همزمان با آغاز جنگ در سوریه، تروریست‌های خارجی علیه دولت بشار اسد به پا خاستند و تاکنون اقدامات شنیع و غیر قابل باوری انجام داده‌اند، به‌گونه‌ای که اگر رفتارهای محیرالعقول و اقدامات وحشیانه تروریست‌های تکفیری در واقعیت سوریه رخ نمی‌داد، کمتر کسی حوادث رخ داده در سوریه را باور می‌کرد.

به گزارش مشرق، از آغاز بحران سوریه و جنگ چند ملیتی در این کشور چهار سال می‌گذارد. در طول چهار سال جنگ، علاوه بر کشتارها، ویرانی‌ها و خساراتی که به ملت و دولت سوریه وارد شده است، بعد دیگری از افراطی‌گری و بازگشت به دوران جاهلیت نمایان شده است، رفتارهایی مانند بریدن سر انسان‌های بی‌گناه و تبدیل سر آن‌ها به توپ فوتبال، خوردن گوشت قربانیان، تجاوز گسترده به زن‌های سوریه و صدور فتواهای عجیب توسط مفتی‌های وهابی.

از جشن گرفتن در عاشورا و جواز همبستری با همسر مرده تا خوردن گوشت جن +تصاویر 18

با این رفتارهای غیر انسانی تروریست‌ها در بحران سوریه، چهره واقعی تکفیری‌ها بیش از پیش برای دنیای اسلام مشخص شد.

همزمان با آغاز جنگ و بحران سوریه، تروریست‌های خارجی با عنوان جهادگر(!) علیه دولت بشار اسد به پا خاستند و تاکنون اقدامات شنیع و غیر قابل باوری انجام داده‌اند، اقداماتی که تصور آن‌ها در قرن بیست و یکم بسیار سخت است. به‌گونه‌ای که اگر رفتارهای محیرالعقول و اقدامات وحشیانه تروریست‌های تکفیری در واقعیت سوریه رخ نمی‌داد، کمتر کسی حوادث رخ داده در سوریه را باور می‌کرد.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

تروریست‌های تکفیری "داعش" و "جبهه النصره" که با پول چند کشور مرتجع منطقه و حمایت گسترده رسانه‌ها و دولت‌های غربی در سوریه مشغول به قتل عام مردم بوده و حتی گستره خود را به تازگی به عراق هم کشانده‌اند، چنان رفتارهای وحشیانه‌ای انجام داده‌اند که حامیان خود از جمله عربستان، ترکیه، قطر و کشورهای غربی را مجبور به تجدید نظر درباره اوضاع سوریه کرده‌اند.

بسیاری از کارشناسان غربی در حال حاضر تمایل به بقای حکومت بشار اسد دارند تا سقوط آن.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

تروریست‌های تکفیری چگونه تحریک می‌شوند؟/ تحریک افراطیون توسط مبلغین تکفیری

اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که تروریست‌ها با چه انگیزه‌ای و چه قوه محرکی هزاران کیلومتر را جهت سقوط دولت اسد طی می‌کنند؟

در دی ماه سال 1392، دفتر نمایندگی سوریه در سازمان ملل در یادداشت اعتراض آمیز خود به دبیرکل این سازمان از نقش مخرب مفتی‌ها و مبلغان تندروی سعودی در سوریه و اقدامات آنها در تحریک تروریست‌ها به کشتار ملت این کشور خبر داد.

تکفیری‌ها تنها از کشورهای عربی منطقه مانند عراق‌ و عربستان و اردن و لیبی و غیره وارد سوریه نمی‌شوند، بلکه براساس تصاویر و اخبار منتشره و آمارهای موثق، تروریست‌های بسیاری از کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و بویژه فرانسه نیز به سوریه آمده‌اند.

در یادداشت اعتراضی دفتر نمایندگی سوریه در سازمان ملل، مبلغان سعودی به تحریک تروریست‌ها جهت ارتکاب اقدامات خشونت‌آمیز و قتل و کشتار در سوریه متهم شده‌اند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

دفتر نمایندگی سوریه در سازمان ملل متحد با ارائه فهرست اسامی مبلغان سعودی تصریح کرد: این مبلغان از طریق ایراد خطبه در مساجد عربستان، تروریست‌های کوردل را به کشتن طرفداران مذاهب مختلف اسلامی تحریک و ترغیب می‌کنند.

تکفیری‌ها، چهارپایانی را در قالب انسان به سوریه فرستاده‌اند

ولید معلم وزیر خارجه سوریه که در کنفرانس ژنو دو جهت مذاکره با مخالفان سوریه شرکت کرده بود، در سخنانی صریح و شفاف به انتقاد از برخی رفتارها و سیاست‌ها پرداخت.

ولید معلم اظهار داشت: متاسفم که کنفرانس ژنو 2 با حضور کسانی برگزار می‌شود که دستشان به خون ملت سوریه آلوده است، تکفیری‌ها، چهارپایانی در قالب انسان به سوریه فرستاده‌اند. برخی از همسایه‌های سوریه در این بحران چون چاقو در بدن ملت سوریه بودند چگونه می‌توان از بیگانگان انتظار داشت که درخواست‌های ملت ما را اجابت کند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

وی افزود: یک تروریست چچنی، سعودی و یا ترکیه‌ای چگونه می‌تواند درخواست ملت سوریه را جامه عمل بپوشاند در حالی که در کشور ما، مردان روبروی فرزندانشان تحت عنوان انقلاب، سر بریده می‌شوند. تحت عنوان انقلاب بزرگ، سازمان‌ها منفجر و زنان حلال می‌شوند، نبش قبر می‌کنند، سرها قطع و مردم ذبح می‌شوند.

معلم به عنوان نمونه به جنایت منطقه "عدرا العمالیه" اشاره می‌کند و می‌گوید: بله ای آقایانی که اغلب شما پدر هستید، چگونه کسی می‌تواند تصور کند که با شعار آزادی یک سری انسان‌نما، پدری ترجیح دهد برای حمایت خانواده‌اش از شر این وحشی‌ها، خود زن و فرزندانش را پیشاپیش بکشد. این اتفاقی است که در عدرا افتاد، عدرایی که بیشتر شما از آن چیزی نشنیدید، بیگانگان آن را اشغال کردند، کشتند، سر بریدند، تجاوز و غارت کردند... این همان اتفاقی است که در بسیاری مکان‌های دیگر اتفاق افتاد و انگشت اتهام به سوی دولت سوریه نشانه رفت. هیچ  وقت در اینچنین موقعیت دشواری در قبال ملت سوریه قرار نگرفته بودم، حال نمی‌خواهم این فرصتی که نصیب من شده را از دست بدهم.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

در گزارش زیر، مقدمه‌ای بر تکفیری‌ها به‌طور کلی و برخی از فتاوی مضحک و قابل تامل آن نگاشته شده است.

در ادامه به اقدامات بعضا عجیب و فتاوی مفتی‌های وهابی در سوریه پرداخته خواهد شد.

فرقه ضاله وهابیت

"فرقه ضاله وهابيت" از جمله فرقه‌های نوپديدی است که در حال حاضر پايگاه اصلي آن‌ها در عربستان مي‌باشد و به گونه‌اي سيطره و جايگاه محکمي دارند که می‌توان ادعا کرد حکومت آن کشور را کاملا در دست دارند و از اين رهگذر و بهره‌مندی از امکانات و ثروت فراوان آنجا براي گسترش تفکر وانديشه وهابيت، فعاليت‌های شديد و گسترده‌ای را داشته و دارند.

وهابیان، اکثر مسلمانان غیر خود را مشرِک و کافر قلم داد نموده و حتى آن‌ها را واجب‌القتل می‌دانند و مبارزه با مسلمانانِ مشرک و کافر! را به عنوان "جهاد در راه خدا" و در واقع نوعى اعلام جنگ به سرتاسر جهان اسلام و پیروان مذاهب اسلامى نمودند!

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

برخی از فتواهای مفتی‌های وهابی به شرح زیر است؛

پوشیدن کمربند ایمنی حرام است! زیرا مانع قضا و قدر می‌شود!!

پوشیدن کمربند ایمنی حرام است! زیرا مانع قضا و قدر می‌شود

همبستر شدن با همسر مرده حلال است

فتوای جنجال برانگیز دیگری که شیخ عبد الباری الزمزمی، رئیس انجمن مطالعات و تحقیقات در مغرب صادر کرد، این است که هم بستری مرد با همسرش که تازه فوت کرده است، مجاز است!

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

خوردن سمبوسه حرام است

جنبش الشباب‌المجاهدین (جوانان مبارز) در سومالی با صدور فتوایی اعلام کرد خوردن سمبوسه به علت شکل سه ضلعی آنکه مشابه ثالوث مقدس مسیحیان است، حرام است.

خوردن گوشت جن جایز است؛

"محمد الزغبی" مبلغ مصری با صدور فتوایی، خوردن گوشت جن را درصورت دسترسی به آن مجاز دانست.

 عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

کسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، شهید است

شیخ احمد ابویوسف، رییس مرکز ارشاد مذهبی در وزارت دیانت مصر، در پاسخ به استفتای مردی که پرسیده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد چیست؟ پاسخ داد: هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می‌آید!

خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است

به تازگی بر روی شبکه‌های اینترنتی اجتماعی متن فتوای یکی از مفتیان کینه توز وهابی به نام "ناصر العمر" در مورد شیعیان پخش شده است، این مفتی در سوالی با این مضمون" خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است، برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه کن کنیم؟" این چنین پاسخ می‌دهد:

در ابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی‌شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی مذکور دو راه دارند :یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

اول: همه شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظره  بدیعی است زمانی که تو می‌بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوش‌هایت را نوازش می‌دهد و جنازه‌هایشان، چشم‌هایت را به وجد می‌آورد.

دوم: زنان آن‌ها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید.

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزش‌های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضریح‌های شرک آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم: خانه‌های آن‌ها را تفتیش کنید و کتاب‌های شرک آلود آن‌ها را از بین ببرید.

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.

هفتم: آن‌ها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و... نامگذاری کنند.

فتوای مفتی‌های وهابی در سوریه

پس از ورود تروریست‌های تکفیری به سوریه، مفتی‌های تکفیری که میدان را برای القای تفکرات منحط و غیر عقلانی خود باز می‌دید، جانی دوباره گرفته و صدور فتواهای عجیب و غریب خود را این بار با موضوع سوریه را آغاز کردند.

یکی از جنجال‌برانگیزترین، فتواهای مفتی‌های تکفیری "فتوای "جهاد نکاح" بوده است. فتوایی که توسط محمد عریفی مفتی سعودی صادر شد و باعث گسیل بسیاری از زنان و دختران عربی و حتی اروپایی به سوریه شد.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

براساس این فتوا که آن را به مفتی تندرو "محمد العریفی” نسبت می‌دهند، دختران 14تا 16 ساله و یا "زنان مطلقه”، اگر برای رفع نیازهای شورشیان سوری به این کشور سفرکنند، ثواب آن‌ها بهشت است.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

زنان آواره سوریه را به کنیزی بگیرد

بر اساس ویدیویی که در سایت‌های اجتماعی از جمله یوتیوب منتشر شده، یک شیخ اردنی به نام یاسر العجلونی مدعی شد بر اساس یک "فتوای شرعی" به کنیزی گرفتن زنان سوری که در جریان نبردهای جاری در این کشور به اردن پناهده شده‌اند جایز می‌باشد و هرگونه بهره‌برداری جنسی از آن‌ها جایز است.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

العجلونی در توجیه صدور این فتوای خود گفته است: به خاطر کثرت زنان پناهنده اهل سوریه و کم بودن مردان در اردن باید راه چاره‌ای برای این معزل پیدا کرد و آن ازدواج به صورت ملک یمین است.

براساس این فتوا، هرمرد می‌تواند با بیش از 50 زن ازدواج کند ولی ازدواج بیش از چهار زن را مشروط به ازدواج با پناهدگان زن سوری دانسته است.

فتواهای شیخ دلقک برای براندازی نظام سوریه

شیخ عرعور در میان کسانی که هوادار او هستند و منتسب به جریان‌های دینی مانند اخوان المسلمین [سوریه] هستند، دارای القابی مانند شیخ انقلاب یا فرمانده میدانی است. این‌ها، شیخ را رکن اساسی ارکان انقلاب می‌دانند و دستورات اوست که اتفاقات را ایجاد می‌کند و به عقیده خودشان سبب جریان آن در مسیر درست می‌شود.

آراء و نظرها درباره تاثیر شیخ عرعور هر چه که باشد، معروف است که الله اکبر گفتن برای براندازی نظام سوریه، از ساخته‌های اوست. به طوری که از هواداران خود خواست تا نیمه‌شب هر شب الله اکبر بگویند و به مدت 40 شب مداومت کنند تا نظام سوریه سقوط کند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

مخالفان به این نسخه عمل کردند و 40 شب را هم اجرا کردند ولی نظام سقوط نکرد تا اینکه این نسخه یکی از ویژگی‌های مخالفان سوریه شد و فرق نمی‌کرد که گرایش‌ آنان به سوی لیبرال‌هاست یا دین‌گراها یا لائیک‌ها.

پس از نسخه الله اکبر،‌ شیخ عرعور نسخه قابلمه‌ کوبی تجویز کرد و از هواداران خود خواست تا در اوایل بحران در سوریه، در بالکن‌های منازل خود یا در خیابان‌ها بر پشت قابلمه‌ها بکوبند و بیشترین سر و صدا را تولید کنند و به آنان وعده کرد که این سر و صدا در سرنگونی نظام سوریه تأثیر خواهد داشت.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

عرعور: شیعیان کشته و جسد آنها جلوی سگ‌ها انداخته شود

به گزارش شیعه نیوز، "عدنان عرعور" که نماد فرقه ضاله وهابیت به شمار می‌رود و در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به شدت به  تشیع اهانت می‌کند، در اظهارات خود در یک نوار ویدئوئی شیعیان سوریه را تهدید به قتل عامی وحشتناک می‌کند.

وی در تهدید خود می‌گوید: باید شیعیان کشته و جسد آنها جلوی سگ‌ها انداخته شود تا آ‌ن‌ها را بدرند
.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

عرعور در میان معارضان سوریه

نان‌های فانتزی کروسانت حرام هستند

هیئت شرعی شهر حلب در سوریه به حرمت خوردن نان‌های فانتزی "کروسانت" فرانسوی و اروپایی فتوا داد به خاطر اینکه این نان‌ها دلالت بر استعمار می‌کنند و از طعام کفار هستند.

هیئت شرعی شهر حلب این فتوا را به فتوای علمای وهابی به نام‌های "عبدالمجید حسین" و "علی بن نایف" استناد می‌کنند که این دو می‌گویند کروسانت به معنای هلال در لغت فرانسوی است. چون پرچم مسلمانان هلال ماه بود این نان زمانی اختراع شد که عثمانی‌ها در فتح وین، شکست خوردند و اروپایی‌ها برای شادی در شکست عثمانی‌ها این نان که به شکل هلال است را ابداع کردند و چون به شکل هلال که شعار اسلامی و پرچم اسلام بود درست می‌شود خوردن آن حرام است و این نان زمانی پخت می‌شود که اروپایی‌ها برای پیروزی بر مسلمانان شادی کنند.

هیئت شرعی حلب در فتوای خود آورده است که از طعام کفار و تشبه به کفار در خوراک باید پرهیز گردد و نان فانتزی (کروسانت) را با نان‌های عربی باید تغییر داد.

يکي از اقدامات شنيعي که وهابيون عليه شيعيان مقدسات انجام مي‌دهند تخريب قبور مقدس و زيارتگاه‌هاي شيعي است.

برای مثال تروريست‌های تکفيری در سوريه قبر عمار ياسر و اويس قرنی دو صحابی بزرگوار پيامبر(صلی الله علیه واله) و اميرالمؤمنين (علیه السلام)، صحن آن را تخريب کرده و با شليک‌های پياپی موشک به ديوارهای حرم، بخش‌های زيادی از آن را منهدم کردند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

تروریست‌های سوریه در هر منطقه‌ای که پا می‌گذارند هر نماد شیعی را که توجه آن‌ها را جلب می‌کند از بین می‌برند. در همین راستا اماکن متبرک شخصيت‌های جهان تشیع مثل "حجر ابن عدی" را در تیررس حملات خمپاره‌ای و موشکی خود قرار دادند.

داعش از مسیحی‌ها جزیه می‌گیرد

تروریست‌های گروهک داعش با پخش اعلامیه‌هایی در مناطق مسیحی‌نشین شمال شهر استان رقه سوریه، با تمام مسیحیان اقلیت‌های دینی این منطقه اتمام حجت کرده و شروط داعش برای در امان ماندن آن‌ها از ذبح شدن را اعلام کردند.

همزمان با انتشار امان‌نامه تروریست‌ها، سخت‌گیری‌های مذهبی و تحت تعقیب قرار گرفتن مردم بدلیل اعتقاداتشان شدت گرفته است.

پیشنهاد بی‌شرمانه داعش به زنان مسیحی

گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام شرط عجیب برای مسیحیانی که نمی‌خواهند مسلمان شوند، اعلام کرد. گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) که در حال حاضر تسلط برخی مناطق شهر "رقه" سوریه را به دست گرفته است؛ خطاب به مسیحیان این شهر اعلام کرد که باید مسلمان شوند.

این گروه تروریستی خاطرنشان کرد: اگر اسلام آوردید که هیچ ولی اگر بر کفر خود اصرار ورزید با سه گزینه روبرو خواهید شد.

یا باید "مالیات سنگین پرداخت کنید"

یا "ذبح شوید"

و یا اینکه "یکی از فرماندهان داعش در منازل شما و در کنار همسرانتان به مدت یک هفته زندگی کند"(!).

"قوانین شرعی" داعش استان رقه سوریه

به گزارش روسیه الیوم، قوانین جدید اعلام شده از سوی گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، ممنوعیت شنیدن و خرید و فروش موسیقی و آلات آن، استعمال سیگار است و خاطیان بر اساس آنچه که "قوانین شرع" اعلام شده مجازات خواهند شد.

زنان باید روبنده و دستکش داشته باشند

زنان اجازه ندارند بدون همراهی با یکی از محارم مرد خود در انظار عمومی ظاهر شوند و حضور در خیابان‌ها در شب برای زنان ممنوع است.

به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در بیانیه داعش همچنین آمده است: هر زنی که به دستورات اخلاقی عمل نکند بر اساس قوانین شریعت مجازات شده و مرد محرم وی نیز به تناسب مجازات خواهد شد.

برخی دیگر از قوانین گروه تروریستی داعش از این قرار است که در بنرهایی در سطح‌ شهرهای اشغال شده آمده است:

نشستن زنان روی صندلی ممنوع است

 پوشیدن هرگونه شلوار جین و تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع

 همچنین کشیدن سیگار و قلیان ممنوع بوده و کسی که مرتکب آن شود، به قطع دو انگشت سبابه و وسط محکوم شده و در صورت تکرار، به ۸۰ ضربه شلاق محکوم و با ادامه آن اعدام خواهد شد.

آرایشگاه‌های مردانه باید بسته شود.
   

فوتبال با سر مردم سوریه

گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تصویری را در صفحه توئیتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد اعضای این گروه‌ تا چه حد از اصول اولیه انسانیت دور شده‌اند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)
در این تصویر، اعضای گروه داعش در حال فوتبال بازی کردن با سرهای بریده شده چند نفر از شیعیان سوری هستند.

عاشورا را جشن بگیرید/ پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت و آرایش صورت برای دختران ممنوع(+تصاویر18)

خدمات شرکت آدم‌سازی مصنوعی به تروریست‌ها

یک شرکت آدم‌سازی مصنوعی فرانسوی که زنان مصنوعی شبه انسان تولید می‌کند رسما اعلام کرده است جهت کمک به تخلیه روحیات و شهوات جنسی تروریست‌های سوریه زنان مصنوعی را رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

این شرکت فرانسوی اعلام کرده است که در راستای حمایت از مخالفان رژیم بشار اسد زنان مصنوعی را برای تخلیه شهوات انسانی سربازان ارتش آزاد سوریه بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد و در گزارشی مفصل که یک مجله هرزه نگار فرانسوی آن را منتشر کرده است این اقدامش را علنی کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که هیچ محدودیتی برای ارسال زنان مصنوعی ندارد و هر تعدادی که فرماندهان ارتش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار مید هند .

بر اساس گزارش‌های منتشر شده صاحب این شرکت فرانسوی یکی از شیخ‌نشیان قطری است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 164
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 31
  • رزمنده ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 1
    کمر دشمن امام حسین(ع) شکست مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(ع) و شیعیان دارد بر اثر زمین خوردن کمرش شکست و در یکی از بیمارستانهای عربستان بستری شد. منابع عربستان گزارش دادند: مفتی کل عربستان سعودی در بیمارستان نیروهای امنیتی این کشور بستری شده است. بر اساس این گزارش، «عبدالعزیز آلالشیخ» به علت زمین خوردن در خانه دچار شکستگی کمر شده و پس از انتقال به بیمارستان در بخش مراقبتهای ویژه بستری شده است. مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(ع) و شیعیان دارد از نسل «محمدبن عبدالوهاب» موسس وهابیت است و پس از «بن باز» متصدی این منصب شده است. یکی از اطرافیان نزدیک آلشیخ اعلام کرده که مشکل حادی برای مفتی اعظم پیش نیامده و در حال حاضر اوضاع جسمانی وی مساعد است. این مفتی وهابی که نابینا هم هست در حال حاضر در حکومت عربستان در جایگاه وزارت قرار دارد و در سال 1362 ق در شهر مکه به دنیا آمده است. او که مراسم ازدواج فرزندش را در روز عاشورای حسینی جشن گرفته بود، یکی از مفتیانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اطهار علیهمالسلام را در عراق صادر کرده است.
  • محمد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    10 5
    اینا اگه صد تا پیامبر هم براشون نازل بشه باز آدم نمیشن باید کلا نسلشون از رو زمین برداشته بشه...
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    10 1
    خدایا به شان ومنزلت دین مبین اسلام تمام فرق ضاله بخصوص تکفیری ، سلفی و وهابیت نیست ونابود بگردان...
  • ایرانی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    6 2
    لعنت ا... علی القوم الظالمین
  • اسمال ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    7 3
    یا مهدی ادرکنی
  • علی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    5 2
    مگه اون روز نرسه اون وقت ما می دونیم و شما پست فطرتهای وهابی.به ولای عل (ع) ریشتونو می زنیم نسلتونو منقرض می کنیم.ما وارثان سرزمین کوروشیم و پیروان اهل بیت(ع).
  • مظلوم ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    3 1
    آه مظلوم دید می گیرد ولی بد می گیرد
  • ناشناس ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    6 1
    تنها جمله ای که میتونم بگم: اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
  • شاکی از تمام نهاد های بین المللی سازمان ملل ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    3 0
    برای مبارزه با قاچاق صدها هزار تن مواد مخدر به اروپا هر ساله تعدادی از عزیزان سختکوش ناجا در این راه به شهادت میرسند. حالا جمهوری اسلامی ضد حقوق بشر است ولی جانیان ددمنش تکفیری، سلفی که توسط غرب تجهیز میشوند و رژیم کودککش اسرائیل غاصب و آل سعود و آل خلیفه و آمریکا و انگلیس و فرانسه و اذنابشان کاملاً حقوق بشر را مراعات میکنند! زهی بیشرمی.
  • شاکی از دبیرکل سازمان ملل متحد ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 1
    آیا بانکیمون این استقلال را دارد که به اوباما اعتراض کند که چرا به وعده نامزدی ریاست جمهوریاش در مورد توقف نقض حقوق بشر و بستن زندان گوانتانامو عمل نکرده است؟ مگر نه اینکه اوباما با این وعده دروغین و چندین وعده مشابه قصدش فقط فریب مردم آمریکا و جهان بود. آیا سرکوب جنبش والاستریت در داخل آمریکا و کشتار مردم بیگناه در افغانستان، پاکستان، عراق و قتل و غارت مردم فلسطین و بحرین و... نقض حقوق بشر محسوب نمیشود؟ زباندرازی بانکیمون، در برابر رئیسجمهور کشورمان آن هم به تقلید از آمریکاییها نوشتن دیکته دیگری برای فشار بر ماست. دستگاه دیپلماسی کشور نباید در مقابل این زیادهخواهیهای روزافزون کوتاه بیاید.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    3 0
    صد بار گفته ام و هزار بار دیگه میگم خطر عربستان صعودی برای اسلام و دنیا از اسرائیل بیشتره
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
      2 0
      اتفاقا خطر اول اسراییل است . فراموش نکنید که عربستان بازیچه است دقیقا مثل صدام .
  • اهوازی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    4 0
    اعراب دوره جاهلی از این وهابی های تکفیری و سلفی شرافتمند تر بودند.اینها بنام اسلام وتوحید جنایت میکنند.
  • اهوازی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    الاعراب اشد من الکفر و النفاق.وهابی ها و تکفیری ها و سلفی ها مروج کف
  • اهوازی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 1
    الاعراب اشد من الکفر والنفاق.وهابی ها و سلفی ها و تکفیری ها دست نشانده شیطان و مروج کفر و نفاق هستند.
  • تقی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    الهم عجل لولیک الفرج
  • محمد ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    3 0
    اینها دقیقا یادآور مراسم کابالیستها درکشتن افراد وکودکان وخوردن خون آنها میباشد
  • ناشناس ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 2
    خدا لعنتشون کنه . باید ما ایرانی ها قدر این امنیتمون که به برکت حضرت آقا و امام زمان(عج) است رو بدونیم.خدایا به حق حرت بی بی فاطمه زهرا(س) این خوک های کثیف رو نابودن کن و این انقلاب رو به دست صاحب اصلیش یعنیا امام زمان(عج) برسون.یادمه تو یه مجلسی شنیدم که یکی از روحانی ها صحبت می کرد درباره انکه آقا امام زمان(عج) به خواب یکی از علما اومده بود و می گفتش که پشت حضرت آقا(عج) نقشه ایران بود و ایشون با انگشت های مبارکشون مرزهای ایران رو پررنگ می کرد و می گفت تا زمانی که محبت ما اهل بیت تو دل این ملت هست ، ذره ای این مملکت اسلامی آسیب نخواهد داد . آی برادرها و خواهر ها بیایید هر روز دو رکعت برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) نماز بخونیم که انشاا... به زودی ظهور کرده و مسلمانان را از این سختی ها نجات دهند . اللهم عجل لولیک الفرج
  • ایرانی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    مشرق چرا سانسور میکنی.شما طرف کی هستید؟ در پیامم نوشته بودم بعضی از عرب ها و نه همه.آیا شما طرف خالد بن ولید و یزید ابن مهلب و ..... هستید؟آیا فراموش کردید سعد ابی وقاص از امام علی(ع) در برابر معاویه حمایت نکرد و عمر سعد ملعون در کنار یزید با امام حسین(ع) جنگید و یزید ابن مهلب با سپاه مختار چه کرد؟تاریخ را نمیشود نادیده گرفت جنایاتی که برخی از اعراب در حمله به ایران کردند همانند کارهایی است که این وهابی ها و تکفیری ها در سوریه و افغانستان کرده و میکنند.
  • کاپیتان ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 2
    ایرانی ها ... تو رو به تمام مقدسات قسم متحد باشید با هر طرز تفکری و دینی که هستید پای ایران بمونید و اختلافات داخلی رو خودمون با خودمون حل کنیم تا صدمه ای نبینیم نگاه کنید، حروم زاده ها رو ببینید! تو دنیایی داریم زندگی میکنیم که نفس این کثافت ها هواشو نجس کرده پس باهم متحد باشید الهم عجل لولیک الفرج
  • نادر ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    خدا لعنت کند ال شمر وخاندان نکبتش که به اسم اسلام چه جنایاتی مرتکب می گردند همه این حرکات این وقیحاان از روی شهوت است
  • اریا ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 0
    هی ما ایرانیها برای رفتن به مکه از سر وکول هم بالا بریم"تابا پول خودمان سرمان را ببرن وبعد ادعا کنیم بذار دستمون به اونا برسه میدونیم چکار کنیم""بیایید دوسال همت کنیم واز رفتن به مکه خوددادری کنیم""وهمون پول رو برای براندازی رژیم سعودی بکار ببریم""تا مثل کربلا ازادی همیشگی رو بدست بیاریم"""
  • Ali ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    این ها را که میبینم هر روز برای شیعه بودن شکر خدا را به جای می آورم.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    ما مثل اونا نسل کشی نمیکنیم... کودک و بی گناه نمیکشیم ما مقتدای اماممون هر کسی رو به جزای عمل خودش میرسونیم نزدیکه اون روز...
  • امیر ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    لطف خداوند شامل حال شیعیان شده و تکفیری ها چندین ماه است که مانند گرگ همدیگر را می درند .خدایا چگونه تو را شکر گوییم که مکر آنها را به خودشان برگرداندی؟؟؟؟
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    خدایا......
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    نوروز رو به همتون تسلیت میگم. همه سر وته یه پیازید
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    کوروش؟ حالت خوبه؟
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    2 0
    اگه يه سگ پاتونو گاز گرفت شما هم به تلافي پاي اون سگو گاز ميگيريد؟
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    همه چیز رو به هم بافته بودی که بتونی حرفی که می خوای رو بزنی گزارش خیلی ضعیفی بود
  • زهرا عباسی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    واقعا برای جامعه بشریت باید تاسف خورد که انسانهایی پستر از حیوانات وجود دارند که نه تنها اسلام را بلکه برای جامعه بشریت ننگ هستند از خداوند متعال می خواهم با ظهور امام زمان نسل همه ظالمین از روی زمین بر دارد
  • omid ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خدا مرگشون بده سرشون لا قبر آشغالها
  • سید امیر محجوب ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 2
    وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد.
  • حسین ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    خدایااااااااا کار اسلام به کجا رسیده که این احشام برای اسلام فتوا صادر می کنند خدایا در ظهور حجت تعجیل فرما
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    توهین به جنازه است. این ها چرا اینجورین !!!
  • علی ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    دوست عزیز درست است صحبت شما ولی تمام این جنایات وهابی ها توسط اسرائیل تئوریزه شده و وهابی ها مجری برنامه های کثیف اسرائیل هستند
  • آزاده ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    یا حکم جهاد بگیرید تا با آن حیوانات وحشی مقابله کنیم. یا آن صحنه ها را نشان ندهید.
  • علی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    اینها یهودیان پیرو سامری هستند که از خون کودکان نان درست میکنند وآنرا میخورند خوردن خون ..انسان را قسی القلب میکند عده ای که در اسرائیل آموزش شکنجه گری میدیدند باید خون انسان را میخوردند تا بیرحم شوند
  • آذرخش ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    قال الامام علی - علیه السلام - : اُنظُرُوا أَهلَ بَیتِ نَبِیِّکم فَالزَمُوا سَمتَهُم ... لا تَسبِقُوهُم فَتَضِلُّوا، وَ لا تَتَأَخَّرُوا عَنهُم فَتَهلِکوا. «نهج البلاغه، خطبه 97» امام علی (علیه السلام) : به اهل بیت پیامبرتان بنگرید و از راه و روش آنان جدا نشوید ... از آنان پیشی نگیرید که گمراه می شوید و از ایشان عقب نمانید، که هلاك می شوید.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    من الان یاده اون قانونی افتادم که تو مجلس امسال تصویب شد ازدواج با دخترخوانده قانونی است . این قانون چه فرقی باقوانین جهادنکاح وبعضی ازفتواها ی دبالا که وهابیها درباره ازدواج دادن داره ؟ میشه بگید ؟ لطفا نظرمنو هم تو سایتون نشون بدین .
  • وحید ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    خدا لعنتشون کنه . باید ما ایرانی ها قدر این امنیتمون که به برکت حضرت آقا و امام زمان(عج) است رو بدونیم.خدایا به حق حرت بی بی فاطمه زهرا(س) این خوک های کثیف رو نابودن کن و این انقلاب رو به دست صاحب اصلیش یعنیا امام زمان(عج) برسون.یادمه تو یه مجلسی شنیدم که یکی از روحانی ها صحبت می کرد درباره انکه آقا امام زمان(عج) به خواب یکی از علما اومده بود و می گفتش که پشت حضرت آقا(عج) نقشه ایران بود و ایشون با انگشت های مبارکشون مرزهای ایران رو پررنگ می کرد و می گفت تا زمانی که محبت ما اهل بیت تو دل این ملت هست ، ذره ای این مملکت اسلامی آسیب نخواهد داد . آی برادرها و خواهر ها بیایید هر روز دو رکعت برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) نماز بخونیم که انشاا... به زودی ظهور کرده و مسلمانان را از این سختی ها نجات دهند . اللهم عجل لولیک الفرج
  • فرهاد ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    ای کاش ایران وارد عمل می شد تا به سوریه می رفتیم و حق این اشغالها را کف دستشان می گذاشتیم واقعا چند شب پیش که فیلم سر بریدن وحشیانه جوان مسیحی را دیدم هنوز نتوانستم بخوابم
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خدا لعنتشون کنه اینا خود شیطانن
  • مظلوم ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    نجس وحشی آدم درجهان عربستان سعودی است به دین و اسلام و مسلمانان خیانت کردند
  • محمود مداح ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    عرب 2014این شده .بمیرم برا مولامون علی که چی کشید از این احمق ها
  • شاکی از پادشاه ملعون عربستان سعودی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    پادشاه نجس وحشی عربستان سعودی این همه جنایت و خیانت و تجاوز زنان و دختران مردم در منطقه سوریه می کنند و بعد می روند درمکه خانه خدا به نماز جماعت شرکت می کنند
  • رزمنده ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سردمداران عرب آدم بشو نیستند
  • شاکی از پادشاه عربستان سعودی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    باراک اوباما جناینکار رئیس آمریکا که پادشاه عربستان سعودی را خرگیه آوردن به هم زبان خودشان را درسوریه و عراق و لبنان قتل عام می کنند این عربستانی چقد بی شخعیت هستند که هم زبان خوشان را به بیگانه گان فروختد و هر نوع جنایت های و خیانت های و تجاوز های علیه مردم بی گناه و بی دفاع در سوریه و عراق و لبنان انجام می دهند
  • شاکی از سازمان های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سازمان ملل ۶۰ سال است دولت های تروریست را محکوم می کند وچی شد تالا و تاکنون چند تا از دولت های های تروریست محاکمه کرده است این همه جنایت و خیانت و تجاوز و استفاده شیمیایی در سوریه انجام داده است آیا از جرم بالاتر داریم
  • رزمنده در جبهه ها جنگ ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 2
    رهبرکره شمالی مرد شمازه یک در جهان است نه قوانین بین المللی و نه آمریکا قبول ندارد از رهبر کره شمالی تشکر می کنم رهبر کره شمالی توان رزمی ارتش را تقویت می کنیم؛ کره شمالی آمریکا را دشمن شماره یک خود می داند و در نظر دارد برای مقابله با دشمنان خارجی ارتش خود را تقویت کند قدردانی از رهبرکره شمالی که توانایی قدرت دارد که از این بابت از آن تشکر و قدردانی می کنم
  • شاکی از دولت جنایتکار ترکیه ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه مدت ۳ سال است گوشش را و چشش را بسته نه می بیند و نه می شنود جنایت های و خیانت های و تجاوز های به کشور سوریه کرده است اتقام مردم مظلوم سوریه هر یک دقیقه از ترکیه خداوند می گیرد به دلیل دولت ترکیه که نمی بیند و جلوی رسانه های جهانیان علنی دروغ می گوید برای یک نخست وزیر یک کشور شرماور است دروغ می گوید چه حمایت از تمام تروریست ها در سوریه قبول کند چه قبول نکینید متهم اصلی دولت ترکیه رجب طیب اردوغان هستید
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    باید همه روز به تو تسلیت گفت
  • حرف دل ملت های مظلوم جهانی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    ازهنگام حمله آمریکا و انگلیس سرنگونی رژیم دیکتاتور صدام درسال 2003 و دولت سابق عراق زمانی که حمله به عراق این همه تجاوز زنان و دختران عراقی و این بی شخعیت های کجا بود ن و بعد از 11 سال تازه یادشان افتاده و این 11 سال چه غلطی می کردند براثر آن هزاران انسان های بی گناه و کودک عراق جان خود را از دست دادند
  • دشمن اوباما ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    آمریکایی بزرگترین شیطان برای جهان است با سلام وتشکر از زحمات شما ،این دست قدرت الهی است که چنین جواب وهابیت تکفیری را می دهد.
  • سنگ های نجس کم شد ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    کشته و زخمی شدن ۲۷۰ تروریست در خان الشیح/ آزادسازی یک روستا در قنیطره عملیات ارتش سوریه در منطقه «خان الشیح» در ریف دمشق کشته شدن 70 تروریست و زخمی شدن 200 نفر از آنها را درپی داشت. در قنیطره نیز ارتش سوریه موفق به آزاد سازی یک روستا شد.
  • کربلائی ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    مردحسابی مگه هرکی روتو بگی دخترمه واقعاً دخترت حساب میشه و بهت محرم میشه ؟ که نتونی باهاش ازدواج کنی ؟ یک کمی فکرکن یا مطالعه کن بعد بنویس .
  • مرگ ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَـئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ
  • جهاد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    باید یه تیم ویژه تشکیل بشه سر اینارو ببره زیاد سخت نیست بایه حساب سر انگشتی میشه یه هفته ای ده بیستاشونو نابود کرد(البته مخفیانه
  • مظلوم ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    یزید با این یزیدیش این همه جنایت نکرد ولی این سه تا دولت ها تروریستی ترکیه و عربستان و قطر این جنایت ها را علهی ملت مظلوم سوریه کردند و این سه دولت اده های مسلمانی هم می کند آمریکا یی به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی لشکرکشی کرد. سیاست های نادرست مقامات آمریکا یی این حالی که خود آمریکایی تروریست شده است فرماندهی آمریکایی تروریستی بوده است
  • مظلوم ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    یزید پیش دولت های ترکیه و عربستان و قطر مرد بود آن ها که این همه جنایت و خیانت و تجاوز کرده اند ولی یزید این جنایت ها را نکرده بود. دولت های این ۳ کشور از یزیدهم بدتر هستند.
  • بی عدالتی و توجهی و بی نظمی حقوق بشر سازمان ملل متحد ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    ۶۰ سال است از نهادهای بین المللی سازمان های ملل اقدامات محکوم کرد و هشدار داد وانتقاد کرد کارشان فقط این سه مورد شده است این قوانین سازمان بین المللی قدرتشان اندازه یک قاضی دادگاه ندارند قاضی دادگاه حکم صدور می کند و چند یدن نفر را ایدام می کند و این انهاد های بین المللی اندازه ی قاضی دادگاه ندارند.
  • بی عدالتی مدت 60 سال در سازمان ملل متحد ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    در کشور آمریکا و انگلیس یک سک ولگرد می می رد به سازمان ملل شکایت می کنند سازمان ملل قطعنامه صدور می کند ولی در کشور سوریه و عراق و لبنان و یا غیر روزی هزاران نفر قطلام می شوند در این مدت ۳ سال سازمان های بین المللی سکوت کرده اند
  • مظلوم ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    کوتاهی از طرف نهادهای بین المللی و حقوق بشر سازمان ملل متحد بوده است درحق ملت مظلوم و بی گناه کشورهای مختلف ظلم کردند
  • مظلوم ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    رئیس سازمان ملل متحد و دادگاه بین المللی جنایات جنگی نمی تواند یا نمی خواهد در مقا بل این جنایت اقدامی انجام دهد
  • دشمن دولت های تروریست ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    پول مکه و پول نفت مقامات عربستان دچار روحی و روانی و جنون و وحشی کرده است اقدامات جنایتکاران می کند کشتار مردم بی دفاع و غیر نظامی سوریه و عراق و لبنان و پاکستان و افغانستان و غیر کرده است که مورد حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی هستند آمریکا و نادیده گرفته قوانین سازمان های بین المللی
  • مظلوم ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    خیانت های به اصطلاح حقوق یشر سازمان است
  • رزمنده ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    پشت تمام جنایات سازمان یافته در سوریه آمریکا و اسرائیل وانگلیس و عربستان و ترکیه و قطرو فرانسته از ترورست های سوریه حمایت می کند
  • منتقم ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    بهترین راه مقابله با وهابیت و ریشه کن کردنش، ترویج مذهب شیعه و عقاید آن در فضاهای مختلفی نظیر اینترنت و... و شناساندن آن به تمام جهان است.همین طوری باید بستر ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد .
  • مظلوم ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    عربستان مسئول کشتار مردم بی گناه سوریه وعراق ولبنان است کار مقامات عربستانی بی شرمانه ی و اقدامات عربستان شرم آوراست حمایت سعودی ها تروریسم اثبات شده است رسوایی به جایی رسیده که مسلمانان خهانیان به شورای امنیت پیشنهاد می کند عربستان را در لیست تروریست ها قراردهید واقعا کنار خانه خدا و به عنوان خادم الحرمین چه جنایائی می کنند؟
  • دشمن دولت های تروریست ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    هر کس هم که در باز حقوق بشر حرف بزند آمریکایی ها و عربستانی حق ندارد حرف بزنند و زیرا دولت آمریکا و عربستان بزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.
  • منتقم ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    بهترین راه مقابله با وهابیت و ریشه کن کردنش، ترویج مذهب شیعه و عقاید آن در فضاهای مختلفی نظیر اینترنت و... و شناساندن آن به تمام جهان است.همین طوری باید بستر ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد .
  • دشمن پادشاه عربستان سعودی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    به جای لعنت بر یزید لعنت بر مقامات عربستان سعودی عربستان سعودی نه تنها مسلمان نیست بلکه انسان هم نیستند
  • مظلوم ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 0
    آنچه در سوریه روی می دهد جنگ نیست بلکه تجاوز زنان و دختران است مقامات عربستان سعودی خیانتکار و جنایتکار هستند و باید محاکمه شوند
  • مظلوم ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    قاتلان ملت سوریه و عراق و لبنان در ژنو ۲ حضور دارند مانند آمریکا و عربستان سعودی و ترکیه و قطر و انگلیس و فرانسه این ۶ کشورهای جنایتکار و خیانتکار و متجاوزکار دستو رسربریدن و تجاوز درسوریه داده است و همه نوع جنایات جنگی درسوریه متهم است بی شرمی است
  • حرف دل ملت های جهانی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    حرف دل ملت های جهانیان است دبیرکل سازمان متحد پاسخ دهید آیا سازمان ملل و نهاد های بین المللی زیرنطر آمریکا است و یا آمریکا زیر نظراین سازمان ملل است
  • شاکی از دبیرکل سازمان ملل متحد ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سازمان ملل چقدر بی عدالت است مخالفان آدم کش و جنایتکار و خیانتکارو تجاوزکار را به ژنو۲ دعوت می کند
  • کاپیتان ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    یه حروم زاده ای از بالا تا پایین یکی یه منفی داده ! یه حـــــــــروم زاده هم قبلا" تو مشرق میچرخید موساد رو میگم (قدیمیای مشرق میدونن کیو میگم)
  • علی ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إَلاَّ خَسَارًا این جماعت با بدست گرفتن قرآن بدون مراجعه به استادانش که که ائمه اثنی عشر از خاندان رسول الله صلوات الله علیهم اجمعین هستند به این روزگار افتاده اند .
  • اناهید ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    1 1
    انشالله به حق فاطمه زهرا ریشه وهابیت خشک بشه
  • ناشناس ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام به اینا که نمیشه گفت مفتی. اینا بیشتر به دلقک و عروسک خیمه شب بازی می مانند.
  • محمدابراهیم ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    چهارتا موشک بفرستید تا نسلشون از بین بره... خدا لعنتشون کنه...
  • saber ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    NAABODY KHOD RAA SORAT MIBAKHSHAND ...
  • محمد ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام ناشناس سوال خوبی کردی مثل اینکه هنوز قانون را نخواندی منظور از دختر خوانده یعنی اینکه یک دختر نامحرم را برای سرپرستی قبول کنی که برای مرد خانواده نامحرم هست و سرپرست هم ندارد طبق این قانون با شرط سنی و قانونی که قید شده میشود آن دختر را عقد کرد و مشکلی ندارد اما جهاد نکاح اگر خوب بدانی در آن عقد نیست چون که یک زن با چند مرد در مئت کوتاه همبستر میشود اصلا در فقه چیزی بعنوان جهاد نکاح نداریم ..البته اگر آنها هم با شرایط عقد محرم بشوند ایرادی به آنها نیست
  • گمنام ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 1
    خدایا این نجاسات را از زمین پاکت پاک کن خدایا ظهور مهدی فاطمه (عج) را به حق فاطمه الزهرا(س) نزدیک بفرما
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    اجداد این ها به کودک شش ماهه رحم نکردند حالا چه انتظاری از این مسلمان نماها هست -
  • عباس بیغم ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا تکفیری را بگویید ای دزد رزل جلاد ای از تبارشوم ان اکلین اکباد بتحقیق خدا با دست ما انتقام سختی از این جرثومه های فساد خواهد گرفت
  • دانشجو ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    درسته ولي اگه خوب دقت كنيم هميشه پاي يهودي هاي صهيونيست وسط بوده واينا هم از همون جا تغذيه ميشن...
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اینها بیماران روحی هستند
  • دانشجو ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اگه يه كمي بهتر فكر كني به اين نتيجه ميرسي كه اگر نبود الگويي مثل معاويه كثيف و پسر كثيف تر از خودش براي اين جنايتكارا،الان اين اوضاع سوريه نبود...
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به حرفای کسی که به جای کرباس میگه پیاز نباید زیاد توجه کرد. پیازم خودتی!
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه ولهم عذاب عظیم برو به جهنم . . .
  • فریدون ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستان احمدشهید کجایند ایا اینها بی گناه قتل عام می شوند پس چشم رییس سازمان ملل کورشده واردوغان دزد که همش از مسلمانی دم می زند چرا سکوت کرده پس همه به فکر جیبشان هستند نه ملتها
  • ایرانی ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    جریان منفی ها چیه؟
  • saeid ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    مگرمیشود دم از اسلام زد و60سال چشم بر جنایات اسراییل بست و عمده دشمنان اسراییل را کافر خواند مگرمیشود دم از اسلام زدو شیعیانی که توا نستند جنوب لبنان راآزاد ودر جنگ 33 اسراییل راشکست دهند کافرخواند مگر میشود دم از اسلام زد ورهبر شیعیان پاکستان را درحالیکه شیعیان درلبنان در حال جنگ با اسراییل بودند ترور نمود مگر میشود دم ازاسلام زد واز یزید قاتل حسین بن علی ع دفاع نمود درحالیکه درقران ذکر شده لا ینال عهدی الظالمین ودهها مگر میشود دیگر قطعا شما بویی از انسانیت نبردید چه رسد به اسلام قطعا شما همان ادامه خط کفار قریش هستید که از همان زمان تاکنون متحد یهود وکفار بودید وبه همین دلیل است که هیچ خطری برای اسراییل نداشته وندارید آنقدر ترسو هستید که صوفیان وبهاییت منحرف را شیعه معرفی میکنید اگرمطمئن به حقانیت خود هستید اجازه دهید آثار سید محمد باقر صدر ومرتضی مطهری وعلامه میلانی وعسگری و تیجانی سماوی و ادریس مراکشی وسلطان الواعظین واز این قبیل در کشورتان چاپ شود با جنایت درسوریه و عراق خود رارسوا نمودید وقطعا سوالات زیادی برای برادران منصف اهل سنت بوجود آمده وآینده از آن اهل بیت واقعی خواهد بود
  • حسن ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    این دنیا که دستم بهشون نمی رسه ولی اون دنیا (بوق).....
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ناصر العمر عجب حیوان رمانتیکیه ، صحبتش رو بخونید !!!
  • عباس133 ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    یا اباعبدالله(علیه السلام)...
  • ابراهیم گیلانی ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با سلام اعمال وحشیانه داعش و فتواهای ضداسلامی و ضدانسانی عالم نماهای وهابی تفاوت دارد با اندیشه و عملکرد بن لادن و الظواهری(ولو غلط) لطفا مطالب را با هم خلط نکنید همین عالم نماهای وهابی که عکسشان را در کنار دو نفر ذکر شده انداخته اید از سال 1995 بن لادن را تکفیر کردند.حقایق را باید کامل و جامع گفت.توحش وهابیت و داعش و امثالهم، گرایشات انقلابی و مسلحانه در جهان اسلام (شیعه و سنی با ذکر معایب و ومحاسن) از شروع عصر استعمار غرب در جهان اسلام تا به امروز و وضعیت اسلامی یا غیراسلامی حکومتهای منطقه من جمله سوریه را باید در کنار هم مورد مطالعه قرار داد تا فهم درستی از وضعیت جهان اسلام در ذهن شکل گیرد. در هم کردن جریانات مختلف ، سودی نخواهد داشت مگر برای موج سکولاریسم جهانی و امپریالیسم يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى. مائده 8
  • روستازاده ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام این که می گویند: خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است. سخنان انها تنها نیست سخن دوستان ما در ایران شش سال پیش بود. خطر هلال شیعی 6 سال پیش همین آقا مطرح می کرد. اما راحت برای خود فعالیت مجازی دارند. و دو هفته قبل بود با یکی که حافظ قران بود صحبت می کردم می گفت توی فضای مجازی و گروه های اجتماعی فعالیت دارم و مطالبی را که می گفت این بود که با توجه به آیات هر کسی می تونه امام باشه و این افکار را در گروها اشاعه می دهند. و اگر کسی از انها شیعه شود آخر او کشتن هست و دو نفر رو من شاهد هستم یکی دو سال پیش و یکی حدوداً 24 سال پیش کشتند وفعالیت های زیادی رو انجام می دهند تجارت اونها رو ببینید: یکی از برادران اهل سنت که با هم همکاریم می گفت تجارت آلان این طوری هست، یکی از دوستانش تجارت می کنه و صبح که بیرون می رود با مقداری پول برای رشوه دادن خارج می شود و کامیون های کالا را به مرز می برد و بعد از عبور از مرز و ثبت دو دفعه مخفیانه بر گشت می دهد و دو سود می برد یکی اینکه کالا را با 10 تا 12 درصد و شاید بیشتر در بازار ایران به فروش می رساند و دوم اینکه پاداش صادرات می گیرد و همین آقا از صادرکنندگان برتر استان معرفی می شود و جایزه میلیونی می گیرد. اما ما چی
  • هادی کلهر کلخورانی ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    نقش امام عزیز ما سیدعلی خامنه ایی حفظه الله تعالی در این امنیت و اقتدار بسیار واضح و مشهود است . خداوند سایه ایشان را تا ظهور منجی عالم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه مستدام بدارد بحق الزینب سلام الله علیها
  • هادی کلهر کلخورانی ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    آقای محترم مرد شماره یک جهان سید علی خامنه ای است که هم به قوانین بین المللی احترام میگذارد هم دستور تقویت ارتش و سپاه را با ساخت و تجهیز موشکهای دوربرد که توان بازدارندگی و قدرت موشکی ما را بالا میبرد صادر می نماید . هم دوست و دشمن به تقوا و سیاستش معترفند . پاک و پاکیزه زیسته و عادل و متقی است . با دشمنانش که در فتنه 88 ظاهر شدند بسیار کریمانه برخورد کرد و ........................... امام سید علی خامنه ایی حفظه الله تعالی که بحق خلف صالح امام خمینی ره مردشماره یک جهان است . او خوار چشم یهودیان صهیونیسم و آمریکا و دنیای استکبار است . او فرزند امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام است .
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    وعده خداوند نزديک است شياطين قيام کرده اند با اتحاد منتظر ظهور حجتيم
  • یا زهرا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    بیاییم با متحد شدن با هم و حس مسعولیت به عنوان یک ایرانی اصیل مشت محکمی بر دهان دشمن متجاوز بزنیم .
  • معصومه ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    الهم عجل لولیک الفرج
  • عبدالحمید ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    گذشته گان اینها بعد از رحلت رسول خدا وقتی برای گرفتن مالیات می رفتند چشم به ناموس مسلمانان داشتند . اول حکم تکفیر می داند و بعد از کشتن ان مسلمان همان شب به زن وی تجاوز می کردند اینها فرزندان همان نامسلمان هستند و بوسیله خلیفه اول متاسفانه تشویق هم شدند . خالد ابن ولید را می گویم داستان او را بخوانید تا بدانید چه جنایاتی کرده .
  • ایوب عبدی از ایلام ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خاک بر سر کسانی که در سازمان ملل وسازمانهای حقوق بشرمثل گاو نشسته اند ولام تا کام حرف نمیزننداز خدای محمد وعلی میخواهم هر چه زودتر انتقام این همه ظلم را از این عده تندرو شهوت پرست وحیوان خطرناک بگیرد از مهدی فاطمه میخواهم دستان مبارکش برای نجات شیعیان بی گناه به آسمان بالا ببرد وشاهد پیروزی حق بر باطل باشیم
  • مرد شوشی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 1
    سلام واقعا مانندد جدهد خودشان (هند) جگر مسلمین را میخورند و سر او را قطع میکنند و با آن مثل توپ فوتبال برخورد میکنند. هر انسان آزاده ای با دیدن و خواندن این اخبار پی به باطل بودن این فرقه میبرد.
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اگر این مفتی های احمق ترور شند همه چیز درست میشه
  • حجت ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    مگه می خواد از سازمان ملل پرتش کنن بیرون. طفلکی کلی نون خور داره
  • حجت ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    پیاز کرم خورده بدبخت
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    منم مثل شما فکر می کردم اوایل،،،،، ولی نظرم برگشت به خدا اگه ما یکسال فقط یکسال مکه نریم این حرومزاده ها مکه را تبدیل به کنشت و کلیسا و .......می کنن ... حتی فکرشم نکنید....
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    عربستات سعودی..
  • ناهید ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام، اولا خدایا به دادمون برس ثانیا خدایا شکرت که ما ایرانی هستیم ثالثا خدایا تو که گفتی انسان اشرف مخلوقات است پس چی رو باور کنیم رابعا از رزمنده ها و جانبازان و شهدا متشکریم و اگر کوتاهی در حقشون کردیم ما را ببخشند و حلال کنند زیرا فکر اینکه این حیوانات (عربهای ...) اگر میامدن ایران خامسا خدایا مردهای غیرتمند ایران عزیز را برای ما در صحت و سلامت حفظ کن بخدا کاری جز اشک ریختن و التماس خدارو کردن برای .... از من برنمیاد عالم محضر خداست خدایا در محضرت تا کی باید شاهد ظلم باشیم
  • خندان ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    1 0
    عر عور عر عر عر ....................!!!!!1
  • ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    الهی آمین
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    ناشناس جان چرا چرت میگی؟ یعنی باهاشون نجنگیم چون ما هم مثل اونها میشیم؟ پس بشین تا ...
  • انسان ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    شما را به خدا اگر امکاناتی دارید برای رضای خدا این ده بیست نفر را که فتوا میدهند ترورشان کنید به خدا قسم اگر شهید شوید درجادتان همانند شهیدان صدر اسلام است
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 1
    خیییییییییییلی موافقم باید اینها را به درک فرستاد
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 1
    الهم عجل لولیک الفرج
  • مسعود ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 1
    خدا لعنت شون کنهخ
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    این 7تایی که منفی دادن دقیقا منظورشون چی بوده؟!!!
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    1 1
    اینها مصداق اسفل السافلین اند مواظب باشیم ما تو گروه اینها قرار نگیریم حتی با یک حمایت کوچک اللهم ثبت قلوبنا علی دینک
  • امید ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    نکنه ناراحت قوم و خویشات شدی
  • سجادیان ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 1
    در روایت ما هم داریم که ریختن خون این تکفیریها حلال اموال و زنانشان نیز با رعایت موازین اسلامی بر ما حلال پس بکشید این سگان را و زنان و فرزندانشان را تصاحب کنید
  • یک نفر ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    آیا تا به حال کسی به سبک مغزها گفته شماها که نان فانتزی رو حرام میدونین با اسلحه های که همومن افراد درست کردن آدم کشی میکنین
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بیشرفها العریفی بارها گفته که فتوای جهاد نکاح نداده. در ضمن از فوتبال بازی کردن با سرهای مردم سوریه هیچ فیلمی منتشر نشده که نشون می ده احتمالا همه جعلی و فوتوشاپه. در ضمن عکس سوم هم همان موقع انتشار گفته شد که در اثر بمباران دوست عزیز شماها بشار اسد بوده است. ریدم سرتون
  • ميثم ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 1
    تمام اين كارها نشان از آخر زمان دارد و ان شاء الله منجي خواهد آمد و انتقام تمام شيعيان را خواهد گرفت.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 1
    خدا لعنت کند خوارج آخر الزمانی وحامیان آنان را که در راس همه امریکای جنایتکار وشیطان بزرگ زمین قرار دارد.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    دمت گرم
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    الهی گور به گور بیفتن
  • نیست درچهان ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    خدا نیامرزه این آدمای تروریست در سوریه ه
  • مسعود ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 1
    100% شک نکنید که این حیوانات انسان نما مزدورهای اسرائیل و آمریکا هستن و همه ی نیتشون زدن ریشه ی اسلام مخصوصا شیعیان و به ویژه شیعیان ایران هست.
  • سعید ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 1
    خدا لعنت کند همه ی آنهایی که با نام اسلام و اسم پاک حضرت محمد (ص) دارن جنایت می کنن .دارن آدم های بی گناهو سر میبرن ..... خدایا به حق محمد و آل محمد دشمنان اسلام را نابود بگردان ....... (الهم عجل لولیک الفرج)
  • ایمان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    همه اینا برمیگرده به 1400 سال پیش باور ندارید برید تاریخ را جستجو کنید
  • آبادان ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 1
    من موندم چرا مسولین کشور تکون نمیخورن چرا فتوایی صادر نمیکنن رهبر عزیزمون بابا نباید به این شیطان های پست کثیف وکریح فرصت دادکه پخش بشن .ای همه موشک برای عمه من درست کردی آقای سردار بزن بابا بزن . 4تا گردان بسه برای اینا
  • سپیده ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 1
    هی بگیم خدا لعنتنشون کنه ما که بدتر ازاوناییم اصلا راه اونارو میریم اونا فتوا میدن روز عاشورا جشن بگیرین توکشورماخیلیا با ارایش زننده با لباسای بدن نما بیرون میان تو همین شبای قدر خودتونم خوب میدونین با چه ارایشایی عزاداری میکردن دلشونم خوشه قلبمون صافه ظاهر چه اهمیتی داره من موندم اگه اقاامام زمان بود بازیگری میتونست عکس ارایش شده شو پوشش نامناسبشو بذاره سایت یااینکه سگ بغلش بگیره عکسشو بذاره سایت ماهم به ژستش نظربدیم اخه این مهدی پسنده هی بایم داد بزنیم شعار هرمسلمان خیانت است به قران اخه دردی دوا میشه فقط اخبار نشون میده فلانی ها برای دفاع از مردم مظلوم تظاهرات کردن بابا بسه دیگه تاکی اینهمه سکوت مثل این شدیم که وقتی یک انسان معلول رو میبینیم شکر میکنیم ماهم به امنیتمون شکرمیکنیم بابا بیایم وارد عمل بشیم باهم متحدبشیم این جانی های وحشی رو ازبین ببریم... مطمئننم خیلیا ناراحت میشن مواظب دلمون بشیم که جاش فقط خداست خدا برای تعجیل اقا ازته دل 14مرتبه صلوات
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام منم باهات موافقم باوجود اینهمه شرارت فقط ظهورکارسازه.
  • مهران ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    خدا لعنتشون کنه الهی آمین
  • احسان ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 1
    وای اگر سید علی حکم جهادم دهد. به خدا قسم که اینها همون لشکر شیطان هستن.تا کی و تا کجا میرن نمیدونم ولی فقط کافی رهبرم اشاره کنه. همه اینا نابود میشن .یه روزگاری ما با اون جمعیت جلوی کل دنیا 8 سال جنگیدیم.حالا که هر جانباز و ایثارگری 3-4تا پسر داره خطهای جهادی ما پر میشه از معرفت و کمال
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    فقط حرومزادها توانايي اينچنين رفتارهاي حيواني را دارند لعنت خدا بر اين حرومزادها.
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    این آقای ناشناسی که که مثابل گاز زدن سگ رو زد.. میخوام بهت بگم اگه یکی اومد به ناموست تجاوز کرد سر بچتو جلو چشمات برید تو چه غلطی میخوای بکنی.. حتما میخوای بگی آقای تروریست این چه کاری بود کردی یکم تو انجام کارات از خشونت کمتر استفاده کن !!!!!!!!!!!!!
  • امید شیعه حیدر صفدر علی مرتضی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 1
    بر همه کسایی که منفی میدن به نظر بچه ها لعنت ... وهابیهای بی شرف کثیف. با این حال میدونیم که توی ایران هستین و از افکار این تروریستهای داعشی حمایت میکنید و خاک پاک ایران رو با وجود کثیفتون نجس کردین . ایشالله که با یزید و معاویه علیه العنه محشور بشید ....... صدای بچه شیعه ها... نعره ی حیدری.
  • مجتبی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 2
    تو رو به جان مادرت آقا بیا آقا بیا آقا بیا
  • محمد ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 1
    اينها حيواناتي وحشي در لباس ادم هستند ما منتظراذن اقاخامنه اي هستيم اللهم عجل في فرج مولانا صاحب الزمان
  • amir reza ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    پدر سگ ها این کسافت کاریتون چیه
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 1
    تف بر چهرره کثیف رهبران وهابتیت
  • یلدا ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 1
    مرگ بر هرچی دشمنه شیعس مرگ بر داعش و تکفیری
  • سهیلا ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 1
    مرگ بر تمام وهابیون که از حیوانات چهار پا 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 پله بد تر اند
  • ناصر ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    لعنت خدا بر چهره کثیفتان آشغالا
  • مریم ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 2
    همه وهابی ها باید برن قبرستون بکپن
  • نینا ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    مرد شور همه وهابی ها رو با ریشاشون ببرن
  • احمد ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 1
    خدایا داغون میشم اینا رو میبینم.اخه اینا کین ما باید به جنگ اینها بریم.با هر سیساستی شده باس از صحنه روزگار محو شوند.همشونو زنده زنده بگیریم تو چشم تمام دنیا دار بزنیم تا عبرتی بشه برای همه دنیا که با اسم اسلام با اسم دین کارهای زشتو رکیک و غیر اسلامی نکنند و اسلام ما رو با چهره غیر واقعی خودش به دنیا نشون ندن
  • بهاره ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 2
    خدا انشاالاه از رو زمین برپاره و با ظهور اقامون اینا از بین برن انشاالاه
  • ابراهیمی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 2
    لعنت الله علی قوم الظالمین
  • حسین ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    الهی امین
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    الهی امین
  • حامد ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    خدایا معجزه ای کن که آن ها سر عقل بیایند
  • مامان علیرضا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 1
    من واقعا خداروروزی هزاربارشکر میکنم که تو کشوری هستم که غیرت تو خون مرداشه خداروشکر خداروصدهزارمرتبه شکر میکنم که همچین فرشته هایی تو کشور ما هستن وامنیت رو برای منو همجنس منو دخترم برقرارکردن همچنین همسری دارم که غیرت تو خونشه خدارو شکر خدارو شکر هیچ کجای دنیا امنیت نداره
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من هم هستم
  • ناشناس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    0 0
    خدا اخر عاقبتمون رو به خیر کته
  • نازنین ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    واقعا این داعشی ها از سنگن اخه اشغال عوضی بچه های یک دو ساله چیکارت کردن لعنتی انشااله امام زمان ظهور کنه امین
  • محمدرضا ازکاشان ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    2 2
    برداعش عربستان سعودی تاصبح قیامت لعنت.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
    0 0
    وهابی برادر دوست و همبستر یهود است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس