشون نیست.
  • محمود ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خدا لعنتشان کند به حق 14 معصوم خدا نفرین بر اینها
  • محمود ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    دقیقا مطمئن علت رای اوردن شخص روحانی گل لباس روحانیتش بود چند درصد
  • محمود ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    والا بعضی دوستانم نظراتی میدهن ها دقیقا فکر میکردین به این نتیحه میرسیدین البته خود من هم دیگر روحانیت رو در اون پتاسنیل زمان انقلاب نمیبینم ولی خوب بودنشون بهتر از نبودنشون
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اگه ما 2 نفر روشنفکر حقیقی در ایران داشته باشیم یکی ش نادر طالب زاده س یکی ش هم رحیم پور ازغدی
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    نمی بینی هزار هزار داره هواپیمای بویینگ نو وارد کشور میشه، نمی بینی مشکلات اقتصادی حل شده؟ نمی بینی؟؟؟
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    یه جور میگه مهمان شما انگار ناهار دعوتشون کرده!!! از بودجه بیت المال حقوق میگیرن که همین ویزا رو صادر کنن! منتهی موافقین جمهوری اسلامی حق ورود ندارن اما برای حامیان براندازی فرش قرمز پهن میکنن.
  • مجید ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    به این میگن آزادی بیان حرفتو زدی اما بذار جوابتم بدیم میشه دلیل بیاری که چرا اینا روشنفکر نیستن اگه حرفاشونو قبول نداری بیا با دلیل بگو من این حرفا رو قبول ندارم نه اینکه بیای کلی گویی کنی /البته میدنم که شما یکبار هم صحبت های اینا رو نشنیدی مخصوصا آقای اذغدی رو /میذارم به حساب ندونستن شما
  • پیروز ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    جروزالم پست ارگان رسمی موساده
  • سعید ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ما عادت کردیم از امثال شما بجای حرف منطقی مسخره بازی و ناسزا بشنویم
  • رضا ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    روحانیت منفعل همیشه منفعل بوده و روحانیت فعال هم از قبل از انقلاب تا الان فعالیت خودش رو داشاه اما این آمار90 درصد رو ازکجا آوردید؟؟
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    هههههه شعبون بی مخ زنده شد خخخخخخخخ
  • مهیار ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اشتباه مثبت دادم منفی داره خیلی زیاد اگر هر جای دنیا در هر زمانی (در دوران غیبت) ما روشنفکر دینی بوده و هست به صدقه سر عالمان دینی است.
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    حالا خدایی این کنفرانسه با پول بیت المال مفید هم هست؟
  • مصطفی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ازطریق ویدئو کنفرانس سمیناررابرگزار نمایید فاستقم کما امرت
  • ali ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    از طریق ویدیو کنفرانس سمینار را برگزارنمایید.
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    مشرق چرا نظرمو نذاشتی همون که در مورد جورج سوروس و دیک چنی بود....خیلی نامردین رو چه حساب کتابی نظرا رو میزارین تو سایتتون.حتما باید جنگ لفظی باشه شما خوشتون بیا طرف عر چی خواسته گفته نظرشو گذاشتی من جز حق چیز دیگه ای نگفتم ملت باید بدونن به کی رای دادن
  • محمد ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    نوکر امریکایی نمیخوایم نمیخوایم!!! وزیر بی کفایت نمیخوایم نمیخوایم!!
  • ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    اسم با مسما داری. واقعا شخصیتت مثل سلف معنویت شعبان بیمخه. البته از نوع مدرنش. نه استدلالی نه حرفی فقط یک مشت حرف خاله زنکی
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    واقعا تأسف آور است. این مطلب را که خواندم یاد قدم زدن وزیر امور خارجه با جان کری افتادم.
  • مرد غارنشین ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    دم مشرق گرم که نظرتو نمیذاره من دستشو می بوسم شما ها آش رو با جاش میخورین
  • زهرا ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    راهپیمایی 22 بهمن روز تجدید عهدباامام وشهدا ورهبر روشن ضمیر وآگاه مبارک باشد برهمه آزادگان دنیامخصوصا" ملت شریف ایران---22بهمن روزشکست دشمن روز پیروزی ما--- (روزی که مشتی بردهان یاوه گویان دولتی که می خواهند رفراندوم برگزارکنند برای هسته ای)
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    گل گفتی و گل گفتی سنگ تمام گذاشتی
  • سربازولایت ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    برای وزارت خارجه متاسفم.... اقای طالب زاده باقوت بکارخودت ادامه بده...خداشماروحفظ کند
  • هانی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    نظرات جالب بود/معلومه که مردم ایران زمین هنوز بیدارن.. واین یعنی.....دولتمردان بیشتر حواسشونو جمع کنند.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    مرگ بر صهیونوفیل ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس