تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد تا شاگردان تونی‌ اولیویه‌را وداع زودهنگامی با این رقابتها داشته باشند.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار از روز نخست هفته پنجم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب سه‌شنبه دو تیم فوتبال الاتحاد عربستان و تراکتورسازی ایران برابر هم به میدان رفتند که تیم الاتحاد با پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز، ضمن صعود به مرحله دوم این مسابقات، زمینه حذف زودهنگام نماینده ایران از این مسابقات را فراهم کرد.


در این بازی که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، عبدالفتاح عسیری (18) و مختار فلاته (60) برای تیم الاتحاد گلزنی کرد. ضمن اینکه میلاد فخرالدینی در دقیقه 25 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم تراکتورسازی بیش از 65 دقیقه را با 10 بازیکن مقابل میزبان قدرتمند خود قرار بگیرد.

شاگردان تونی اولیویرا که در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم رفته بودند و در یک دیدار خوب به پیروزی یک بر صفر رسیدند امروز نشانی از آن بازی نداشتند. تراکتورسازی در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در اکثر دقایق بازی الاتحاد سوار بر توپ میدان بود.

در دقیقه 66 خطای حامد لک روی مهاجم حریف که یک کارت زرد برای او به همراه داشت الاتحاد را صاحب یک پنالتی کرد که این دروازه‌بان ضربه فهد المولد را دریافت کرد.

با این شکست الاتحاد 9 امتیازی شد و پشت سر العین 10 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت. تراکتورسازی با کسب 5 امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا حذف این تیم قطعی شود. لخویا با کسب 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در این دیدار حامد لک، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی اسدی، علی کریمی، مهدی کریمیان، میثم بائو ( 30 حسین مهرآزما)، سعید دقیقی، جواد کاظمیان ( 53 سعید آقایی) و کریم انصاری‌فرد برای تراکتورسازی به میدان رفتند.

تراکتورسازی امسال نیز همانند سال قبل لیگ قهرمانان اسیا را با برد شروع کرد اما در ادامه با عدم کسب نتیجه همچون سال قبل حذفی تلخ و زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا داشت. سناریو سال قبل برای شاگردان تونی اولیویرا بار دیگر تکرار شد تا تراکتورسازی با کسب تجربه به حضور در لیگ قهرمانان سال بعد امید داشته باشد.

در دیگر مسابقه این گروه، امشب تیم فوتبال العین امارات با 5 گل از سد لخویا قطر گذشته بود و با 10 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قعطی کرده بود.

جدول رده‌بندی گروه C بعد از پایان دیدارهای روز هفته پنجم این رقابتها به شرح زیر است:

حذف تلخ تراکتورسازی در آسیا +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وحید ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    خدا حافظظظظظظظ
  • امیر تبریز اوغلی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اینم از الطاف تیم ملی ایران به تراختور کبیر. بازیکن 5 ساعت قبل از بازی میرسه به تیم. هر چند تراختور هم امشب اصلا خوب نبود و 80دقیقه 10 نفره بازی کردن کار خودشو کرد
  • سورنا ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    آخه دوتا بازیکن چکار میتونستند بکنند. جلوجلو میان بازیکنانو میذارن آزاد.به تیم ملی ربطی نداره میخواستن مثل استقلال وسپاهان بازیکن ندن.
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    برخی بازیکنان تیم شما مشکل روانی دارن!! توی 4 بازی سه تا کارت قرمز!!.....این یعنی سطح خشونت بالاست
  • کاپیتان ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    با سپاهان خبای حال کردم دمش گرم4 تا زد دعا میکنم فردا هم استقلال الشباب رو ببره من همیشه گفتم از ایران 2 تا تیم آسیایی هستند و بلدند بازی کنن استقلال و سپاهان اصلا" پرسپولیس و تراکتور و فولاد و ... کلاس کارشون یه سر و گردن از این دوتا پایین تره
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    سطح فنی بازیکنان ایرانی به شدت افت کرده این رو میشه در اکثر بازیها با تیم های باشگاهی عربی دید دلیلش هم مشخصه چون رسانه ها و صداوسیما 20 ساله مردم رو با بزبن زیرش یک دربی و دو تیم سرخ آبی مشغول کردن و با سانسور و نشان دادن سطح پیشرفت کشورهای عربی مثل قطر عربستان امارات عمان و شرق آسیا و حتی آسیای میانه به بقای توهمات خود دامه دهند ولی تا چند سال دیگه میشه با پاک کردن صورت مسائله دنبال راه حل واقعی نرفت
  • ناشناس ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    1 0
    'گازائیل گران میشود تراختور دیکه نمتونه کار کنه
  • محسنم ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    1 0
    دیدید چوب خدا رو چقدر بی صداست... حالا هی بنده لنگی باشید وبهش خدمت کنید...حالا گرچه طرف هم عربستانی بود ولی به هر حال جگرم حال اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    آره کلاس کار فولاد از سپاهان و استقلال پایین تره که قهرمان شد!!
  • ایرانی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    سپاهان آره ولی استقلالی ها پول پرستن تا پول ندی بازی نمیکنن. دم سپاهانی ها گرم
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    دلیلش پول مفته
  • ساسان ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا این دو تا تیم برن یاد بگیرن چطوری تو لیگ ایران بازی کنند بقیش پیشکش
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    این تراکتور جلوی تماشاگراش جو میگیره میبره اصلا باید یک فکری بشه این تیم ها اصلا به اسیا نرند حتی اگر اول دوم هم بشند
  • عبدالله ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اطلاعاتت غلط است . وقتی سپاهان و استقلال بازیکن ندادند کیروش هم بازیکن های تراکتور و فولاد را در اختیار تیمشان قرارداد. از تراکتور لک و انصاری فردعت شدند که دیشب هم 90 دقیقه بازی کردند.
  • عبدالله ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    وقتی سپاهان و استقلال بازیکن ندادند کیروش هم کاری حرفه ای کرد و بازیکنان تراکتور و فولاد را در اختیار تیم هایشان قرارداد. تا اگر باختند تقصیر را بر گردن کیروش نیاندازند. مثل دیشب تراکتور.
  • رامین پاشا ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    انهایی که چشه دیدن موفقیت تیراختور رو ندارن برن بمیرند.باختیم ولی تا سه نشه بازی نمیشه انشاالله فصل آینده صعود خواهیم کرد.یاشاسین آزربایجانیم
  • کاپیتان ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    عبدالله آفرین دقیقا" همین طوره ضمنا"در جواب مجتبی،ایرانی،ساسان استقلال وقتی قهرمان میشد با تیم دوم 10 امتیاز فاصله داشت یه جوری میگید پنجم!!! هر کی ندونه فک میکنه چند امتیاز فاصله داشتن! استقلال و سپاهان کم از قهرمانی نداشتن همه تا آخرین لحظه تو کورس بودن این لنگ بود که با دست دادن ابر و ماه و خورشید وفلک تازه شد دوم!!!! فصل پیشم که داشت میرفت دست 1 آقایون سیبیل داورا رو چرب کردن نذاشتن! نذار دهنم وا شه
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا چرا آزربایجان؟ چرا آذربایجان نه؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    تیمی که در آستانه بازی آسیائی ....در مقابل استقلال .... تا مرحله جِر دادن و کشتن خودش پیش میره .... عاقبتی بهتر از این نباید داشته باشه .....!!!! خوش گَلدی تراختور ...... الله صبر وِرسِن....!!!
  • شهریار رخشانفر از قزوین ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    سلام . ما همیشه به تیم پرطرفدار محبوب خودمان تراکتور افتخار میکنیم وبه سهم خودمان سعی میکنیم باحضور در ورزشگاهها تیم همیشه محبوب تراکتوررا تشویق کنیم .وحتی زمانیکه تراکتور در لیگ یک هم بود واسه به لیگ برتر آمدنش لحظه شماری میکردیم . طرفدارهای های تراکتور هوادارهمیشگی هستند وبایک باخت وچندتا نتیجه ضعیف رنگ عوض نمیکنند. ولی بعضی از بازیکن های تراکتور هماهنگ باتیم نیستند ویاازنظرفنی وقدرت بدنی درحد تیم تراکتور نیستند دربازی باتیم های حرفه ای وبازیکنان بزرگ بین المللی برخی از بازیکنان دچار مشکل میشوند وبنظرم کار مربی هم نیست این مسئله رادرمدت کوتاهی بطور کامل حل کند حالا که بازی ها تمام شده و فصل نقل وانتقالات هم داره شروع میشه امیدوارم که مسئولین محترم تراکتور سازی در جذب کادرفنی وبازیکنان تیم بادقت وبررسی بیشتر خوب عمل کنند. جا دارد از همیجا از کارخوب وشایسته مسئولین محترم تیم گسترش فولادوآقای رسول خطیبی بابت جذب بازیکنان بومی وجوان وآینده دار تشکر وقدردانی کنیم وهمین بازیکنان باترکیبی از سایر بازیکنان جوان وشاخص سایرتیم های آذربایجانی تا یکی دوسال آینده اسکلت اصلی تیم را تشکیل خواهند داد. باآرزوی روزهای خوب برای تیم سرخ پوش تراکتور.
  • وحید ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    محسن جون عجیب حال اومدددددددددددددد
  • علی ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    تبریز اوغری جان ، شما علنا بگو در همه مسایل از فوتبال و تیم ملی خلیج فارس و .... دشمن ایران هستی خودتو راحت کن لازم نکرده پول بیت المال ایران رو بخوری و در همه موارد نظرات ضد ایرانی بدی.. در ضمن اونکه کبیر بود توو حمام فین کاشان کشتنش..
  • علی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    منظورش کاملا معلومه ، یعنی آقای پاشا ... گوشا ، پان... تشریف دارن..!!
  • امید از اصف ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    دوستان اذری به قول خودتون عیبی یوخ انشاا... سال دیگه جبران میشه تراکتور حقش نبود در این مرحله حذف بشه
  • حمیدی ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    دلم خنک شد تو لیگ برتر به استقلال نارو زد این است چوب خدا که بی صداست .
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    چوب خدا!!!...برو عمو......
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    داری میسوزی،بسوز جانم،آی آب...
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    تو هم بسوز جانم،آی آب...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس