SpeedyFox نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم می باشد.

به گزارش مشرق،  شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر فایرفاکس باشید. این مرورگر به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد.
افزونه‌ای برای سریعتر شدن+دانلود
این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox  یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم.

این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر فایرفاکس شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:

- افزایش سرعت مرورگر تا ۳ برابر
- افزایش سرعت مشاهده وبسایت ها
- سریع تر کردن عملیات مختلف مرورگر
- ذخیره سازی در اندازه های كوچكتر اطلاعات
- قابل اجرا برای مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم و همچنین اسکایپ و تاندربرد

براي دانلود SpeedyFox 2.0.7 Build 69 روي تصوير زير كليك كنيد

افزونه‌ای برای سریعتر شدن+دانلود

دانلود


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام.من با کروم میرم توی اینترنت 10 برابر فایرفاکس هست. تازه الان بهینه سازی اش کردم و آپدیتش کردم سرعتش بالا تر هم رفت اینترنتم 128 سرعت دانلودم 235 تا 260کیلوبایت با کروم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس