کد خبر 303282
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

در طراحی صفحه جدید ورزشی احترام به خواسته و ذائقه مخاطبان ورزشی مشرق اولویت داشته و سعی بر جلب رضایت همه بوده است.

گروه ورزشی مشرق - با یاری خداوند متعال و در راستای احترام به مخاطبان گرامیِ سرویس ورزشی مشرق و در نظر گرفتن نیازهای دلخواه و ضروری شما عزیزان، تا جایی که در توان‌مان بوده سعی کرده‌ایم که رضایت علاقه مندان به ورزش را جلب کنیم، هرچند راضی کردن همه سلایق نه در توان ما بلکه در توان هیچ کس نیست و همیشه عده ای راضی و عده ای ناراضی خواهند بود و این طبیعت هر کاری است.

 این مژده را به علاقه مندان فوتبال هم می دهیم که تا چند روز آینده از صفحه ویژه نامه مخصوص جام جهانی 2014 برزیل که در برگیرنده اخبار، حواشی، گزارش، فیلم، عکس، تاریخچه کامل، معرفی تیمها و دهها مطلب مفید، جامع و متنوع دیگر است، رونمایی خواهیم کرد.

اما با مشاهده نظرات مخاطبان که تا حد امکان در اسرع وقت منتشر شده و خواهد شد، خود را مصمم دیدیم که تلاشمان را برای رضایت بیشتر به کار گیریم و در اولین گام تغییرات مختصر و البته مفیدی که در آینده کاملتر هم می شود، برای دسترسی به اخبار ورزشی و نتایج مسابقات در صفحه خود ایجاد کرده‌ایم که در زیر به صورت مصور خواهید دید:

{$sepehr_album_11912}
*** گروه ورزشی مشرق خود را هرگز بی عیب ندانسته و آماده شنیدن هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر است. هر نظری که در رابطه با این صفحه دارید را حتماً بیان کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دوستدار مشرق ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    صفحات ورزشی مشرق عالیه. واقعا تحلیل ها و تاریخچه ها و مقاله ها و آمارها و بخش جام جهانی و آشنایی به بزرگان فوتبال و.......و..... عالیه یه دونه باشی مشرق
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    تا وقتی که جداول را به صورت عکس قرار میدهید، کار شما ارزشی ندارد !!!!
  • serena ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    مشرق یه درخواستی ازتون داشتم،لطفا آمار دید و بازدید امروز،دیروز،ماه و سال را بگذارید،ممنون می شوم،با تشکر...
  • محمد ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام مشرق نيوز. اصولاً خلاقيت و نوآوري نشان دهنده رشد است و رشد هم از يك تفكر بالنده و انسانهايي آرمان خواه بر مي‌آيد. پس از اين بابت از شما متشكرم و اميدوارم همواره به خلاقيت و نوآوري در جهت رشد اهميت دهيد. خواهشي هم دارم. به اسم كري خواني، هر نظري را منتشر نفرماييد. اينكه جذابيت ورزش به كري خواني است، مگر وحي است كه به آن معتقد باشيد؟! شما راه خود را برويد. اصلاً الگوي جديدي باشيد در زمينه ورزش به شرط اخلاق. مخاطبان هم با الگوي جديد خو مي‌گيرند. خو نگرفتند هم مشكلي نيست. شما كارتان را در جهت اشاعه اخلاق و ايجاد فضاي آرام و بانشاط براي همه انجام داده‌ايد. "يا حق"
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    بله واقعن هم چقد متفاوت شده!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس