عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. در این مراسم بسیاری از مفتی های وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده‌اند.

گروه گزارش ویژه مشرق- عبد العزيز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطيف آل الشيخ مفتی اعظم وهابیت و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین علیه السلام، شیعیان و ایران دارد. وی که از نسل محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت است، پس از بن باز متصدی این منصب شده و نابینایی اش از جمله ویژگیهایست که از همان ابتدا جلب توجه می کند. وی علاوه بر کوری باطن از ناحیه یک چشم نیز کور می باشد.

دوران کودکی

عبد العزيز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطيف آل شيخ در تاریخ سوم ذیحجه1362 ق در شهر مکه به دنیا آمد، در سال 1370 ق و در سن هشت سالگی پدرش را از دست داد. وی به طور مادرزادی از ضعف چشم آزار می برد, تا اینکه در جوانی به سال 1381هـ ... بینایی اش را از دست داد.

تحصیلات

آل شیخ در مسجد أحمد بن سنان آموزش علم قرآن کریم را شروع کرد و گفته شده قرآن را در سن 12 سالگی حفظ کرد.

او آموختن را نزد بعضی از علما در الحلق آغازید و در سال 1375 هـ به معهد إمام الدعوة ملحق شد و تحصیلاتش را در دانشکده فقه در سال 1383هـ/ 1384 هـ با مدرک دکترا تمام کرد.

مناصب

وی مدرس معهد إمام الدعوة العلمي تا سال 1392 هـ بود و پس از آن مدرس دانشکده فقه رياض از 1392.

وقتی آل شیخ برای تحصیل به ریاض منتقل شد و در دانشگاه محمد بن سعود شهر ریاض مدرک دکترای خود را گرفت از سال 1407 به عضویت هیئت علمای کبار وهابی عربستان در آمد.

آل شیخ در سال 1412 و با دستور مستقيم پادشاه عربستان سمت رياست اداره مطالعات علمي و صدور فتاوا منصوب شده است.

وی در سال 1417 نیز به مقام نیابت و قائم مقامی مفتی اعظم عربستان در آمد. با مرگ شيخ عبد العزيز بن باز مفتی اعظم وقت عربستان در تاریخ 29/محرم1420 به مقام مفتي عام و اعظم وهابیون عربستان سعودي و رئيس هيئة كبار علما عربستان منصوب شد.

آل شیخ در حال حاضر در حكومت عربستان از جايگاه وزارت برخوردار است.

برخی فتاوای عجیب و مضحک آل شیخ

وی فتاوای مسخره ای دارد که از آن جمله است:

· جشن میلاد برای رسول خدا صلی الله علیه و آله حرام

· قیام حسين (علیه السلام) علیه یزید حرام!

· کمک ایران ستمکار به یمن حرام!

· کمک به حزب الله لبنان و دعا برای آنان حرام!

· همه کلیساها را خراب کنید!

· برپایی جشن عروسی پسر شیخ در روز عاشورا!!!!

· جشن ملی عربستان حلال!

· راهپیمایی برای دفاع از پیامبر صلی الله علیه و آله حرام!

· شعار علیه آمریکا حرام!

· راهپیمایی برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین ممنوع!

· فروش لباس زیر زنانه توسط زنان حرام!

· همه آثاراسلامی را خراب کنید و آثار باستانی را نگاه دارید!

· حمله به شیعیان!

· بیداری اسلامی و اخراج دیکتاتورها حرام!

· دیدن سریالهای ترکیه حرام!

· سجده فوتباليستها بعد از گل زدن مكروه!

· وجود امام زمان دروغ است.

· ایرانی ها مجوس و آتش پرست هستند.

· دفاع از مردم بحرین حرام!

· حمله به مسئولان سوریه واجب!

· جواز اجبار ازدواج دختران ده ساله بدون رضایت خود آنها!

در ادامه به برخی از اینها خواهیم پرداخت.

جشن میلاد برای رسول خدا صلی الله علیه و آله حرام

وی در مصاحبه با روزنامه سعودي المدينه گفت: جشن گرفتن براي ميلاد پيامبر بدعتي بي اساس است.

و افزود : من هيچ پايه و اساسي در خصوص جشن گرفتن براي تولد در سنت رسول خدا ، شيوه خلفاي راشدين و ائمه هدايت نمي شناسم و برهمین اساس جشن میلاد پیامبر حرام است.

قیام حسين ]علیه السلام[ علیه یزید حرام!

وی علاوه بر آنکه یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده اند یکی از مهمترین وظایف خود را توجیه حرکت یزید، ترویج شادی در عاشورا با روزه و برپایی مراسم جشن و عروسی و ... می داند به طوری که از هر ابزار و روشی برای بیان آن استفاده می کند. خوب به خاطر دارم در سفر عمره ای که ماه شعبان سال1389 شمسی به مکه داشتم وی در مسجد الحرام نشسته بود و به تفصیل در این رابطه با عمره گزاران صحبت می کرد.

حب یزید، ایمان و بغضش نفاق است (لینک)

او همچنین در برنامه زنده ای كه از ماهواره المجد عربستان پخش مي شد در پاسخ خانمي در رابطه با يزيد و قيام امام حسين عليه السلام اين چنين پاسخ داد:

«زمان پرداختن به اين امور گذشته و سپري شده است . آنها گروهى بودند كه درگذشتند، هر كار نيك و بدي كردند براى خود كردند و شما هم هر چه كرديد براى خود خواهيد كرد و مسئول كار آنها نخواهيد بود.
بيعت يزيد بن معاويه، بيعتي شرعي است كه در زمان پدرش معاويه از مردم گرفته شد و مردم هم بيعت كرده و به اين بيعت گردن نهادند. امّا هنگامي‌ كه معاويه از دنيا رفت حسن و حسين بن علي
]علیهماالسلام[و ابن زبير از بيعت با او خودداري كردند.

حسين ]علیه السلام[و ابن زبير در تصميمشان مبني بر بيعت نكردن به خطا رفتند. چون بيعت با يزيد بيعتي شرعي بود و اين بيعت در زمان زندگي پدرش معاويه و در مقابل چشم مردم گرفته شده بود. ولي خداوند در آنچه مقدر مي فرمايد حكيم و عليم است، آن امت‌ها هم بنا به تقدير خداوند در گذشتند و از دنيا رفتند.
شما را به خدا قسم! من دوست ندارم اين مطالب را از من نقل كنيد. اين‌ها مسائلي است كه گذشته است. تاريخ هم در باره اين مطالب به شكل‌هاي مختلف حكايت نموده است. ولي به هر شكل اين‌ قضايا گذشته و تمام شده ... يزيد و حسين
]علیه السلام[ بيش از هزار و اندي سال است كه از دنيا رفته‌اند ...
ولي به عقيده من بيعت يزيد بن معاويه بيعتي شرعي بوده! و حسين
]علیه السلام[را نصيحت كرد‌ند كه از مدينه به طرف عراق نرود، او را نصيحت كردند كه بيعت كند ولي او نپذيرفت. ابن عباس و ابن عمر و فرزدق و بسياري از صحابه او را از رفتن به عراق بر حذر داشته و به او گقتند كه: رفتن به عراق به مصلحت او نيست. ولي حسين ]علیه السلام[اين نصيحت‌ها را نپذيرفت... و خدا هم هر ‌آن‌چه مقدر فرموده بود انجام شدو...

ولي با اين وجود ما براي حسين ]علیه السلام[از خداوند درخواست رضايت كرده و براي او عفو و بخشش را خواستاريم. و مقدرات الهي حكمت‌هايي دارد كه ما از آن آگاه نيستيم ...
اصلاً فائده نقل اين مطالب چيست؟ حسين
]علیه السلام[ هر اشتباهي كرده براي خود كرده...
عقيده اهل سنت و جماعت اين است كه واجب است تا به فرامين كسي كه مورد بيعت قرار گرفته و مردم حول محور او جمع شده‌اند گوش فرا داده شده و از او پيروي گردد!!! و قيام و سركشي عليه او نيز حرام است و از همين‌رو خروج و قيام حسين
]علیه السلام[عليه يزيد حرام بود!!!...
ما مي‌گوييم: حسين
]علیه السلام[در قيامش عليه يزيد اشتباه كرد و براي او بهتر بود كه اين كار را نمي‌كرد. و باقي ماندن در مدينه و بر آن‌چه مردم بر آن اجتماع كرده بودند بهتر و سزاوار‌تر بود. و هر چه به او گفته شد كه عراق طرفدار و همراه تو نيست گوش نداد و توجهي ننمود...

بیعت با یزید شرعی است! (لینک)

و حقيقت اين است كه مردم عراق و شام و مصر و حجاز و يمن با يزيد بن معاويه در زمان زندگي و حيات پدرش بيعت كرده و امامت و رهبري وي را پذيرفته بودند، به همين جهت هم قيام عليه او و تجاوز به حريم خلافت او جايز نبود. اين تمام مطلب است بيش از اين هم سخني نمي گوئيم و معتقد به بيش از اين هم نيستيم.»

نکته مهم اینکه کلیپی از این صحبتها ساخته شده و در ماجرای حمله به حرم زینب سلام الله علیها نهایت سوء استفاده از آن را در این ایام کرده اند.

کمک ایران ستمکار به یمن حرام!

سال 88 و در پی انقلاب یمنیها، شیخ عبدالعزیز آل شیخ، در مصاحبه با روزنامه سعودی الوطن، ایران را متهم به پشتیبانی از شورشیان زیدی مذهب یمن کرده و این همکاری را گناه و ستمکاری دانست.
در همین مصاحبه آل شیخ توضیح داده بود رویارویی ارتش سعودی با شورشیان شیعه زیدی نبرد حق و باطل است!

کمک به حزب الله لبنان و دعا برای آنان حرام!

چندی قبل بنا به نقل المحیط، آل الشیخ حزب الله را به تلاش برای تسهیل ورود یهودیان و دولتهای بزرگ به کشورهای اسلامی متهم کرد.

شیخ که در دانشگاه آل سعود در ریاض سخن می گفت مطابق روش وهابیت که همه مسلمانان غیر از خود را کافر می دانند گفت: کسانی در آنجا شعار اسلام سر می دهند که اسلام از آنها بری است!

وی اضافه کرده بود: شکی نیست که آنچه در لبنان رخ می دهد حوادث غم انگیز و دردناکی است. انسان آرزو می کند این وقایع را نشنود. اما چه می شود کرد؟این حوادث را می شنویم و آینده بدی به ذهن انسان خطور می کند. چرا که کسانی که این انقلابها را در لبنان به وجود آورده اند شعار اسلام بر زبان دارند، در حالیکه اسلام از اینها بری است.

همه کلیساها را خراب کنید!

آل شیخ در مارس ۲۰۱۲ فتوی داد همه کلیساهای جزیره العرب تخرب شوند.

برپایی جشن عروسی پسر شیخ در روز عاشورا!!!!

عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار نمود . در این مراسم بسیاری از مفتی ها وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند .

البته این نوع حرکتهای دشمنان خاندان رسالت اقدام تازه ای نیست، همانطور که در بخشی از زیارت عاشورا آمده است :

اِنَّ هذا یَوْمٌ تَبرَّکَتْ بِهِ بَنُو اُمَیَّةَ وَ ابْنُ آکِلَةِ الَآکبادِ اللَّعینُ ابْنُ اللَّعینِ عَلى لِسانِکَ وَ لِسانِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
خدایا این روز روزى است که بنی امیه مبارک و میمون دانستند و پسر آن زن جگرخوار (معاویه ) آن ملعون پسر ملعون (آن لعن شده ) بر زبان تو و زبان پیامبرت که درود خدا بر او و آلش باد .

تنها منافقان از معاویه متنفرند (لینک)

جشن ملی عربستان حلال!

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، بن باز و بن عثيمين، مفتی های پیشین سعودی برگزاری جشن روز ملی عربستان را حرام اعلام كرده و آن را بدعت دانسته بودند، اما آل شيخ در فتوای خود كه در روزنامه عكاظ چاپ شد، اظهار داشت: بايد در اين روز با سپاسگزاري از خداوند، در نعمتهايش بیندیشیم و براي نعمت امنيت نيز از درگاه خدا سپاسگزاري کنیم.

اين روزنامه افزود: "شيخ در گفته های خود به سخنان «خادم حرمين شريفين» (ملک عبدالله پادشاه عربستان) در نشست شوراي وزيران استناد كرده است. عبدالله گفته بود: در اين جشن بايد از ارزش ها، اخلاق نيك مردم، پيشرفت هاي كشور در زمينه هاي مختلف، پيشرفت فرهنگي و فكري ممتاز سخن گفت و با حرف شنوي از دستورات حاكمان و مقامات كشور، حس ميهن پرستي را نشان داد".

راهپیمایی برای دفاع از پیامبر صلی الله علیه و آله حرام!

آل الشيخ بعد از بالا گرفتن اعتراضهای جهانی به توهین به رسول خدا صلی الله علیه و آله در بيانيه ای تأکید کرد: "باید بدون خشم این مسأله را محکوم کنیم".

مفتی عربستان سعودی خاطرنشان کرد، انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) به ایشان و دین اسلام ضرری نمی رساند و درحالیکه تنها متضرر در تظاهرات مسلمانان در برخی کشورهای اسلامی سفارتخانه های آمریکا و برخی هم پیمانان آن بوده اند، مفتی کل عربستان گفت، مسلمانان نباید به انسانهای بیگناه حمله کنند و یا اموال عمومی را آتش بزنند و یا تخریب کنند.

شعار علیه آمریکا حرام!

"شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ” در واکنش به مطالب ضد آمریکایی مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در عربستان پس از توفان ساندی گفت، مسلمانان باید از این حوادث طبیعی عبرت بگیرند؛ نباید علیه همه دعا کرد چرا که بین آنان مسلمانان بسیاری هستند و این دعا به نفع مسلمانان نیست.

راهپیمایی برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین ممنوع!

شیخ عبدالعزیز در یکی دیگر از فتواهای عجیب خود، تظاهرت گسترده مردمی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و تحت محاصره فلسطین در نوار غزه را اقداماتی جنجال برانگیز و هرج و مرجی بی فایده خوانده بود.

فروش لباس زیر زنانه توسط زنان حرام!

آل شيخ در مخالفت با نظر وزارت کار عربستان اعتراض خود را با کارکردن زنان در فروشگاه هاي لباسهاي مخصوص زنان (لباس زير) ابراز داشت.

وي در توجیه این فتوای عجیب گفته است : زنان امانتي در گردن ما هستند و به همين سبب ايشان را در غيرکارهاي که مختص ايشان هست به کار نخواهيم گرفت.


همه آثاراسلامی را خراب کنید و آثار باستانی را نگاه دارید!

آل شیخ ، در فروردین ماه سال جاری اعلام کرد: تخریب اشیایی! که در اطراف حرمین شریفین است نه تنها مانعی ندارد بلکه این کار برای توسعه حرمین ضروری است.

آل شیخ افزود: تخریب آثار در اطراف مسجدالحرام عملی شریف است که دولت مبادرت به انجام آن کرده و این امر از ضروریات است.

این در حالی بود که عبدالله بن سلیمان المنیع از مفتی های سعودی طی بازدید از یک اثر باستانی به نام مدائن صالح در شمال غرب مدینه منوره، آثار باستانی را نماینده تمدن های گذشته و مایه پند و عبرت مردم دانسته و بر حفظ آن تاکید کرده بود. این فتوا هیچگاه مورد اعتراض آل شیخ قرار نگرفت.

حمله به شیعیان!

وی در خطبه‌های شانزدهم فروردین نماز جمعه در مسجد ترکی بن عبدالله واقع در ریاض همه امت اسلام را به مبارزه با تشیع فرا خواند و تاکید کرد: این مذهب عقیده مسلمانان را هدف قرار داده است!

نامه اعتراض سرگشاده آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عبدالعزیز آل شیخ

با ادامه و شدت یافتن تهاجمهای آل شیخ به شیعیان 18 اردیبهشت سال1390، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به عبدالعزیز آل الشیخ، تهمت‌هاى ناروا و بى‌اساس و تکفیر شیعیان را خدمت بزرگى به دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.

در نامه آیت الله العظمی مکارم شیرازی آمده است: جنابعالى در اظهار نظر اخیر خود، با تعبیرات بسیار توهین‌آمیز و زشت و زننده‌اى که در شأن اهل علم نیست، شیعیان جهان را «صفویه مجوس» و دشمن مسلمانان خوانده‌اید و مسلمین را از آنها برحذر داشته‌اید.

این اوّلین بار نیست که این‌گونه تهمت‌هاى ناروا و دور از منطق را از علماى وهابى مى‌شنویم که با آن بذر اختلاف مى‌پاشند و دشمن را شاد مى‌کنند، اهانت زشت دیگر شما به پیشگاه مقدس حضرت مهدى (ارواحنا فداه) و توهین به شیعیان به سبب اعتقادشان به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کار ناپسند دیگرى است که تازگى ندارد، نشان مى‌دهد که مفتیان وهابى از بحث منطقى گریزانند و دائما به هتاکى و توهین پناه مى‌برید.

آیت الله مکارم در ادامه نامه خود آورده است: در اینجا چند نکته را خدمت شما یادآور مى‌شوم :

۱. عجیب است از شما که در چنین مقامى قرار دارید چرا تعلیمات قرآن مجید را فراموش کرده‌اید که دعوت به سوى راه خدا را از طرق مؤدبانه و «موعظه حسنه» توصیه مى‌کند، ولى شما به جاى آن، به توهین و تهمت و دروغ متوسل شده‌اید که اسلام از آن بیزار است.

۲. شما از تاریخ اسلام و کتب حدیث خودتان متأسفانه اطلاع کافى ندارید که انتخاب نام شیعه براى پیروان و علاقه‌مندان على (علیه السلام) از سوى پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بوده است و از همان زمان رواج داشته، خوب است نگاهى به تاریخ اسلام کنید. صدها سال قبل از صفویه، شیعیان على (علیه السلام) در مکه و مدینه و عراق و شام و مصر و ایران و نقاط دیگر بوده‌اند و حتى حکومت‌هایى را اداره مى‌کرده‌اند.

۳. شما مفتى بزرگ وهابى فراموش کرده‌اید که اگر شیعیان ایران و لبنان نبودند، اسرائیل و آمریکا بر تمام منطقه خاورمیانه مسلط شده بود و معلوم نیست در آن زمان مفتیان شما چه مى‌کردند و کجا بودند؟!

۴. هنگامى که اسرائیل مسلمانان غزّه را که عموما اهل سنت بودند قتل عام مى‌کرد، شیعیان ایران و نقاط دیگر بیش از همه از آنها حمایت کردند که اگر این حمایت‌ها نبود اسرائیل به جنایات خود ادامه مى‌داد.

۵. خوب است علماى وهابى، تاریخ پیدایش علوم اسلامى را مطالعه کنند تا ببینند پدیدآورندگان علوم اسلام غالبا شیعیان اهل‌بیت (علیهم السلام) بوده‌اند و آثار علمى آنها از آن زمان در تمام کتابخانه‌هاى معتبر جهان وجود دارد، جز در کتابخانه‌هاى شما!

۶. از این حقیقت غافل نشوید که این تهمت‌هاى ناروا و بى‌اساس و تکفیر شیعیان، خدمت بزرگى به دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و اسرائیل مى‌کند زیرا عکس‌العمل آن، تنفر شدید شیعیان جهان از وهابى‌هاست و نتیجه آن همان چیزى است که دشمنان اسلام مى‌خواهند که نزاع و جنگ مذهبى در میان مسلمین پیدا شود و آنها به راحتى ثروت‌هاى عظیم منطقه را به غارت برند.

۷. جنابعالى نباید فراموش کنید که بارها از سوى بعضى علماى وهابى حکم تکفیر شیعیان صادر شده این حربه کهنه و زنگ‌زده کمترین اثرى در تضعیف آنها نداشته، بلکه روز به روز در حال پیشرفت فرهنگى در جهان اسلامند.

در پایان این نامه بیان شده است: بارها گفته‌ایم اگر جلسه‌اى از ما و شما تشکیل مى‌شد ما اشتباهات شما را در این زمینه از کتاب‌هاى خودتان به اثبات مى‌رساندیم تا بیش از این ضربه به وحدت جامعه اسلامى که مایه شادى دشمنان است وارد نکنید.

بیایید منطق پوسیده تهمت و توهین و تکفیر را رها کرده، دست دوستى به سوى هم دراز کنیم و به فکر پیشرفت و عظمت اسلام و مسلمین باشیم.


بیداری اسلامی و اخراج دیکتاتورها حرام!

مفتی بزرگ سعودی با اعتراض به اقدامات جنبش‌های اعتراضی این حوادث را فتنه نامید که باعث ایجاد تفرقه در دنیای اسلام می‌گردد.

وی با حمله به جریانهای یبداری اسلامی در منطقه این انقلاب ها را عوام فریبی خواند.آل الشیخ گفته بود: اقدامات جنبش های اعتراضی منجر به تفرقه و شکاف میان آحاد جامعه می‌شود....حوادثی که در جهان اسلام اتفاق افتاد فتنه ها و درگیری هایی است که منجر به تفرقه میان دنیای اسلام شده است.

آل شیخ پیش از این نیز در خطبه های خود در مسجد جامع "ترکی بن عبدالله” در شهر ریاض گفته بود: تحرکاتی که کشورهای عربی شاهد آن هستند، چیزی جز هرج و مرج و خونریزی نیست و نتیجه آن گمراهی و فتنه است. ... این هرج و مرج برای برپایی عدالت یا اصلاحات سیاسی نیست بلت: نبايد فراموش شود که پرداخت فطريه بهتر است دقيقا قبل از برگزاري نماز عيد فطر پرداخت شود اما اگر هم يک يا دو روز زودتر پرداخت شود، هيچ اشکالي ندارد، اما اگر بعد از نماز عيد فطر پرداخت شد، ديگر فطريه به شمار نمي رود بلکه به "صدقه" تبديل مي شود بنابراين فرد بايد فطريه را در زمان تعيين شده بپردازد.

سجده فوتباليستها بعد از گل زدن مكروه!

چندی قبل در يكي از برنامه هاي تلويزيوني شبكه المجد اين سؤال از آل شيخ پرسيده شد:

- حكم سجده ورزشكاران در ميادين ورزشي چيست؟

آل شيخ پاسخ داد: اگر سجده به مصلحت عامّه مسلمين باشد، جايز است،‌ زيرا رسول خدا (ص)‌ وقتي خبر خوشي در مورد پيروزي اسلام به او مي دادند، براي خدا سجده مي كرد،‌ زيرا آن خبر به مصلحت عامّه مسلمانان بود...

پس از آن آل شيخ با ذكر دلايل زير، از سجده ورزشكاران نهي كرد:

1- ورزشكاران لباسهاي تن نما مي پوشند و خدا از اين كار نهي كرده است.

2- گاهي مواقع حريف مقابل از مسلمانان و برادران ديني شان هستند، يعني در اينجا مصلحت شخصي وجود دارد، نه مصلحت عامّه.

وبالاخره پاسخ آل شيخ چنين بود: "سجده ورزشكاران در ميادين ورزشي مكروه است".

 

منابع و مآخذ:

http://themuslim500.com/profile/sheikh-abdul-aziz-abdullah-sheikh

 http://www.sohari.com/nawader_v/fatawe/almufti.html

 http://mufti.af.org.sa/

 http://ar.islamway.net/scholar/274

 http://www.vahabiat.porsemani.ir/

http://fa.alalam.ir/news/373404

 http://www.khanehkheshti.com

 http://www.cbn.com/cbnnews/world/2012/March/Mufti-All-Arabian-Peninsula-Churches-Must-Be-Destroyed/

 http://www.sibtayn.com/

http://islam-press.net


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 366
  • در انتظار بررسی: 46
  • غیر قابل انتشار: 54
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    قل مؤ تو بغيضكم
  • سید امیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    25 0
    قیافه ها همه یزدیه . لعنت بر خودشان و پدر و مادرشان باد . لعنت بر ال سعود .
  • طبری ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    13 2
    این احمق ها دستشویی کردن هم بلد نیستند . مرگ بر وهابیت
  • شیوا ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    13 1
    خدا لعنت کند انگلیسیها را که در ایجاد و پایداری این گروه احمق کمک زیادی کردند
  • sina ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    براساس نظر اهل سنت به خصوص همین نظرات مفتی آل شیخ، خروج و قیام(الحق لمن غلب)؛ لذا قیام علیه حاکم سوریه هم براساس اندیشه سیاسی اینان حرام است!
  • میترا1 ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    6 0
    مشرق ! چه دشمنی با روح و روان ما داری که 2 باره عکس این هیولای نجس ملعون را گذاشتی ؟؟/!!!! مرگ بر وهابی و وهابیت لعنت ابدی بر ابن تیمیه و پیروانش مرگ بر این مجسمه ی بلاهت ال شیخ ! مرگ بر ناصبیها و دشمنان اهل بیت صلوه الله علیهم العجمعین.
  • مجتبی ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    در روایات داریم اقا از قاتلین امام حسین (صلوات الله علیه) انتقام میگرن این وهابی ها همون ها هستند
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    با این قیافه که خدا داده به این معلومه که خدا خوب سرش کلا گذاشت نقش یه بدبخت داد به این تا بازی کنه
  • مجتبی ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    یادتون رفت بنویسید این مفتی فتوا داده بود خورشید دور زمین میچرخه و زمین ساکن است در ضمن اینها اعتقاد دارند خدا جسم بزرگی است که روی عرش نشسته
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    با این قیافه که خدا داده به این معلومه که خدا خوب سرش کلا گذاشت نقش یه بدبخت داد به این تا بازی کنه
  • بابک ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    نگارنده محترم کارکنان سایت مشرق از همه شما تشکر میکنم...
  • آرمان ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 0
    این مفتی بدبخت به اندازه یک موش کورهم فهم وشعورندارد
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 2
    لعنت بر آل سعود و دیگر دشمنان اهل بیت رسول الله (ص)
  • کیوان از بوشهر ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    مثل کفتار کوری می مونه
  • محمد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    به نظرم اين جرثومه‌هاي فساد، اگر هم توسط صهيونيست‌هاي خبيث و انگليس كثيف ايجاد نشده باشند، از حمايت مالي و معنوي اين قدرت‌ها، بهره‌مند مي‌شوند. 2 دليل هم دارم: 1. چرا آمريكا كه به خاطر مسئله حجاب در ايران، يا حكم قرآني قصاص، براي ايران پرونده حقوق بشر درست كرده است، براي اين جرثومه‌هاي فساد از اين پرونده‌ها تشكيل نمي‌دهد؟! اين‌ها كه احكامشان بيشتر به ضد حقوق بشر مي‌خورد!! 2. چرا اين مفتي‌هاي مفت مغز، اينقدر كه بر عليه ايران و شيعيان فتوا مي‌دهند، بر عليه آمريكا و صهيونيست‌ها و انگليس فتوا نمي‌دهند؟! آن‌ها كه برادران و خواهران عربشان را در عراق و بحرين و ليبي كشتند و به زندان انداختند؟! مگر اعراب از ديرباز، افرادي قوميت‌باز نبودند؟! خب چرا مردم عرب تحت فشار استكبار، غيرت اين مفتي‌ها را به كار نمي‌اندازد؟!
  • ايراني ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    اين عمر ابن العزيز وهابي حتي نام اشغال هم به نظر من حيف است اسمشو بزاريم اين شخص بمب اتم يا سرطاني بد خيم است در جها ن اسلام بايد سر بنيستش كرد تا اثاري ازش نماند
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    5 0
    اون چیه سر سفره دورش جمع شدن لابد پشگل دایناسوره
  • ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    مرگ بر ال بنی امیه و سعود لعنت بر قاتلان امام شهید
  • لعنت بر ملك عبدالله ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    6 3
    اللهم عجل لوليك الفرج ... طبق نقل قول يكي از علماء شيعه - وهابيت كمتر از 10 سال ديگه در عربستان از بين خواهند رفت و بعضيها به سوريه و بعضي ديگر هم به اروپا فرار ميكنند اين نقل قول قطعي است و ديگر علماء شيعه نيز اين نقل قول را تائيد كرده اند ... پس به اميد خدا اين موجودات پست فطرت و نجس و كافر و از خدا و پيامبر اسلام (ص) و اهل بيت عليهما السلام بي خبر و غافل هستند و نفسهاي اخر را ميكشند و به فضل پروردگار متعال در اينده اي نزديك ريشه اين خبيثها و دشمنان اهل بيت عليهما السلام در عربستان خشگ و اواره ديگر كشورها خواهند شد . انشاء الله
  • منتظر ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    5 0
    خدا انشا الله ريشه ي همشون رو بكنه......
  • fam ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    خیلی ببخشید . . . . اما لعنت بر او و پیروان بی منطقش . . . . . . . .
  • ناشناس نیستم ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 0
    عکس اینو بذاری رو قندون بچه دیگه دست نمیزنه...!!
  • هیچکس ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 1
    وهابیت و بهاییت زاییده انگلیس هستند.فقط و فقط از روباه پیر نباید غافل شد
  • ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 1
    از دوستان معذرت می خوام جز موارد در مورد امام حسین(ع) خیلی هاش حرفایی بود که خیلی دور از ذهن نبود! گاها تیترهای شما هم خیلی بی ربط بود.
  • mohtaj ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این خوشگلا چرا همشون کور هستن!!!! تا جایی که یادمه بن باز هم کور بوده!!! اینا هم کور این دنیا و هم کور ان دنیا هستن!!!!
  • ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    آقا جان یک کم احترام حیوانات رو نگهدارید اینقدر اسامی حیوانات را روی این جونورای بی خاصیت نگذارید فردا پس فردا جنگل شورش میشه حالا خر بیار باقالی بار کن
  • ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    خدا اباء و اجدادشان رو لعنت کنه خودشونم لعنت کنه
  • عباس ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر وهابیت وکفتارهای یزیدی صفت
  • اکبر ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    قیافه داد میزنه که من شیطانم .... لعنت الله علیه و علی اهله .....
  • سيد علي اصغرپور ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    حالم از قيافه اين ملعون حيوون صفت بهم ميخوره....بره به جهنم
  • جودي ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت الله عليهم اجمعين خطر وهابيت از منافقين بيشتر است
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    بحث اولی جریان بیعت امام حسین (ع) با یزید ملعون جالب گفته که این بیعت در مقابل چشمان مردم بود اما این ناکس روز غدیر را که جلوی چشم یکصدهزار نفر رسول الله (ص)علی(ع) را معرفی کرد را نگفت اگر فراموش کرده و گوشش مثل چشمشش کوره کسی بهش بگه ؟؟؟؟
  • م ج ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    باعرض معذرت از تمامي گوساله هاي جهان اين بدبخت از گوساله هم نفهم تر است نه تنها اين بلكه همه هم فكرانش
  • اسمال ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    با ظهور منجی حال و روز خراب و نزار این تن لش هارو خواهیم دید به امید خدا
  • فتول ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    و خداوند بزرگ و مهربان و در عین حال جبار است ، بار خدایا جبر و خشم خود را بر چنین افرادی فرود آر تا ذلت و خاریش را دیگران ببینند و پند بگیرند(آمین) مرگ بر وهابیت
  • كافر ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ميشه بگي اينارو از كجا آوردي؟ منابعش رو معرفي كن ماهم بدونيم
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مثل یه شغال میمونه، تنها چیزی که نداره قیافه آدمی زاده
  • اهل سنت ایرانی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    همین بس که قیافه اش مثل سگ و از دنیا برگشته است هرچند اهانت به سگ می باشد ولی از سگ نجس ترند این قوم وهابی ....کفاره دیدن این قیافه های خوک صفت یادتان نرود.
  • مهدی ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    و کسانی که منفی دادند...
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    پدر سوخته یه خر تمام عیاره
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    اصلا این احمق ها لیاقت ندارن که شما فضای سایتتون رو اشغال میکنید.لعنت بر همه وهابیهای....
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 1
    نمردیم شیطان را هم به چشم دیدیم . لعنت خدا بر شیاطین زمان
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج خدايا تمام عمر من را بگير اما يك روز از عمرم را در سايه سار حكومت مهدي فاطمه سلام الله عليها و براي ديدن خواري آل سعود قرار بده
  • رضايي نياركي ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    نجاست وكراحت درقيافه ايشان دادمي زند
  • پاداش ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اندکی صبر سحر نزدیک است ، انشاءالله آقا امام زمان (عج)تشریف بیارند حساب کار دست همه آنهایی میاد که دل حضرت زهرای عزیز و اهل بیتش رو خون کردند ، بترسید از غیرت ابوالفضل العباس ع یا علی
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 3
    خسته نشدين اينقد اين مزخرفاتو گذاشتين. خب كه چي؟
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    آگاهی مردم در این زمینه بسیار مهم بوده و با دادن اطلاعات صحیح از اسلام باید جوانان را در مقابل شکیاتی که این وهابیها درست می کنند بیمه نمود با تشکر
  • مجید ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    او به راستی نمونه یک ظیطان مجسم وبابدن انسانی است.به فتواهای او دقت کنیدافرادی بااطلاعات ناکافی وناقص وجاهل متاسفانه فریب حرفها وفتواهای اورامیخورند.اکثرفتواهای ایشان درتضاد مستقیم بااعمال ورفتارشیعیان و اهل تسنن قراردارد.
  • کاوه ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    چه جوری میشه این لجن ها رو از روی زمین پاک کرد ؟!
  • ناشناس ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت الله اجمعين
  • sina ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    «من كان في هذه اعمي فهو في الاخره اعمي واضل سبيلاً؛و هر که در این [ دنیا ] کور [ دل ] باشد در آخرت [ هم ] کور [ دل ] و گمراهتر خواهد بود.»(اسراء/72)
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ابلیس خوب می داند دربطن چه کسانی رشدونموکند(افرادی چون عمر ابن العزیز وهابی از ابلیس بدترند) امام سجاد(ع) می فرماید:خداوند دشمنان مارا از احمق ها قرار داده است
  • مهدی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    یکی از نقاط اشتراک عقاید وهابیان، بهائیان و یهودیان صهیونیست اینه که خدا رو جسم میدونن. بهائیان معتقدند خدا در جسم رهبرشون (باب) حلول کرده یهودیان صهیونیست متعقدند خدا از آسمون اومده پایین و با حضرت یعقوب (ع) کشتی گرفته و حضرت یعقوب خدارو شکست داده و بنابراین از خدا خواسته تا یهودیان رو بر انسان های دیگر برتری بده.
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اللهم العنهم جمیعا
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج خدايا تمام عمر من را بگير اما يك روز از عمرم را در سايه سار حكومت مهدي فاطمه سلام الله عليها و براي ديدن خواري آل سعود قرار بده
  • علی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    چی بگم که مناسب با قیافه نحس و زشت و کریه مفت اعظم باشه با اون پهن الاغی که تو سرشه
  • آرش ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت برکسی که به وجود امام زمان اعتقادنداشته باشه لعنت برکسی که در روز عاشورا عزادارنباشه
  • روح اله ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این مفتی ها مفت نمی ارزن
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    بالاخره آل امیه و آل زیاد و مروان هم باید تخم و ترکه ای داشته باشند دیگه ... پس صاحب العصر از کی باید انتقام بگیره؟ شمر و یزید و این زیاد که هزار و اندی سال پیش به درک رفتند و استخوانهاشون هم خاکستر شد. ماترک اون حرامزاده ها هستند که باید اینطور سب ائمه کنند و دشمنی کنند تا دستی بیاد و اوها رو به درک واصل کنه ... این وهابی کمتر از سگ هم بدونه خوب به نصایح اجداد حرامزاده اش عمل می کنه
  • ناشناس ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت الله اجمعين
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    آخرش سر این حرامزاده رو از تن نجسش جدا میکنیم و جلو سگهای وهابی میندازیم... والله خون کثیفشون هدره، فقط حیف که دستمون بسته است!!!
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    تورا خدا چاپ كنيد . اي كافتار گورومساخ وق وق ئلمه
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    تنها راه خلاص شدن از چنگ این حرامزاده ها شمشیر و خون است و بس!
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    اللهم عجل لوليك الفرج خدايا تمام عمر من را بگير اما يك روز از عمرم را در سايه سار حكومت مهدي فاطمه سلام الله عليها و براي ديدن خواري آل سعود قرار بده
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    وی وی چقد زشته
  • لواسان بزرگ ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    الحمد الله الدی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطالب واولاده علیهم السلاممممممممممممم
  • محب ولی ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    4 1
    دشمنان اهل بیت قطعاً حرام زاده هستند. حالم از قیافه اش به هم خورد. قطعاً سیرتش هم مثل صورتش زشت است. رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اگر قيام امام حسين را جايز ومقدس بدونه اول يزيد روزگار ما پادشاه عربستانه .گرچه در مقامي نيست كه نام مولايمان حسين(ع) رو به زبون بياره حرفهاش همه در جهت كنترل افكار عمومي غفلت زده هم كيشانشه
  • زامهرمز ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    کفتار؟بل هم اضل....
  • رامهرمز ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    زنده باد آنانکه بر سنت واقعی پیامبر و اهل بیت طاهرش هستند.نابود باد وهابیت و سلفی گمراه. زنده باد اهل سنت فهیم و بصیر ایران.
  • رامهرمز ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    با شامپو گلرنگ
  • بناق ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    همین مفتی های قدر قدرتمند عرب سعودی ایران نصف سوریه متحد ایران رو اشغال کردن و با تحریم غرب و اسراییل و ترکیه و....ایران رو به غلط کردن انداختن
  • وهابی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 3
    شما شیعیان ایرانی کارتان تمامه بعد از شام و عراق نوبت ایرانه شما شیعیان ایرانی رو استان به استان شهر به شهر کوچه به کوچه خانه به خانه نفر به نفر فرزند به فرزند شکار می کنیم و گردن می زنیم.... ما دولت بزرگ عراق و شام رو تشکیل دادیم و ایران رو ...
  • وهابی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 2
    وای خاک بر سرم شد
  • رامهرمز ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    در فرهنگ عاشورا جهاد برای خدا زمانی معنا پیدا میکند که تنها در برابر همه ی کفر و استکبار و نفاق و فتنه ارتجاع بایستی.ترکیه و عربستان و اسراییل و فرانسه و انگلیس و قطر و گروهای تکفیری و وهابی و سلفی و امارات متحده عربی در کدام جبهه هستند؟آنها همه نماد گمراهی و انحاف و فتنه و فساد ظلم هستند.لبیک یا حسین..لبیک یا حسین...لبیک یا حسین.
  • وهابی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    پس بگو بیچاره شدین
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    به عمل کار بر آید.... بمیر بابا
  • ایران ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    نادان همه را به کیش خود پندارد . نه تو ونه وهابیت نجس ونه اسراییل و عربستان هیچ غلطی نمی توانید بکنید وعربستان سگ کی باشه مزدور وطن فروش
  • میترا1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اقا یا خانم کافر !!!! یه سر برو سایت تلویزیون ولایت با ادرس و منبع دقیق روبرو میشی ! این اظهار نظر احمقانه ی این احمق که دیگه اظهر من الشمسه ! معلومه اهل مطالعه نیستی !
  • میترا1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مجبوری کامنت بذاری ؟؟؟ 2تا مورد بگو !!! تهمت زدن اسونه ! ثابت کردنش ؟؟؟؟؟؟؟
  • میترا1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اولین باره که دارم تو این سایت این حرفو میزنم ولی ! خفه خفه خفه کارتون تمومه بدبختهای بیچاره واسه همین زیادی واق میزنید
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    عجب عینک دودی ای میزنه
  • ایرانی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    می خواستن شیاطین را نشان بدن و طرفدارانشان را شناسایی کنند
  • مصطفی غفاری ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر خودش بر امواتش بر اجدادش بر پیروانش بر دوستانش بر پدر ومادرش بر فرزندانش بر نوادگانش بر نسلش بر و.....
  • یک نفر ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    شما به یک دکتر پوست مراجعه کن ... فکر کنم تنت خیلی می خواره !!!
  • ایرانی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    33 ماه است هیچ غلطی در سوریه نکردن البته با حمایت اسراییل و امریکا . ایران پدر امریکا و اسراییل را در می اورد یعنی وهابی ها را . تو را به خدا قیافیه این شیاطین را نگاه کن و قیافیه مراجع شیعه را نگاه کن . واقعا اینه شیطان هستند .
  • ایرانی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    34 سال است این غلط ها می کنید چه ... خوردید ایران امریکا ترسانده تا برسد به شما نوکران امریکا .
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام خسته نباشيد من يه درخواستي از همه خبركذاري ها دارم اونم اينه كه اين قبيل مقالات رو به انكليسي و عربي هم برا بقيه ملت ها بزارن تا همه با اين وهابي ها اشنا بشن و بدونن اينا كي هستن
  • صادق ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این ها نشانه های ظهوره، اگر نشنیده بودم که ابن الملجم حافظ قران بوده یا شمر اهل نماز اول وقت شاید الان نسبت به این حیوان کمی شک داشتم
  • صادق ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این ها نشانه های ظهوره، اگر نشنیده بودم که ابن الملجم حافظ قران بوده یا شمر اهل نماز اول وقت شاید الان نسبت به این حیوان کمی شک داشتم
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ببین اگه تو یه وهابیه ملعونی من یه علوی هستم مرد نیستید اگه حمله نکنید.مادرت رو به عزات میشونیم.فقط حیدر امیرالمومنین است
  • صادق ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این ها نشانه های ظهوره، اگر نشنیده بودم که ابن الملجم حافظ قران بوده یا شمر اهل نماز اول وقت شاید الان نسبت به این حیوان کمی شک داشتم
  • فدايي امام حسين ع و ائمه المعصومين ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم الي يوم القيامه
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    پيامبر (ص) كه نوشابه و از اين عذا ها نمي خورد پس خودشون هم در غذا خوردن بدعت گزارن! كوفتتون بشه ! ايشاله
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    راست میگی پاشو بیا تا مادر همه شما هارو عروس کنیم
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    كفتارهاي عراق و شام به جون هم افتادين اول برين وحدت قلابي تون ر و درست كنين بعد بياين عراق و شام رو درست كنينين ! بجاي شام منتظر شاش باشين
  • خوزستان ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    آقا یا خانم وهابی باید بگم زرشک.فعلا اگه کسی رو داری....
  • رضــــا ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    تو هم از نوادگان این حرام زاده هستی
  • رضــــا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    زنده باد شیعه هم چنین
  • کمیل ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    آدم قیافه اینو می بینه باید نماز آیات بخونه
  • هادي كلهر كلخوراني ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    باسمه تعالي سلام عليكم : بفرموده نبي مكرم اسلام صلوات الله عليه : حب علي ايمان و بغضه كفر . از نشانه هاي حرامزاده بغض و كينه مولي الكونين اميرالمونين علي عليه السلام است . اين كينه هاي وهابيت از امام المتقين علي عليه السلام و اولادطاهرينش نشانه اين است كه اينها در حرامزادگي از يكديگر پيشي گرفته اند تا بمقام حرامزادگي مفتي اعظم برسند . دلارهاي آمريكا و اسرائيل منحوس را ميتوان در نطفه هاي اينها ديد . قاضي شارع كه حكم به كفر امام حسين عليه السلام داد نيز از درهم و دينارهاي يزيد دريافت كرده بود و آن فتوا را داد . خدايا بحق اهل بيت النبوه (عليهم السلام) آنها را با اسلاف منحوسشان محشور بگردان . و شيعيان و مابقي مسلمين را كه از اين ها برائت دارند ياري بفرما . آمين يا رب العالمين بحق الحجه عج
  • کمیل ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    نشاشی شب درازه عمویییییییییییییییییی
  • اسمال ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    پوستی ازتون بکنیم که مرغای اسمون به حالتون گریه کنند.خرخرتونو میجوییم اشغالای وهابی
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    عقلتوبکاربنداز.تومسلمونی یاطرفداراون؟
  • احمدخواجوند ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    براين خاندان كثيف را وهابي ،بهايي لعنت .شمارا بخدا اينهارا نشون نديد ديدن اينها كفاره داره.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    از حیوانات هم پست ترند.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    لعنت االله علیهم جمیعا
  • علی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر شیطان و اصحابش اللهم عجل لولیک الفرج
  • محب حسین ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا لعنت کنه اینها رو که به اندازه ی ارامنه ایران هم نور الهی در قلبشان نیست تا حب امام حسین رو درک کنند
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این همون دجال نیست؟
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدایا تو را به جلا و شکوهت قسم تو را به مظلومیت اقا امیرالمومنین قسم از دشمنان اهل بیت نگذر و در دنیا و اخرت رسواشون کن
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مرده شور اون قیافه نحضتو ببرن
  • یه لر با غیرت از رامهرمز ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    چماق لری اینجا بدرد میخوره که محکم بزنی توی سر این وهابی ملعون.
  • کتابداذ ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    دلم برات میسوزه کهدراین جهل عظیم بهسر میبری کتابهای دیگه رو نمی خونی لا اقل قرآن رو بخون بقول آیت الله مکارم شیرازی برو یه کمی تحقیق کن بعد حرف بزن در عصر دانش واطلاعات انقدر خودتون جاهل نگه ندارید
  • ستاره ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ووووووای خدایا من باردار بودم این عکسا رو دیدم. میترسم نکنه بلایی سر بچم بیاد!!! چقد وحشتناک بودن...
  • کتابدار ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    از وقتی که یادم میاد بابا مامانم همیشه تو حرفاشون میگفتن چهره اش داد میزنه دلش چه جوریه حالا با یه بسم الله بگید (تا نترسید) عکس این ملعوننگاه کنید بعد چهره نائب المهدی(عج) امام خامنه ای(حفظه الله)را نگاه کنید چهره خودش به شما میگه.......
  • ایران ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    به قول قدیمی ها که میگن به حرف گربه سیاه بارون نمیباره
  • کتابدار ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام میترا 1خانم ناراحت نشو این که خودش گفته از مرحله پرته
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت بر یزیدا و شمرای زمان
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    جهت خنده دوستان یه سرباز عراقی رفته بود خونه مرخصی مادرش ازش پرسید خوب تعریف کن جبهه چه کارمیکردی سخت گذشت گفت نه مامان من فقط زرشک پاک میکردم!! مادرش خوب خوب خداروشکر پس همش زرشک پلو میخوردین گفت نه بابا مادر گفت پس زرشک چه کار میکردین؟ گفت سرگرد تیپ ما یه تابلو سرمرز ایران نسب کردکه مافردا تهرانیم صبح فردا دیدیم ایرانیها روش نوشتن زرشک سروان بهم گفت زود رنگ بگیر پاک کن اگه سرگرد ببینه پوست از کلمون میکنه خلاصه روزی چند بار زرشک پاک می کردم نمی دونم ایرانیها چه جوری می اومدن می نوشتن!!!!!!!!!!!!!
  • رضا ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اینها عقل و سواد ندارند که اهل گفتگو و منطق باشند خداوند یا این وهابیون را به حقیقت هدایت یا به دوزخ هدایت نماید0
  • محمد كسري ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اسكوت ولا تپشپشو يا ابليس يا ملعون يا نكبت
  • کتابدار ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    نمی دونم این جمله رو شنیدید یا نه یه خبر نگار خارجی از سردار جعفری سوال کرد اگه هواپیماهای جنگنده اسرائیلی به ایران حمله کنه شما چه جور جواب میدید سردار در جواب گفتن اینکه کی و کجا و چندتا شلیک میکنن مهم نیست مهم اینه که وقتی این جنگنده بخواد فرود بیاد اسرائیلی وجود نخواهد داشت !! حالا که خوشحال شدید برای سلامتی وجود نازنین همه نیروهای مسلح صلوات بفرستید
  • کتابدار ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لال شدی جواب بده دیگه آها فهمیدم ازترس داری می لرزی وشاید هم خودتو خرابی کردی دفاع مقدس ایرانو یادت بیار اون موقع با دست خالی اینهمه حماسه کردیم وسگهای هار را کیش کردیم حالاکه دیگه قربون نیروهای مسلحمون بشم به پشتوانه ایمان و علم یه تو دهنی به شما میزنن که یادتون نیاد کی هستین و....
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    +18
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    با تشکر فقط خیلی ترسناک هستن لطفا اعلام +18 بفرمایید
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    کریه ترین چهره ای که تا بحال دیدم مثل شیطان می مونه
  • محمد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    با این فتواش موافقم (دیدن سریالهای ترکیه حرام)
  • محمد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    با این فتواش موافقم (دیدن سریالهای ترکیه حرام)
  • یک بنده خدا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خودتون میگید مفتی !! یعنی به مفت هم نمی ارزند این مفتی ها!! حال مفتی اعظم دیگه چیزی بهتر از این نمیشه!!!
  • بصیر ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ببینم تو چشم داری یا تو هم اعمی فی الدنیا و الآخره هستی ، عکستو بذار
  • کتابدار ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    فکر کنم حشر کش اتک یا تار ومار خوب جواب میدن
  • بچه تهرون ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    خدایا از فضلت بر ما منت گذار و ریشه این شیاطین رو به دست ما بکن. آمین
  • محمد علی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    إنشاء الله تعالی به زودی زود فتح الفتوح اسلام ناب محمدی را در اقطالب هستی در رکاب فرزند عاشورایی کوثر آل محمد(ص) مهدی موعود شاهد خواهیم بود و این حرامیان را با اسلاف منحوسشان به درک اسفل السافلین نائل خواهیم کرد.شیعیان آل علی (ع)؛اندکی صبر که سحر نزدیک است.
  • خياوي ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    يعرف المجرمون بسيماهم قيافه هاي كريه اين ملعونان و نوادگان شيطان كجا و قيافه هاي نوراني و عرفاني مراجع و شيعيان ما كجا
  • جلال ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    2 0
    من مطمئنم این حرام زاده مستقیما از نطفه ابلیس که با خودش لواط کرده بیرون آمده است قیافه و باطنش جز شرارت چیزی نیست
  • سید ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    بقول اقای مکارم نباید توهین کرد تا انها هم مقابل به مثل کنند ......لطفا صحبت های اقای مکارم را هم بخوانید.......
  • بچه تهرون ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا شاهده تو تموم قنوت های نمازم دعا می کنم که یه روزی دستام به تو و دوستای نامردت برسه. ملت دعا نکتید اینا همینطوری نابود شند .اینا لقمه من و بچه محلامند. یادمه تو بچگی محرم ها رو دیوارا و ماشین ها مینوشتیم یزید اگه مردی بیا نظام آباد! خدا همه رو حاجت روا کنه
  • مهدی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 1
    راستش من نمیدونم چرا بعضیا از منفی دادن ناراحت میشن. بالاخره هر راهی پیرو داره. به قول حضرت علی ع خوب و بد را نتوان شناخت مگر به مردمش. طبیعیه ( مخلوقه - آدمه - نفس داره - عقل داره و هزارو یک چیزه دیگه ....) خب کسی که داخلش مشکل داره انتظار نداشته باشین شما رو تایید کنه.
  • بچه تهرون ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدایا از فضلت بر ما منت گذار و ریشه این شیاطین رو به دست ما بکن. آمین
  • خرمشهری ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    روز یازده محرم مسابقه فوتبال عراق وعربستان سفیر عراق در ریاض دراستادیوم درمقابل هزاران تماشگر وهابی لباس مشکی پوشیده درود برشرف این سفیر
  • مهدی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    دقیقا مثل امام حسین ع که سرش رو بریدن نه ؟ ولی اون زمانا دیگه گذشته. اتفاقا خوب گفتی بعد از یه مدت نوبت خود شماست.کم کم همه دارن شما ها رو میشناسن. پیامبر اکرم ص : کسی به کشتن پیامبران و اولیا خدا راضی نمیشود مگر اینکه فرزند زنا باشد .
  • بچه تهرون ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدایا از فضلت بر ما منت گذار و ریشه این شیاطین رو به دست ما بکن. آمین
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    عین دجال، خدا لعنتشون کن قیافه های گداوار روی سفره شاهانه نگاه کنید.
  • علی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    دقت کردید قیافه ی وهابی ها مثل بوزینه است
  • بچه تهرون ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لرا ! قربون چماقتون و مرامتون! درد و بلاتون بخوره توسر بی مایه ها!
  • جن شناس ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ب ب ب ب بسم الله الرحمن الرحیم ... . . . . . . . غیب شد؟
  • مجتبی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    3 0
    انصافا لایک داشت کامنتت!!!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اینا همون اعراب دوران جاهلیت هستند.
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    در اعماق جهالت غوطه ورند قيامت نزديك است و عمر كوتاه
  • lion2007 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    بدانیددشمن اهل بیت حرامزاده است بی شک...
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    به مولا حیف که تو این سایت نمیشه و نمیزارن وگرنه حسابی از خجالتت در میومدم وهابی نجس...
  • شيعه مولا ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    برو به جهنم با اون ارباب هاي كودك كشت حيوون پست فطرت
  • يا لثارات الحسين ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    در كوچه پس كوچه هاي تهران منتظر شما هستيم تشريف بياريد تا مثل سگ بكشيمتون حروم زاده هاي وهابي
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    بدن انسانی !؟ کجاش شبیه انسانه آخه !؟
  • اورنگ ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    مرگ بر وهابی مرگ بر سلفی مرگ بر وهابی مرگ بر سلفی مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافق
  • اسمال ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    به سختی و البته با ظهور امام مهدی ( ع )
  • اسمال ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    کوته فکر هستی و استراتژیست نیستی. این مسیر ی که وهابیون وسلفیون در پیش گرفتند زمینه ساز ظهور منجی عالم و نابودی انان ودر نهایت ازاد سازی قدس خواهد شد
  • حسین 1400 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    یعنی طرفدارای این ملعون روشون میشه عکس این رو تو اتاقشون بزنن؟ همشون اون وقت شب زنده دار میشن از وحشت!
  • جعفری ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    همانطریکه در این دنیا عذاب می بیند در ان دنیا به زودی در قعر جهنم با یزید ومعاویه وعمر محشور میشود
  • مجتب ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام واقعا جواب این دیوانگان را چه باید داد
  • محب مولا علی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این مردک قیافه اشصلا به آدما نمی خورد بیشتر قیافهاش به جادوگرای توی کارتونها میخورد با آن دندان مسخره اش خدایا این بوزینه را با مولاهایش ابوسفیان و معاویه و یزید محشور فرما
  • ezzatallah ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا لعنت کنه ال سعودوکلیه حامیانشون را.به غیرت حضرت عباس قسم تا ایران وایرانی زنده است تا شیعه زنده است تا عاشورا هست وتازمانی که ما اقایی چون ایت اله خامنه ای راداریم به اندازه پر مگس هم نباید غم بخوریم چون پیروزی ازان ماست.زنده باد اسلام وشیعه. مرده بادوهابی وال سعودوحامیان سیاه دل شان.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    جرا اين مفتي هاي سعودي همشون كورند قبل از اين بن باز هم كوربود! البته نشان از كوري دل آنها دارد.اگر ريشه اش را پيدا كنيد اجدادش بت ساز وبت تراش بوده اند.
  • دانشجو ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ببینید خواهرا برادرا چرا خون خودتونو کثیف میکنین ای بابا یه گربه سیاهی(البته با عرض پوزش از همه ی گربه سیاهای دنیا)یه میویی کرد.با این حرف یاد فیلم پاگنده افتادم که تو صحنه درگیری پاگنده با همه ی هیبتش جلوی یه آدم کوچولویی وای می ایستاد بعد اونآدم کوچولوهه هی چپ و راست مشت میزد پاگنده هم خم به ابرو نمی آورد بعد باید دست بلندش می کرد و پرتش میکرد یه گوشه ای.بابا این بدبخت دیگه چه جوری باید اعتراف کنه اسمش باهاشه.وهابی= حرامزاده.خدمت محمد آقا هم عرض کنم نطفه ی اینها رو آمریکا برداشته بعد شما حرف از کمک مالی می زنی برادر.بچه تهرونی،دعات مستجاب ان شا الله
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    البته شنيده ام در دوران رجعت اين خبيثان هم دوباره زنده مي شوند و انتقام به صورت تمام و كمال از آنهاگرفته مي شود.
  • علی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    من تو این موندم چرا هیچ کدوم از علمای وهابیت شکل ادمی زاد ندارن مثل بن باز لعنت الله علیه کوره
  • عباس ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    وقتي يكي با دستور شاه مفتي بشه يعني شمشير رو بدي دست يه ديوونه.
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    حالم بد شد. اهههههههههههههه خواستم بگم بوزینه، اما میترسم فردای قیامت بوزینه یقمو بگیره بگه چرا اسم زیبای منو روی این الاغ گذاشتی!
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    یعنی دلم نیومد فقط یه نظر بذارم.خدایا ریشه ی این ملعونین حرمزاده رو بکن و دنیا رو از دست نجس اینها نجات بده.الهی آمین
  • علی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    این وهابیهای پلید یک روز درشهرهای شیعه بمب گذاری میکنند یکروز درشهرهای سنی،تامسلمانان روبه جون هم بندازن....خدالعنتشون کنه...اینها نه تنها مسلمان نیستند بلکه بویی ازانسانیت هم نبرده اند......
  • علی ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    پیامبر(ص)فرمودند "من بین دو جاهلیت مبعوث شده ام......." اینها فقط اسم اسلام ایدک میکشند درحالیکه حتی بویی ازانسانیت هم نبرده اند
  • سهراب ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    اي سگ نجس و كريه منظر انشاءالله حضرت عباس.ع. جوابتو بده و تو و رگ وريشه ات را نابود كنه. اگر شيعيان نبودند شما كثافت ها الان اينطور هتاكي نمي كرديد. به ولاي علي اگر اذن صادر بشه تنها يك روز فقط يك روز زمان كافيست تا تو وامثال تو را بفرستيم به جهنم .انشاءالله
  • حاج حسین ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    برسگ کور وهابی لعنت برپدر و مادرش لعنت برتمام کسانی که از این سگ کور حمایت می کنندلعنت
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    به نظر من اصلا در مورد این فتواهایی که این احمق داده است نیازی به مطالعه و تحقیق ندارد عقل ادمی میگه این حرفهای این احمق همش دریوری است.
  • از اهالی سار کاشان ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    وهابیت لکه ننگی برای جهان تشیع و اهل سنت است
  • کیومرث3 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    وهابیهای احمق
  • جواد ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    عشق است علی(ع) و آل علی
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اون دنیا نیست، جهانه. دنیا اینجاست.
  • امام زمانی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    الهی امین
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    کافیت هست اینهمه تو دهنی یا بازم دهان نجس و کثیفت جا داره وهابی ملعون؟
  • ملیحه ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این وهابی کاملا مشخصه که ازروی نادانی حرف زده خداوندلعنتش کنه
  • سید ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام. دقت کردین که از چشم چپ کوره!!!! یعنی یه جورایی دجاله! آخه توو روایات از دجالها بحث شده. این مردک هم یکی از دجالهای زمان ماست. خدا ان شاءالله با يزيد و معاویه محشورش کنه این کفتار کور رو !!!!
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    آقا مجتبی این نظریه مال دانشمند برجسته ی وهابیت!!!!!!!!!!!! بن باز بود نه این یکی
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    چطور میشه کسی بگه خون و ناموس شیعه حلاله ولی هیچ کس جواب اونو نده؟ چطور میشه با فتوای این نامسلمونا سر انسان ها رو به اتهام واهی ببرن ولی این عاملان اصلی امنیت داشته باشن و نفس بکشن؟ آیا در اسلام حکمی برای قاتل و فتنه گر وجود نداره؟
  • محمدعلی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    چرا میگی یزدی بگو یزیدی
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    پاسخ به مهدی. این روش تکفیری ها راه نیست بیراهس. ضمنا این ها خوی حیوانی دارن و صرفا چهره شون شبیه انسانه البته انسان که چه عرض کنم بوزینه شکلند. آل سعود نجس وملعون از نوادگان شمرهستند این ها درندگانی در لباس انسانند و هیچ منطق وعقلی برآنها حاکم نیست. ننگ بر آل سعود ملعون ونجس
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لعنت به هرچی کافر نظرنویسه
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    دل پيچه أم گرفت ازقيافه ى اين نسناس.
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ننگ بروهابی ها وهرکی حامیشونه
  • سپهر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بهتر از یک انسان صحبت کنید نه یک دیوانه که برخی مسئل را نیز می داندومانند بقره می باشد.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وهابی نجس گوش کن اینجا ایرانه سرزمین شیران. لطف کن به اون سگای سعودی بگو بیان تا ببینن جوانای شیرمرد ما چطور انتقام شهدای کربلا رو ازنسل کثیف شمر میگیرن. اگه شما مرد بودید تو سوریه به جای جنگ با مردها سر بچه ها وزنها رو نمی بریدید که نامردا. شماها از .... پست ترید ....
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    قل موتوا بغیظکم
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وَ مَنْ كانَ في‏ هذِهِ أَعْمى‏ فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمى‏ وَ أَضَلُّ سَبيلاً
  • سروش ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    این مفتی مفتخور چه قیافه کج و کوجی داره.
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وهابی بوزینه. ازتو و اربابای نجس سعودیت دعوت میکنیم هرچه زودتر بیایید تا مثل ..ذبحتون کنیم...
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وااااااااااا حالا نترکی یهو
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    عجب قیافه ای داشت دوسدارم ببوسمش.عبدالعزیز بوووووس شوخی کردم جو عوض شه.....
  • خار چشم وهابیت ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    اولا خفه شو پست تر از حیوون. دوما پیروزیتونم دیدیم عین خر تو باتلاق سوریه گیر کردین. سی سال پیش صدام یزید کافرتون با همه عالم جنگ جهانی سوم رو علیه ایران به راه انداخت ولی رسوای عالمین شدین. این حرفا برای دهن نجس شما خیییللللییی بزرگه. دولت بزرگتونم تو جهنم به ریاست اونهایی که اسمشونم حالمو بهم میزنه و معاویه ای که شکمش سیر نمیشد و یزید میمون بازش تشکیل میدین. وَ إِذا لَقُوكُمْ قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنامِلَ مِنَ الْغَيْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُم. این ایه شرح خشم شماست که آخرش قاتلتون خواهدشد. ایران 1فوت کنه کل صهیونیستهای عالم از نوع یهودیش و مسیحیش و مسلمونش که شما وهابیهای پست باشین از بیخ کنده میشین ومیرین پیش اجداد اراذلتون. این ارزوی شما حرامزاده ها با جسم نجستون به جهنم و درک اسفل السافلین خواهد رفت اونم بزودی زود. حرصت گرفت؟داری میمیری؟برو بمیر لعنتی. لعنت بر یزید و یزیدیان. عاقبتتون میشه مثل یزید ذلیل واقعی تاریخ که گورش شده توالت.
  • هدی ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ستاره جون سریع برو به آیات قرآن نگاه کن و کلی صلوات بفرست و دشمنان اهل بیت رو لعن کن.قربون اون مسافر کوچولویی که علم ارادت به اهل بیت رو بلند خواهد کرد. اشکالی هم نداره حالا که دیدی بذار نفرت دشمنان اهل بیت با خون و پوست این مسافرکوچولوی محب و شیعه اهل بیت آمیخته بشه. فقط دیگه نگاه نکن میترسم از ترس این حیوانهای پست تر از حیوون طوریت بشه. زنده باد علی و آل علی
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    چه با حال خندم گرفت. اللهم العن الجبت والطاغوت
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    درود، زنده باد شیعیان و عشق به اهل بیت
  • فدایی زینب ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ببین دشمنی اهل بیت با ظاهرشون اینو کرده وای به حال باطنشون. بغض اهل بیت آدم رو به پست تر از حیوون تبدیل میکنه. کوری دلهاشون به ظاهرشونم نفوذ کرده. من کان فی هذه اعمی فهو فی الاخره اعمی.
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    برن گم بشن با این قیافه های ترسناکشون
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وهابی ها یه مشت افراد ظالم . ستمکار . پول پرست . وحشی هستن که البته در برابر اسلام ما هیچ غلطی نمیتونن بکنن.. بابا نگاه کن یه فرد مسیحی هم که قرآن نخونده و پیامبر (ٌص)و امام حسین (ع) را نمیشناسه به خاطر ظلمی که در حقش شده و بچه 6 ماهه تشنه لب او را کشتن ناراحت میشه و غمگین ... تویی که قرآن یعنی حفظی داخل قرآن درباره دوستی آل پیامبر نگفتن .. بابا اصلا امام حسین (ع) از خون پیامبر هست شما روز مرگ نوه پیامبر(ص) که یعنی قبولشون دارید شاد هستید شادی میکنید .. شما جشن عروسی میگرید به میمنت مرگ نوه یا همان هم خون پیامبر(ص) ... خاک بر سرتان راهتان اشتباه هست آگاه شوید اگاه شوید در آینده هیزم جهنمید قطعا.... تا پای جانمان در برابر افراد پست و مال پرست جیره خور آمریکایی مثل شما ایستاده ایم
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    الحمدلله همشون از نعمت چشم ظاهری و چشم باطن بی نصیب هستند لعنت الله علیهم اجمعین
  • محسن ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    من افتخار می کنم که شیعه هستم خدا نابود کند این وهابی فاسق را.
  • آرش ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    قربون چهره ی رهبرخودمون برم انشااله سایه اش همیشه بالاسره خودمونو مملکتمون باشه
  • سیدعلی حسینی ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بسمه تعالی جواب اهانتهای این حرامزاده های وهابی بماند برای روز ظهور مولایم حضرت مهدی ارواحنالتراب المقدمه الفداه که انشاء الله اگر لیاقت داشتم انتقام مادرم زهرا سلام الله علیها را از تک تک دشمنانش میگیرم
  • مشکات ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مشرق یه بار دیگم ازت خواسته بودم این تصاویر رو می ذاری کنارش یه 18+ هم بذار تکلیف خودمون رو بدونیم...
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    چرا بعضي ها منفي دادند
  • محمد ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    شمالطف کنیدحرف های دور از ذهنش رو برای ماهم ترجمه کنید
  • جورج ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    دقت کردید دو سه نفر رذل به همه نظرات که به ضررشون بوده مرتب منفی دادن مشحصه خیلی سوختن خدا لعنت کنه وهابیت و سلفی ها رو اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علا ذلک خودشون گور خورشون رو کندند .
  • سني واقعي ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ننگ براين وهابيا بااين فتواهاي عجيب وغريبش
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    اعوذ بالله من الشیطان رجیم
  • فدايي آقام حسين ع ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خيال كردي ايران هم سوريه اس واي كه اگه رهبرم اجازه جهاد بده دنيا رو از خون نجستون پر مي كنيم دير نيست كه آقامون مهدي فاطمه مي آيد و دنيا رو در دست ميگيرييم الهم عجل الوليك الفرج
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مفتی واقعا مفتی و زشت بدبخت نه دنیا نه آخرت
  • عبدالله1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    طبق روایات آخرالزمانی که به چشم دجال اشاره شده این وهابی ها هم یک چشم هستن درست مثل چشم دجال و سفیانی!!!راستی چرا یه عده به نظرات درست کامنت گذاران منفی میدن؟ظاهرا این 2،3 تا منفی دهنده مخالف اهل بیت هستن,بر دشمنان اهل بیت پیامبر لعنت,یا حسین,یا منتقم خون حسین...
  • گل گل ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خداوند در حدیث قدسی زیارت عاشورا که به پیامبر ص فرموده بودند و از ایشان به امیرالمومنین ع و همینطور تا امام محمد باقر ع رسیده و امام پنجم مامور به نشر آن در جوامع مسلمانان بودند میفرماید اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک یعنی این ملعونین حرامزاده که هیچ بویی از اسلام نبرده اند شاهد این خواندن فتاوای این ملعونین است که نه با قران و نه با روایات خود اهل سنت مطابقت ندارد منکر امام زمان عج منکر بیش از 300 آیه قران است که در مورد حضرت نازل شده است از جمله و بقیه الله خیر لکم ان کنتم تعلمون و یا و نرید انمن علی الذین استضعفوا فی الارض .... فقط باید گفت اللهم عجل لولیک الفرج که انشا الله با ظهورش از مکه اول در همانجا نسل اینها رو با هم از ریشه میزنیم بعد میریم به سراغ کل جهان و ترویج اسلام ناب محمدی صل الله علیه واله و سلم
  • arash ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    یک چیز دیگر را هم از قلم انداختید این یارو فتوا داده بود خوردن ادرار مجاهدان سوریه جایز است وباعث پاک شدن گناهان میشود
  • saman ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ببین مکه دست چه کسایی افتاده ایناین که اسلام را در دنیا منفور میکنن خدا لعنتتان کند حرام زاده های مسلمان نما
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    چخه
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    با تمام وجووووووووووووود منتظر تومدنتونیم.... ای جانم ...
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خدایا؛ افتخار به درک واصل کردن وهابیهای ملحد را به شیعیان علی بن ابیطالب عطا کن
  • مریم ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بابا به خر توهین نکن خر باز یه چیزایی حالیش میشه اینا (خیلی ببخشید)از مدفوع خرم بی ارزشن.لعنت براین شیاطین
  • مریم ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مزخرف تویی با این عقیدت... لعنت برشیطان
  • مریم ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ما اذری ها یه نوحه ایی داریم که میگه: حسینه ییلر اغلار گویلر اغلار یعنی اسمان وزمین هم برای امام حسین(ع)گریه میکنه. لعنت به کسانی که عزای حسین را عروسی میگیرند..لعنت..لعنت..هزاران لعنت.
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    از هدي بخاطر بصيرت قشنگش ممنون و متشكر براي ما هم تولي و هم تبري توصيه شده
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    وهابی های کثیف
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خداي متعال سر كسي كلاه نمگذارد. اين اعمال ماست كه نتيجه آن رو در دنيا وآخرت مي بينيم.
  • عبدالله ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خداي متعال سر كس كلاه نمي گذارد بلكه اين نتيجه اعمال ماست كه در دنيا وآخرت نسيب ما مي شود.
  • فدائی رهبرم ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ما ایرانیها از هزاروان سال پیش ثابت کردیم که پای دین واعتقاداتمون ایستاده ایم وفدائی ولایت امیرالمومنین هستیم سگهای وهابی پارس زیاد میکنند اما وجود عمل به حرفشان راندارند کافیست فقط یک نگاه گذرا به تاریخ بیاندازیم انوقت ار ار کنیم (مانند جنگ ایران وعراق ) باهمه واق واقهاتون ماجانمون روبفدای اهل بیت وکشور و رهبرمون میکنیم شماها همانند کالحماری هستید که باخلفای احمق حتی به همنوع خودتون توان کمک ندارید علی ایحال مامنتظر شما حرمله ها خولیها شمرها هستیم تاباردیگر کربلارابسازیم ولشکر لشکر ازشما به درک واصل کرده تادر قعر جهنم برید پیش امرای زنازاده تون
  • یه ترک باغیرت ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    قربون همه بچه های با مرام ایران
  • مریم ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ...میخوری یعنی باور کن پاتون برسه به ایران همتونو سر به نیس میکنیم.. غیرت ترکی اینجا به درد میخوره.. فک کردین میترسیم ازتون...
  • جواد ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بنام خدا باسلام ،عجب صبری خداوند دارد! انشاله بزودی زود باظهور حضرت مهدی (ع)ریشه همه ستمکاران؛ظالمان و... درجهان کنده خواهد شد.به امید آن روز..... وظیفه ما کمک به یکدیگر (مسلمانان واقعی )
  • رامین ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بناق جان اینه که نفهمید و هرگز نمیفهمید!
  • جانم فدای حسین ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    غلط رو تو میکنی با مفتی ...تون
  • جانم فدای حسین ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ما شیعیان ایران که منتظریم اون روز بیاد و انتقام امام حسین و امامان بقیعو ازتون بگیریم اون وقت ببینیم کی گردن میزنه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    نجس ترین آشغال اعظم وهابیت. وهابیت...، حیف اسم اشغال رو این .... بره. ابن مرجان های بی
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    به دیوانه توهین کردیا طلب بخشش کن این آدم نما رو نمیشه اسمی روش گذاشت چون هر اسمی بزاری روش فردای قیامت صاحب اسم میاد و میگه چرا منو با این ملعون مقابسه کردی ؟؟؟
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    جدی ؟؟؟ دقیقا مثل من از هزار تا شربت ضد یبوست بهتر عمل میکنه دیدن قیافش ملینه ههههههههه
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    اگه کثافتی مثل تو به دستم برسه میدونم چکارش کنم
  • ایمان ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    رنگ رخساره نشان می دهد از سر وجود .... خدایا با دیدن این چهره ، دیگه چند شب خوابم نمی بره ! این مفتی ملعون ، زشت تر از شیطانه ، لعنت خدا بر وهابی های خونخوار و فاسد و شیطانی
  • سید احمد ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    اول دشمن وهابیت خدا و پیامبر خداست
  • مسعود ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    انشا الله با دست های خودمون این نامرد ها را نابود کنیم اگر نشد در زمان قیام امام عصر (عج)
  • ناشناس ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    به نظر من وهابي ها به دور از انسانيت هستند باز صد رحمت به صحيونيست خاك عالم تو سر سرشون
  • سجاد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    من تواین فکرم که قیامت چه جوری بایدجواب تهمت هایی که به این حیوانات شریف وباوفازدیم رو....آخه یه بار از دهنم در رفت گفتم وهابی سگ.
  • امیررضا جمشیدی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    مسخره
  • جان فداي اهل بيت ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    چندتااز وهابي چرا شما و بزرگانتون نميتونيد مظلوم باشيد؟شما ها چرا دختر پيامبرو به شهادت رسوونديد؟مگه قباله فدك براي حضرت زهرا نبود؟ چرا اينقدر بي نامووسيد
  • عبدالصاحب ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    0 0
    من تازه شیعه شدم همین قدر به شما بگم که تا دلتون بخواد بینشون یزید و شمر هست منتهی از نوع مدرنش خدایا شکرت که منو هدایت کردی تا به دامن حسین برگردم
  • محمد ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    0 0
    ای کاش موحد میشدی و میفهمیدی که قدرت فقط متعلق به خداست و همه این ها که گفتی مخلوقات ضعیف خدان... ای کاش قرآن رو میخوندی و به این آیه فکر میکردی که قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی...تا میفهمیدی که باید حسینی باشی یا یزیدی... ای کاش میرفتی احادیث شیعه علی (ع) رو از کتاب های خودتون میخوندی تا میفهمیدی علی امیرالمومنینه یا معاویه... راهی که میری فقط تو رو از خدا و رسولش دور میکنه... تا دیر نشده برگرد
  • محمد ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    0 0
    وهابیت اهداف از پیش تعیین شده ای رو دنبال میکنه یکی محو اسلام واقعی و ترویج اسلام آمریکایی دیگری مسلمان کشی و تفرقه افکنی و دیگری بد نام کردن اسلام در ذهن غیر مسلمان ها... میدونیم که مفتی ها ی اعظم رو پادشاه منصوب میکنه و من که فکر میکنم این که مفتی های اعظم عربستان بسیار کریه اند یک انتخاب عمدی و هدف دار برای خراب کردن وجهه جهانی اسلامه ...
  • میلاد ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    چقدر هم خوش عکسه!!!!
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    نحوست و نجاست از چهرشون میباره
  • مرتضی ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اخ نگاه کن مراسم Halloween چند وقت پیش بود ها مشرق جان چرا زودتر عکس این رو نذاشتی حتما میفرستادم واسه این مراسم مطمعنم وحشتناک ترین چهره میشود
  • علی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    در نشانهای آخرالزمان ظهور یک تک چشم در سرزمین شام است نکند این وهابی ملعون و حضور تفکر او در سرزمین سوریه مورد نظر بوده است. راستی اگر مولا بیایند ما آماده ایم یا ایشان به دیگر ملتها نظر خواهند داشت!
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    حالمون بد شد اين كيه ديگه بابا اينا حتى ارزش ندارن اسمشونو به زبون بيارى
  • فاطمه ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    انشا الله....امیدوارم زود تر نسل کثیفشون از روی زمین برداشته بشه و شیعیان به آرامش برسند....
  • علی ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    0 0
    برو گم شو از اسمت پیداست که چی هستی...
  • علی ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    0 0
    علی جویم علی جویم .... علی گویم علی گویم.....
  • علی ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    0 0
    وی علاوه بر کوری باطن از ناحیه یک چشم نیز کور می باشد.
  • محسن ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 0
    اللهم انی اتقرب الیک باالعنة علیهم
  • یک دوست ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    قیافه هاشون واقعا اینجوریه یا دارن ادا در میارن!!!!!!!
  • یک دوست ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    قیافه هاشون واقعا اینجوریه یا دارن ادا در میارن!!!!!!!
  • هادی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    نوکر نتانیاهو برازنده مقام جناب ایشان است
  • غفار ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    طبق اسناد ومنابع وهابیت بوسیدن قبور ائمه،تبرک خاک کربلا و...حرام است در حالی که طبق اسناد ومنابع وهابیت پس از مرگ ابن تیمیه پیروانش لباس هایش را به عنوان تبرک پاره پاره کردن وبا خود بردن.در عدم مشروع بودن اعتقادات وهابیت همین یک مورد کافی است
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    عکس این وهابی برای اعتراف گیری خوبه بیچاره زنش با چه هیو لایی زندگی میکنه
  • پوریا ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    1 0
    درود بر غیرت وپایمردی کسانیکه در خاک وهابیت و قلب فتنه عشق علی و اولاد علی دارند. به خدا لحظه شماری میکنم دستم به این وهابیا برسه جوری یکشمشون که دلم اروم بگیره.به حق علی اون روز برسه
  • علی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    انشا الله هرچه سریع ترازدست این حرام زاده ها راحت میشیم به کمک آقامون امام زمان ریشه ظلم وستم و فتنه گری در جهان به خصوص وهابیت می خشکانیم آمییییییییییییین.
  • عبداله ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
  • سید ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    0 0
    ایاک نعبد وایاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم
  • صابر ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    0 0
    اجنبی واقعی که میگن اینا هستن.آدم از دیدنشون زهره ترک میشه واقعا شیطانن
  • م ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    0 0
    شمااگه مسلمون وباغیرت بودید زناتون به مخالفین سوری نمیدادید
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    0 0
    علمای شیعه این دیوانه را به مناظره دعوت کنند و حقانیت شیعه را به دنیای اسلام و وهابیت ثابت نمایند
  • سيداحمد ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اللهم العن آل شيخ و آل سعود
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    بابا این یارو دیوونه اس
  • شهاب ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    بسم الااه الرحمان الرحيم باحرفهاي اين ......شيتان بهرشكلدرميات وبراي مسلما نآن متاسفم كه به قران رجوع نمكنن ايشان حافظ قران است من شرمنده قرانستم ماباعث شديم كه هر آدمي ننه اوناصلاادم نيس شيطان بشكل يك انسان نما خداخداخدا خدا العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف العف
  • جمالی ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    0 0
    فکر میکنم این مفتی میمونها باشه
  • حاجی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    یکی از عکس ها مال بن باز ملعون هست داخل اون چند تا کلوز آپ
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    خدايا ما را از شر آل سعود وهابيت صهيونيسم و بهاييت خلاص كن اللهم عجل لوليك الفرج
  • قاصدک ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    ایشاالله زودتر نسلشون منقرض بشه... لعن علی عدوک یا حسین !!!!!!!!!!!!!!
  • مرتضي ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    0 0
    خداوند چقدر اون جانور رو زيبا آفريد
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 1
    شکل گربه نره است
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    0 0
    عجب یزیدی هست این حرامی
  • محدثه ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    0 0
    خوش حالم که این قدرطرفداراسلام داریم
  • کریم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ای خدا چی میشه افتخار جهاد بااین گروه ستمکار اموی را به من بدهی اینها بنی امیه زمانند این تفکر بود که حسین را کشت اینها همان نتفه های پلید بنی امیه هستند جهاد با این گروه واجب تر از یهود و امریکا است
  • hamidreza313 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    قيافه اش دقيقا مثل خود دجال هستش! خدا لعنتش كنه!
  • جواد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    الحق والانصاق قیافه نحسی دارد باید علامت 50+گذارند
  • ناشناس ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    لعنت بر پدرت و طرفدارنت
  • جان سخت ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    کفر قیافشو گرفته حروم زاده...
  • سید ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 0
    دقیق زدی تو خال گفتم یک جایی دیدمش ...
  • جواد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بیبیلی پسر منو هم نمی تونی بخوری
  • امیر ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    0 0
    لعنت خداوند بر این مفتی وهابیت و آل سعود
  • سرباز گمنام رهبر ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    وااااااآی چه قیافه ی وحشتناکی داره این عبدالعزیز. شبا چچوری زنش تحملش میکنه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لعنت بر دشمنان اهلبیت. مرگ بر همه ی ضد ایرانی ها. بچه ها یکی بگه این شیطان الان چند سالشه.؟ فکر کم به اندازه خر پدربزرگم سن داشته باشه. !!!!! لبیک یا خامنه‌ای. .
  • حمید ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    خوب بنگرید به شکل و شمایل دار و دسته ابلیس رانده شده
  • علی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    این ادم ها بیشتر برای خنده خوب هست
  • مرگ بر وهابیت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    ی چی بگه که وهابیها مشتی سوسولن و هیچ غلطی نمیکنن
  • ناشناس ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ناون پشکلخر
  • ایرانی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    حرف مفت نزن عوضی
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    وهابی درخواب بیندپنبه دانه
  • ص ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام برامام عصر(عج)وبرمسلمین جهان. سوسمارخور بلندشو بیا اگه جرات داری بلدی فک بزنی دستم بهت برسه...........خدارحمت بکنه
  • محمد ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    اینا یه مشت ادم مفت خور هستند
  • ناشناس ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    لعنت بر همشون
  • Peyman ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    0 0
    لعنت خدا به اين شيطان صفت ها انشاءالله به اميد خدا اين شيعيان دنياست اين عربهاى وهابى رو از روى زمين محو و نابو ميكنند
  • امیرالمومنین علی ع ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا از رو زمین برشون داره خوردن گوجه فرنگی حروم کردن خوردن سمبوسه حرام کردن اینا مشتی بی عقل و اخمق هستند
  • گل پسر ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    0 0
    یعرف المجرمون بسیماهم فیؤخذ بالنواصی والاقدام(قرآن کریم).همش برام سؤال بود شیاطین چ شکلین ک این سؤالمم برطرف شد. خدا ریشه کنشون کنه انشاءالله به حرمت محمد و آل محمد.صلوات
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    خدايابه مظلوميت مولاعلى اميرالمومنين ذليل خوارشون كن دردودنيا
  • قدسی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    الا لعنت الله علیه (آل شیخ)
  • فاطمه ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 1
    خدا لعنتشون کنه وهابیت مسلمان نیستن انسان نیستن... ان شالله مهدی فاطمه بیاد نابودتون کنه
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    ان شالله که خدا نابودتان می کنه ..........
  • ل ف ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    خدا براشون نسازه
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    عجب صبری خدا دارد!!!
  • خادم یاس ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ان شاالله لعنت و عذاب الهی بر وهابیت فقط آرزومه در ظهور امام زمان در حکومت حقه خواری واثبات پست فطرتیودر آخرت ذلت این جماعت را ببینم.ان شاالله
  • خادم یاس ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ان شاالله لعنت و عذاب الهی بر وهابیت فقط آرزومه در ظهور امام زمان در حکومت حقه خواری واثبات پست فطرتیودر آخرت ذلت این جماعت را ببینم.ان شاالله
  • اسماعیل ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یکی از علائم ظهور آن حضرت که در برخی روایات از علائم حتمی شمرده شده ، خروج شخصی به نام «دجال» است . او یک طاغوت بسیار حیله گر است و عده بسیاری را با خود همراه می کند. حضرت امیرالمؤمنین (ع) می فرماید: «او چشم راست ندارد ، و چشم دیگرش در پیشانی اوست ، و مانند ستاره صبح می درخشد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. وی در یک قحطی سختی می آید ، و بر الاغ سفیدی سوار است...»
  • شمه ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    هی بهم هی واویلاه
  • مهدیه ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    وهابی اصلا انسان نیست .وبه نظر من انها عین نجاستن
  • امیر ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    خدایا.تورا به عظمت وبزرگیت .قسم.ظهور منجی عالم را نزدیک. کن. من مجتهد نیستم.ولی فکر کنم.نابود کردن این کافرها.برای همه مسلمانان واجب. است.مرگ بر هرایرانی. که ازاین سگها حمایت میکنه.و در اینجا پیام میزاره.
  • امیر ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    خدایا.تورا به عظمت وبزرگیت .قسم.ظهور منجی عالم را نزدیک. کن. من مجتهد نیستم.ولی فکر کنم.نابود کردن این کافرها.برای همه مسلمانان واجب. است.مرگ بر هرایرانی. که ازاین سگها حمایت میکنه.و در اینجا پیام میزاره.
  • علی رضا ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    دولت ملعون سعودی که از نسل معاویه و یزید هستند. برای مشروعیت بخشیدن به حکومت ننگینشان باید از این مفتی های از خدا بی خبر استفاده کنند. از نظر اینها جنایتهایی که آمریکا در دنیا و حتی درخود عربستان انجام میدهد. مشکلی نیست اما اگر یک شیعه متوسل به معصومین شود شرک است. کاملا مشخص است که این عالم جاهل فقط دنبال حفظ منافع آمریکا اسرائیل وآل سعود که در خط اینها هستندمیباشد. اگر قابل هدایت هستندخداوند بزرگ هدایتشان کند. اگر قابل هدایت نیستند ریشه اشان را قطع کند. انشاالله
  • ویدا ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    کاملا موافقم داداش...
  • رضا ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    لعنت بر وهابیت و پدر ومادرشان؛با این فتاوای مسخره اشان
  • سرباز گمنام ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 0
    من موندم این مفتی کور عربستان میخواد چی رو ثابت کنه.سلام و درود خدا بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای.جانم فدای اقا
  • عباس ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    برین گم بشین اگه شما آدم بودین نوکر اسراِِئیل نمیشدیند
  • قلی زاده ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    وهابیت از مفتی شون گرفته تا اونی که هنوز بدنیا نیامد کور دل کور عقل اند هیچ عقیده انسان دوستانای ندارند که به اون افتخار کنند ولی شیعه تماما مملو از افتخارات دندان شکنه .لبیک یا مهدی (عج)
  • سید ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    اَللّهُمَّ الْعَنْ اَبا سُفْيانَ وَمُعٰوِيَةَ ،وَ يَزيدَ بْنَ مُعاوِيَةَ ، عَلَيْهِمْ مِنْكَ اللَّعْنَةُ اَبَدَ الاْبِدينَ، وَهٰذا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زيٰادٍ وَآلُ مَرْوانَ ، بِقَتْلِهِمُ الْحُسَيْنَ صَلَواتُ اللهِ عَلَيْهِ،اَللّٰهُمَّ فَضاعِفْ عَلَيْهِمُ اللَّعْنَ مِنْكَ وَالْعَذابَ الاَْليمَ، ... اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَيْنَ ، وَشٰايَعَتْ وَبٰايَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَميعاً
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    فرقی نمیکنه این از اون بدتر اون از این بدتر ! انگلیس از هر دو اینا بدتر !!!!!
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    این بهتر از من و تو میدونه !
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    البته امیدوارم خودمون بریم پیش منجی تا اینکه هی بشینیم بگیم منجی بیاد منجی ظهور کنه ! مردم کوفه هم هی گفتن امام حسین بیا ما رو نجات بده ولی وقتی امام حسین اومد چیکار کردن ! هنوز ایا یاد نگرفتیم که کوچچکتر باید بره پیش بزرگتر ، نه اینکه کوچکتر مونه سرجاش به بزرگتر بگه بیا بیا بیا ، اگه مردم کوفه میرفتن پیش امام حسین مودبانه تر بود تا اینکه هی به امام حسین میگفتن بیا
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ایران کی به غلط کرن افتاد؟؟ حرف دهنت رو نمیفهمی؟؟؟ تازه وارد اجتماع شدی؟؟؟
  • وهابی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    غلط کردم ، من خوک کی باشم؟؟ از بچگی لای نجاست بزرگ شدم کلا کثیفم
  • مجید ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    مرگ بر وهابیت و کسانی که در ایین رسول خدا تحریف ایجاد می کنند.
  • مجید ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    مرگ بر وهابیت و کسانی که در ایین رسول خدا تحریف ایجاد می کنند.
  • علی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    روزمرگ این مفتی نزدیک خواهدبود لعنت خدابراین یزید خداوندمرگش راچنان بده که زجرش دادش رادربیاوردکه کسی نشنود
  • عباس ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    0 0
    خود خود شیطانند. لعنت خدا بر ایشان باد .
  • مسعود ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    عزیزان نه واقعا کسی که لقبش مفتی بود ارزش اینو داره که حرفشو بشنوی بقول اقبال لاهوری میرسد مردی که زنجیر غلامی بشکند اللهم عجل لولیک الفرج
  • علی ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون ....
  • رضا ک ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    از همون فتوای مسخرش که میگه شعار علیه آمریکا حرامه معلومه که سگ همون آمریکاییها و انگلیسی هاست.لعنت به این دسته از افراد که دینی که رسول خدا به خاطره حفظش دندونش شکست وامام حسینی که خانوادش رو فدایه دین کرد رو دارن بد جلوه میدن.
  • اسماعیل ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    فدای امیرالمومنین بشم که ولایتش حتی در قیافه ظاهری هم اثر داره اون از چهره ای مبارک مراجع ما و اون از..................
  • ابوالفضل ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    2 2
    اینقدر جون میده بزنی اون یکی چشمشم کور کنی
  • مرد مشرقی ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    1 0
    من نظرم این است که این همون سفیانی آخر الزمان است
  • رضا ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    1 0
    وهابیت زاده ی اسرائیل و امریکاست مرگ بر امریکا
  • حق با علیست ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    بنظر من که اگه یه سگ رو میذاشتن بهتر بود حداقل ادم اینقدر وحشت نمیکردو شعورش هم از این بیشتر بود من میگم اینا چطور میتونن پیشش بشینن وغذا بخورن با دیدنش ادم غذای 10سال پیشش رو بالا میاره خدا لعنتشون کنه بعععععق علی بن ابی طالب
  • مصطفی ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    1 0
    فعلا که از پس زن و بچه ها تو سوریه بر نیومدین با چند مستشار دلاور فاتحتون رو خوندیم ، عربستان هم که در حدی نیست بخوایم فکر حتی مقابله هم کنیم احتمالا چند روزه کارش تمومه ، ما آماده شیطان بزرگ و هم پیماناش شدیم وقت بچه بازی نداریم پس خواهشا خودتون خیلی آروم برید بمیرید
  • یحیی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    1 0
    لعنت بر هر چه مفتی وهابی
  • ناشناس ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    1 0
    ما شيعيان نسل مان را كم كرديم وآنها صد تا بچه مياورند پس درمقابل دشمن بايد ماهم تلاش كنيم و فرزندان مؤمن تربيت كنيم
  • ناشناس ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    2 0
    ما شيعيان نسل مان را كم كرديم وآنها صد تا بچه مياورند پس درمقابل دشمن بايد ماهم تلاش كنيم و فرزندان مؤمن تربيت كنيم
  • داش ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    2 0
    خاک توسرش کنند قیافش عین هیولاست وحشی سرباز اسراییل
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    1 0
    ازفتواهای ایشون میشه یهود رو دید
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    2 0
    من موندم چه احمقی به این یارو دکترا داده
  • sarbaz seied ali ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    2 1
    لعنت بر وهابیت
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    تا انتقام خون امام حسین ع را از شماها نگیریم ولکن شماها نیستیم
  • دبیر تاریخ ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    0 0
    جنگ خوب نیست خرابی و ویرانی وآخرش صلح...پس همین الان صلح ودوستی
  • صالح ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام و درود اینا همون سگای آمریکا و اسرائیل هستند.قلادشون دستت آمریکا و اسرائیله
  • Behi ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    چقد خوشگله :|
  • سعید ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    2 0
    قیافه این ملعون وهابی شبیه خود شیطون .
  • سعید ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    2 0
    قیافه این ملعون وهابی شبیه خود شیطون .
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 0
    خخخخخخ کثافت لعنتی همه چیزو حروم کرد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 0
    خودش هم حرام حرامی حرومی
  • رضا IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    شبیه چاه دستشوییه...قیافش این گوه
  • رضا IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    شمر زمانه مفتی
  • رضا IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    شمر زمانه مفتی
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    0 0
    من موندم اونها که از این پیروی میکنن چه اسکل های هستن ناموسا...
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    1 0
    زنده باد ايران و ايراني...از قيافش حرومزادگي ميريزه...
  • محمود IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 0
    واقعا قیافه مثل شیطانه
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    شما پدرانتان کشور ما ایران را نابود کردید و ساسانیان را بر انداختید و امام حسن و امام حسین مولای من را شهید کردید وای بر شما دستم به شما نیفتد و اگر دستم به شما برسد زمین را از شما وهابیون از خونتون می ریزم و محمد بن سلمان را میکشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس