کد خبر 195946
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰

نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراک گفت: دشمنان با تضعیف اعتقادات و ارزش‌های مردم، درصدد تخریب افكار ملت ایران به خصوص جوانان نسبت به اسلام و انقلاب هستند .

به گزارش مشرق به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه اراك افزود: متلاشی کردن بنیان خانواده از حربه های دشمن است كه باید با برنامه ریزی مسئولان این دسیسه های دشمنان را خنثی كرد.

وی ترویج آموز‌ه‌های دینی در كاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه در قشر جوان را اثرگذار دانست و تصریح کرد: آسیب های اجتماعی و جرم و جنایت در بین مردم در شان مسلمانان به خصوص شیعیان نیست.

اعتقاد به باورهای دینی و مذهبی بویژه در بین جوانان و نوجوانان باید جدی گرفته شود

آیت الله دری نجف آبادی اعتقاد به باورهای دینی و مذهبی بویژه در بین جوانان و نوجوانان باید جدی گرفته شود خاطرنشان کرد: با وجود حربه های جدید دشمن برای تضعیف پایه های اعتقادی و اخلاقی مردم، استفاده از اندیشمندان و علمای جوان و فهیم باید در اولویت برنامه های ما قرار گیرد.

امام جمعه اراك در بخش دیگری از سخنان خود کشتار 84 تن و زخمی شدن 200 نفر از شیعیان به واسطه انفجار تروریستی در پاکستان را محکوم کرد و گفت: در بحرین نیز با وجود تمام كشتارها و ظلم و جور حكومت آل خلیفه، آمریكایی ها هم به این نتیجه رسیده اند كه عمر حكومت آل خلیفه به سر رسیده است.

وی اظهار كرد: شهادت بیش از سه هزار و 500 نفر از شاغلان نیروی انتظامی در كشور در جریان مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و متجاوزان زنگ خطری برای مسئولان  است.

تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ وحدت در میان مسئولان

خطیب نماز جمعه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ وحدت در میان مسئولان سه قوه و رفع مشکلات مردم گفت: ولی فقیه در این مرحله تنها به نصیحت کردن اکتفا کردند اما این مسئولان باید بدانند که اگر فرد یا گروهی بر خلاف تاکیدات رهبری عمل بکنند ملت ایران به هیچ وجه آن فرد یا گروه را نخواهد بخشید.

وی بازنگری و تدبیر در امور را بهترین راه اصلاح جامعه و از بین بردن ناپاكی ها و ناخالصی ها از اذهان عمومی برشمرد و گفت: همه مسئولین باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و در راستای همدلی بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پرهیز از دروغ، خیانت، دزدی و پیروی از اخلاق و تربیت اسلامی و فرمایشات امامان معصوم (ع) را برای رسیدن به سعادت جامعه ضروری عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس