خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم دیدار همسر و دختر اردوغان با مقام معظم رهبری که تحت تاثیر شخصیت معنوی ایشان دقایقی را اشک ریخته اند بازتاب گسترده ای در میان هیات همراه اردوغان و سیاسیون ترکیه داشته است.

*با توجه به آرا پایین انصاریان و خانی در دور اول انتخابات مجلس در تهران، احتمال حذف آنان از لیست جبهه متحد در دور دوم انتخابات وجود دارد. همچنین احتمال دارد از آقایان نوباوه، نبویان، سید مهدی هاشمی و محمد سلیمانی که در لیست جبهه پایداری حضور دارند به عنوان اعضای جدید لیست جبهه متحد در انتخابات دور دوم تهران استفاده شود.

*شنیده ایم محمد رضا عارف با استفاده از سهمیه محمد خاتمی به همراه خانواده به حج عمره رفته است.عارف و خانواده اش در ایام نوروز به مدت دو هفته مهمان دولت سعودی بودند.در زمان ریاست جمهوری خاتمی پادشاه عربستان سهمیه مادام العمر 30 نفره حج برای محمد خاتمی مقرر کرد.

* به اعتقاد برخی تحلیل گران، در انتصاب اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت دو نکته قابل توجه است:1- انتصاب حقیقی و حقوقی آیت الله جنتی و دکتر علی لاریجانی 2- انتصاب حقوقی دکتر احمدی نژاد.

*محمد خاتمی در دیدار نوروزی با جمعی از اصلاح طلبان پیش بینی کرد سال 91 سال میمون و مبارکی برای آنان خواهد بود. در این جلسه خاتمی ضمن دعوت حاضران به حافظ خوانی، گفته است: امسال حضورم در صحنه سیاسی و اجتماعی بیشتر خواهد شد.

*یکی از منتقدان جدی دولت دهم که مدیر یک سایت خبری بود، اخیرا به مدیر عاملی یک رسانه دولتی منصوب شده است.ظاهرا کمبود نیروی رسانه ای در دولت دهم موجب این انتصاب بوده است.

* اجرای طرحی با عنوان "مسجد محوری" که مساجد را به عنوان محور جذب و آموزش و تربیت جوانان معرفی می کند در دستور کار برخی دستگاه های فرهنگی نظام قرار گرفته است.

*در نهمین دوره انتخابات مجلس در تهران، به جز آقایان حداد عادل و مرندی، بقیه کاندیداها با ریزش آرا مواجه شدند.همچنین برخی سیاسیون پیش بینی می کنند که نواب رئیس مجلس آینده آقایان ابوترابی و آقا تهرانی باشند.

*رصد برخی تحرکات و تحولات داخلی و خارجی نشان می دهد دشمنان نظام اسلامی درصددند شیرینی حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم را به هر نحو ممکن تلخ کنند.

* شیادی به نام بابک- پ که با استفاده از مدیتیشن و ماساژ درمانی اقدام به سوءاستفاده جنسی از زنان و دختران می کرد دستگیر شده است.وی با راه اندازی شیوه ای به اصطلاح درمانی تحت عنوان"ریکی" دو هزار مرتبط در کشور جذب کرده بود. مراکز اصلی فعالیت وی در تهران، شیراز ، ساری و گرگان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    دکتر حسین طلا گزینه دیگر جبهه متحد برای اشتراک با جبهه پایداری است
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    کجاست آقای باهنر که داشت برای پایداری شاخ و شونه میکشید
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    تو کف حجی که عارف رفته موندم که از هر نظر که فکر میکنی حتما مقبوله !!
  • عبداللهی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    دیدار با آقا خیلیهارا منقلب نموده است ازجمله کوفی عنان،پوتین و اخیراًخانواده اردوغان و...بسیاری از افراد دیگر ما هم با دیدن تصاویر اقا در تلویزیون حقیقتاً منقلب می شویم واگر خجالت از خانواده و دوروبریها نباشد اشکمان سرازیر میشود.خدا آقا رو که ذخیر الهی است برای اسلام ومسلمین واین نظام اسلامی حفظ و از جمیع بلایای ارضی وسماوی وفتنه ها مصون و محفوظ نگه دارد و طول عمر بابرکت به حضرت ایشان عطافرمایندو این نظام را به قیام موعود متصل فرمایند وپرچم این حکومت را بوسیله آقا به دست باکفایت امام زمان عجل الله تعالی برسانند. آمین
  • هومن ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    تو ایران اشک ریختن، رفتن ترکیه با اون اجلاسشون برای اسراییل دست تکون دادن.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    حاجي احرام دگر بند ببين يار كجاست !!!
  • حالا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    خداوكيلي جا نداشت عملكرد دولت در برگزاري بي حاشيه انتخابات مجلس نهم بيشتر ديده بشه با وجود همه جار و جنجالها و حاشيه هاي اصلاح طلب و انحرافي و اينها كه برخي دوستان از جمله خود مشرقي ها تو دمش دميدن اما دولت تقريبا بي حاشيه ترين انتخابات 33 سال اخير رو برگزار كرد
  • نباتلخ ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    خدا رو شکر که مشرق کمی واقع بین شدی و از شنیده های کذایی دست برداشتی... الحمدلله این تغییر رو در سال 91 به فال نیک میگیریم
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    دکتر عارف را در مکه مکرمه در یک هتل ساده با کاروانهای ایرانی دیدم.
  • نورا ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    0 0
    خبر رو دوباره بخونید لطفا. همسر و فرزندش اشک ریختند . نه خودش
  • حسین نجار ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    زیارت قبول
  • حسین نجار ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    الهی آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس