مشرق نیوز | mashreghnews.ir
کد خبر: ۲۰۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
تعداد نظرات: ۱۵۴ نظر
این دانشجوی بسیجی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کدام از اعضای خانواده ام جرات بازگشت به منزل را ندارند، گفت: با توجه به اینکه این فرد و دوستانش از محل سکونتمان اطلاع دارند، ترجیح داده ایم تا رسیدگی قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خانه اقوام سکونت داشته باشیم.
با گذشت چند روز از حمله اراذل و اوباش به یکی از بسیجیان خیابان نیروی هوایی تهران با نام فرهاد ملک و اصابت چاقو به سر، دست و پاهای این فرد پیگیری های خبرنگار مشرق نشان می دهد، علی رغم شناسایی یکی از این اراذل هنوز اقدامی برای دستگیری وی انجام نشده است.

این دانشجوی دانشگاه امام صادق علیه السلام در تشریح این حادثه به مشرق گفت: علی رغم اینکه یکی از این ازاذل با نام "م.خ" توسط کلانتری محل شناسایی و به بنده اعلام شد که وی جرائمی مانند حمله به کانکس نیروی انتظامی و مالخری را در پرونده خود دارد، اقدام خاصی برای دستگیری وی به عمل نیامده است.



به گفته وی، این فرد سال گذشته در طرح جمع اوری اراذل و اوباش منطقه پیروزی نیز دستگیر شده طی تماسی که با تلفن همراه وی توسط افسر نیروی انتظامی برقرار شد، اعلام کرد که در کرج به دنبال پیدا کردن سند برای وثیقه گذاشتن درباره این پرونده ضرب و جرح است.



ملک اضافه کرد: البته یکی از ماموران ناجا به بنده گفت برای اثبات این دروغ وی، می توانی با او قرار بگذاری و ما او را دستگیر کنیم که البته از ترس جانم و به خاطر مشکلات جسمانی متعددی که پس از این حادثه با آن مواجه شده ام از این ترفند منصرف شدم.



این دانشجوی بسیجی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کدام از اعضای خانواده ام جرات بازگشت به منزل را ندارند، گفت: با توجه به اینکه این فرد و دوستانش از محل سکونتمان اطلاع دارند، ترجیح داده ایم تا رسیدگی قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خانه اقوام سکونت داشته باشیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۴
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
60
863
نگ و نفرين ابدي بر مسببان اين حادثه. اميدوارم عاملين به سزاي اعمال كثيفشان برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
درکنار ننگ ونفرین بر اشرار، امیدواریم نیروی انتظامی اینقدر شعار ندهد !!!!
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
اونایی که منفی دادن انشاالله همین اراذل اوباش به خانوادتون حمله نکنن!حالا باز منفی میدی بافرهنگ!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
وقتی میگن شکایت داری؟ برو سویس؛ تو خود بخوان حدیث از این مجمل!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
احمد آقا ! یک بار دیگر به دقت این مطالب را بخوان ، اصلا منفی نگری در کار نیست ، اگر می خواهی مطمئن شوی برو با خانواده این فرد مضروب صحبت کن آنوقت در می یابی که نیروی انتظامی در خیلی موارد به وظیفه اش عمل نمی کند وتقریبا شعار میدهد !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
نیروی انتظامی یه نگاهی به دور و برتون بندازید
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
26
566
ادم اين حوادث و برخورد ضعيف نيروي انتظامي را كه ميخواند از زندگي سير ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بسیج میتونه اینارو جمع کنه
م ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بسیج بازوی بر توان مظلومان است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
عمل مهم است ...
رحمانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
بالاخره خدا را شکر که این موضوع هم رسانه ای شد و گرنه در پیچ و خم بروکراسی نیروی انتظامی و قوه قضائیه گم و گور می شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
تقصیر حودشه که فیلم نگرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . اگه فیلم میگرفتو میذاشت رو اینترنت 3 سوت طرفو اعدام میکردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
258
211
یعنی اراذل و لوباش فقط به بسیجی ها حمله میکنن ؟
نه عزیزم این جماعت وحشی به رفیقاشونم رحم نمیکنن چه برسه به مردم عادی .
کاش حساسیتتون بخاطر بسیجی بودن این فرد نبود .
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
یه ذره انصاف
این همه مورد زور گیری و ضرب و جرح که رسانه‌‌ای شد کدومشون به خاطر بسیجی‌ بودن طرف رسانه‌‌ای شده بود؟ این بنده خدا اگه برادر یا حتی فامیل دور شما بود باز هم اینطوری مطلب را تحلیل میکردی؟
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
ببخشید بسیجی هم آدمه دیگه... از سیاره دیگه که نیومده...تاحالا چاقو نخوردی...قفط میشینی انگشت به دکمه میزنی...
میلاد شریفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
این دنیا همش در حال گردش موقع کار های ما هم میشه.تا اون موقع صبر
بسیجیم و به امید ظهور پمجره ام
با قی مانده نسل هزار هنجره ام
به دوستانی که جفا میکنند میگویم
گرچه گفتم اما این بار بلند میگوییم
که تا چشمه ی نور روزنه ایست
تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست
یا علی
zare
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بعضیاشون فقط کار بسیجیا دارن لطفا تحقیق کن?
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
این بابا قیافش اصلا به بسیجی ها نمیخوره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
بسیجی به قیافه نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
7
216
دوستان مردم نیروی محترم انتظامی این صحنه دقیقا 5مورد قتل است چند ضربه کشنده سلاح کشنده سرد چرا دست رو دست گذاشته اید
- آقای سردار احمدی مقدم نکند شماهم مثل دولت منتظر روزهای پایانی مسرلیت خودتان هستید والله شرم آور است این جوان به این روز افتاده مجرمین باید دستگیر و اعدام شوند و مسؤلیت نیروی انتظامی در قصور از این بحث جای تاسف و واکنش مسؤلین نظارتی را می طلبد.
حسین
|
SWEDEN
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
7
207
اگه برخورد جدی نشه فردا این مساله دامن گیر خود نیروی انتظامی هم خواهد شد،فردا هر ضابط قضایی‌ و هر مامور ناجا که با مجرم برخورد میکنه خودش و خانواده‌اش را تهدید و خدایی نکرده مجروح و یا به قتل می‌رسونن،به دلیل ابعاد زیاد این موارد اهمیت این مساله بالاست
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
148
قابل توجه مسئولین محترم قضایی و امنیتی
تاکی می بایست نشست ودست روی دست گذاشت تا اراذل و اوباش هر چه بخواهند انجام دهند.
می ترسم از زمانی که برای دفاع ناموسمان به سرنوشت این عزیز دچار شویم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
260
57
عجب بسیجی ای که از جانش می ترسد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
تو که از جونت نمی ترسی بسم الله
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
چرا بسیجی ها رو احمق معرفی میکنید ملاحظه نکردن شرایط از شجاعت نیست بلکه از حماقته.
مسئله ترس از جان نیست بلکه احتیاطه یکی از شرایط امر بمعروف عدم احتمال خطر هست.
مرگ زمانی موثر است که نفعی به اسلام برسد. شما در مرگ این جوان چه نفعی میبینید
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بابا گنده محلللللللللتون...
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
امام علی علیه السلام:
کسی که خود را به کشتن دهد، احمق است...
مگه احمقه که خودش را به کشتن بده ؟! رسم شهادت چاقو خوردن از اوباش و پاره شدن شکم نیست، این حماقته.
تو هم برو خودتو بنداز جلو دست یه چاقوکش بعد بگو از مرگ نترسیدم، شهید هم شدم !!
یه کم سطح تعقل رو بالا بیار بعد تکلم کن داداش...
senaps
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
18
121
اگر یه جوجه فوکولی بود که به نظام اعتقاد هم نداشت، تا حالا 6 تریلر از اراذل و اوباش اون منطقه پر شده بود که دیگه کسی جرات چنین کاری رو نداشته باشه.... ولی چون بسیجیه، دلیلی نداره که به حقش که همانا مجازات طرف چاقو کش میباشه، برسه...
مجازات اون یارو هم با کیفیت سه بعدی مشخصه که چی باید باشه.... حیف حیف و حیف که کوزه گر از کوزه‌‌ی شکسته اب میخوره....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
5
139
اين ارازل اوباش عين سوسك فاضلاب تكثير ميشن و به نظر من هر ماه بايد تمام معابر و خيابان ها از شر اين حرومزاده ها پاكسازي بشن و حكم هاي سنگين بدند از جمله قطع دست تا نتونند چاقو بگيرند دستشون زنو بچه ي مردمو تهديد كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
16
130
این بدبخت مگه چیکار کرده که باید به این وضعیت بیفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
7
120
پناه بر خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
9
168
یعنی باعث شرم است!!! در کشور شهدا و در تنها کشور شیعه دنیا یک خانواده در پایتخت از ترس ارازل و اوباش آوره شدند!!!!

خوشا به غیرت نیروی انتظامی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
برادر گرامی سردار رادان ....می بینید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
12
108
خدا لعنت کند دشمنان اسلام را
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
ای بابا ! چه ربطی به اسلام داره !
همه چیو به هم ربط می دین ...
ناشناس
|
INDIA
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
56
30
عزیزان امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد یکیش اینه که اگر احتمال به درگیری داده بشه نباید این کار را کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
مرتبه آخر امر معروف و نهی از منکر اجبار و استفاده از قوه قهریه هستش برو یکم سرچ کن تا دستت بیاد . در ضمن این چه ربطی به این خبر داشت ؟
ناشناس
| INDIA |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
قوهٔ قهریه یعنی‌ نیروهای انتظامی‌ نه این که هر فردی ، این عزیز قصد امر به معروف آن اراذل را داشتند
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
ناموس دیگران رو ناموس خودت بدونی این حرف رو نمی زنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
یعنی اگه دیدید ناموس شما مورد تعرضه و احتمال درگیری رفت، امر به معروف نمیکنی؟

حتما دعوت به گفتگوی تمدن ها می کنی!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
=))

گفتگوی تمدن ها رو خوب اومدی
Hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
76
این حرکت ها هرروز داره بیشتر میشه، پیگیری ه نیرو انتظامی هم داره کمتر میشه...
نیروی انتظامی تاسف تاسف..!!!! :|
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
67
از دستگاه های امنیتی و قضایی پیگیری جدی اینگونه حوادث رو مطالبه می کنیم.
چقدر دشمنان داخلی ما گستاخ شده اند...
وای بر ما...
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
16
80
و باز هم یاد این جمله ی شهید آوینی میفتیم که در جمهوری اسلامی برای همه جا هست الا بچه حزب اللهی ها و بسیجی ها...
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
عجب حرفی زده شهید آوینی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
بالاتر از اییین دیگه ؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
اگر منظورتون بسیجی واقعی باشه کاملا موافقم باهاتون. اما اگه اون افرادی که از این کارت استفاده ها میکنند برای انواع سهمیه ها کاملا مخالفم با این حرف
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
33
کار سیاسی یعنی کاری با نظام مقدس نداشته باش ازادی هر کاری دلت خواست بکن .
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
10
42
فرهاد جان تا آخرین قطره حونمان در رکابت خواهیم بود تا بسیج بر هر اهریمنی فایق آید...
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
8
42
جای خالی را پر کنید:
شبا که ما می خوابیم آقا پلیسه ............
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوستان؛ چه انتظاراتی دارید ها!
لطفا یه کم سطح توقعتون رو بیارید پایین.
برای دست گیری اراذل حداقل باید چند نفر کشته بشن تازه اگه چند تا تجاوز به عنف هم بود، اون موقع پرونده پیگیری میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
اقا پلیسه هم لالاه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
آقا پلیسه زودتر از ما میخوابه
دیده کلیپ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
46
واقعا برای نیروی انتظامی متاسفم !
اگر این خبر رسانه نشه یا اینکه بیست و سی و چهار نفر سر شناس نیان پشت قضیه هیچ کسی پی قضیه رو نمیگیره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
5
48
واقعا شرم آوره - جرم معلوم ، مجرم معلوم اونوقت راست راست راه بره - باید امنیت به این خانواده برگردد
رمضانپور بابل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
46
دوستان خواننده سلام:والله همه مافردای قیامت یقه مسولین امر را خواهیم گرفت:از ما حقوق میگیرندکه امنیت ایجاد کنند نه تساحل و تسامه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
تساهل و تسامح
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
24
کاهش جرایم در کنار مباحث فرهنگی ، رفاه اجتماعی و مولفه های اثر گذار دیگر ، اقدام عملی جدی از طرف دستگاههای مسئول به صورت مستمر نه مقطعی و شعاری را می طلبد.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
31
سلام
اگر با اراذل و اوباش با شدت برخورد نشود باید روزی شاهد تکرار ماجرای سوریه در ایران بود نوکران آمریکا و اسراییل در منطقه و حکام عیاش عرب با شناسایی اینها و دادن پول و اسلحه برای نظام و مردم بحران درست می کنند بعد هم کمی ریش و لباس رزم تهیه کرده و جبهه جنگ تشکیل می دهند
البته قبل از آن برای نوامیس آنانکه بی تفاوت هستند هم مشکل درست می کنند
پس چرا نباید اینها به اشد مجازات برسند ؟؟!!!
حلقه مفقوده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
22
این همه توضیح و تفسیر مال بعد از درگیری
اصل درگیری سر چی بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
22
این عدم قاطعیت پلیس باعث میشه ارازل اوباش وقیحتر بشن جالبتر اینجا میشه که بعد از دو روز یا بیشتر که دستگیرش میکنن میگن ما اورا دو ساعت بعد از وقوع جرم دستگیر کردیم همین چیزا باعث عدم اعتماد مردم به پلیس و نیروی انتظامی میشود دیگه
حسین زارعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
21
آقا یه مثبت 18 هم آخر تیترت اضاف میکردی برای ما که جنبه دیدن این صحنه ها رو نداریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
26
اهمال نیروی انتظامی و قوه قضائیه اراذل و اوباش رو پررو کرده
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
7
35
سلام
یه سری ادم ها مثل ستار بهشتی و روح الامینی که تو روز روشن علیه نظام فعالیت میکنن وقتی خار تو پاشون میره مجلس و قوه قضائیه به حول و ولا میافتن ولی وقتی یه بسیجی اینطوری میشه صدای کسی در نمیاد.
وای بر این مسئولین..........
مشکل ما زمانی شروع شد که امنیت ملی ما بجای پابرهنه ها و کپر نشین ها مظلوما شده بی بی سی و ضد انقلاب منافق که مبدا خدای نکرده اونا حرفی علیه ما بزنن و علیه ما قطنامه حقوق بشر صادر کنن.
وتی بر ما...........
یک رزمنده سابق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
44
15
همه چی از این بسیجی نما گفتید الا از اینکه چه کاری انجام داده که چاقو خورده گفتم بسیجی نما چون بسیجی واقعی از چیزی نمیترسه که البته الان دیگر بسیجی واقعی پیدا نمیشه وقتی نیروی انتظامی میگه قرار بزار ما دستگیرش کنیم دیگه از چی میترسه و اگه میترسه چرا کاری کرده که چاقو خورده اگه یه ذره وجدان دارید چاپ کنید
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
برادر این چه حرفیه عدم ترس هم جائی داره مثلا در جبهه باشه یادر حالت دفاع از کشورش باشه تازه این اقا که فرار نکرده درگیر شده که مجروح شده قرار نیست بادست خالی خودش را به کشتن بده وبقیه فقط تماشا کنن
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
از یک رزمنده سابق انتظار بیشتری داشتم به عنوان یک نسل سومی...
رزمنده دیروز و امروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
مطمئنی رزمنده بودی که حالا بشوی سابق ؟ پس معلومه رزمنده بودنت فقط مال یک دوره بوده شاید 45 روزه شایدم سه ماهه و شایدم .........راستی چرا باید به یک جوان اینگونه حرف بزنی ؟ خودت که رزمنده سابق بودی بعد از جنگ چکار کردی ؟ ایا آمدی به میدان تا مدیریت این جوانان را به عهده بگیری یا رفتی دنبال زندگیت ؟ بهانه نیار من خودم هم رزمنده آن دوران و الان هستم و بقدر کافی با اراذل و اوباش هم درگیر بوده و هستم سنم هم 48 سال است و راه و چاه را هم یاد این بچه ها میدهم تا چطور با اراذل برخورد کنند تا همچو مواردی پیش نیاد اما شما چی ؟ راستی از کجا مطمئن بشویم که بسیجی بوده ای و هستی ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
رزمنده واقعی همت بود و باکری .... گفتارتان درست نیست . سعی کنید با احترام سخن بگویید .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
37
این که چیزی نیست تو محله مادزدی شده بود دزدها را گرفتندسه روز بعد آنهارا ازاد کردند دزدها اومدند صاحب خانه را تا تونستند کتک زدند رفتند
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
متاسفانه خیلی خندیدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
باحال تعریف کردی آدم خندش می گیره ...
یوسف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
بارها شده که پلیس ارازل و اوباش رو دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی داده ولی متاسفانه چنانچه باید حکم در خور توجهی برای آنان صادر نشده . و این می شود که این افراد در کار خود جسورتر می شوند. پس همش نیروی انتظامی رو تخطئه نکنید. انصاف نیست.
Hadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
18
فرهاد ملک،
مصداق * هیهات من الذّله *در جامعه و عصر کنونی ما میباشد،
که در اوج مظلومیت فردی و اجتماعی از
ساده ترین حقوق امنیت جانی خویش برخوردار نبوده ودر برابر بازیابی امان خود وخانواده اش حق خویش را طلب کرده...!!!
و گذر مردک رذلی که سزایش ستاندن جان ناقابلش میباشد،ما را به رنج آورد و ما به عنوان یک مسلمان ایرانی تا آخرین لحظه جانمان در دفاع از حقوق مظلومان سکوت نخواهیم کرد!!!
باشد که چوبه خشک،دار،مجازات این بی شرم را أدا کند!!!
علی مددی
sedmojtaba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
20
ما همه فرهاد ملکیم..
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
19
سلام باید با مسببین این عمل وحشیانه به شدت برخورد شود و اشد مجازات رو برای آها در نظر بگیرند . فقط یه نکته هست اگر ربطی بین بسیجی بودن فرد با حادثه دارد که بهتر است روشن وشفاف میشد ولی اگر ربطی نیست لزومی نداشت که عنوان بسیجی در خبر درج شود. تا عده ای کوته فکر از این عنوان برداشتهای مزخرفی در ظهن بپروراند ویا به خود اجازه کوچکترین توهینی به واژه مقدس بسیج وبسیجیان بی مدعا بدهد. با تشکر
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
22
قانون براي همه.
پاسخ ها
مرد بی چهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
آقای عزیز
تو با این الفاظ میخوای بسیج مظلوم رو تخریب کنی؟
بسیج این همه شهید داده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
20
خدا لعنتشون کنه
شیرین
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
23
بسیار صحنه های تکان دهنده ای بود
امیدوارم با مسببان عدم امنیت اجتماعی در کشور به طور قاطع برخورد شود
برای شهری مثل تهران که پایتخت جمهوری اسلامی ایران است این حوادث بسیار زشت و تاسف بار است
فرهاد جان برایت دعا می کنیم تا زودتر خوب شی و به خونه برگردی و تا آخر پیگیریم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
17
قوي باااااش....قوي ي ي ي
بسیجی
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
24
حتی اگر اختلافی هم وجود دارد محل حل آن در خیابان نیست لذا هر چه سریعتر باید قوه قضاییه نسبت به محاکمه افرادی که مسبب این کار هستند اقدام کند تا دیگر کسی به خودش جرات ندهد که هر غلطی خواست در خیابان انجام دهد
سال 1391 است با سال 1300 فرق دارد دیگر قمه و چاقو نباید در کوچه و خیابان تعیین و تکلیف کند
این برای وجهه امنیتی ما بسیار بد است
سید محمد علی شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
10
27
برادر ملک ما به وجود شما بسیجیان جان بر کف افتخار میکنیم. انشاالله همیشه در مسیر ولایت امام خامنه ای ثابت قدم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
همچین میگی انگار داری حکم ماموریت میزنی برای کسی.خجالت بکش آقا.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
چی بلغور می کنی ... جرات داری برو سر کوچه شون کشیک بده ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
23
الفاتحه برای امنیت اجتماعی.................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
23
مگه ممكنه يكي همينجوري به يكي ديگه حمله كنه. علتش رو ذكر نكرديد تا روشن بشه!
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
23
بنده از نیروی انتظامی و قوه قضائیه میخوام به وظیفه قانونی خودشون در برخورد بدون مماشات با این حیوان صفتان وحشی عمل کنند.
جیم
|
CANADA
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
21
بسیار متاثر کننده است
چنین رفتارهای خشن و منافی با امنیت اجتماعی در تهران بسیار جای تاسف و تامل داره
واقعا باید برخورد صورت بگیره
خوبه سایت ها این مساله رو مطرح کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
17
چشم نیروی انتظامی روشن............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
13
سلام
منم نفهمیدم داستان از چه قراره؛
قضیه ناموسی بوده یا چیز دیگه؟!!!
لطفا خبر تکمیلی یا شرح این خبرو بزنید؛
اما در هر صورت پناه بر خدا؛
خدا برای هیچ کسی نخواد.
وقتی فکر میکنم که ممکن بود من جای این بنده خدا باشم،.... (آنچه برای خود نمیپسندی،....)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
عزیزم موضوع روشنه یه اراذل که سوابق مشکل داری داره روز روشن یه آدم مسلمون را با چاقو زده
رضا موتوری
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
19
سلام
خیلی دلخراشه
چرا باید همچین کاری با جوان مردم انجام بدن و کسی کاری نکنه...
برادر انشالا زودتر خوب بشی و مجریان این حادثه به سزای اعمالشان برسن
رضا موتوری
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
21
سلام
خیلی دلخراشه
چرا باید همچین کاری با جوان مردم انجام بدن و کسی کاری نکنه...
برادر انشالا زودتر خوب بشی و مجریان این حادثه به سزای اعمالشان برسن
محمد زندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
24
آقا مثل اینکه اینجوری فایده نداره .یک کمپینی تحصنی چیزی...

دم به دقیقه باید منتظر باشیم یکی با چاقو بیافته به جون یک "انسان"...
نشد که ...

آقایونه مسئولین ...حواستون هست که مسئولین؟؟؟؟؟؟؟
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
12
22
ايشان باعث افتخار بچه هاي بسيجي دانشگاه امام صادق هستند
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
9
22
فرهاد قرار بود اين هفته لباس روحانيت رو هم به تن كنه كه متاسفانه بخاطر اين حادثه كنسل شد...
پاسخ ها
علی اکبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
همچنین ایشان 2 مقاله علمی-پژوهشی هم در نشریه پیام صادق دانشگاه به ثبت رسانده اند که مقالات برتر شده اند.
