کد خبر 268867
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸

کتاب «جوشکاری» اثری از حجت‌الاسلام حسین عالمی پیرامون ازدواج و انتخاب همسر با تکیه بر ملاک‌های ایمانی است که به تازگی منتشر شده است.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس، «جوشکاری» عنوانی از یک کتاب الکترونیکی است که توسط یکی از مبلغان دانشگاهی درباره راه‌های آسان ازدواج به رشته تحریر درآمده است.

 

این کتاب حاصل سؤال‌ها و جواب‌هایی است که جامعه دانشجویی دانشگاه‌های تهران - از دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر گرفته تا دانشگاه تهران- و دیگر دانشگاه های کشور جوشیده و البته حجت‌الاسلام حسین عالمی با بیانی شیوا درباره ازدواج و انتخاب همسر پاسخ داده است.

کتاب جوشکاری حتی سر از ایرلند و مسکو هم در آورده و دانشجوی ایرانی ساکن مغرب زمین را مجاب کرده است که سرش را برای دامادی کوتاه کند!

در این کتاب الکترونیکی ملاک‌های ازدواج با تکیه بر ایمان به خداوند بیان شده و تنها راه‌حل رونق ازدواج در جامعه را توجه به مبانی اسلام می‌داند نه توصیه‌های روانشناسی غربی در انتخاب همسر که دست و پا گیر جامعه جوان کشور شده است!

برای دانلود کتاب جوشکاری اینجا کلیک کنید.




مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مشرق جان این که دانلود نمیشه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    کتاب جدیدی به نام هاردنس در مورد عمق روابط زناشویی و نیز کتابی با عنوان هواگاز در مورد طلاق
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    حاج حسین دمت گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس