مشرق نیوز | mashreghnews.ir
کد خبر: ۲۰۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۵
تعداد نظرات: ۱۸۷ نظر
ترویج اسلام انگلیسی توسط من و تو؛
حضور زنی محجبه به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد.او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند و دین تنها برای عزا و غم نیست.
مشرق؛ یکی از شبکه هایی که در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تاریخ 28 اکتبر 2010 افتتاح شد شبکه من و تو۱ (Manoto1) است.
 رسالت این شبکه، تغییر سبک زندگی ایرانیان و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی بوده و به نوعی مکمل شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. حال آنکه در قالب سرگرمی خواسته های خود را در لوای سرگرمی و غفلت به مخاطب خود القا می کند. شبکه من و تو برای اغوا گری هر چه بیشتر، با پخش برنامه های روز دنیا نظیر فیلم، سریال، موسیقی و برنامه هایی نظیر سالی تاک، دکتر کپی و بفرمائید شام، در طول سه سال گذشته مخاطبان خود را جذب کرد.

یکی از برنامه های شبکه من و تو که مخاطبان، این شبکه را با آن شناختند آکادمی موسیقی گوگوش(Googoosh Music Academy) است.


 
این مسابقه از اولین سال تاسیس تا به حال، دو مرتبه اجرا و به پخش در آمده و برای سومین بار در سال 2013 میلادی آکادمی موسیقی گوگوش مجددا برنامه خود را آغاز کرده است. در سری جدید این مجموعه حضور زنی با حجاب به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد. این در حالی که سیاست های شبکه من تو که در تضاد صد در صدی با ملاحظات اسلامی است و با حضور زنی با حجاب در تناقض می‌باشد. از این جهت چرایی این امر در شبکه من و تو قابل بررسی است. با نیم نگاهی به‌ کلیت شبکه من و تو و آکادمی موسیقی گوگوش می توان ابعاد حضور اِرمیا در این مسابقه را واکاوی کرد.


 

شبکه من و تو را چه کسانی مدیریت می‌کنند؟

 
شبکه من و تو وابسته به شرکت تلویزیونی مرجان، توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد. کیوان عباسی در سال های گذشته برای ادامه تحصیل و کار به کشور انگلستان سفر کرده و بعد از مدتی توانست حق اقامت دائم در این کشور را کسب کند. وی فرزند فریبرز عباسی، مدیر تلویزیون شبکه پارس و یک شبکه غیر اخلاقی در کانادا می باشد. او به همراه مرجان عباسی به مدت شش سال در شبکه های وابسته به پدرش فعالیت تبلیغاتی داشته است.

      
کیوان و مرجان عباسی که طبق بعضی از گفته ها و داشتن تشابه فامیلی، خواهر و برادر هستند، در سال 2001 در لندن با یکدیگر ازدواج کردند، هرچنداین امر توسط هیچ یک از آن ها تایید و یا نفی نشده است اما طبق آئین بهایت این امر چندان دور از واقعیت نیست. خانواده عباسی، وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس، بودجه خود را توسط فردی به نام «مك وولین» به عنوان رابط میان وزارت خارجه انگلیس و شبکه من و تو تهیه می کنند.
 

کیوان و مرجان عباسی

 


فریبرز عباسی و دو فرزندش (از سمت چپ، کیوان عباسی)

مدیرت شبکه من و تو توسط کیوان عباسی اولین تجربه ‌وی محسوب نمی شود، او پیشتر شبکه تلویزیون اینترنتی فارسی زبان «ببین تی وی» را راه اندازی کرد و در آنجا با همکاری و تربیت افرادی نظیر رها اعتمادی، تیام بصیر و سیاوش حبیی که از گردانندگان اصلی شبکه من تو هستند، اولین گام رسانه ای خود را برداشت.

   
وابستگی این شبکه به سلطنت طلبان نیز قابل تامل است، حمایت همه جانبه شبکه من و تو از خانواده پهلوی و ساخت و پخش مستند از «تهران تا قاهره» که به طور آشکار به حمایت از دوران پهلوی پرداخته بود وجه دیگری از این شبکه را افشا کرد.
 

فرح دیبا در مستند تهران تا قاهره

این شبکه در جدیدترین مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش زنی با حجاب را وارد بازی خود کرد. اما به راستی هدف مدیران شبکه من و تو از این امر چیست؟


 

آکادمی موسیقی گوگوش چیست؟
آکادمی موسیقی گوگوش یکی از پر بیننده ترین برنامه های این شبکه ماهواره ای است.




 
 
این بخش از برنامه تلویزیونی، با همکاری خواننده فراری و سلطنت طلب، گوگوش، هومن خلعتبری (همسر گوگوش) و همچنین بابک سعیدی به اجرا در می آید، به ادعای گردانندگان این شبکه، هدف از ساخت این مجموعه کشف استعداد های موسیقی می باشد. این آکادمی برای رسیدن به خواسته خود با نام نویسی از افراد علاقه مند و تست افراد در نهایت چهارده نفر را برای مسابقه آماده می کند.

این افراد با تمرین های مداوم و رقابت با یکدیگر و همچنین با گذراندن آموزش های لازم، توسط سه داور و مربی مسابقه یکی پس از دیگری از گردونه مسابقات خارج می شوند. در ابتدای مسابقه چهار نفر از برگزیدگان توسط داوران حذف می شوند و ده نفر باقی مانده نیز با نظر مخاطبان شبکه به رقابت پرداخته و در نهایت توسط آن ها انتخاب می شوند.

این سبک از مسابقات موسیقی تازگی ندارد و در سال های نه چندان دور این سبک برنامه ها، توسط شبکه های ماهواره ای ترکیه، آمریکا و حتی عرب پخش شده است اما کپی ایرانی آن تا به حال وجود نداشته و آکادمی موسیقی گوگوش برای اولین بار با استفاده از خواننده ای معروف اولین قدم را در این باره برداشت.


 
آکادمی موسیقی گوگوش با کپی برداری از مسابقه امریکن آیدل(American Idol) فعالیت خود را آغاز کرد.  امریکن آیدل یکی از پر مخاطب ترین مسابقات تلویزیونی تاریخ آمریکا است که در نهایت، علاقمندان به خوانندگی با رقابت با یکدیگر و رای و نظر مخاطبان توسط، تلفن، اینترت، پیام کوتاه، انتخاب می شوند.
 

امریکن آیدل (American Idol)

 

آکادمی موسیقی گوگوش (Googoosh Music Academy)

هر چند از دیدگاه کیفی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در نسبت با برنامه امریکن ایدل فاصله قابل توجهی دارد اما در کلیت امر هر دو در یک مسیر و در یک هدف قرار دارند. نکته ای قابل توجه به عنوان وجه تفاوت این دو برنامه مطرح است. برنامه امریکن ایدل مسابقه ی خود را به طور زنده از شبکه فاکس پخش می کند حال آنکه در مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش این امر اتفاق نمی افتد و برنامه ضبط شده در ساعت معین پخش می شود.

این امر(پخش برنامه به صورت ضبط شده) در هر سه دوره آکادمی شائبه تقلب و جهت دهی به مسابقات را برای مخاطبان شبکه من و تو ایجاد کرده است، به نحوی که تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی بار ها به آن اشاره کرده اند و انتخاب افراد برتر در آکادمی را نه بر اساس انتخاب خود، بلکه به دل خواه مدیران و یا داوران برنامه می دانند.

 

اعتراض مخاطبان مسابقه آکادمی به انتخاب شدن افراد بی صلاحیت

حضور افراد نه چندان قوی در خوانندگی و انتخاب شدن افرادی که به هیچ وجه شایستگی برتر بودن را ندارند از مورادی است که در پخش غیر زنده برنامه آکادمی گوگوش مورد چالش قرار گرفته است، حال آنکه این شبکه با توجه به تجهیزات و کادر و همچنین تجربه به دست آمده در چند سال گذشته، توانایی پخش زنده‌ی این برنامه را دارد. از این حیث است که مخاطب این شبکه، حق شک در به حساب آمدن یا نیامدن رای خود را دارد. اما شبکه من و تو تنها در این ایستگاه متوقف نشده است و با خط و ربط دادن به مسابقه آکادمی، اهداف کلان خود را پیگری می‌کند.

بدون شک، حتی ساده لوح ترین افراد، منکر بی هدف بودن شبکه من و تو  نیستند و هیچ شخصی نمی تواند بپذیرد که این شبکه هر ساله با صرف میلیون ها دلار، تنها برای ایجاد لحظاتی سرگرم کننده برای مردم فارسی زبان تاسیس شده است .در حالیکه نمی توان از حضور عناصر بهایی و سلطنت طلب نظیر کیوان عباسی در راس مجموعه شبکه و و یا رها اعتمادی مجری بهایی برنامه موسیقی آکادمی گوگوش، چشم پوشی کرد.
 

رها اعتمادی و فرح پهلوی


به این دلیل، حضور تعجب آور زنی محجبه در مسابقه خوانندگی، با رعایت حجاب حداقلی را نمی‌توان جزء طبیعیات آکادمی موسیقی دانست چرا که این امر حتی باعث ایجاد بحث و جدل میان مخالفان و موافقان حجاب وی در شبکه های اجتماعی شده است.  گذشته از پرداختن به اظهارات مخاطبان، نکته قابل تامل چرایی پذیرفتن وی در آکادمی، توسط مدیران بالادستی شرکت تلویزیونی مرجان می باشد.

اما به راستی شرکت تلویزیونی مرجان چه هدفی را دنبال می کند و چرا اِرمیا بر خلاف موازین و قوانین جاری در شبکه من و تو وارد مسابقه شده است؟


 


اِرمیا کیست و در آکادمی چه می کند؟

 
"اِرمیا" به صورتی کاملا تصادفی! متولد خمین (زادگاه امام خمینی (ره) ) است؛ او زنی است که مخاطبان شبکه بهایی "من و تو" برای اولین بار با دیدن او دچار تعجب و یا بعضاٌ حیرت شده و همین موضوع سبب شد تا عده ای او را مورد تمسخر قرار داده و عده ای داشتن حجاب و یا نداشتن حجات را حقی انسانی برای وی قلمداد کرده و از ملامت کردن او مانند بسیاری از دیگران خودداری کردند.


 

حضور ارمیا در قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش با حجابی بسیار کامل تر از زنان و دختران داخل کشور چنان شوکه کننده بود که تا به امروز  بعد از گذشته بیش از 15 هفته مهمترین صحبت بین بینندگان آکادمی گوگوش موضوع اِرمیا است.




وی علی رغم داشتن حجاب برای تست به آکادمی ورود کرد و توانست با رها کردن صدایش برای تست خوانندگی و ورود به جرگه مسابقه دهندگان شایستگی خود را به هومن خلعتبری و بابک سعیدی اثبات کند.


 
چهره اِرمیا به اعتراف تمامی بینندگان شبکه خاندان عباسی، معصومانه و حیامندانه بود.


 
او در همان جلسه به هنگام خواندن دچار خجالت شده بود و حتی در روز های بعد از قبولی و به هنگام تمرین برای مسابقه این امر در او مشهود بود.


 
به گفته وی، او همیشه آرزوی شرکت در مسابقه آکادمی گوگوش را داشته است اما به دلیل داشتن حجاب خود را وارد این عرصه نمی کرد. مشوق اصلی او همسر وی بوده و او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند!، و دین تنها برای عزا و غم نیست.!!
اِرمیا همسری آلمانی دارد و خانواده‌ي آن ها مسیحی می باشند اما وی در صحبت هایش مشخص نکرد که آیا همسرش مسلمان شده است و یا خیر؟!


 
اِرمیا به مانند دیگر زنان آکادمی مردان را درآغوش نمی گیرد، از دست دادن با نامحرم خودداری می کند و در جایی که همگان با یکدیگر در حال رقصند او در انتها ایستاده و دیگران را تماشا می کند.
در واقع او در آکادمی موسیقی گوگوش با حیا ترین فرد محسوب می شود.!!!


 
اِرمیا دین را به زعم خود تفسیر می کند و نه آنچه در قرآن کریم آمده است و گویی نمی داند در آيه 32 سوره احزاب آمده است:

يا نِساءَ النَّبِيّ‏ِ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذي في قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفًا

اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان [ديگر] نيستيد، اگر سَرِ پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد

او تنها بخشی از دین را قبول دارد که مورد پسندش واقع شود. اِرمیا علت حضور خود در مسابقه را علاقه زیاد به خوانندگی و همچنین دادن اعتماد به نفس به کسانی که به دلیل موانعی مانند حجاب نمی‌توانند به علاقه خود بپردازند، اعلام کرده است. این جمله او شباهت زیادی با جمله هومن خلعتبری دارد، او در قسمتی از پخش مسابقه، حضور اِرمیا را در آکادمی را همین امر تلقی می کند.

با نگاهی کاملا خوشبینانه و گذشته از تمامی شایعات در رابطه با وی می توان گفت، او در بازی مدیران شبکه من و تو قرار گرفته و از اتفاقات روی داده و استفاده ابزاری از خود بی خبر است.


 
با بررسی قسمت اول آکادمی گوگوش تا قست های پایانی آن می توان به خوبی روند نزولی حیا در اِرمیا را مشاهده کرد.
 
با این ارزیابی به خوبی می توان دریافت او در نسبت به گذشته خود از حیامندی کمتری برخوردار بوده و این تحول ظاهری در حالی است که حضور زنی محجبه و خواننده از اساس در تضاد با یکدیگر و از دیدگاه شرع مقدس حرام واقع شده است.

اما بر فرض آنکه این امر اشکالی نداشته باشد نشان می‌دهد اِرمیا از نقطه گذشته خود نیز به سطح پایین تری افول کرده است و این موضوع دقیقا کلید رمز چرایی حضور اِرمیا در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش است.
 

قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش

 


قسمت شانزدهم آکادمی موسیقی گوگوش

      

تحول ژست و پوشش "ارمیا" طی شانزده جلسه آکادمی

به عبارتی دیگر حیا زدایی زن ایرانی توسط شبکه من و تو برای افرادی نظیر اِرمیا در داخل ایران دلیل اصلی حضور این دختر به ظاهر با حجاب در مسابقات خوانندگی می باشد.
 



با نگاهی واقع بینانه و نداشتن نگاه سیاه و سفید به مخاطبان شبکه، می‌توان تعداد عظیمی از طیف خاکستری را یافت که از مخاطبان اصلی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش هستند که بسیاری از آن ها داری حجاب اسلامی هستند و مدیران شبکه بهایی من و تو با اطلاع از این موضوع و هدف قرار دادن این طیف، تیر بی‌حیایی خود را به سوی این دست افراد رها کرده اند.

"اِرمیا" هر چند با داشتن تنها حجاب سر، فردی محجبه محسوب می شود، اما پوشیدن لباس های بدن نما و آرایش نسبتا غلیظ به بهانه داشتن استیل مناسب به هنگام خوانندگی که توسط دست اندرکاران مسابقه انتخاب و طراحی می‌شود، کاملا در تضاد با احکام دینی است و این دقیقا همان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی است که مدیران شبکه من و تو آن را دنبال می کنند.
 


 مدیران شبکه من و تو با هدف ترویج سبک زندگی آمریکایی و بی حیاسازی جامعه اسلامی و خانواده های ایرانی، اِرمیا را به نمایندگی از این طبقه جامعه ایران انتخاب کرده اند تا بتواند با القای بی‌حیایی توسط اِرمیای با حجاب و ایراد نداشتن امری مانند خوانندگی، دختر و زن ایرانی را گام به گام به درّه بی حیایی سوق دهند.

 
اِرمیا با حضور خود در آکادمی موسیقی گوگوش و حمایت تعمدی مدیران شبکه و داوران به مراحل نهایی رسید و این امر پیامی آشکار به دختران محجبه است مبنی بر اینکه شما هم می‌توانید حتی با داشتن حجاب در مسیر های ممنوعه قدم بگذارید، غافل از آنکه قدم برداشتن در این مسیر ها به ناکجا آباد می انجامد.


 
مدیران شبکه من و تو برای پیش برد اهدافشان خود را محدود به اِرمیا نکرده و در بخش صدا های غایب که از آثار دریافتی از داخل کشوراست، دختری که حجابی همانند اِریما دارد را انتخاب و به عنوان بهترین خواننده آن بخش از مسابقه اعلام می‌کنند. منا 25 ساله از تهران را می‌توان نفر دومی نامید که به عنوان دختری نمونه در داخل کشور مهر تایید خود را از این شبکه دریافت کرده است و الگویی مناسب برای دختران جامعه ایران معرفی می شود.


 
"اِرمیا" دانسته و یا ندانسته در زمینی بازی می کند که توسط دشمن طراحی شده است و برنده نهایی آن خاندان عباسی است.
او اما برای ادامه این مسیر و ادامه خوانندگی، نیاز به همراهانی خواهد داشت. همراهانی که روند نزولی حیا در وی را تکمیل خواهند کرد و با القای بی‌حیایی به هواداران و کسانی که بیش از چند ده برنامه با اِرمیا همراه بوده اند ضربه ای مهلک وارد خواهند نمود.


 
"اِرمیا" برای ادامه کار بعد از آکادمی، نیاز به تبرج و خود نمایی بیشتری دارد و این امر تنها با برداشتن کامل حجاب رخ خواهد داد هر چند ممکن است زمان وقوع این امر سریع و فوری نباشد اما بدون شک برنامه ریزان برای رسیدن به اهدافشان، این امر را مد نظر دارند.


 
 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
1873
369
ببین افکارتو برو درس کن واقن واست متاسفم ... متحجری از بس
هزارتا آدم با دیدن ارمیا متوجه شدن برا یاد گرفتن موسیقی لازم نیس بی حجاب باشه یا دینش عوض شه تو اونوخ اینجوری قضاوت میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
متحجر عقب افتاده تویه بی دین و ایمون هستی که هنوز نمیدانی خوانندگی برای زنان حرام است . اینو موضوع رو خیلی راحت از طریق استفتاء از مراجع متوجه بشی .

احمق تویی که نمیدونی این حرومزاده های انگلیسی پشت این نمایششون ذهن امثال تویه خام رو به راحتی به چالش میکشن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
يا نِساءَ النَّبِيّ‏ِ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذي في قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفًا

اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان [ديگر] نيستيد، اگر سَرِ پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
به نظرم شما که با این همه دلیل روشن که بیان شد و برهان های منطقی دیگر ، باز هم به افراد برچسب تحجر میزنید باید در افکارتون تجدید نظر کنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
وهابیت 200 سال پیش توسط زنان انگلیسی در عربستان همینطوری شکل گرفت

تحریم اسلام با ظاهر اسلامی!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
تو واسه ذهن علیل و ناتوان خودت مناسف باش فلک زده با این برداشت عمیقت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
احمق شماهایید
ضعیف النفس ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
وقتی از دین چیزی حالت نیست افاضه نکن
مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
مشکل این است که معنی حجاب را نمی دانی . یا می خواهی خودت را به خریت بزنی و دیکران را هم خام کنی و فریب بدهی
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
حیف از اون زن با آن همه لطایف و زیباییهایش که به راحتی به حراج عموم گذاشته می شود. زنی که میتونه زیبایی ها و لطایف اش رو برای یکنفر خرج کنه و در عوض علو و شعور و فداکاری اش رو برای عموم خرج کنه رسیده به اینجا..
سعید امامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
در یک برنامه از پیش تعیین شده حجاب را بر میدارد و به همه باحجاب ها پیام میدهد از اعتقادشان دست بردارند و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
از نظر کسی که دین رو فقط یه حجاب ظاهری و خواندن چهار رکعت نماز و گرفتن دو روز روزه میداند باید گفت که حق با توست
ولی دین و ایمان داشتن فقط به اینها نیست
خیلیها هستند که دین دارند ولی ایمان ندارند
دین شاید ظاهری باشه ولی ایمان باطنیست و این ایمان است که باعث میشه انسان خیلی کارها رو که ظاهری ایمانی دارند انجام ندهند

در ثانی در اسلام حیا برای زن مهمترین خصیصه اون معرفی شده
اگر زنی واقعا حیا داشته باشه هیچ وقت نمیاد در جلوی چندین هزار مرد نامحرم ترانه خوانی کند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اون هزار تا آدمی که ازشون حرف میزنی همشون امثال خودت و ارمیات هستند
با این طرز تفکرت خودت رو اصلا جزو مسلمونها حساب نکن.لهجتم کاملا مطابق با اسلام غربیه روشن فکر!!!!!!!!!
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
سلام
دوسته عزیز این امر ربطیبه متحجر بودن نداره
این اسلام نیست
این اسلام امریکایی است
دین چارچوبی دارد که تمام ضوابط در ان مشخص است هر شخص نمی تواند دین را اونجو که دوست داره تفسیر کنه
در ضمن چطور زنی می تونه نماد زن ایرانی باشه که نه اسمش اسم ایرانی بلکه اسم پسره
شوهرش آلمانی و دینی نداره اسم پسرانش ایرانی نیست هر موقع در آکادمی به انتخاب خود خواست آهنگ بخونه افغانی خوند
نمی دونم قضاوت با خودته آیا میشه اسم این زن رو زن ایرانی گفت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
فکر کنم تعداد منفی هایی که خوردی و خواهی خورد جوابتو بدن
فاطمه
| SWITZERLAND |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
دقت کنین چه رشته ای خونده ..فلسفه!!!
همه چیو با هم قاطی میکنن
اولا اون حجاب نیست که داره حجاب رو از اول باید تعریف کرد
یه پارچه روی سر که حجاب نیست
ولی برنامه اونها کاملا هدف داشت و کاملا هم بهره برداری خودش رو کرد
حالا تلویزیون ایران بره هی مسابقه های مسخره درست کنه و مردم رو از پای تلویزیون بپرونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خیلی احمقی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
لطفا به نظرات شخصي ديگران احترام بگذاريد و بهم توهين نكنيد!
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خیلی بی بته ای..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
یا امام زمان (عج) آقاجان کی میای آقا ؟ کی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اونا هم يكي مثل تو بودن كه از دين هيچ خبري نداشتن و الا تو دين ما موسيقي هم خودش شرايط داره
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
دقیقا هدفشون القای اسلام آمریکایی است.
کاری در ترکیه انجام شده و در حال انجام هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
تا حالا تومشرق بالا ی 200تا مثبت منفی ندیده بودم.
رکورد زدی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
مگه حیا هم مونده؟
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
128
808
مشرق جان خیالت راحت باشه حتی خوش بین ترین ادم ها هم خوب میدونن پشت این برنامه شبکه من و تو اهدافی بوده
جاهل ها فکر کردن مردم ایران ..........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
مردم ایران .............. هستند
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
مردم ایران زرنگ تر از این حرف ها هستند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
جالبه که صدا و سیمای خودمان با بودجه چندین برابری نمیتواند از پس یک نیمچه تلوزیون بربیاد.
احمدوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
57
256
نميدانم چرا همينطوري يا نمايش دكتر فاستوس كه با بازي زنده ياد جميله شيخي سالها پيش از شبكه يك پخش شد افتادم .....هيچ اتفاقي يكمرتبه نمي افته همه كساني كه در منجلاب غرق شدن ذره ذره گير افتادن ......حجاب كه تمام دين نيست بخشي از نشانه هاي دين داري يك مسلمان مؤمنه كاش اين روسپي فائقه آتشين به خودش ميومدو دست از سر جوناي اين مملكت برميداشت هرچند احتمالا دچار سنت املاءواستدراج شده خدا كريمه و بخشنده
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
82
488
حجاب ظاهری ارمیا ترفندی برای همراه کردن اکثریت با حجاب با برنامه و سپس پله پله کاهش حجاب تا کشف حجاب کامل ! درست مانند نقشه فریبنده مادام بلانژ همسر جناب فرماندار در سریال کلاه (گشاد) پهلوی در جذب عوام به خود و سپس بی حجاب کردن تدریجی است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خود سریال کلاه پهلوی هم یک کلاه گشاد همون میراث پهلویست برای حیا زدایی و بی تفاوت کردن بیننده مسلمان ایرانی نسبت به خط قرمزهای تلویزیون
دکتر امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
83
118
به نظر من اینکه این خانم بخونه و حجاب هم داشته باشه مشکلی نداره چون تا اینجا پای اسلام رو وسط نکشیدن،ولی بدبختی اینه که علنا می خوان بگن اینکه خوانندگی کنه همراه با حجاب کاملا هم اسلامی هست !!!!!مشرق این صحبتا رو ما می دونیم و اونایی هم که فبول ندارن تا پس فردا هم بنویسی و بگی فایده نداره،حالا به چندین دلیل که مهمترینش همون مخالفت با یک امری هست که حکومت داره تبلیغ می کنه وانگار نه انگار که اینها حدود صریح و تعیین شده دین هستن و با یک مراجعه به فرآن و کتب معتبر دینی قابل مشاهده،پز روشنفکری فقط و فقط!!
پاسخ ها
ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
آقای دکتر
هی اسم دین رو وسط نکش
توی دین ما به خیلی چیزهای دیگه هم سفارش شده و خیلی چیزهای دیگه منع
حالا تو بگو به کدومش عمل میشه
به کدومش که حتی ازخوانندگی و رقصیدن زنان محمتره؟؟؟؟؟؟؟؟
ربا
ریا
دروغ
تزویر
ازبانکهای مثلا اسلامیمون وام 10000000میلیونی که میگیری باید 25میلیون پس بدی
الان عامل بدبختی مردم خوانندگی ارمیا نیست
دروغ و ریا و رباست که ریشه دین رو داره میخشکونه
بله برادر
هرچند مشرق نظرم رو نمیزاره و با سانسور میزاره
سانسورچی ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
چه ربطی داره
مثل این می مونه که ما اقتصادمون داغونه پس بگیم وزارت دفاع رو منحل کنن
این یک بخش از دینه الان هم موضوع اینه و باید روشن بشه که کارش اسلامی نبوده
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
56
188
سلام.خیلی جامع و کامل بود.
ممنون مشرق جون
منافق بودن ارميا خواننده زن اكادمي گوگوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
27
95
لطفا به لینک زیر در خصوص ارمیا خواننده اکادمی گوگوش مراجعه کنید ..

http://www.shahrekhabar.com/analysis/1364094960428505
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
لینکی ک داده بودید خیلی مورد توجه بود...
ناشناس
| - |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
الله اعلم
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
34
68
مشرق نمرديم و يه توضيح منصفانه ازت ديديم خيلي شرح جامع و درستي كردي احسنت
مريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
27
93
سلام.مشرق جون ما ماهو اره داشتيم ،كه يه سالي ميشه به پيشنهاد خودم جمع كرديم،چون به ايده من ضررش بيش از نفعش بود،اما اگه ندارم دليل بر بيخبريمون نيست.چون در منزل اقرام زياد برخورد ميكنيم،چيزي كه برام جالب بود همه به اين كه سياستي پشت اين خانوم محجبه هست اعتراف ميكردند،وبه اين ايه رسيدم(ومكرو ومكرا لله،والله خير ماكرين)
ناشناس
|
CHINA
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
31
53
من طرفداراين برنامه هستم وكلأازاين برنامه هاي باكلاسي كه تومنوتوپخش ميشه خوشم مياداماانصافأ ماجراي ارميا خيلي بوداربود,حسم ميگه پشت اين كاربرنامه قبلي بوده,كلأوقتي يكي بخوادبازرنگي چيزي روبهم تفهيم كنه خوشم نمياد!
حس قصدفريب دادن بهم دست داد,خداشاهده ازاولين روزي كه ارميا روديدم به اطرافيانم گفتم آخرش اين انتخاب خواهدشد,حتي گفته بودم كه امكان داره آخرش ارمياروترغيب كنن كه حجابش روبرداره مثل اون خانمي كه توي صداي آمريكاترغيب شدكه حجابش روبرداره.دراين ماجراي ارميا واقعأ حس كارانگليسي بودن روبه تمام وكمال درك كردم.من ازارمياچون مشكوكه خوشم نميادبقيه بهتربودن هرچندكه حجاب نداشتند,منظورم ازنظرصدانيست
123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
35
66
چ
نام: اورینب

نام خانوادگی:
مشایخی

متولد: اردیبهشت 1360

نام پدر: ح.مشایخی

نام مادر:
ف.شهبازی

خواهر ایشون: ع.مشایخی

متولد: 1365

همسر اول: سید ع.ش (ساکن
اصفهان)

نام فرزند از همسر اول در ایران: علی

طلاق در سال :85

مهاجرت
به ترکیه در سال 86

ازدواج دوم: در سال 87

نام همسر دوم: میشائیل
هانس

نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت

مادر و
پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر
ارمیا همسر اول ایشون هستش.

مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی
هوائی

محله فعلی خیابان سازمان برنامه

پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک
غرب

همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این
سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

اورینب مشایخی یا
ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدارن منافقین حمایت مالی می شود پس از
معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی
تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه
های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. لازم به ذکر است این شخص به
گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است.
شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که
بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت هستند.
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
27
59
جناب مشرق نیوز اگر 313 تا شیعه واقعی در کل کره زمین باشه بهتر از 313 میلیون شیعه نما هست..........

اینکه این افراد هویت واقعی غیر اسلامی خود را آشکار می کنند بهتر از نمایش ظاهری مسلمان بودن و سکولار بودن در باطن و سبک زندگی هست...

از گرگ هایی باید ترسید که در لباس گوسفند و منافقین همیشه بدترین ضربه ها رو به کشور زده اند.....
هادی
|
JAPAN
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
32
54
نام اصلی این فرد اورینب مشایخی است که دراین شبکه با ظاهری با حجاب بنابر دستور سازمانی این گروهک مشغول آوازه خوانی است .گفتنی است این برنامه توسط خواننده بدنام و بدکاره زمان طاغوت (فائقه آتشین معروف به گوگوش) مدیریت می شود و ظاهرا نامبرده با همکاری گروهک تروریستی منافقین قصد دارد امسال تمام قد در خدمت این گروهک تروریستی باشد.

شبکه من و تو1 در سری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش سعی در ایجاد الگویی دقیقا همانند الگو های رفتاری سازمان منافقین را دارد. سازمانی که هیچگاه اخلاق و انسانی را رعایت نکرده است. البته در ابتدای راه این سازمان با دنبال کردن مبانی اسلامی خودرا به عنوان یک تشکیلات دین محور معرفی کرد و از این طریق با جذب جوانان متدین مبارزات خود را با رژیم شاهنشاهی آغاز کرد. پس از پیروزی انقلاب و براندازی رژیم شاه سران جمهوری اسلامی با بی اخلاقی ها و خودسری های این سازمان برخورد کرد و درنتیجه این سازمان به یکی از دشمنان اصلی جمهوری اسلام ایران تبدیل شد. در زمان شروع جنگ ایران و عراق نیز این سازمان از هیچ گونه دشمنی با مردم ایران دریغ نکرد تا جایی که 12000 نفر از مردم عادی را به قتل رساندند تا رژیم ایران را قانع کنند تا با آنان تعامل نمایند.

از آنجا که سالهاست از سرنوشت رهبر اصلی این گروه خبری در دست نیست، مریم رجوی رهبری سازمان را در دست دارد و جنایت های خود را با هماهنگی سازمان های جاسوسی اسرائیلی و غربی پی گیری می کند. اما جدای از بخش تروریستی، این سازمان دست به انجام فعالیت های در زمینه فرهنگی و اجتماعی زده است تا به خیال خود در صورتی که حکومت فعلی ایران تغییر کرد خود را درون حلقه نظام حاکمیتی نماید و آرزوی خود یعنی بدست گرفتن قدرت را محقق نماید. از جمله این اقدامات فرهنگی ایجاد شبکه ماهواره ای منافقین، حضور در رسانه های اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوک، بالاترین و پالتاک، ایجاد سایت های خبری، و ایجاد دفاتر و نهاد های به ظاهر بشردوستانه و حقوق بشری در کشورهای اطراف ایران به منظور ارتباط گیری با ایرانیان مهاجر و خارج نشین است که تا به حال نتوانسته است لکه ننگ ابدی خیانت را از دامن این سازمان تروریستی حتی کمرنگ کند!

جدیدترین توطئه این سازمان مخوف برای سفید کردن خود را می توانید در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش مشاهده کنید. متذکر می شوdم به هیچ عنوان این چهره در صدد نام بردن از این سازمان نیست و فقط در پی ایجاد یک تصویر مثبت از بانوانی با این ظاهر (مریم رجوی) دارد. بانگاهی کوتاه به ظاهر ارمیا و شباهت او به مریم رجوی می توانیم به این موضوع پی ببریم. تاکید می کنdم هدف فقط و فقط کاشتن یک ذهنیت خوب از این چهره در ذهن بینندگان است.

نام: اورینب

نام خانوادگی: مشایخی

متولد: اردیبهشت 1360

نام پدر: ح.مشایخی

نام مادر: ف.شهبازی

خواهر ایشون: ع.مشایخی

متولد: 1365

همسر اول: سید ع.ش (ساکن اصفهان)

نام فرزند از همسر اول در ایران: علی

طلاق در سال :85

مهاجرت به ترکیه در سال 86

ازدواج دوم: در سال 87

نام همسر دوم: میشائیل هانس

نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت

مادر و پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر ارمیا همسر اول ایشون هستش.

مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی هوائی

محله فعلی خیابان سازمان برنامه

پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب

همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدارن منافقین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت هستند.
حسام
|
UNITED KINGDOM
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
25
72
یک نکته که در گزارش مقفول مانده است عضویت این لکّاته در سازمان منافقین هست ، شاید قصد تطهیر جنایات این فرقهٔ آدمخوار مهمترین دلیل اعلام پیروزی این دختره بود.
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
56
60
مشرق جان همه manoto رو میشناسن.
باز هم ممنون.
بالاخره 4 تا هرزه دور هم جمع میشن و ما هم وقتمون میگذره
پاسخ ها
محمد.ج
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بالاخره 4 تا هرزه دور هم جمع میشن و ما هم وقتمون میگذره...
خوب وقت بیرونت رو چه جوری پر میکنی برادر؟
نکنه.....

استغفرالله
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
21
49
سلام
خیلی تعجب نکنید. چون دشمنان اسلام برای ضربه زدن به این دین از هر ابزاری استفاده می کنند. این بی عقلها نمی دانند حجاب فقط پوشیدن موی سر و مقداری از اندامهانیست.بلکه ما در اسلام حجاب را در کنار عفاف داریم . زن عفیف مورد نظر اسلام است که به حجاب به عنوان یک ارزش احترام واقعی قائل است . این ارمیا اگر واقعا حجاب رو قبول داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! که بعید می دونم اینطورباشه، فقط پوشش نسبی اسلامی رو رعایت کرده ولی عفت و حیا نداره . عفت و حیا برای زن و مرد بالاتر از حجاب - پوشش ظاهری- است.قابل توجه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
24
46
خیلی زود کشف حجاب میکنه مطمئن باشین. نگاه به عکس فرح پهلوی عبرتهای زیادی برای عبرت آموزان است.
عباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
13
44
در زمان پخش مسابقه خوانندگی همزمان شبکه های داخل ایران هم برنامه داشتند اما نکته اینجاست با وجود دسترسی آزاد به شبکه های داخلی اما اکثریت مردم تمایل به داشتن و نگاه کردن به برنامه های ماهواره ای دارند و برای اینکار خطر و ریسک جرایم آنرا نیز متقبل میشن . آیا فکر نمیکنید اشکال کار را در خود مسولین باید جستجو کرد ؟ دیگه نمیتوان گفت که همه این گروه از مردم منافق و بی دین .... هستند .
...
پاسخ ها
نامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
یه بخش به مسئولان برمیگرده یه بخش دیگر به خود مردم و اعتقاداتشان.
در کشورهای غیر اسلامی با وجود انواع مفاسد خیلی ها سالم می مانند و دینشان را هم حفظ می کنند ولی با مشقت
وقتی ظرفیت در شخصی نیست که این برنامه ها رویشان تاثیر می گذارد دیدنشان هم حرام است.
ماهواره اگر برای دیدن این برنامه ها و آواز زن مسلمان باشد که گوش دادنش خالی از اشکال نیست.
کسی بار گناه دیگری را بر دوش نمی کشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
14
35
یارو سمپات یا عضو سازمان منافقینه ظاهرا
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
16
36
باید بدونین که ایشون از اعضای فعال سازمان منافقین در اردوگاه اشرف بوده که از همسر سابقش در ایران جدا شده و به اونها پیوسته
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
12
38
مشرق جان ایشون شما زیاد بحث حجابشون رو جدی نگیرد چون کچل هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خيلي با مزهي خنديدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
وای خدا ...آخ آخ راست میگه ... حتما کچله
مرتضی افشاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
12
47
مشرق جان عزیز بد نیست به اطلاع برسانم طی یه طرح مشترک انگلیس و صهیونیست ها با منافقین قرار شده فیلم های پرنو و سکسی با پوشش اسلامی هم در آینده نزدیک در فضای اینترنت توزیع شود. همین الان برید سرچ کنید و خواهید دید که قضیه جدی تر از این حرفهاست.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
15
38
این مسایل کاملا واضح بود و حتی اگه مشرق هم نمی گفت قابل فهم بود.برای کسایی که خودشونو به نفهمی میزنن و ادعای روشنفکری می کنند واقعا متاسفم
جواد
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
16
43
عجله نکنید شاید تا جند وقت دیگه عکسای اونجوری هم ازش منتشر بشه آتیش زیر خاکستر نمومونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
19
29
بهتر از اين نمي شد براي يك فرد تبليغ كنيد .خود شما در معرفي با اين همه عكس جور واجور ار او كم از ان شبكه نگذاشتيد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
16
22
سلام.خیلی جامع و کامل بود.عالی بود
ممنون مشرق جون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
10
36
اینو من همیشه میگم که مسلمان نما ها همیشه خطرناک تر از غیر مسلمونا هستند
برخی هاشون مثل اونایی که سر ادما رو میبرن بعضی هاشونم مثل اونایی که پشت دین اسلام هر غلطی میخوان میکنن (دزدی و پارتی بازیو ...)
ایا این ارمیا نمیتونست بگه مسیحیم ؟؟؟
اخه چه فرقی با مسیحیا داشت ؟؟؟
چه شباهتی به مسلمونا داشت ؟؟؟
محسن
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
8
39
در شبکه من و تو ظاهرا بیستا جوون نشون میدن اما پشتش هزاران صفحه برنامه ریزی و طرح و مطالعه و شیطنت وجود دارد.
یجا نوشتین ارمیا لباس بدن نما و ارایش غلیظ داره والا من اینجا وقتی تو خیابان میرم بعضی دخترای ایرانی بی حجاب تر هستن که جای تامل داره
آزادی خواه
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
74
25
شما چون با آزادی مخالف هستید فکر میکنید همه هم مثل شما هستند.آدم یاد دایی جان ناپلئون می افتد.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
آره تو خوبی
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
جناب آزادي خواه،كاش به جاي تكذيب كردن يه كمي تعقل ميكردي! (اَكْثَرُهُمْ لا يَعْقلون)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
آزادی و آزادگی دو مقوله ی جداست . البته ازادی و بی بندوباری به سبک غربی رو هیچ ایرانی غیرتمند و اصیلی قبول نداره .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
30
8
مشرق وقتی ک یه خانم محجبه نفر اول شد منتظر بود تا شما اهداف این حرکت برنامه ریزی شده رو بیان کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
لیاقت اش رو نداشت با اون صدای ضایع نفر اول شد حالا لخت بود یا محجبه پارتی بازی که بود
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
15
47
لعنت بر بهائی دست ساخته انگلیس و بدا به حال ما مسلمانان ساده لوح
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
12
30
من چون هنوز مجوز شرعی از مجتهدین نیافته ام فعلا ماهواره نخریده ام اگر دوستان مجوزی دارند بیان کنند.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
16
23
سلام مشرق با نظرت موافقم ولي دليلي نداشت انقدر موشكافانه و يا حتي اين همه عكس رو به نمايش بزاري تو با اين كارت يجوراي واسه اين برنامه تبليغ كردي . حواست كجاست؟
حاج بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
14
19
فوق العاده بود.خيلي جامع و دور انديشانه بود.از افق ديد بالاي شما ممنونم مشرقي ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
19
27
شما هم خوب دارید تبلیغ می کنید که مردم شبکه ماهواره ای را ببینند.
پاسخ ها
حجت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
یعنی وقتی راجع به صدام صحبت می شه شما می ری آدم کشی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
16
32
ارمیا تا چند وقت دیگه حجابش رو بر می داره و ناجور می یاد پشت تلویزیون . این کارها دیگه نخ نما شده بابا .
صوفیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
53
11
lمن به دنبال قضاوت نیستم!
شوهر ارمیا مسلمان شده. خود ارمیا در یکی از مصاحبه هاش تو خود برنامه گفت که شوهرش قرآن را با زبان آلمانی خواند و بعد مسلمان شده قبل از ازدواج
چرا برنامه رو کامل ندیدید آخه
پاسخ ها
ايمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
تو ساده لوح هستي يا مغرض ؟؟
صحبتهاي دوستان رو در خصوص منافق بودنش نديدي ؟؟؟
اصلا نميدونم چرا ازون زنيكه فاسدهن گوگوش بت درست كردند و بت پزستش شدند ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
نه بابا .
حسین
|
SWEDEN
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
13
25
این چه پارازیتی هست که همه ،همه جای ایران با یک در قابلمه هم ماهواره نگاه می‌کنن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
88
8
تا حالا ليبرال دموكراسي نديديد . شما ایرانی ها خیلی احمق هستید
پاسخ ها
محمد بابایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اولأ که لیبرال دموکرات رو با چه مقایسه میکنید؟
دومأ که هرگاه لیبرال به همراه دموکرات تلفیق شود برای ارزش ها و آرمان های شخصی افراد بکار نمیرود.
سومأ که باید خدمتتان عارض شوم، بروید مطالعه جامع و کاملی از سرمایه گذاران این شبکه انجام دهید و سپس خود را در حد و اندازه ی بحث کردن بدانید.
اگر جنابعالی، که به نظر از نوع نظرتان هویداست اهل مطالعه نیستید، لااقل 2 دقیقه بروید و عکس های دست بوسی خانم گوگوش را ملاحظه کنید.
هرچند نباید از کسی که شعار لیبرالی میدهد توقع فکر چندانی نمود.
(ایران خاک دلیران است و هیچ کس حق توهین به ایران و ایرانی را ندارد.)
افتخار میکنم که ایرانی ام و هرکس که ضد ایران و ضد این انقلاب باشد با منطق او را به توپ میبندم.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
دهنتو ببند آشغال
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ليبرال دموكرات روداريم توكشورهاي مدعي ميبينيم كه غيرازفساد وتزويروريا وسلطه خواهي چيزي نداشت.مانظام اسلامي رو قبول داريم ولاغير
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
جناب ناشناس، اگه تعقل مي كردي اين حرفو نمي زدي،شما يا خوابي يا خودتو زدي به خواب...(ختم الله علي قلوبهم و علي سمعهم و علي ابصارهم ....)
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست.(گرفتی؟)
افشار
| CANADA |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
به نظرم من احمق تویی و اونایی که هنوز نفهمیدن هرکی اسلام قبول داره باید قوانینشم قبول کنه اسلام میگه حجاب کامل نه یه تیکه ‍پارچه این خانمم یکی از فاحشه های ضد دین اسلام گرگ در پوست گوسفند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
10
40
تو ظاهر بين "آرميتا و آرميا" يه حرف "ت" تفاوت ولي اين آرميتا كه فرزند سنبل پايداري و سعادت بشريته كجا و اون ارميا كه سنبل گمراهي و ظلات بشريه كجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
|
JAPAN
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
10
28
فقط یه چیز در مورد ارمیا میشه بگی
"مجاهدین خلق"
فقط داره افکار اشرفیا رو ترویج میده
ضمنا هومن خلعتبری با گوگوش ازدواج نکرده(شایعه بوده)
كوزه كناني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
11
38
اين انگليسي ها خيلي ي شرف هستند. با هر ترفندي سعي در رخنه و ايجاد شبهه در عقايد مسلمانان دارند. با كمال تاسف به علت غفلت و بي تفاوتي بعضي از مسئولين بي عرضه و دنيا زده ، جامعه به روزي مي افتد كه الان شاهدش هستيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
9
35
انگلیس یا همان بریتانیا جز کثیف ترین کشور دنیا هست.رو دست شیطان زدن اینا.اگه شک دارید از مسن ترهاتون بپرسید.یا نگاه کنید به تاریخ کشورهای اطراف.به هر کسی اعتماد کنید ولی اصلا به این انگلیس یا همان بریتانیا اعتماد نکنید.وارد بازی این کشور نشید.
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
17
54
جمهوری اسلامی ایران آخرین ماوای بشریت است.
لعنت خدا بر بهاییت و اسلام آمریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
فقط
!!!!!
چراغدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
12
21
اورینب
مشایخی
اردیبهشت 1360
نام پدر: ح.مشایخی
نام مادر:
ف.شهبازی
خواهر: ع.مشایخی
متولد: 1365
همسر اول: سید ع.ش (ساکن
اصفهان)
نام فرزند از همسر اول در ایران: نالبوس
طلاق در سال :85

مهاجرت
به ترکیه در سال 86

ازدواج دوم: در سال 87

نام همسر دوم: میشائیل
هانس

نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت

مادر و
پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر
ارمیا همسر اول ایشون هستش.

مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی
هوائی

محله فعلی خیابان سازمان برنامه

پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب
ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
31
15
مشرق چه تبلیغاتی راه انداختی . منو به افسوس خوردن انداختی که چرا این برنامه رو نتونستم ببینم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
شما انگار فقط عکسهای مطلب رو نگاه کردی وگرنه اگه متن رو هم خونده بودی شاید نظرت فرق میکرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
3
9
چی شد اخر جزو گروهک منافقین هست یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خوب معلومه كه هست ..
انتظار داشتيد خودش تو صفحه فيس بوكش بگه من رفيق رجوي هستم ؟؟؟

اون همه امار رودربارش نديديد ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
منافق فقط گروهک و سازمان و ..... نداره .
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
8
18
عزیزان من چرا اینقدر به این موضوع اهمیت می دهید. هزاران نفر زن فاسد با هویت ایرانی (متاسفانه) در خارج از کشور زندگی می کنند. ارمیا و امثال ایشان ارزش مطرح شدن در این سطح را در رسانه های داخلی ندارند.سعی کنید با بی توجهی به این گونه انسانها به آنها بفهمانید که ارزش دیده شدن را ندارند.
میثم صفائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
6
10
مشرق دست مریضاد این شد یه کار فاخر نقد تحلیل تبیین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
9
18
نام اصلی این فرد اورینب مشایخی است که دراین شبکه با ظاهری با حجاب بنابر دستور سازمانی این گروهک مشغول آوازه خوانی است .
گفتنی است این برنامه توسط خواننده بدنام و بدکاره زمان طاغوت (فائقه آتشین معروف به گوگوش) مدیریت می شود و ظاهرا نامبرده با همکاری گروهک تروریستی منافقین قصد دارد امسال تمام قد در خدمت این گروهک تروریستی باشد.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
18
16
نياز به اين همه عكس مبتذل نبودمشرق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید امامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
7
19
یاد اون زمانی به خیر که می ترسیدند و جرات نداشتند نقشه های شیطانی را علیه مردم پاک و مسلمان ایران به کار گیرند
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
12
18
دشمنان اسلام باید نابود بشن و با این کارها هم نمی تونن خللی ایجاد کنن مرگ بر آمریکا و زندگی سبک امریکایی چه با حجاب چه بی حجاب . دشمنان شیعیان حروم زاده هستند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
7
26
در جواب آنهایی که میگویند چرا آنقدر مخاطب داره :::::: خوب عکس فواحش هم در اینترنت بیشترین بازدید رو داره یعنی موضوع خوب و درستی است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
30
14
شما به این سوال جواب بدین:
چرا منوتو با بودجه کم و حدود مثلا 50 نفر پرسنل، از رسانه ملی خودمون با اون همه کبکبه و دبدبه بیشتر بیننده داره؟؟
پاسخ ها
ايمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
چون هوس و شهوت و گناه طرفدارار بيشتري جذب ميكنه ..
خداوند تو قران كريم چند بار گفته اكثرهم لا يعقلون ..لا يومنون ..لا يعلمون و...
ايشالله ما ايرانيها جز قليلش باشيم كه ميفهميم ..
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
6
27
من از اول هم که اینو دیدم .گفتم صد درصد اول میشه .چون یه سیاستی پشتشه/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
10
21
آدمی گاهی آنقدر حقیر می شود که با اسلام و حجاب جلب توجه می کند.متاسفم برای این خانم.چون موسیقی خودش چی هست که که حالا تو با حجاب بخونی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
7
17
باید برای افرادی که با این خیمه شب بازیها ! خام میشن افسوس خورد وگرنه از شبکه ی ماهواره ای هزاررنگ جز این انتظار نمیره .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
8
15
مشرق جان تو یه چیزیت میشه
همه چیز گفتی جز اینکه اسم واقعی اون اورینت مشایخی هست و اون عضو سازمان مجاهدین خلق هست
چرا؟
اصلا کل اکادمی گوگوش یه سناریو از پیش نوشته شده است با هدف مشخص که چه کسایی باید ببرن و چه کسایی باید حذف میشن حتی اول کار هم بازیگرانش میدونن که توی چه مرحله ای قراره حذف بشن
(هرچند میدونم مثل مرتبه های قبل هیچ وقت پیام منو نشون نمیدین)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
14
7
این نشونگر اینه که هرکی اختیار خودشو داره صلاح خودشو خود اشخاص میتوانند تعیین کنند نه دیگرا اگه اینجور بود خدا برای آدما عقل نمیزاشت که خود شون انتخاب کنند بله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
11
9
واقعا برای مشرف متاسفم
از این بهتر نمی توانستی تبلیغ یک شبکه ماهواره ای فاسد را داشته باشی و حتی از آن به عنوان یکی از پربیننده ترین شبکه های ماهواره ای نام ببری !!
فکر نمی کردم درک نیت پلیدی که از طرف گردانندگان این شبکه ماهواره ای به خصوص برنامه مورد نظر دنبال میشه اینقدر سخت باشه که خود آگاه یا ناخ.دآگاه به ترویج آن پرداخته ای !؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
15
10
واقعا برای مشرف متاسفم
از این بهتر نمی توانستی تبلیغ یک شبکه ماهواره ای فاسد را داشته باشی و حتی از آن به عنوان یکی از پربیننده ترین شبکه های ماهواره ای نام ببری !!
فکر نمی کردم درک نیت پلیدی که از طرف گردانندگان این شبکه ماهواره ای به خصوص برنامه مورد نظر دنبال میشه اینقدر سخت باشه که خود آگاه یا ناخ.دآگاه به ترویج آن پرداخته ای !؟
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
عزیز به هر حال دانستنش بهتر از ندانستن اش هست برای اکثریت کاربران، خیلی ها هنوز تکلیف و رسالت ان شبکه و امثالهم اش رو نمی دونن.
مهلا
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
8
15
اين حجابش هم يه عوام فريبي بوده.....
فقظ اونايي كه ظاهر بين هستن باور ميكنن
نه ادمهاي فهميده اي مث ما..:دي
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
12
21
ارمیا اسلام سوپرمارکتی برا خودش اختراع کرده من یه دختر کاملا ازاد وریلکسی هستم مرد وزن برام یکیه اما میدونم اسلام ارمیا به درد عمه اش گوگوش میخوره خدا حالتونو میگیره.زنده باد اسلام ناب محمدی که برا هر چیزی حدی گذاشته
ابوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
22
بله اما شبکه ما در صدا و سیما چه میکند:برای شونصدمین بار پخش سریال پزشک دهکده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و پونصدمین بار پخش اوشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقایان بهترین دفاع حمله است.
شاید یه روز منم مسلمان شدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
12
دشمنان اسلام چند سالی است به خوبی متوجه شده اند که به طور مستقیم نمی شود با اسلام مبارزه کرد بنابراین به صورت بسیار زیرکانه ای تصمیم گرفتند تا اسلام ناب را با یک اسلام تقلبی جایگزین نمایند بنابراین مدتهاست بوسیله رسانه هایشان سعی در تغییر سبک زندگی اسلامی دارند و در این کار بسیار موفق بوده اند،اسلامی که آرام آرام بجای اسلام اصلی نشست و نمودهای آن را به وفور در افراد به ظاهر مسلمان جامعه میبینیم تا آنجایی که فکر میکنیم هم میتوان مسلمان بود و هم میتوان با زنان نا محرم رابطه دوستی داشت،هم میتوان مسلمان بود هم میتوان صحنه های رکیک فیلم ها و شو های غربی را تماشا کرد،هم میتوان اسم بانک را اسلامی گذاشت و هم میتوان ربا داد و گرفت،هم میتوان مسلمان بود و هم میتوان در برابر ظلم ساکت بود،هم میتوان مسلمان بود هم میتوان نسبت به فقرا و خاک نشینان بی تفاوت زندگی کرد و ........آری کافیست یک نگاهی به زندگیمان بیاندازیم تا ببینیم اثری از اسلام واقعی نمانده است و درد اینجاست که همه ما فکر میکنیم مسلمانیم در صورتی که در خوابی بسیار عمیق فرو رفته ایم و اینجاست که به یاد سخن امام علی میافتیم که می فرماید در آخرالزمان جز پوستینی از دین باقی نمیماند و ما نیز آن پوستین به ظاهر اسلامیرو بر تن کرده ایم در صورتی که درون آن جز فرهنگ پوچ و بی هویت و خالی از خدای غرب چیزی نیست،این خانم خواننده محجبه نیز از همین دست است و مشکل از ماست که هیچ برنامه ای برای ترویج سبک زندگی اسلام واقعی نداریم نه برای دانش آموزان و دانشجویان و نه برای سایر افراد جامعه وقتی ما عرصرو خالی کردیم جز این نمیشه توقع داشت که دشمن اون هدفیرو که مدنظر داره به سهولت انجام بده،پس فقط این یه مورد نیست و انقدر چیزای جدید وارد اسلام بشه که روزی که امام زمان بخواد اسلام ناب رو اجرا کنه همه چارشاخ بمونن چون قرآن رو رها کردیم و به پشت سر انداختیم،واقعا جمهوری اسلامی برای ترویج سبک زندگی اسلامی خیلی کم کاری کرده ،ما داریم غربی زندگی میکنیم خودمونم خبر نداریم!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
موافقم
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
18
فلسفۀ این اقدام : "ترویج اسلام ترکیه ای"
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
یا همان آمریکایی
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
5
25
لا ایمان لمن لا حیاء له
کسی که حیا ندارد،ایمان ندارد..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
18
اسلام آمریکایی خوب همینه دیگه اونا باید از اینجا شروع کنن تا به هدف برسن این یعنی سیاست بریتانیایی...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
19
11
از ربا خوردن ما به اصطلاح مسلمونا (وام های بانکی به اصطلاح مسلمونا) که بهتره
Arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
5
از این همه نظر جور واجور سر گیجه گرفتم، یکی کخالف و دیگری با فحاشی و توهین سعی در ابراز نظر، اصلا چه نیازی هست که به این شو اینقدر بها داده بشه و در موردش مدتها بحث بشه ؟ در حال حاضر موضوعات مهمتری در جامعه ایرانی وجود دارد که قابل بحث و تبادل نظر میباشد، مثل انتخابات آتی و فقرو گرانی و هزاران موضوع از این دست، مشرق عزیز لطفا موضوعاتی را انتخاب کن که در جهت روشن شدن اذهان مردم باشد، این شو پخش شد، مردم دیدند، عده ای مخالف و عده ای هم موافق بودند، بعضی هم مانند من بی تفاوت، و شاید در جمع 1 ساعت هم وقت خود را برای دیدن این شو تلف نکردم، بهتر است به مسائل روز و داخلی و سیاست خارجی بپردازی تا بتوانیم در این مورد اطلاعات خود را کامل کرده و با دید بازتر مسائل را بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم
با سپاس
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
2
اگر این ها میخواستن که شبکه تلویزیونیشون تبلیغ بشه مطمعن باشید که با این بازیی که راه انداختید خیلی خوب به خواسته دلشون رسیدن و دیگه الان خیلی ها این شبکه را میشناسن و دیگه از این به بعد میگید که خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
19
19
براي ارميا متاسفم اگه ايراني بودنش رو حذف كنه خيلي بهتره تا به اين صورت زنان مسلمان ايراني رو زير سوال ببره .
پاسخ ها
Arash
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
دوست عزیز اگر مبنای شعور و شخصیت جامعه زنان ایرانی یک نفر باشه، حرف شما درست خواهد بود، ولی جامعه زنان ایرانی با یک زن معرفی نمیشه
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
18
این کجا با حجاب بود
فکر کنم بعضیا هنوز معنی حجاب رو نفهمیدن
گذشته از این هر با حجابی دیندار نیست چون کسی که دیندار هست به تمام احکام دین احترام میزاره نه اینکه یکیش رو بگیره بقیشو رها کنه
مرتضی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
9
9
خوانندگی لذت دارد ولی یک زن مسلمان باید از لذتش در راه عشق واقعی بگذرد...و این یعنی تعبد...راست هم میگه خیلی از این ارمیا علیه دین تبلیغ شد.شما حالیتون نیست..
عبداله
|
-
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
11
9
استفاده از ماهواره هم از نظر قانونی وهم از نظر شرعی مجوز ی ندارد پس چگونه است که این همه دارند از ماهواره استفاده می کنند! آیا واقعا دین داری در آخر الزمان سخت نیست ؟چرا برخی خود را شیعه علی (ع)وفاطمه (س) می دانند ولی پای ماهواره ها می نشینند بله شیعه علی (ع)نه، انسان آزاده بودن منافات دارد با این ابتذالات که خداوند در کتاب آسمانی ما را از آن بر حذر داشته است
كوثر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
8
12
دوستان لحظه اي درنگ كنيد و خوب اين متن را بخوانيد: من اتفاقي در ديد و بازديد عيد در خانه يكي از فاميل ها قسمتي از مسابقه آكادمي را ديدم كه در آن 3 نفر پاياني مي خواندند . وقتي همين زن اهنگ را تمام كرد و مورد تشويق قرار گرفت يكي از داوران كه علي الظاهر در پشت پرده به همه خواننده ها آموزش مي دهد با لحني به اين زن جمله اي گفت كه اهداف شيطاني اش برابر آيه 32 سوره احزاب كه هم در سايت نوشته شده و هم در نظر يكي از دوستان آمده است كاملاً مشهود بود و جمله اين بود : ok حالا تموم كردي ولي من اون پشت باهات كار دارم - دوستان اين زن درسته خود را فعلاً كنار نگه مي داره اندك ، حجابي داره ، نمي رقصه و ... ولي يادتان باشد بر اثر مراودت در رفتار هاي نامناسب اشخاص آنچنيني مرز ها را يكي پس از ديگري خواهد شكست و اگر مطالب لينك http://www.shahrekhabar.com/analysis/1364094960428505 مستند باشد كه هست در اين صورت مرز هاي فعلي نيز نمايش و پوشالي طراحي شده و هدف مشخص است والسلام
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
6
دوستان اگه اسم این تبلیغات واسه این شبکه هست، بگذارید این شبکه حداقل اینطور تبلیغ شه، بهتره تا ملت کلا در خواب بسر ببرند، اولین قدم در اصلاح امور آگاهی نسبت به اون امور هست، بگذار چه اونهایی که مشتری این شبکه اند چه نیستند فکرهاشون به حرکت وادار شه.
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
24
6
روز قیامت و شب اول قبر از ما سوال نمی کنن که کی با حجاب بود یا کی بی حجاب و .............ولی حتما سوال میکنن که چقدر به ولایت. مملکت . کشور . نماز و................. پا بند بودید ؟؟؟
نظر شخصی من : بد حجابی و یا بی حجابی دلیلی بر خود کم بینی است .
پاسخ ها
نامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
چند بار اون دنیا رفتید که می دونید سوال نمی کنند؟؟؟؟
خدا حکم حجاب را همین جوری دادند دیگه.استغفرا الله
کمی درباره حرفهایی که می زنید فکر کنید
aaa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
29
11
این چرت و پرت هارو چجوری به هم باقتید؟
خودتون میفمید؟
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
اگه سر تعظیم در برابر حقایق خم کنید،تعجب آوراست...
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
20
14
خاک بر سرم که ارمیای ... همشهری منه
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
احتمالا،متولد شهر خمین بودن این بدبخت،خالی بندی بیش نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
11
21
از اینکه مسولان شبکه من وتو عاشق چشم و ابروی ما نیستند که چنین برنامه های خوبی تهیه و برای ما پخش میکنن شکی نیست
پاسخ ها
نامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
برنامه خوب!
ندید پدید چند تا زن و صداشون که نیستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
8
2
نمونه "اسلام امریکایی"
مشرق جان خیلی ریز بهش پرداختین که خوب نبود
gogo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
3
0
همهمه ای که حالی اش نیست،تو نیستی
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
5
8
سلام
دوستاي خوبم
همه ماها ميدونيم كه وقتي مجريان اين شبكه ها با افتخار اعلام ميكنن الان چند ميليون بيننده دارن اكثريت بخاطر وقت گذروني پاي ماهواره هستند اما از اين غافليم كه اين وقت گذرونيها به مرور روي افكار و عقايدمون اثر منفي ميزاره و من بچه شيعه مذهبي تو نماد حجاب دچار شك ميشم و ميگم كه اين كه موهاش پيدا نيست لباسشم كه بلنده پس مشكل كجاست اما يادم ميره مادرمون زهرا(س)رو يادم ميره بايد از كجا نماد حجاب استخراج كنم
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
10
2
واقعا برای کسانی که قران را تفسیر می کنند متاسفم فقط اهل بیت می توانند تفسیر کنند مابقی تفاسیر رد است
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
علمای بزرگی داریم که تفسیر نوشته اند وهیچ اشکالی هم ندارد اما تفسیر اصلی همان تفسیر ائمه اطهار(علیهم السلام)هست که یا تمام قرآن توسط ائمه هدی(ع)تفسیر نشده یا به طور کامل به دست ما نرسیده است..
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
3
7
با سلام
من از سالها قبل منتظر چنين كارهايي از سوي دشمنان اسلام بودم و برا اولين بار كه ارميا رو ديدم فهميدم كه پشت صحنه اين قضايا چي ميتونه باشه اونا تو شبكه هاشون كارشناساي دين شناس هم دارند كه اطلاعات ديني و مذهبيشون از ما هم بيشتره و اينكارا خيلي خيلي خطر ناكه چون اكثر مردم آگاهي چنداني درخصوص اسلام ندارند و اهل مطالعه نيستند متوجه ترفند حرفه اي دشمنان نميش و بخصوص دختران جوان جذب چنين تفكراتي ميشن كه چه خوب ما هم دوست داريم با حفظ حجاب خواننده هم بشيم حالا اگه تنها اين باشه شايد زياد اشكال نداشته باشه ولي كم كم خواندن زن و مرد مسلمان با هم و بعدش خواندن با حجاب كم بعدش كمي هم رقص بعدش كلا بدون روسري بعدش بدون روسري و با لباس تاپ وآخرش بعد از مثلا 10 سال حتي بدتر از خواننده هاي زن آمريكايي ميشن - عزيزان گول زبان و برخورد و مهربانيهاي مجريهاي شبكه هاي ماهواره اي رو نخوريد اونا برا جذب مخاطب دست به هر كلك و ترفندي ميزنن بيايد هميشه آينده رو واقعي تر ببينيم- متشكرم از همه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
4
9
درود فراوان بر مشرق.خسته نباشی . با این تحلیل های دقیق و زیرکانت.خیلی جالب بود.شیر مادر حلالت.باید مردم را بیدار کرد و آن ها را از توظئه های شوم دشمنان آگاه کرد.باز هم ادامه بده.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
5
13
شما بسيار به جا بود اگر به حيازدايي از زن در صدا و سيماي خودمان ميپرداختيد تا به شبكه ضد مردمي من و تو.
از آنها كه انتظار ديگري نيست ولي ما با خوديها چه كنيم؟!
سعدي از دست دوستان فريااااااااااااد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
9
4
چه جالب مرده های سلطنت را احیا کردید ؟ به نظر من این کار شما بیشتر تبلیغ سلطنت بود
توانگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
9
دوستان عزیز به همگی پیشنهاد مطالعه کتابی به نام /خاطرات همفر جاسوس انگلیسی در ممالک اسلامی /را که از انتشارات امیرکبیر ب قیمت 2500 تومان است را میدهم.این کتاب گویای تمام نقشه ها و ترفندهای انگلیسی برای حذف دین اسلام محمدئ است.کسانیکه سادهلوحانه پای ماهواره ها می نشینند با خوندن این کتاب متوجه میشوند که چگونه ناخوداگاه مورد بازیچه و هجمه انگلیس و بهاییت قرار گرفته اند ولی خبر ندارن.از سایت محترم مشرق به جهت بیداری و اگاهی بیشتر جوانان این مملکت اسلامی عاجزانه درخواست میکنم این پیام /اشنایی با این کتاب بسیار عبرت اموز /را در سایت قرار دهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
2
9
و اما برای خودشون چی باقی میذارن و بعد از زندگی این دنیا تا چه زمانی باید نتیجه چند صباحی لذت ظاهری و دوری از خداوند رو بدن؟
متینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
2
11
نکته قابل توجه برای من اینکه زن یک مسیحی شده؟!
این از کشف حجاب کمتره؟!
م ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
1
10
همه دوستانی که ایمان واقعی به خدا دارند باید قران خونده باشند باید تفسیر خونده باشند به غیر این نباید نظر بدن.تنها اینکه پدر ومادرمون گفتن خدا خدای ماست کافی نیست.سپس انقدر از لحاظ علمی(پزشکی-اجتماعی-روانی-تاریخ-انسانی-فیزولوژی بدن) امادگی کسب کنند که به با عقلی که خدا داده معنی رو درک کنند و بعد مثلا پاسخی برای تاثیر صدای زن روی مرد می تونه چه باشه داشه باشن و اینکه ه طور مثال صدا روی همه مرد ها و زن ها تاثیر یکسان داره یا میتونه فرهنگ یا شرایط یا جنسیت یا فیزولوژی بدن تاثیر گذار باشه جواب داشته باشن چون قران خدا همه چیز رو کنار علم اورده و الانم می بینیم که اون چیزایی که کشف میشه قبلا توی قران اورده شده.و الا این بحث بین متحجر بودن وغرب زده بودن پایانی نداره. و اما کسانی که میگن حجاب لازم نیست دقت کنند که در همه کشور ها حجاب هست ولی نسبت به شرایط محیطشون و فرهنگشون والا توی امریکام که باشی مردم عادیش به اندازه عرف جامعه حجابرو دوست دارن
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
5
12
ها ها ها خنده داره -- خاننده با حجاب !!!!!!!!
تو عشق و حالتو بکن به دین ما هم کار نداشته باش خانم ارمیا
پاسخ ها
افشار
| CANADA |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دقت کن عشق وحال نه اجتماع فریبی این زنیکه واقعا مسخرست یه کثافت
ترنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
9
3
شماب فکر جودتون باشیدففط بشینیدباجودتون بجندیدبااین طرزفکردیمی تون
پاسخ ها
فرزانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
عزیزم شما هم بشین یه ذره تایپ تمرین کن ..
افشار
| CANADA |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
بچه گیات مدرسه موشها میرفتی قربون معلم دیکتت برم
mamad5048
|
POLAND
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
4
4
مرسی .جامع و کامل توضیح دادی.ولی کو گوشه شنوا..بازم تشکر.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
5
5
حتما نمازم ميخونه... واقعا آيه كمثل الحمار شامل اين افراد ميشه
سمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
4
6
با نظر شما نویسنده عزیز موافقم
اگه اسلامه باید همه چیزش اسلام باشه
اونا میخوان بعد نقشه های شومشون رو برای مردم پیاده کنند
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
6
این کثاقتهای بهایی عقب مانده متحجر لجن لیاقتشون مرگه
ئئئ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
5
3
این چرت پرتارو تو رو خدا ننیویسین همین کارارو میکنید همهی دنیا فکر میکنن ما جهان سومی هستیم
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
5
2
خیلی گند بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
3
سلام
نیوشا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
4
5
سلام عزیزانم یه مسلمان هیچ وقت راجع به کسی قضاوت نمی کنه. چون خداست که فقط از درون آدما خبر داره...
مسلمون غیبت نمی کنه
مسلمون تهمت نمی زنه
مسلمون حتی اگه از چیزی هم مطمین باشه اینقد سریع قضاوت نمی کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
4
3
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
شما خیلی بیچاره این واقعا
که فکر میکنین اسلام یعنی همین بحث هایی که میکنین
برید اسلام رو از دولت مرداتون طلب کنین بدبختا که چه کارای اسلامی ... می کنند
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
4
ساعتی درخودنگرکه کیستی بهرکه امدی.بهرچه زیستی
هادی2013
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
3
5
همه شما درست میگین
ولی برین خدارو شکرکنید که خیلی راحت وبدون استرس و بدون بمب گذاری در تهران وشهر های تهران باکمال امنیت زندگی میکنید.بقیه کشورهارو ببینیدکه همه بهم ریخته هستش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
2
4
عالی بود
هانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
2
2
مطالب خیلی خوبی و نوشتید مرسی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
2
2
دین و مذهب ی مسئله ی خصوصیه ب ما ربطی نداره طرف چیکار میکنه.بعدشم ایشون کارش شاید اشتباه باشه ولی خب خیلی کارای اشتباهی رو که میتونسته انجام بده رو انجام نداده.
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
5
به نظر من کسانی که از این افراد پیروی می کنند واقعا از دین چیزی نمی دانند چون در اسلام خوانندگی برای زن حرام است و همچنین پوشیدن لباس های بدن نما. این خانمی که این کارها را انجام می ذهد هم یک وسیله ی بازی قرار گرفته است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
1
4
آقا جان امام زمان کی میای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
3
آی آی آی
vahid
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
4
من ادم خیلی مذهبی نیستم.ولی ارمیا توسط دشمنای ایران ساخته شده.شکی درش نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
6
اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ ها
رضا 0066
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
ان قدر منتظر بنشینید تا بیاید شما واقع باور کرده اید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
1
5
بخدا حجابش الکیه.
امید
|
UNITED STATES
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
1
امید وارم دولت وومسیولین کشورو عل الخصوص صدا وسیما به فکرراهکار فرهنگی باشند ومردم عزیزمون رو از این گرفتاری وغرب زدگی که تا حدودی در گیر آن هستند نجات دهند اگر تدبیری اندیشیده نشه دیگر نام ونشانی از اسلام که خود را یک کشور اسلامی کامل به جهان معرفی کرده است باقی نمیماند
الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
1
2
این خانوم مطمئنا شیعه نسیتند حتی لیاقت اسم شیعه را هم ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
2
0
چه حوصله ای دارین شماها.برین ببینین نون سنگک دونه چنده...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
1
1
درست
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
تازه های سایت