امیرحسین هاشمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
به نظرم ایشان را باید برابر با شهادای علمی کشور و لا اقل جابازان علمی محسوب کرد. به نظرم این توطئه ای از جانب بدخواهان نظام است که نمی توانند درخشش جوانان برومند این مرز و بوم را تاب بیاورند. فرهاد ملک سالها در جبهه فکری انقلاب اسلامی رخت رزم با فتنه انگیزان و متهاجمین فرهنگی اسلام پوشیده و در این راه نیز به مقام شامخ جانبازی رسیده است.
این کشور به فرهاد ملک هایش می بالد!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
18
قوه قضاییه باید یه کم محکم تر باشه و سریع تر رسیدگی کنه که یه دلگرمی برای همه بشه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
18
واقعابایدبرای نیروی انتظامی وجامعه اسلامی تاسف خوردکه ارادل واوباش به این راحتی درجامعه به ایجادرعب ووحشت می پردازند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
15
اراذل حالا چون یه بسیجی رو زدن خوب شدن!! عجب از کینه ها
سلطانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
7
من که باور نکردم واقعاً یعنی این همه ناامنی ! واقعاً برای نیروهای امنیتی متاسفم
مختار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
12
خدا لعنتشون کنه به حق علی ع و اولادش
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
7
6
کاش توضیح میدادین که این اتفاق آیا ارتباطی هم با بسیجی بودنش داشته؟ یا صرفا فرصتی پیش اومده برای تبلیغ مظلومیت بسیج؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
6
چطور این اوباش بخودشون اجازه میدن جوون مردم رو به این شکل لت و پار کنند واقعا خدا با این جوون یار بوده که این ضربات باعث مرگش نشده واقعا تعجب میکنم مسئولین کلانتری محل مربوطه چرا دست روی دست گذاشتند و پرونده کامل و جامع تنطیم نکردن تا تحویل دادسرا بدن واقعا مایه تاسفه, از مجله خبری مشرق تقاضا داریم این مسئله رو پیگیری کنند و نتیجه رو حتما حتما منتشر کنند تا مردم کمی راحت بشن سپاسگزارم
بسیج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
8
15
ما بسیجیان دانشگاه امام صادق به جد خواستار دستگیری اراذل و اوباش هستیم.
behnam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
5
خوب دلیلش چی بود یعنی الکی گرفتن زدن همین جوری که نمیشه ... من بسیجی یا بسیجی بودن طرف کاری ندارم ولی در کل باید اونایی که این کارو کردن بگیرن چون اصلا نمیشه از دست این اوباش یه نفس آروم کشید همش ترس
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
14
کسی ک رفتار حیوانی داشته باشه نباید تو جامعه راست بگرده و کسی هیچی بهش نگه! حالا اگه وجدانن اگه این پسر بنده خدا از خودش دفاع می کرد و می زد اراذلو می کشت همینجوری بی تفاوت بودن مسئولین!!!
من یه بسیجی رزمی کارم چندروش برای کشتن انسان بلدم می تونم از خودم دفاع کنم ولی اگه یکی بیاد منو بزنه باید صبر کنم که پلیسا برسن وظیفه پلیسه!!!!اگه دفاع کنم و یکی رو بکشم اونوقت مقصر من میشم از هرچی اراذله حالم بهم می خوره.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
14
یاد قرون وسطا افتادم
واقعا متاسفم
دست دست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
11
یه کف مرتب برای نیروهای محترم نیروی انتظامی
نه نه اون دست قشنگه
ماشالاه دست دست
سعید مهدوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
8
14
ایشان باعث افتخار دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق هستند
واقعا به ایشان غبطه میخوریم...
پاسخ ها
دایی جانم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
سایر دانشجویان دانشکده ارتباطات هم باید از ایشان الگوبرداری کنند
محمدعلی جان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
8
12
درود بر هرچی بسیجی امام صادقیه درود بر امثال امیرحسین شه گلی با اون شجاعت و جوانمردی که داره
درود بر محمد سرچاهی پیاده سوار نظام اسلامی
درود بر همه این عزیزان بسیجی
مهلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
14
رو بسيجي بودن مانور ميدين
يعني طرف رو فقط به خاطر بسيجي بودن زدن؟؟
اگه اينجوره...خيلي كينه ايي تشريف دارن!!
رازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
9
6
خدا وکیلی مملکته داریم .
اخه یک بچه بسیجی مومن انقلابی چه گناهی کرده است چرا این جوری شده اوضاع مملکت چرا اینقدر مقامات بالا گند زدند که همه بچه بسیجی را سلاخی می کنند.
ولی مملکته داریم اصلاً این چه وضعشه هرکسی به خودش اجازه بدهد وحشیگیری بکند اخه این جا که امریکان نیست .
بین خودمان بماند ولی از وقتی سنت حجامت ورافتاد این گونه اعمل جنون امیز هم تشدی شده است.
علی علیه السلام می فرماید حجامت مانع جنون انی هست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
9
جای تاسف دارد
رزمنده سابق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
6
8
اقای رزمنده دیروز وامروز من 44سال دارم از سال 62 تا 67 مدت 35ماه بصورت متناوب در جبهه بودم ضمنا برادر شهید وجانباز 25 درصد هم هستم بعد از جنگ هم دنبال میراث وغنیمت نبودم که بخواهم در میدان باشم .اگر هم گفتم رزمنده سابق چون با کسی درحال جنگ نیستیم شما یا متن گزارش بالا را نخواندی یا مثل بعضی از متعصبها چسبیدی به عناوین من .من گفتم وقتی نیروی انتظامی به این شخص گفته قرار بزار بگیریمش چرا میترسه بسیجی واقعی نمی ترسه وسوال کردم چه کار کرده که با چاقو زدنش چرا مرا با چاقو نمیزنند ضمنا اگر سایت مشرق راهی برایم مشخص کنه کارت جانبازیم را برای مطمئن شدن شما چاپ میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
آقای سابق مثل مثل شما داستان بازپرسی است که مقتول را بالقط می زد و میگفت بگو ببینم چرا کشتن تورا - وقوع این جرم ممنوع است - پلیس وظیفه ای دارد مگر دستگیری مجرم با این روش ها میسر است ای بدا و وای به حال پلیسی که از زیان دیده از جرم بخواهد مجرم را دستگیر کند.
امیر
|
GERMANY
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
5
8
نیروی انتظامی؟؟؟ امنیت؟؟؟ چه واژه های آشنایی... به این دوستمون که رو تخت بیمارستان منتظر پیگیری هست عرض کنید خانه دیگری را جهت سکونت پیدا کنید بهتره تا اینکه منتظر پیگیری باشی. بنده 2بارخفت شدم!!!! یعنی با تهدید چاقو همه چیزمرو بردن اما نه قبل از قضیه نیرو انتظامی دیدم و نه بعد از حادثه اتفاق خاصی افتاد. مدیری که نتونه پس از 8سال جرم و جنایت را ریشه کن کنه به درد ورزش هم نمیخوره چه برسه به لای در... منتشر کن که بدجوری حرف دل ماست
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
16
بابا اگه بندهای خدا رو سگ میگرفت زانوش اینطوری پاره نمیشد آخه مگه اینا چه جونورایی بودن
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
4
6
به نظر من علل وقوع این شرارت ها باید از سوی روانشناسان ریشه یابی شود و یک راه حل اساسی برای آن یافت و نباید احساسی برخورد کرد.
سید علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
11
12
سلام
اولا خدا رو شکر می کنیم که هنوز بسیجی های امام خامنه ای هم مثل امام خمینی تو صحنه حضور دارند،
ثانیا برای سلامتی آقا فرهاد برادر خوبمون هم دعا کرده و هر کار دیگه ای از دستمون بر بیاد انجام می دیم.
ثالثا حواسمون باشه که وجود افراد بسیجی مثل آقا فرهاد که تو جامعه کم نیستند موجب بالا رفتن امنیت ملی ماست نه کمبودش بالاخره هر کی با نظام مشکل داره دوست داره از این قضیه ها نهایت سوء استفاده رو بکنه که نظام رو بکوبه در حالی که اگه خونی از فرهاد رفته برای حفظ نظام بوده مثل بقیه ی دوستامون ....
اما نیرو انتظامی که خیلی ازش توقعی نیست بالاخره هر کدوم برنامه ها و ماموریت های خودشون رو دارند.

فقط به ما بگن که مسئول رسیدگی به این قضیه ها کیه تا ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
11
خدا براشون نسازه که جوون مردم رو اینطوری کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
12
بنده زارعشاهى هستم از طرف خودم و اقاى جعفرى ابراز تاسف ميكنم
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
2
11
چرا این مدل ارازل و اوباش دستگیر نمیشن؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
7
حما سلاح سرد و استفاده از ان طبق قانون مجازات اسلامی حکمش اعدام محسوب میشه ...
حالا یارو ول داره واسه خودش می چرخه دنبال سنده چون مطمئنه اعدام خبری نیست بلکه فقط 24 ساعت بازداشتگاه مایقی دیگه هواخوریه ...
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
2
9
خدا جانبازان راه امر به معروف را جزای خیر دهد
باید عوامل این جنایات به اشد مجازات (اعدام: حکم محارب) برسند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
مسؤولان ذی ربط، منتظریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
2
5
نه خیر تا این مساله رسانه ای نشه قوه کاری نمی کنه حتی اگر مردمو تو خیابان بکشند تا فیلمی یا عکسی ازش پخش نشه کاری نمی کنند
albert
|
CHINA
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
7
5
این همه بسیجی چرا اینو زدن???خوبه عرضه نداری نظرات رو چاپ کنی...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
3
کافیه این مساله به گوش علی مطهری برسه ایشون وزیر کشور و فرمانده ناجا را می کشه مجلس تا به داد شما برسند...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
5
12
این بسیجی از دوستان قدیمی منه.
از مدافعان انقلاب و پیروان رهبری.
انصافه بسیجیه مخلص حزب اللهی درسخون به این وضع بیافته.نیرو انتظامی برا جریمه ماشینا نیرو داره دوربین داره.
اما برا دستگیری اراذل نه..
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
1
با عرض معذرت از مشرق عزیز بدلیل انتقادی که از نحوه اطلاع رسانی در خصوص حساسیت استاندار محترم نسبت به موضوع و یا بسیجی بودن مضروب محترم داشتم وظیفه حکم میکرد اعلام کنم متنی که خوانده بودم از سایت خبری دیگری بود که اشتباهاٌ نظرم را در سایت مشرق درج کردم . امیدوارم مشرق عزیز و خوانندگان محترم گذشت نمایند.با آرزوی سلامتی برادر عزیزم آقا فرهاد
سلیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
8
در جامعه ای که پلیس ضعیف باشه سنگ روی سنگ بند نمیشه چه برسه به پیشرفت.
..........
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
7
احتمالا دنبال دانه درشت ها هستند
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
4
8
بايد موضوع اصولي حل شود چرا مجلس قانون عدم حمل سلاح سرد را تصويب نمي كند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
0
و محل ما یک طوری رفتا کردیم کسی حتی فکر این رفتارها به ذهنش خطور نمیکنه خودش میدونه به این وسایل نباید دست بزنه فقط برای دکور خونشون استفاده میکنند.پیشکسوتای ما اگر کسی اسم ارازل روش میزاشتند به سبک (سگ کشی یا برخورد با جانوران موزی)با اون رفتار میشد،نیروی انتظامی فعالیت میکنه برای هلال زادها اینها تعدادی حرام... هستند.
امیین
|
UNITED STATES
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
6
6
مسایل ناموسی بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
5
طفا برخورد شود
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
5
10
وای به روزی که بسیجی بسیج شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
6
متاسفم یرای مسولین.از خدا میخوام که خانوادشون این جوری مورد حمله قرار نگیرن.ولی اراذل به هیچ کس رحم نمیکنن.
حديد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
8
اون .... خطايي كه اين كارو كرده خودشو نشون بده تا ..
...هاااااااااااااااااااا
حديد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
8
در ضمن روي حرفم با مسئوليني هست كه بايد پيگير اين موضوع بشن
اگر كوتاهي در پيگيري اين امر صورت بگيره عواقبش دامن گير خود اين مسئولين هم خواهد شد
امام علي(ع):
قل الحق و لو كان عليك

حقيقتو بگيد كه عرضه نداريد پيگيري كنيد...
اگر همچين اتفاقي براي نزديكان خودتان مي افتاد اينقدر بيخيال بوديد؟
واقعا كه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
10
اگر مسئولين نمي تونن رسيدگي كنن خودمون رسيدگي خواهيم كرد
از آخرتتون بترسيد آقايون...
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
1
7
برخورد لازم با عامل اين كار زشت در ملاء عام، به نظر ميتواند باعث عبرت اراذل ديگر محل شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
13
5
اگر شوکر همراهش بود اینجوری نمیشد.
اسپری اشک آور هم بد نیست ولی به شوکر نمیرسه.
سید محمد جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
3
13
اقا فرهاد اجرشو ایشالا از امام زمان میگیری
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
4
اگر که هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
1
5
چرا نیرو انتظامی کاری نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یزدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
8
2
امام صادقی و ترس؟!


قصد داشتم برم امام صادق(ع) ولی عمرا !!

جایی که ترسو بار بیارن پامو نمیزارم!

آیت الله کنی محترم تحویل بگیر!
سعید جلیلی هم امام صادقی بوده ولی این کجا و آن کجا!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
خوبی تو کلا؟
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
8
به خاطر بیکاری اراذل هروز زیاد میشوند ومشکلات جدی به وجود می اورند
تهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
1
سلام ازاینکه حرفهای برای شم خوشایند نیست متاسفم
رضا
|
CANADA
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
0
سلام این افراد برای ناامن بودن کشور از وهابی های حرام خور شیطان پرست پول دریافت مکنند تا کشور را به اشوب بکشانند اللهو اکبر جانم فدای رهبر
مهدی1970
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
0
با سلام اینجورادم ها باید جلوی همه اعدام بشن زمان جمع اوری اراذل اوباش شهرهای دیگه کی. اصفهان.تبریز.مشهدو...
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
تازه های سایت