آيت الله يزدي با تاکید بر این که بايد بسيار هوشيار بود كه به دليل لزوم حضور اكثريت مردم در پاي صندوق‌هاي راي، به نتيجه‌ آن كم توجهي شود، تاکید کرد: بايد مراقب باشيم شخصي رئيس جمهور نشود كه هر روز درگيري و مشكل ايجاد كند.

به گزارش مشرق به نقل از حوزه، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شب گذشته در دیدار دبير كل و جمعي از اعضاي شوراي مركزي و اجرايي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به این که  خوشبختانه موتلفه اسلامي ارتباط نزديك و خوبي با مراجع عظام و علما دارد، اظهار داشت: هر چه قدر از مراجع عظام تقليد فاصله بگيريم، از محورهاي اصلي دين فاصله گرفته‌ايم.

آیت الله یزدی ادامه داد: اعتقاد ما اين است كه سياست و شريعت همراه هم است و مراجع عظام در حوزه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ... صاحب‌نظر هستند و بايد به نظرات آنها توجه جدی شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه در ادامه با تأكيد بر لزوم حضور حداكثري مردم در انتخابات آينده، ابراز داشت: مقام معظم رهبري بارها به اصل حضور حداکثری در پاي صندوق‌هاي رأي تأكيد داشته‌ و فرمودند "در انتخاب رئيس جمهور آينده بايد بسيار دقت كرد؛ زيرا تأثيرات بسيار زيادي در سطح بين‌المللي و داخلي دارد و اصل بسيار مهمي است".

وی با تأكيد بر اين كه مردم در انتخابات آينده حماسه سياسي ديگري را خلق خواهند کرد، افزود: مردم در انتخابات آينده با حضور حداکثری در پاي صندوق هاي راي و خلق حماسه‌، فصل جديدي را در كشور باز مي‌كنند، اما آنچه از حضور مهمتر است  نتيجه آن مي‌باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه، نتيجه با بیان این که انتخابات بدين دليل مهم است كه چهار سال آينده كشور در اختيار رئيس جمهور قرار خواهد گرفت، یادآور شد: موقعيت نظام جمهوري اسلامي در جهان، موقعيت خاص و ممتازی است كه در طول تاريخ اسلام هيچ گاه در اين موقعيت نبوده و اين كه به كجا خواهد رسيد بسيار مهمتر است.

وی با تاکید بر این که بايد بسيار هوشيار بود كه به دليل لزوم حضور اكثريت مردم در پاي صندوق‌هاي راي، به نتيجه‌ آن كم توجهي شود، تاکید کرد: بايد مراقب باشيم شخصي رئيس جمهور نشود كه هر روز درگيري و مشكل ايجاد كند.

آیت الله یزدی خاطرنشان کرد: كسي كه مي‌خواهد زمام قوه مجريه را بر عهده بگيرد از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و مردم بايد با دقت و بينش، انتخاب درستی داشته باشند و اگر اطلاعات كمي در مورد كانديداها دارند با سئوال از معمتدين، اطلاعات لازم را كسب كنند.

رییس جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: براساس رهنمود مقام معظم رهبری، رئيس جمهور آينده بايد تمام ويژگي‌هاي مثبت رؤساي جمهور قبل را داشته و نواقص آنها را نداشته باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ارشادات مقام معظم رهبري بايد سر لوحه كارها قرار گرفته و ما بايد پشت سر معظم له حركت كنيم.

رئيس جامعه مدرسين حوزه تصریح کرد: اگر ما ساكت بنشينيم و در پايان انتخابات بي‌نظر باشيم، روز قيامت مسئول هستيم.

آیت الله یزدی در پایان یادآور شد: امروز كساني كه حجت شرعي به حضور در انتخابات دارند، كم نيستند و بايد طي راهكاري به ائتلاف و وحدت نيروهاي اصولگرا و ارزشي نزديك شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    ابوترابی مورد قبول همه جناح ها
  • rahim ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    من چند نكته را در باب انتخابات عرض ميكنم. البته دو ماه و اندی فرصت باقی است؛ اگر عمری بود، باز در فرصتهای ديگر راجع به انتخابات مطالب ديگری را عرض ميكنم؛ فعلاً چند نكته را عرض ميكنم. نكته‌ی اول اين است كه در درجه‌ی اول، گسترش مشاركت و حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات اهميت دارد. شور انتخاباتی در كشور و حضور مردم پای صندوقهای رأی ميتواند تهديدهای دشمنان را بی‌اثر كند؛ ميتواند دشمن را نااميد كند؛ ميتواند امنيت كشور را تأمين كند. ملت عزيز ما در همه‌ی نقاط كشور اين را بدانند؛ حضور گسترده‌ی آنها در پای صندوق رأی، در آينده‌ی كشور تأثير دارد؛ در امنيت، در استقلال، در ثروت ملی، در اقتصاد، در همه‌ی مسائل مهم كشور تأثیر میگذارد. این نكته‌ی اول؛ كه انتخابات باید به توفیق الهی، به كمك پروردگار، با همت ملت ایران، با مشاركت گسترده تحقق پیدا كند.
  • سيد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 0
    حضرت آقا حضور در انتخابات را مهم‌تر مي‌دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس