کد خبر 155183
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

معاون هماهنگ‌كننده بسيج مستضعفين از 12 هزار و 400 عضو سازمان بسيج حقوقدانان در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار فرجيان‌زاده طي سخناني در مراسم توديع و معارفه مسوول جديد سازمان بسيج حقوقدانان، اظهار كرد: هدف از تشكيل اين جلسه، تقدير و تشكر از خدمات ارزنده آقاي اخوان‌فرد است كه به مدت دو سال در اين سازمان فعاليت داشتند.

وي تصريح كرد: در مباحث قضايي در كشور، نقشي كه حقوقدانان و قضات دارند، موضوع بسيار پراهميتي است. در كشور ما بنا به نظام مقدس جمهوري اسلامي و جايگاه رفيعي كه قضات دارند، اين اهميت بر همه روشن است. به ويژه براي كساني كه در اين حوزه صاحبنظر هستند. از جمله قضات، وكلا و مشاوران حقوقي و اساتيد.

فرجيان‌زاده با اشاره به اينكه سازمان بسيج حقوقدانان از سال 88 تاسيس شده و فعاليت اين سازمان به سه سال مي‌رسد، گفت: اخوان‌فرد با تلاش دو ساله‌اي كه در اين سازمان داشت، توانست اين سازمان را ارتقاء دهد. در واقع اگرچه قدمت اين سازمان در حدود سه سال است، اما بحمدالله اين سازمان توانسته رشد بسيار خوبي را داشته باشد.

معاون هماهنگ‌كننده بسيج مستضعفين با اشاره به اينكه در حوزه توسعه ساختاري اين سازمان به سرعت رشد و توسعه داشته است، گفت: در همه استان‌ها سازمان بسيج حقوقدانان فعال است و كانون‌هاي بسيج در اكثر استان‌ها راه‌اندازي شده است. زيرساخت‌هاي كار در اين سازمان فراهم شده و كارهاي نرم‌افزاري براي توسعه اين سازمان تا حد قابل قبولي در اين سه سال انجام شده است.

وي تاكيد كرد: اين سازمان، كانون خروشان و جوشان همه حقوقدانان، مومنين و متعهدين به نظام است و نقطه تشكلي براي اين مجموعه عظيم در سراسر كشور است.

فرجيان‌زاده تصريح كرد: ما بسيجي‌هاي متعهد و متديني در سازمان بسيج حقوقدانان داريم كه مي‌توانند خلاءهاي موجود در قوه قضاييه را رفع كنند و انشاءالله بتوانيم شاهد شكوفايي سازمان بسيج حقوقدانان باشيم.

معاون هماهنگ‌كننده بسيج مستضعفين در پايان با معرفي حجت‌الاسلام و المسلمين جليل محبي به عنوان رياست سازمان بسيج حقودانان، گفت: آقاي محبي سوابق بسيار ارزشمندي دارد او دانشجوي دكتراي حقوق در دانشگاه امام صادق (ع)، مدير دفتر كل مطالعات حقوقي مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي، رييس مركز جرم‌شناسي قوه قضاييه، عضو هيات علمي مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي، عضو شوراي قوانين مجلس، عضو كارگروه تخصصي و مدرس حقوق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس