تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست مقابل تیم روسیه از صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی باز ماند.

به گزارش مشرق، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی که در پاپیته تاهیتی برگزار می‌شود تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل تیم روسیه قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد.

در 12 دقیقه اول این دیدار، تیم فوتبال ساحلی کشورمان ابتدا تحت تاثیر نام روسیه قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها قرار داشت ولی پس از گذشت دقایقی شجاعانه خودش را به دروازه روسیه نزدیک کرد و موفق شد روی پاس پیمان حسینی دروازه‌بان کشورمان و ضربه مسلم مسیگر به گل برسد. چند دقیقه بعد فرید بلوک‌باشی با یک شوت سرکش گل دوم ایران را به ثمر رساند تا ایران با 2 گل از حریف صاحب‌نام خود پیش بیفتد. با وجود اینکه ایگور ایرمیف بازیکن روسیه بلافاصله یکی از گل‌ها را جبران کرد ولی حملات حریف در پایان 12 دقیقه اول نتیجه نداشت تا ایران با نتیجه 2 بر یک پیروز وقت اول شود.

در 12 دقیقه دوم این دیدار با حملات تیم روسیه آغاز شد و تیم کشورمان بیشتر قصد کنترل بازی را داشت ولی یوری کراشینکف در میانه‌های 12 دقیقه دوم موفق شد گل دوم و تساوی تیمش را بزند. در ادامه دروازه‌‌بان روسیه توپی به سمت دروازه ایران فرستاد که با دفع ناقص پیمان حسینی توپ زیر پای بازیکن شماره 8 روسیه یعنی ایرانئوف افتاد و او دروازه‌ خالی را به راحتی باز کرد. یک دقیقه بعد همان بازیکنی که گل سوم را برای روسیه به ثمر رسانده بود خطایی روی بازیکن کشورمان انجام داد تا فرید بلوک‌باشی با یک ضربه زیبا گل تساوی را بزند و بازی با نتیجه 3 بر 3 در این وقت به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، در وقت سوم بازیکنان کشورمان خیلی زود از روی نقطه کرنر توسط مسلم مسیگر به گل چهارم رسیدند تا بار دیگر ایران از حریف خود پیش بیفتد. روسیه بلافاصله پس از گل حمله برق‌آسایی روی دروازه ایران داشت و با چند پاس ترکیبی توانست توسط رومانف گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در حالی که پس از رد و بدل شدن این 2 گل، بازی متعادلی را شاهد بودیم، توپ یکی از بازیکنان ایران به تیر افقی دروازه برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در حالی که هر 2 تیم با احتیاط بازی می‌کردند، ایگور ایرمیف موفق شد پنجمین گل تیمش و دومین گل خود را بزند ولی احمدزاده با یک ضربه آکروباتیک خیلی زود پاسخ گل روسیه را داد تا امیدها همچنان برای ایران زنده بماند. در ادامه این بازی پر هیجان باز هم تیم روسیه این بار توسط شیشین به گل رسید تا ایران در 2 دقیقه پایانی این بازی کار دشواری داشته باشد. نهایتا هم تیم کشورمان کاری از پیش نبرد و با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را به روسیه واگذار کرد.

تیم کشورمان هر چند موفق نشد در این دیدار به برتری برسد ولی بازی خوبی را مقابل قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها به نمایش گذاشت. این برای اولین بار بود که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی از مرحله گروهی صعود می‌کرد.

ایران در حالی توانست به مدافع عنوان قهرمانی 5 گل بزند که این تیم در مرحله گروهی تنها 6 گل خورده بود و عنوان کمترین گل خورده را به خود اختصاص داده بود.

با این نتیجه ایران از پیکارهای جهانی فوتبال ساحلی حذف شد و روسیه در نیمه نهایی حریف تاهیتی میزبان مسابقات شد. تاهیتی با نتیجه شش بر یک آرژانتین را درهم کوبیده بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس