کد خبر 1392
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸

سي و چهارمين نشست کارگروه تنظيم بازار با حضور وزيران بازرگاني، دادگستري، نمايندگان دستگاه ها و وزارتخانه ها ذيربط از جمله جهاد کشاورزي، صنايع و معادن و امور اقتصاد و دارايي در وزارت بازرگاني برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه اطلاع رساني بازرگاني؛ در اين نشست که به رياست " مهدي غضنفري" تشکيل شد؛ تنظيم بازار اقلام پر مصرف درآستانه ماه مبارک رمضان مطرح و درباره برنامه هاي ويژه براي توزيع کالاهاي مورد نياز مردم تبادل نظر شد.
طرح تنظيم بازار ماه مبارک رمضان بر مبناي اقلام پرمصرفي چون گوشت مرغ ، گوشت قرمز ، شکر ، روغن ، خرما و شير يارانه اي هدفگذاري شده است.
در اين نشست معاون وزير بازرگاني و چند از مسئولان اين وزارتخانه در خصوص برنامه هاي مختلف تنظيم بازار در حوزه گوشت مرغ و قرمز ؛ گزارش هايي ارائه کردند.
"محمد علي ضيغمي " از کنترل و نظارت بازار با همکاري بازرسان ويژه در ماه مبارک رمضان خبر داد وبا توجه به عرضه کافي و قيمت مناسب کالاهاي مورد نياز مردم تصريح کرد : با هر گونه گرانفروشي برخورد مي شود.
همچنين اعلام شد از هفته گذشته توزيع انواع گوشت سفيد و قرمز با قيمت مناسب در سراسر کشور آغاز شده است و تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس