معاون ستادکل نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و منافع نامشروع دشمنان سوریه در تیررس مقاومت قرار دارد.

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنیت مشرق با اشاره به اوضاع کنونی سوریه اظهار داشت: آتش افروزی در سوریه، دامن منطقه را خواهد گرفت و قربانیان اصلی آن مردم سوریه خواهند بود.

وی با بیان اینکه اگر متجاوزین فکر می کنند از این آتش افروزی جان سالم به در خواهند برد سخت در اشتباه خواهند بود، افزود: دشمنان غربی و غیرغربی سوریه در موقعیتی نیستند که این کشور را به زانو در آورند و دولت و مردم سوریه در برابر هرگونه زورگویی خواهند ایستاد.

جزایری همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و منافع نامشروع دشمنان سوریه در تیررس مقاومت قرار دارد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با یادآوری این نکته که مردم بیدار منطقه شاهد روند رویدادها و حوادث هستند و دستهای ناپاک خارجی را در ماجراجویی ها و سناریوهای کشته سازی به خوبی رصد می کنند، اظهار داشت: ملت های منطقه در زمان مقتضی پاسخ لازم را به این اقدامات خواهند داد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی کشور با تشریح این موضوع که یکی از بزرگترین طرح های عملیات روانی برای به زانو در آوردن مقاومت در منطقه در حال اجرا است، از همه مسئولان و مردم منطقه خواست نسبت به این موضوع هوشمندی لازم را داشته باشند.

جزایری در پایان گفتگوی خود با مشرق تصریح کرد: شکست دشمن در این مرحله یک رویداد راهبردی بزرگ خواهد بود که به خواست خدای متعال شاهد آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • معلم تاریخ ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    0 0
    عکس العمل مردم انقلابی خاور میانه در مقابل اشباه تاریخی کشورهای غربی ومزدوران عرب انهادر هجوم به کشور سوریه متفاوت خواهد بود اینبار صدام جنایتکار رفیق امریکاییهاموجود نیست ! مزدوران غربی وعرب انها اواز مرگ خودرا می خوانند ! هیچ مزدور امریکایی وانگلیسی وفرانسوی سگ وشغال سالم به کشور خود باز نخواهد گشت
  • نا شناس ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    0 0
    گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز گرچه نیکان به مرور بار سفر بر بستند شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس