کد خبر 227101
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

«یوسف قیس عبدین» گروهبان 23 ساله ارتش سوریه که در مرز این کشور با عراق می کرد توسط گروه تروریستی جبهه النصره ذبح شد.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، خشونت های اعضای گروه موسوم به جبهه النصره در سوریه هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد.

تروریستهای سوری به دنبال شکست‌های پیاپی و ناکامی در عملیات‌های طراحی شده در اکثر مناطق و استان‌های سوریه، برای بالا بردن روحیه افراد خود دست به هر جنایتی می زنند.



در جدیدترین اقدام، این گروه وحشی یک گروهبان ارتش سوریه که در مرز این کشور با عراق خدمت می کرد سر بریدند.

«یوسف قیس عبدین» گروهبان 23 ساله ارتش سوریه از اهالی منطقه دم سرخو Damsarkho  لازقیه که در منطقه یعقوبیه مرز سوریه و عراق خدمت می کرد، هفته گذشته توسط گروه تروریستی النصره ربوده شد و به مکان نامعلومی منتقل شد.



این گروه پس از یک هفته با تلفن همراه یوسف در تماس با خانواده وی، یوسف را یاغی و کافر خواندند و در ادامه به آنها می گویند که برای دیدن عکس پسر خود به صفحه اجتماعی النصره مراجعه کنند.

این گروه با تحریف هنجارها و ارزش ها، دست به ددمنشانه ترین جنایات علیه غیرنظامیان و نظامیان زده اند و نکته قابل تامل، انتشار این تصاویر توسط اعضای این گروه است.




از زمان شروع بحران سوریه و حمایت تمام عیار شیوخ عرب و دولت ترکیه، هنوز یک وجب از خاک سوریه در دست گروه‌های تروریستی نیست و این گروه‌ها به رغم داشتن انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی هنوز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و کنترل تمام مناطق در دست ارتش و دولت سوریه است.

 مردم سوریه هنوز نیز از دولت و شخص بشار اسد رئیس جمهور این کشور حمایت می‌کنند و همین امر باعث شده تا گروهک تروریستی ارتش آزاد برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و شکستن مقاومت آنها جنایت‌های بیشماری را مرتکب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس