وزیر اطلاعات بدون نام بردن از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی ، با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می کند و می گوید "من گفتم، من بیانیه دادم" در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

گروه سیاسی مشرق _ حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی پیش از ظهر پنج شنبه در نوزدهمین همایش سراسری مسئولان هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، بیان داشت: برخی کلمه انتخابات آزاد را به کار می‌برند که این کلمه طراحی استکبار است و در این بین به دنبال تجهیز بدنه سازمانی فتنه هستند لذا نباید فتنه را تمام شده بدانیم که از ما دست بردار نیست.

وی با بیان این که کشور ما در برابر تحریم‌ها تجربیات ارزنده‌ای دارد که دنیا باید از ما درس بگیرد گفت: یکی دو روز پیش مردم در نظرسنجی‌ها در مورد گرانی و مشکلات اقتصادی تنها 15 درصد از عوامل آن را تحریم‌ها ذکر کرده‌اند و تحریم‌ها نمی‌تواند کاری در جمهوری اسلامی انجام دهد.

وزیر اطلاعات ایجاد ائتلاف بین اپوزیسیون داخل و خارج را از اهداف دشمن در حال حاضر بیان کرد و افزود: متاسفانه از درون نظام استفاده می کنند و به دنبال پیدایش فشار اجتماعی به نظام هستند تا حرکت هایی شکل گرفته، سوار بر آن شوند و جامعه را تحت تاثیر قرار گیرند، در این بین نیز عمده ترین محورهای تبلیغاتی فتنه، دشمن و مجموعه هایی هستند که دچار انحراف شده اند هستند.

منجی سازی کاذب از برنامه‌های دشمن است

وی منجی سازی کاذب را از دیگر برنامه‌های دشمن در زمان حاضر عنوان کرد و افزود: کسی که خود را پیش گوی حوادث فتنه 88 عنوان می‌کند می‌گوید من گفتم، بیانیه دادم اما باید به او بگوییم که او پیش‌گویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که همین آقا در فتنه دست داشته است، زمانی که مقام معظم رهبری در آن نماز جمعه معروف در جریان فتنه 88 آن خطبه ها را بیان کرد چه کسی بود که بیانیه بدون سلام علیکم به ایشان داد؟

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو باید اصلح را دنبال کرده و مراقب عده ای که دنبال تطهیر سازی فتنه هستند باشند، در این اثنا شاهدیم کسی که جزء سران فتنه بوده است و انقلاب و نظام به دلیل یک سری ملاحظات مانند دو تن دیگر خیلی او را محصور نکردند و به او آزادی عمل دادند امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش نرفته است که این آقا در فتنه چه نقشی ایفا می کرده است.

حجت الاسلام مصلحی افزود: افراد ساکت در فتنه را زمان ناشناس عنوان کرد و گفت: نباید ساده از کنار این امر گذشت چرا که هم چنین شخصی در مقاطع حساس نظام کم خواهد آورد.

12 گفتمان در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند

وی انتخابات پیش رو را رقابت گفتمان‌ها عنوان کرد و افزود: 12 گفتمان در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، گفتمان اول گفتمان امام و رهبری و انقلاب است که این نوع باید غالب بوده و شاخص‌های انتخابات و فردی که باید انتخاب شود باید طبق این گفتمان تبیین شود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: گفتمان فتنه، گفتمان اصلاحات و کارگزاران دو گفتمان دیگر در انتخابات هستند، ما طبق نظر مقام معظم رهبری به دنبال این هستیم که همه جریان ها باید در انتخابات حاضر شوند اما همه جریانات باید مرز و زاویه خود با مسیر امامت و ولایت را روشن کنند.

مذاکره با آمریکا از خط قرمزهای نظام است

مصلحی افزود: دیگر گفتمان، گفتمان سازش است که باید به آنها بگوییم مذاکره با آمریکا از خط قرمزهای نظام است و تنها ولایت فقیه می‌تواند آن را تعیین کند.

وی بی ثبات سازی اجتماعی، اقتصادی و امنیتی را از دیگر برنامه های دشمن ذکر کرد و افزود: این که در تقسیمات کشوری کجا را شهر و کجا را به روستا تبدیل کنیم در موقعیت کنونی ضرورتی ندارد.

وی ادامه داد: همین چند روز قبل دو روستا سر همین بحث به جنگ هم آمدند و این‌ها بی ثبات سازی در کشور است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: عده ای در دخل کشور می‌خواهند نظام را به مذاکره با آمریکا برای خروج از شرایط فعلی وادار کنند و عده‌ای دیگر نیز پروژه بحران سازی را مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: پیش از22 بهمن سال گذشته هم شاهد گرانی بودیم اما هنگامی که مقام معظم رهبری از مردم راهپیمایی باشکوه را تقاضا کرد شاهد بودیم مردم در عین این که حواسشان به گرانی ها بود گفتند که هنوز پای انقلابمان هستیم.

مصلحی بیان داشت: آقایانی که پشت فتنه بوده و خط دهی می‌کردند امروز می‌گویند باید کشور را از بحران بیرون بیاوریم، گفتمان امام و رهبری دولت نهم و دهم را شکل داد و بچه‌های حزب اللهی میدان پیدا کردند و موفقت‌های بسیار بزرگی داشتند اما اکنون یک عده با کمال تاسف توجهی به گفتمان ندارند، کسانی که با دولت اختلاف داشتند با این مسئله توجه ندارند و گفتمان امام و انقلاب را هدف قرار داده اند.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی در انتخابات 92 دنبال وادار شدن و قبول کردن مسئولان نظام به محاسبه مجدد و اشتباه محاسباتی هستند و یکی از مسایلی که می‌بینیم برخی در بحث مذاکرات در موضع گیری‌های رهبری آنها را زیر سئوال می‌برند.

دشمن بدنبال ایجاد تغییر نگرش در گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری هستند

مصلحی بیان داشت: دشمن بدنبال ایجاد تغییر نگرش در گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و از کارهای آنان این بود که در حال انجام مذاکرات اقتصاد کشور را شرطی کنند تا نشان دهند چراغ قرمز یا سبزی نشان داده شود.

وی پیدایش فشار اجتماعی به نظام، القای بحرانی بودن وضعیت کشور و القای مسئول بودن مسئولان نظام و بویژه مقام معظم رهبری در اتفاقات اخیر، تلاش برای القای سازش با آمریکا و اعتماد سازی بعنوان تنها گزینه موجود را از راهبردهای دشمنان در این روزها در آستانه انتخابات برای مقابله با ایران ذکر کرد.

وزیر اطلاعات هم چنین سیاه نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی مردم، تخریب جریانات و افراد همسو با نظام، تخرب سپاه و بسیج و نهادهای انقلاب و متهم کردن آنان به دخالت در انتخابات، هجمه علیه رهبری و القای دخالت و جانبداری در انقلاب، القای یاس و ناامیدی در مردم و منجی سازی از یک فرد یا افرادی خاص را نیز از دیگر راهبردهای دشمن ذکر کرد.

وی ادامه داد: در حرکت‌های حماسی همیشه گروه قلیلی هستند که جامعه و ملت را تحت تاثیرخود قرار می‌دهند و با حرکت خودحرکت‌های بزرگی را که حماسه است می آفرینند.

حجت الاسلام مصلحی افزود: این جمعیت قلیل توجه به خداوند دارند و محاسبات مادی در حساب و کتاب این جمعیت نیست چرا که کسی که در این مسیر وارد می شود مهاجر است و مسافر نیست.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: در دفاع مقدس کسی که قرار بود قائم مقام رهبری شود گفت که جنگ را تمام کنید آیندگان برای ما بد قضاوت می‌کنند اما امام فرمود ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم و ایشان آینده نگری قوی داشت که قیامت را می بیند.

وی یادآور شد: در حماسه از قلیل بودن نباید ترسید و انسان‌هایی که فقط به خدا توجه داشته و بدنبال انجام تکلیف باشند پیروزی با آنها است و در مسیر صراط مستقیم یک سر سوزن زاویه بگیریم سیلی خواهیم خورد، عده ای سیلی می‌خورند و بر می‌گردند اما عده‌ای سیلی خورده اما هم چنان مسیر انحراف را ادامه خواهند داد.

مصلحی یادآور شد: انقلاب اسلامی الگوهایی را به دنیای بشری داد و امت های بیگانه با اسلام نیز حتی الگو پذیرفتند، حمله انقلاب اسلامی و جنگ نرم ما در دنیا جلو می رود و دشمن در برابر آن حالت دفاعی دارد.

وی افزود: مردم ما با محوریت اسلام انقلابی را به پیروزی رساندند که امام خمینی(ره) با اتکا به اسلام ناب الگوی انقلاب را ارائه کردند و امروز گوشه‌هایی از آن در بیداری اسلامی شکل می‌گیرد و به عنوان فردی که در جایگاه اطلاعاتی نظام قرار دارد می‌بینم که مستند به نشست‌های دستگاه‌های غربی موساد و سی آی ای بهت آنان را می‌بینیم و بیان می‌کنند که غافلگیر شده‌اند.

ایران الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است

وزیر اطلاعات با بیان این که استکبار پس از بیداری اسلامی خواست آن را در مسیر خود قرار دهد، ابراز کرد: ایران الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است و این الگو در گذشته سابقه نداشته است و استکبار، آمریکا و اروپا دین را کنار گذاشته اند اما انقلاب ما مردمی را به صحنه آورد که این حرکت با ملاک ها و معیارهای دینی همراه بود.

وی بیان داشت: هالیوود می‌خواهد در فیلم های خود بگوید که دین در مجموعه ما جایگاه دارد و این حرکت به دلیل مقابله با انقلاب ما است.

مصلحی تاکید کرد: الگوی پیشرفت اسلامی برپایه علم و دین سومین الگویی است که ایران به جهانیان ارائه کرده است و انقلاب ما الگو داده است که با هدایت دین می توان علم را جلو برد.

وی افزود: موفقیت های علمی ما استکبار را به تزلزل و خضوع وادار کرده است و بسیاری از پیشرفت های کشور را نیز نمی توان مطرح کرد.

وی ادامه داد: ایران در طول تاریخ هیچ زمانی در جایگاهی که امروز قرار دارد نبوده است و این بر مقاومت و پایداری استوار است.

حزب الله دیگری در سوریه شکل گرفته است

وزیر اطلاعات در ادامه یادآور شد: مباحثی که در سوریه اتفاق افتاده است آمریکا را به شدت پشیمان کرده است و آنان می خواستند انتقام از بشار اسد بگیرند و برای این کار این کشور را به هم ریختند تا به هدف خود رسیده و برای اسرائیل حوزه امنی ایجاد کنند.

مصلحی افزود: به حول و قوه الهی امروز در وضعیتی هستیم که آمریکایی ها دیدند علاوه بر حزب الله لبنان ، حزب الله دیگری در سوریه شکل گرفته است و مجموعه ای شکل گرفته است که به حول و قوه الهی با حد و اندازه اقتدار حزب الله است.

وی ادامه داد: امروز به حول و قوه الهی همه نقشه ها بر علیه آمریکا در سوریه برگشته و علیرغم همه تلاش ها برای سقوط این کشور شاهد مقاومت و پایداری علیرغم ورود همه دلارهای منطقه به این کشور هستیم.

وی ادامه داد: دشمن در برابر ما چند موضوع را راهبردی کرده و مجددا به دنبال ایجاد درگیری های مجدد بین شیعه و سنی در منطقه است که طرحی انگلیسی است و آمریکایی ها عرضه این کار را ندارند و سرویس اطلاعاتی آمریکایی ها در این حد و اندازه نیست.

ضرورت توجه به اختلاف بین شیعه و سنی

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هیئت رزمندگان در عین حالی که باید عشق و شور و حماسه اهل بیت(ع) را رعایت کند باید نسبت به مسئله مبحث مذکور و اختلافی که دشمن می خواهد بین شیعه و سنی بیندازد توجه داشته باشند.

وی با بیان این که دشمن برای عرصه داخل نظام در دو سطح راهبردی و تاکتیکی طراحی دارد، افزود: در سطح راهبردی هدف حداکثری برای تبدیل انتخابات به فرصتی برای براندازی نرم انقلاب توجه دارد و در هدف میانی نیز به دنبال نفوذ در بدنه قدرت و پیگیری مطالبات از طریق گروه های مستبد هم سو است.

مشروعیت زدایی از انقلاب اسلامی از اهداف دشمنان است

وی افزود: استکبار از ابتدای انقلاب دو استراتژی را در برابر ما داشت، اولین کار او براندازی و از ریشه بر کندن ساختار نظام بود و همین طور که جلو آمد در دفاع مقدس در مورد این استراتژی به بن بست رسید.

مصلحی ادامه داد: دومین استراتژی استکبار در برابر ما این بود که تغییر رفتار ایجاد کند و در مسئولین تغییر رفتار ایجاد کند ، در دوران سازندگی آقازاده‌ها کجا نشستند چه به سر این کشور آوردند و در دوران اصلاحات نیز تغییر رفتار چه بلایی بر سر نظام آورد و دشمن این استراتژی را رها نکرده است.

وی گفت: دشمن هدف حداقلی نیز دارد که در دو بخش است ، اولین آن مشروعیت زدایی از انقلاب اسلامی است و در فتنه 88 دشمن بدنبال اثبات تقلب بود و دشمن هم چنین بدنبال بحران سازی و مشغول سازی نظام است که به اهداف پلید خود برسد.

وی ادامه داد: سرویس های اطلاعاتی غربی می خواهند با بحران سازی، فشار و مشغول سازی تعادل جامعه را بر هم زنند و از تحریم ، تورم، حاشیه سازی های مستمر و تقسیم سازی کشوری این هدف را دنبال می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مهدی هاشمي بدنه ي مستحكم فتنه بود وميرحسين وكروبي ...شاخه برگ هاي اين بدنه.
  • مهدي ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مشرق جان پيام متن من مهدي هاشمي نبود خود هاشمي بود
  • همتی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دفع حداقلی جزب حداکثری.فرمایش رهبرفرزانه انقلاب .؟آفای هاشمی دربهبوهه ی انقلا ب وجنگ ازثروت وجیب خودش برای نظا م خرج کرد.عدالت رارعایت کنیدوهمچنین حضرت آقا فصل الخطابی دررابطه باآقای خاتمی ندادندودرضمن دربطن غالبی ازمردم ایشان دوستدارانی دارند.یاعلی
  • محمد ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    یکی دو روز پیش مردم در نظرسنجی‌ها در مورد گرانی و مشکلات اقتصادی تنها 15 درصد از عوامل آن را تحریم‌ها ذکر کرده‌اند -------- به نظر شما و وزارتخانه محترم، بقیه بقیه عوامل کدامند؟ برای رفع آنها چه اقداماتی انجام داده اید؟
  • مهدی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اون آدم نمایهای مفتون و بدبختی که منفی میدن متوجه باشن که زیر سایه امنیت نظام مقدس اسلامی ایران و رهبری امام خامنه ای روحی فداه هست که دست سلفیها به اونها و خانواده هاشون نمیرسه... بدونید که وقتی سایه نظام ولایت مطلقه فقیه بالای سر همه ما نباشه سایه مرگ آفرین تکفیریون روی سرمان خواهد افتاد. والعاقبه للمتقین
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    1-هاشمی در باره منحرفین88: چشمه شاید توان بستن به بیل ، چو پر شد نتوان گرفتن به پیل 2-رهبری در باره برخی دیگر از منحرفین88: نظر ایشان به من نزدیک تر است 3- آخرتت رو مفت فروختی اخوی
  • نا شناس ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آقای مصلحی با وجود اینکه رهبری از ایشان در مقابل احمدی نژاد دفاع کردند ولی هنوز به احمدی نژاد گرایش دارد!!!وتوهین به صمیمی ترین یار رهبری «آیت ال.. هاشمی رفسنجانی» توهین است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    هاشمی و آلزایمر سیاسی! مخلص کلام، امام خمینی(ره)می فرمود:« آن قدر که اسلام از این مقدسین روحانى نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است و نمونه بارز آن مظلومیت و غربت امیر المؤمنین- علیه السلام- که در تاریخ روشن است. بگذارم و بگذرم و ذائقه ها را بیش از این تلخ نکنم.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    برخی سخنان ایشان شبیه حجة الاسلام مهدی طائب است.بخصوص در مورد سوریه و نیروی نظامی غیر دولتی در سوریه
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    افسار دلم دست خدا بود چنین شد، ای وای اگر دست خودم بود چه می شد! مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت، گر مقصد من جور و جفا بود چه می شد...!!
  • راصد ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا شفات بده که هنوز هاشمی رو بهترین یار آقا می دونی. دوما از کجا فهمیدی مصلحی به احمدی نژاد گرایش داره.
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اقای مصلحی به گفتمان رهبری معتقدند و حمایت رهبری از ایشان دال بر این ادعاست
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تکبیر
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به توصيه اميرمؤمنان عليه‌السلام افراد را با حق مي‌سنجند و محک مي‌زنند و نه حق را با افراد و يا به تعبير حضرت امام(ره) «ميزان» را حال فعلي افراد مي‌دانند
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    احسنت بر برادر بسیجی و بصیر جناب اقای مصلحی
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    باسمه تعالي بيانيه بدون سلام آقاي هاشمي براي قبل از انتخابات است. خطبه هاي آقا براي بعد از انتخابات . چگونه وزير محترم به اين نكته توجه ندارد .
  • علیحسین چراغی ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بسمه تعالی - باسلام احتراما ضمن تشکر از برادر بزرگوارمان جناب آقای مصلحی از اینکه اصل مطلب را فرمودند آن کسی که بدون سلام به مقام معظم رهبری نامه نگاری میکند این خود نه اینکه معمار فتنه 88 بود بلکه ابن فتنه نیز میباشدیعنی کمافی سابق به فتنه انگیزی مشغول است مسئله انتخابات آزاد را دارد مطرح میکند از همسر گرفته تا فرزندانش همه از جنس فتنه میباشند و آن کسانی که در فتنه سکوت نمودند و برعلیه فتنه قیام ننمودند اینان اهل حق نیستند ونه اهل صداقت . چون اگر اهل حق بودند از حق دفاع و از فتنه انزجار خود را اعلام مینمودند ولی دیدیم که بعضی سکوت نمودند اینگونه رفتارها از چشم مردم پنهان نیست دشمن ملت قهرمان و شهید پرور ما را هدف قرار داده است تا در حمایت از نظام بی انگیزه شوند برای همین است دستان ناپاک اجنبی بدنبال فشارهای اقتصادی میخواهد حامیان نظام را به دشمن نظام تبدیل نماید که صدرصد شکست اینان قطعی است ان شاءالله حالا ما شاهد نابسامانی در اقتصاد کشور هستیم دشمن در پوشش خودی دارد ضربه می زند اینان در پیشگاه خداوند روسیاه هستند و عاقبت عملشان را خواهند دید دنیا محل آزمایش است در پایان عمر یکی سربلند و یکی سرافکنده در محضر حضرت حق همه حاضر خواهیم شد باید هوشیار بود ومطیع فرمان رهبری باشیم تا از هر گزندی از جانب شیطان در امان باشیم . والسلام
  • چراغی ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام آقای همتی شما می فرمایید آقای هاشمی از جیبش برای نظام خرج کرد بله اگر هم خرجی کرده بود برای برداشتش یا بهتر بگویم سرمایه گذاری دنیوی کرده بود که فردا پادشاهی کند و خاندانش نیز در نازو نعمت فرمانروایی کنند که حتی تا کنون هم شاهد چنین رفتار هایی ازشان هستیم
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ایت الله سید محمد خامنه ای : آمریکایی که در هیچ یک از جنگ‌های خود از ویتنام تا عراق و افغانستان پیروز واقعی نبوده، اگر بتواند طرح دقیق خود را درباره انتخابات 92 ایران به خوبی اجرا کند و شخص مورد نظر خود را به سریر قدرت بنشاند، اولین پیروزی خود را در قرن اخیر به دست آورده و نه فقط انقلاب اسلامی ایران را مضمحل و منکوب و بر آن به طور کامل دست پیدا می‌کند و حتی بر همه انقلاب اسلامی و غیر اسلامی و حتی در کشورهای جنوب آمریکا هم غلبه کرده و بسط همه را جمع خواهد کرد
  • علی ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ملاک حال فعلی افراد هست! اجر سوابقی که برا خدا انجام داده اند با خدا!
  • علیرضا ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    به نظر من اقای مصلحی کاملا درست گفتن ما کاملا فتنه 88 رو یادمون هست سکوت بعضی ها و تحریک بعضی دیگه چقدر خون مردمی رو ریخت که به نظر من بازیچه اینا شده بودن فرزندان هاشمی تو این مملکت چه کارهایی میکردن ؟ ایا الان هم میتونن؟همه علت درگیریها مسائلی از همین دسته چون دستشون دیگه نمیرسه
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    امام خاتمی حق است این ها همه...
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    با درود بر مردان راستین راه ولایت ومرگ بر فتنه گران ومنحرفین از راه ولایت
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    تب داشتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس