کد خبر 223184
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

پس از اظهارنظر عجیب چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در سئول، رفتار سرمربی کره جنوبی را بار دیگر مورد نکوهش قرار داد.

به گزارش مشرق نقل از تسنیم، کارلوس کی روش در سئول بار دیگر رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی را مورد نکوهش قرار داد و از او خواست تا دیر نشده از مردم ایران عذرخواهی کند.

به گزارش رویترز، پس از اظهارنظر عجیب چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در سئول، رفتار سرمربی کره جنوبی را بار دیگر مورد نکوهش قرار داد.

وی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران به کره در جمع خبرنگاران، ادعای مربی کره ای مبنی بر بدرفتاری ایرانیان و میهمان‌نواری بد مردم این کشور را رد کرد و گفت: "چوی باید از مردم ایران عذرخواهی کند. او گفته که در ایران با آنها بدرفتاری شده است ولی ما تا جایی که توانستیم بهترین رفتار را با آنها داشتیم، او با این سخنان خود شهروندان ایرانی را زیر سئوال برده است و بهتر است تا دیر نشده از مردم ایران عذرخواهی کند."

رویترز در ادامه گزارش خود آورده است: پس از برتری یک بر صفر کره‌ جنوبی مقابل ازبکستان در گروه A در مرحله انتخابی جام‌جهانی در منطقه آسیا، سرمربی کره با انتقاد از رفتار بد ایرانیان در دیدار سال گذشته دو تیم در تهران، ایرانیان را به بدرفتاری متهم کرد و عنوان کرد از ایران بیزارم و ترجیح می‌دهم به جای ایرانی‌ها ازبکستان به جام‌جهانی صعود کند. سرمربی کره جنوبی ایران را به رفتار بد و میهمان‌نوازی بد متهم کرده بود.

در آخرین بازی‌های این گروه، کره‌ جنوبی سه‌شنبه پیش‌رو در اولسان پذیرای ایران خواهد بود و ازبکستان در تاشکند به مصاف قطر می‌رود. کره جنوبی در حال حاضر با ۱۴ امتیاز صدرنشین این گروه است و با تفاضل گل ۷ حتی اگر به ایران هم ببازد به احتمال فراوان واجدالشرایط حضور در جام‌ جهانی خواهد شد.

در این گروه ایران با شکست ۴ بر صفر لبنان در خانه با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رده دوم جدول است و ازبکستان با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک پشت سر این تیم است.

یک تساوی در بازی کره - ایران هر دو تیم را به طور مستقیم راهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل خواهد کرد، مگر اینکه ازبکستان با تفاضل گل بالا از سد قطری بگذرد که پیش از این از راهیابی به این رقابت‌ها ناامید شده است.

رویترز در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: کی‌روش با اشاره به نتیجه ضعیف کره مقابل ازبکستان که به برتری یک بر صفر این تیم انجامید گفت: "کره‌جنوبی بهترین عملکرد خود مقابل ازبکستان را به نمایش نگذاشت."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    0 0
    دمش گرم حال کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس