بانوي تيرانداز ايران با درخشش در رقابت‌هاي المپيك لندن به جمع هشت نفر پاياني رقابت‌هاي تفنگ ده متر راه يافت.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، بازي‌هاي المپيك براي ايراني‌ها در روز دوم، با رقابت تيراندازان زن در بخش تفنگ ده متر آغاز شد و مه‌لقا جام بزرگ و الهه احمدي دو تيرانداز ايران در اين رقابت‌ها شركت كردند كه احمدي با درخشش توانست فيناليست شود.

الهه احمدي در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها كه هر ورزشكار 40 تير ( در 4 دور) شليك مي‌كرد به امتياز 397 ( از 400) رسيد. احمدي در دور اول از 10 تير خود 9 تير 10 امتيازي و يك تير 9 امتيازي داشت و 99 امتياز گرفت در مرحله‌ي بعد نيز احمدي عملكرد دور اول را تكرار كرد و 99 امتياز گرفت تا در نيمه‌ رقابت‌ها در جمع هشت نفر باشد.



اما در دور سوم احمدي خوش درخشيد و امتياز كامل 100 را به دست آورد تا اميد براي فيناليست شدن او زياد باشد. در دور چهارم، همان ابتدا يك تير را از دست داد و به رده‌ي دهمي نزول كرد. تيرانداز با تجربه‌ي ايران در پايان ست چهارم را با 99 امتياز به پايان رساند و با 397 امتياز در جمع نه نفر برتر قرار گرفت.

احمدي در مرحله شوت آف عملكرد فوق العاده‌اي داشت و در ميان 5 تيراندازي كه عملكرد يكسان داشتند، اول شد تا در پايان با قرار گرفتن در رده‌ي پنجمي فيناليست شود.

مه لقا جام بزرگ در ده تير نخست خود، عملكرد قابل قبولي نداشت و 97 امتياز گرفت. امتيازهاي 99، 98 و 97 نيز در ست‌هاي دوم و سوم و چهارم به دست آمد و جام بزرگ با 391 امتياز در رده‌ه‌ي 43 ايستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hamed ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    0 0
    احسنت به شما بانوان محجبه ایرانی که با رعایت حجاب دارین گل میکارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس