کد خبر 300884
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

دیدار رفت پیکان تهران و سیاه‌جامگان مشهد در مرحله پلی‌آف راهیابی به لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار رفت تیم‌های پیکان تهران و سیاه‌جامگان مشهد در مرحله پلی‌آف راهیابی به لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به میزبانی پیکان برگزار شد، دیداری که در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل مساوی انجامید.

در دقیقه 85 این مسابقه و در شرایطی که تیم پیکان برای گشودن دروازه میهمان مشهدی خود حمله می‌کرد،‌ توپ روی خط دروازه به دست مدافع سیاه‌جامگان برخورد کرد اما داور این برخورد را هند پنالتی ندانست. این مسئله اعتراض بازیکنان و مربیان پیکان را به دنبال داشت و البته یک کارت زرد برای بهشاد یاورزاده که بیشتر از همه اعتراض می‌کرد.

دیدار برگشت 2 تیم در این مرحله از مسابقات روز شنبه 30 فروردین ماه 93 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار خواهد شد. برنده دیدار پیکان - سیاه‌جامگان برای راهیابی به چهاردهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید با فجرسپاسی شیراز روبه‌رو شود که در سیزدهمین دوره این مسابقات به عنوانی بهتر از چهاردهمی نرسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا از مشهد ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    از همه مشهدی های عزیز علاقمند به فوتبال دعوت می کنیمتا......... زمینه را برای صعود سیاه جامگان به لیگ برتر مهیا ساخته و با حضور پر شور خود یار بیرون از زمین این تیم باشیم یا حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس