کد خبر 276544
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

معاون امور مشمولان و معافیتهای سازمان وظیفه عمومی گفت: امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان پذیرفته شده در نیمسال دوم دانشگاهها از روز پنجشنبه فراهم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر،  سرهنگ حجت الله واعظي نژاد اظهار داشت:براساس اعلام قبلی مشمولانی که دارای برگه اعزام نوزدهم دی هستند و در نیمسال دوم دانشگاهها پذیرفته شده اند می توانند برای تمدید اعزام خوداقدام کنند. این افراد به شرط تمديد موعد اعزام به خدمت و داشتن ساير شرايط ادامه تحصيل، مي توانند از بهمن ماه در دانشگاهها ثبت نام کنند.

وي افزود: با توجه به اينکه برابر قانون خدمت وظيفه عمومي، امکان ترخيص سربازان حين خدمت براي ادامه تحصيل در مقطع کارداني مقدور نیست بنابراين این مشمولان باید نسبت به تمديد تاريخ اعزام به خدمت خود اقدام می کردند درغير اين صورت امکان ادامه تحصيل آنان پس از اعزام به خدمت فراهم نیست.

به گفته معاون امور مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی دارندگان برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم دي ماه سال جاري در صورتيکه بدون تمديد تاريخ اعزام و يا بدون داشتن معاذير موجه، در روز اعزام خود را معرفي نکنند برابر قانون به علت داشتن غيبت، واجد شرايط استفاده از معافيت تحصيلي نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواتی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خبرخوش:فیتیله جمعه تعطیله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس