تیم فوتبال سپاهان ایران که تا قبل از بازی های امروز قعرنشین گروه خود بود برابر تیم السد قطر به پیروزی پرگل دست یافت تا به صدرجدول صعود کند.

سپاهان با تحقیر قطری‌ها صدرنشین شد/ زردپوشان یک امتیاز تا صعود +جدول
به گزارش مشرق، در هفته پنجم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب سه‌شنبه دو تیم فوتبال سپاهان ایران و السد قطر برابر هم به میدان رفتند که شاگردان زلاتکو کرانچار موفق شدند با پیروزی ارزشمند 4 بر صفر مقابل این تیم قطری، ضمن صعود به صدر جدول، شانس خود را برای حضور در مرحله حذفی این مسابقات افزایش دهند.

در این بازی که از گروه D و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، مهدی شریفی (48 و 56)، جواهیر سوکای (63) و یعقوب کریمی (3+90) گل‌های تیم سپاهان را در این بازی به ثمر رساندند. ضمن اینکه شجاع خلیل‌زاده از تیم سپاهان و ندیر بلحاج و ابراهیم ماجد از تیم السد بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

در نیمه اول بازی متعادلی را از هریک از دو تیم شاهد بودیم، البته سپاهان فرصت‌های گل زنی بهتری نسبت به السد داشت. در یکی از این فرصت ها حسین پاپی از سمت چپ توپ را روی دروازه السد ارسال کردو ضربه سر مهدی شریفی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سپاهان حملات خود را ادامه داد تا اینکه در دقیقه 36 بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدکه احسان حاج صفی توپ را روی دروازه ارسال کرد و شجاع خلیل زاده هم توپ را به گل تبدیل کرد اما داور مسابقه گل را آفساید اعلام کرد.

در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم بازی، علی کریمی روی اشتباه بازیکن السد با دروازه بان این تیم تک به تک شد که ضربه او پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 47 مهدی شریفی پشت محوطه جریمه السد صاحب فرصت شوت زنی شد و ضربه پای راست او به زیبایی درون دروازه قرار گرفت.

حیسن پاپی در دقیقه 55 پاس زیبایی را درون محوطه جریمه برای مهدی شریفی ارسال کرد و شریفی نیز با پای راست، گل دوم خود و سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 63 جواهیرسوکای حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و در ادامه پشت محوطه جریمه شوت زیبایی را با پای چپ روانه دروازه السد کرد که ضربه او به زیبایی درون دروازه قرار گرفت.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی هم پس از ارسال زمینی احسان حاج صفی، مدافع السد به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا چهارمین گل سپاهان هم وارد دروازه نماینده قطر شود.

سپاهان در این بازی با ترکیب،شهاب گردان،محمدعلی احمدی،علی حمودی ،احسان حاج صفی،مهدی شریفی،امیدابراهیمی ،علی کریمی، سرجیو فن دیک،حسین پاپی،شجاع خلیل زاده،هادی عقیلی بازی را آغاز کرد.

السد نیز امروز با ترکیب ،سعدالشیب، عبدالکریم حسن،مختار المهدی،محمد کسولا، خلف الابراهیم،حسن حیدوس،رودریگو تاباتا،ابراهیم ماجد،نظیر بالحاج،لیجونگ سو، محمد مصعف به میدان رفت.

سپاهان با این پیروزی هفت امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول گروه D رفت. با این پیروزی سپاهان شانس فراوانی پیدا کرد که با پیروزی در دیدار هفته آینده برابر الهلال به مرحله حذفی صعود کند. با این شرایط احتمال اینکه سپاهان بازیکنان ملی پوشش را پس از بازی امشب در اختیار تیم ملی قرار دهد هم بسیار اندک شد.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و الهلال عربستان از ساعت 21 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سپاهان  که تا قبل از بازی های امروز قعرنشین گروه خود بود صدرنشین گروه شود.

به گزارش مشرق، سپاهان در آخرین دیدار خود سه شنبه 2 اردیبهشت در عربستان میهمان الهلال خواهد بود و با یک تساوی هم به دور بعد صعود خواهد کرد.

سپاهان با 4 گل صدرنشین شد +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    بازم به غیرت سپاهان ,سرخ آبی ها که همش جلوی عربا کم میارن ,
  • ناشناس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    بالاخره سپاهان این بار به جای اینکه4تا از اعراب بخورد4تا زد خوبه نباید در برابر اعراب وهابی شکست بخوریم
  • طوفان زرد ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    تبریک .انشاا...3 نماینده دیگر هم از خجالت عرب ها دربیاند
  • خلیـــــــــج فارس ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    سرخ ها سال دیگه با آبروی لیگ بازی نکنند خوبه آخه سابقه ی دریافت5گل از اعراب دارند
  • امیر تبریز اوغلی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    یاشاسن
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اگه آبی وقرمز تهران تیم های اصفهانی غارت نمیکردن هیچ وقت شاهد باختشون به عربا نبودیم
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اگه آبی وقرمز تهران تیم های اصفهانی غارت نمیکردن هیچ وقت شاهد باخت اونا به عربا نبودیم,سپاهان آبروی فوتبال ایران در آسیاست مثل ...بازیکنانش سیب زمینی نیستن که رگ نداشته باشن وفقط فکر پول باشن
  • ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    فرق شما با ماندلا : ماندلا می گوید همیشه از تحقیر کردن دیگران اجتناب کرده ام . می گوید حتی در نوجوانی وقتی در مسابقه فوتبالی برنده می شدیم سعی می کردم در رفتارم با تیم بازنده اثری از تحقیر نباشد . حالا شما گویا از زدن تیتر تحقیر لذت می برید . عیب ندارد آنها هم تیتر خواهند زد " در دوره احمدی نژاد ایرانی ها را در میادین گاز تحقیر کردیم "
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    بازی همان طور که از نامش پیداست، بازی است و بازیچه. ورزش جای پهلوانی است نه تحقیر. خوب آنها بعد از باخت های متعدد همین واژه را در باره ما به کار ببرند؟ ما پیروی مکتبی هستیم که می فرماید: آن چه را برای خود می پسندید برای دیگران نیز بپسندید و آن چه را برای خود نمی پسندید، برای دیگران نیز نپسندید.
  • امیرمحمد ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    سپاهان همیشه قهرمان عشق است احسان ومهدی وسپاهان
  • امیرمحمدمیرافضلی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اگه همیشه مانندبازی باالسدمردونه بازی کنید همیشه قهرمانیم.....خسته نباشیددلاور
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    آنها دروغ می گویند.چون غارت کردن منابع نفت و گاز و فروش آنها برای کسب درآمد هیچ افتخاری برای هیچ کس نیست کربرای کسی تحقیر باشد. ضمن اینکه ایران تمام برنامه های توسعه میادین گازی خود را به اتکای نیروهای دخلی پیش می برد و آنها با کمپانیهای بزرگ چند میلیتی. نظیاسر امثال شل و توتال که با وجود هشت سال در اختیار داشتن فازهای پارس جنوبی ده درصد هم آن را جلو نبردند!! چون که خودشان قبلا با قطریها بسته بودند.
  • حسين ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    از لفظ تحقير استفاده نكنيد. بي ادبانه است و با فرهنگ اسلامي ما بيگانه. جنگ كه نيست يك بازي است.
  • 6666 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    چه عجب
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    نمردیم و بردن شپاهان رو هم دیدیم خخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس