کد خبر 252907
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

تحلیل گر سیاسی در مورد اینکه آمریکا باید چگونه با روی خندان روحانی روبرو شود گفت: آمریکا نیز باید با روی خندان به روحانی نگاه کند ولی هیچ چیز از تحریم های فشرده علیه ایران را متوقف نکند.

به گزارش مشرق به نقل از جام، شبکه سی ان ان با دعوت از دیوید فروم کارشناس مسائل سیاسی به موضوع تماس تلفنی روحانی و اوباما پرداخت.

این تحلیل گر سیاسی در مورد اینکه آمریکا باید چگونه با روی خندان روحانی روبر شود گفت: آمریکا نیز باید با روی خندان به روحانی نگاه کند ولی هیچ چیز از تحریم های فشرده علیه ایران را متوقف نکند.

او در ادامه افزود: روحانی از اوایل ماه آگوست که به دفتر ریاست جمهوری رفته، یک سری از حرکت های مثبتی را انجام داده است، او برخی از زندانیان سیاسی را آزاد کرده و سال جدید را به یهودیان سرتاسر جهان تبریک گفته و مهمتر از همه با اوباما رئیس جمهور آمریکا تلفنی صحبت کرده است.

 

 اما باید گفت آیا کدام یک از این موراد نشانه تغییر جدی در ایران است. همچنان تردید و شک و شبهه ها زیاد است و هیچ تغییری در رژیم ایران رخ نداده است و ایران همچنان به ریاست خود در منطقه ادامه می دهد و همچنان حامی دولت بشار اسد باقی مانده است.

این تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه افزود: روحانی نه اصلاح طلب است نه اصولگرا ولی او از اولین حامیان و طرفداران رهبری عالی ایران آیت الله خامنه ای بوده است.

باید گفت در صورتی که سیاست های درونی ایران در قبال امریکا تغییر کرد، آمریکا آن موقع است که باید از این تغییرات استقبال کند و علاوه بر آن باید برنامه هسته ای ایران تعطیل شود و سیاست های ایران در منطقه تغییر کند و در صورتی که این تغییرات در ایران رخ داد آن موقع است که سیاست های آمریکا نیز در قبال ایران تغییر خواهد کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس