خانواده شهید مطهری 32 سال است که برای بزرگداشت شهید مطهری و صحبت درباره ایشان به سراغ من می‌آیند بنابراین به آقای مطهری توصیه می‌کنم از مادر خود درباره سوابق من سوال کنند و بپرسند که نظر شهید مطهری درباره من چه بوده است.

به گزارش مشرق ، غلامعلی حداد عادل عصر جمعه در نشست پرسش و پاسخ با فعالان و سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهار داشت: از دیدگاه ما طرح پرسش نمایندگان از رئیس‌جمهور در شرایط فعلی ببشتر از اینکه سودمند باشد به ضرر کشور است و به احتمال قوی سبب تنش‌زایی در کشور می‌شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تجربه طرح سوال از رئیس جمهور را در اسفندماه سال 90 شاهد بودیم که در آن زمان نیز نمایندگان به مخالفت ما ترتیب اثر ندادند که شاهد عدم موفقیت این طرح بودیم و تاثیری نداشت و اکنون نیز رئیس جمهور عوض نشده است.

حداد عادل تاکید کرد: امیدوارم اگر طرح سوال از رئیس جمهور عملی شد حداقل پیش‌بینی ما درست از آب درنیاد مگر نه ضررهای فراوانی عاید کشور می‌شود.

وی درباره مباحث اقتصادی کشور تصریح کرد: احساس من این است که در 40 روز اخیر تلاطم‌های اقتصادی تا حدی مهار شده و دولت با شیبی ملایم بازار ارز را رو به ثبات می‌برد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره کاندیدا شدن خود برای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون زمان صحبت کردن درباره این مسایل نیست و مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب فعالیت زودرس انتخاباتی به صلاح نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد نظام اختلاف طبقاتی و افزایش محرومان جامعه را سبب نشده است، تاکید کرد: شرایط فعلی جامعه تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دارد مگر نه مسئولان ما از چند سال پیش تا به حال آن تغییری نکرده‌ا‌ند و البته انتظار مدیریت بهتر و اشتباهات کمتر از دولت و مسئولان داریم.

حداد عادل درباره قاطعیت برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: رسیدگی به سوء استفاده‌های بانکی رخ داده کار کوچکی نبود که قوه قضائیه به آن تن در داد و در تاریخ قضایی ایران بی‌سابقه بود، چرا که این پرونده بسیار پیچیده بود اما البته اشکال‌هایی وجود دارد و برخورد با محتکران بیش از پیش اهمیت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که "اظهارات اخیر علی مطهری را راجع به سابقه انقلابی خود چگونه ارزیابی می‌کنید"، گفت: خانواده شهید مطهری 32 سال است که برای بزرگداشت شهید مطهری و صحبت درباره ایشان به سراغ من می‌آیند بنابراین به آقای مطهری توصیه می‌کنم از مادر خود درباره سوابق من سوال کنند و بپرسند که نظر شهید مطهری درباره من چه بوده است.

به گزارش مهر؛ رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سعی می‌کنم به این مقوله‌ها وارد نشوم، من  پس از پیروزی انقلاب 33 سال همراه انقلاب بوده‌ام و امیدوارم که تا آخر وفادار بوده و از صراط مستقیم غافل نشوم.

وی ادامه داد: زمانی که این صحبت‌ها پیش بیاید تنها اگر موضع‌گیری من به نفع انقلاب باشد جواب داده‌ام اما اگر تنش‌زا و شخصی باشد سعی کرده‌ام سکوت کنم که بهترین الگوی ما در این زمینه شهید بهشتی است.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که  آخرین وضعیت انتخابات رئیس‌جمهوری را چکونه ارزیابی می‌کنید، به لحن طنزآمیری گفت: آخرین وضعیت این است که این انتخابات هنوز شروع نشده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  در ادامه همچنین در پاسخ به این سوال که مبحث معروف به جریان انحراف در دولت را شرح دهید گفت: این مبحث دارد تمام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    0 0
    مطهری گفت برخی از اعضای این گروه، نگفت حدادعادل. رسانه ها چرا آقای حداد رو تحریک می کنند؟
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    0 0
    یعنی وضع اقتصادی خودمون رو ما تشخیص نمیدیم که بدتر شده؟ حتما باید آقای حداد تشخیص بده؟
  • علي ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    0 0
    آقاي حداد عادل انصافا انسان شريف و باشخصيت و دوست داشتني هستند.
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    0 0
    انقدر من من نکنید لطفا....
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    "ضررهای فراوانی عاید کشور می‌شود" آقا رییس فرهنگستان هستند اما نمی دانند این جمله غلط است...
  • ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    آقای حداد چرا این پاسخ را به آقای مطهری داده. این حرف یک آدم عوام و تحصیل نکرده است. شکل دیگری است از این حرف که: تو بچه ای، برو از ننه ات بپرس.
  • علی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    فکر میکنم بهتره یک بار دیگر نگاهی به نظر سنجی سیما بیندازید تا با نظر حدود 80 درصد از مردم آشنا شوید... لطفا به این دوسوال پاسخ دهید تا من جوان بتوانم مانند شما فکر کنم...(شما که نمی توانی مانند ما فکر کنی!!!) آخرین باری که برای خرید منزل به بازار رفته اید کی بوده است؟ مجموع حقوق دریافتی شما از سمتی که دارید چقدر است؟
  • مهدی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    همون موقع که آقای حداد اومد تو سیاست با خودم گفتم حیف تو این دنیای بی پدر و مادر سیاست حرومش می کنند. ولی الان می گم مثل یک مرد مبارزه کن که ما شاگردانت دعاگویت هستیم حقا داری ایثار می کنی.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    مسئولین عوض نشده اند ولی تا به حال به لطف درآمد بی نظیر نفتی و اتلاف میلیاردها دلار سرمایه خدادی کشور، سوء مدیریت ها به قیمت نابودی منابع کشور تا این حد مشهود نبود. اینکه ما توان تولید شیر و گندم و گوشت هم نداریم چه ربطی به تحریم دارد؟ فساد اقتصادی و رانت خواری و دلال بازی چه ارتباطی به تحریم دارد؟ سوء مدیریت و واردات بی رویه و چند ده هزار خودروی گران قیمت با ارز دولتی وارد کردن چه ارتباطی به تحریم دارد؟
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    انقد نگویید من بگویید مکتب من!!
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    درود بر دکترمطهری .
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    اقای حداد خود متوجه است که منظور علی مطهری چیست شما غصه تحریک شدن ایشان را نخور اما علی مطهری اصلا احترام به بزرگ تر را نیاموخته باعث تاسف است!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس