مسوولان قتل‌های زنجیره ای از چپ‌های وزارت بودند
زمان معاونتم در وزارت اطلاعات يكي از شديدترين ضربه ها به فعاليت‌هاي جاسوسي آمريكا زده شد . نزديک به 30 نفر جاسوس را شناسايي و دستگير کرديم و چند منطقه را براي فرود هواپيما، براي فرود رنجرها و کماندوها کشف کرديم.


پاسخ شریعتمداری به پیشنهاد مذاکره و رابطه هاشمی رفسنجانی
انصاف آن بود كه آقاي رفسنجاني در نقل ماجراي نامه خويش به پاسخ امام راحل (ره) نيز اشاره مي كرد. چرا كه اولاً؛ مذاكره و رابطه با آمريكا يكي از خطوط قرمز حضرت امام(ره) بود كه بارها بر آن تأكيد ورزيده و علت اجتناب از مذاكره و رابطه با آمريكا را نيز به وضوح بيان كرده بودند.


مصباحی مقدم:وزیر بی اختیار را کنار می زنیم
مصباحی مقدم درخصوص ارائه طرح استیضاح وزیر کار از سوی تعدادی از نمایندگان نیز گفت: نمایندگان اگر تهدید کردند که وزیر کار را استیضاح می کنند به این خاطر است که اختیار این انتصاب با شخص وزیر است و اگر ایشان می گوید اختیاری در این انتصابات ندارد پس بهتر است که استعفا دهند در غیر اینصورت نمایندگان این حق قانونی را دارند که وزیر بی اختیار را کنار بگذارند، مگر می شود وزیری بر زیر مجموعه خود کنترل نداشته باشد؟


انتخابات کدام حوزه ها هنوز به تائید شورای نگهبان نرسیده است؟ + اسامی
شورای نگهبان تا کنون صحت انتخابات را در 188 حوزه انتخاباتی برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تائید کرده و بررسی 19 حوزه انتخابیه دیگر نیز ادامه دارد.


حج سیاسیون و چهره های مشهور در نوروز امسال + اسامی
تعدادی از مسوولان و چهره ها و شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور سال جدید را در سرزمین وحی آغاز کردند.


تحلیل امام خمینی‌(ره) از یک فیلم تخیلی
امام تمام کتاب‌هاي دکتر شريعتي را در نجف خوانده بودند و من درباره آن‌ها با ايشان گفت‌وگو کرده بودم. حتي بنده فيلم‌هاي سينمايي که ديده بودم را براي ايشان تعريف مي‌کردم. مثلا يک‌بار يک فيلم تخيلي ديده بودم که در آن دو خلبان مسير را گم مي‌کنند و....


خاطره خواندنی علم الهدی از دیدار با رهبری
امام جمعه مشهد با بیان اینکه ‌آرزوی رهبر معظم انقلاب زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) است از روحانیون عتبات خواست که سلام رهبر معظم انقلاب را به محضر مبارک امام حسین(ع) برسانند.


مرتضوی و انتصاب 14مشاور در 14روز اول سال!
در حالی که انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی با اعتراض های متعددی مواجه شده و حتی کار به استیضاح وزیر کار نیز کشیده است ، خبرهای دریافتی حاکی از آن است که در ایام نوروز ، 14 نفر به عنوان مشاور وی در این سازمان برگزیده شده اند.


روايت‌ هاشمی‌‎از تصمیمش برای‌مذاکره با‌آمریکا
بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل تداوم نیست. آمریکا قدرت برتر دنیا است. مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم، چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟


آمارهاي باورنكردني ميراث فرهنگي!
گاهی اعلام برخی آمارها بیش از آن که توهین به شعور مخاطب محسوب شود، اصل و اساس آماردهی در کشور را زیر سوال می‌برد، این پیامد به قدری خطرناک است که براحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.


احمدی نژاد: مردم آلمان طرفدار ما هستند
مردم آلمان طرفدار ما هستند و می توانید برای اثبات این موضوع رفراندم برگزار کنید. بحث ما دولت ها است ملت ها با هم خوب هستند؛ حقوق بشر در اروپا رعایت می شود؟ چرا اجازه داده نمی شود درباره هولوکاست آزادانه تحقیق شود؟ چند دانشمند فرانسوی در زندان هستند؟ حقوق بشر جهانی است و ارزش های انسانی نباید دستمایه بازی های سیاسی شود.


انتقاد هاشمی​ به سیاست​های اقتصادی دولت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از «حجم واردات بی‌رویه کالاهای خارجی»، تنگ​شدن عرصه رشد تولیدات داخلی» و «ممانعت از پیاده شدن اهداف اصل 44 قانون اساسی و انحراف در اجرای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خصوصی» انتقاد کرد.


علت خانه‌نشینی رئیس‌جمهور از زبان‌جوانفکر
جوانفکر بدون اشاره به خانه نشینی اعتراضی و ۱۱ روزه رئیس جمهور پس از انتشار حکم حکومتی رهبر انقلاب، آورده است: اقدامات غیرقانونی مخالفان دولت برای در هم شکستن منزلت و اقتدار رئیس جمهور با یک موج سنگین تبلیغاتی همراه شد و آقای احمدی‌نژاد پس از بازگشت از سفر استانی به کردستان، برای مهار زدن به سرکردگان مخالف خود، تصمیم گرفت برای مدتی خانه‌اش را به دفتر کار خویش تبدیل کند و از این طریق به آنها نسبت به ورود به حریم اختیارات رئیس جمهور هشدار دهد.


عکس/مصافحه داماد احمدی‌نژاد با هاشمي
در حاشیه ديدار نوروزی آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با كاركنان مجمع تشخيص مصلحت نظام



جلسه اضطراری مجلس درپی تخلف جدید دولت
نماینده اصفهان در مجلس از جلسه ویژه اعضای کمیسیون تلفیق و کمیسیون طرح تحول اقتصادی مجلس جهت برنامه ریزی راهکار های برخورد با تخلف دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد.


طرح جدید مطهری برای سؤال از رئیس‌جمهور
نماینده مردم تهران جزئیات طرح جدید خود برای اصلاح ماده ۱۹۷ آئین‌نامه داخلی مجلس که به موضوع سؤال از رئیس جمهور اختصاص دارد را تشریح کرد.


پخش «گشت ارشاد» برای نمایندگان مجلس
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از پخش فیلم گشت ارشاد برای اعضای این کمیسیون از سوی وزارت ارشاد خبر داد و گفت:بعد از تماشای این فیلم نمایندگان انتقاد تندی خطاب به وزیر ارشاد داشتند و نمایندگان بالاتفاق نظرشان درباره این فیلم منفی بود.


چه کسانی به دیدار نوروزی خاتمی رفتند؟
محمد شوشتري، علي يونسي، سيد محمود دعايي، اشرفي اصفهاني، احمد مسجد جامعي، حبيب الله بيطرف، محمد ستاري فر، معصومه ابتكار، هادي خانيكي، احمد خرم، مرتضي حاجي، ناصر خالقي، محمدعلي ابطحي،علي ربيعي، لطف الله ميثمي، سعيد شريعتي، جواد امام، جهانبخش خانجاني، حسين كاشفي، شهاب الدين طباطبايي، همسر دانشمند هسته اي شهيد مسعود علي​محمدي، حسين خليلي، جمشيد انصاري، كاظم اكرمي، سيد رضا صالحي، فريدون عموزاده خليلي، محمد نوري زاد، سهيل محمودي، ساعد باقري، مرتضي الويري، محمد حسين عادلي و ... از جمله حاضران در اين ديدار نوروزي بودند.


کنایه زارعی به مطرح کنندگان مذاکره با آمریکا
يك كارشناس مسائل سياسي گفت: بعضي از افراد كه نقش عمده‌اي در حاكميت جمهوري اسلامي ايران ندارند، براي جلب توجه داخلي و طرح بعضي از مسائل خاص، موضوع مذاكره با آمريكا را مطرح مي‌كنند.


عکس/مشایی در محضر رهبر معظم انقلاب
دیدار جمعی از مسوولان کشور در سه قوه با رهبر معظم انقلاب اسلامی



چرا مکان مذاکرات هسته ای اهمیت پیدا کرد؟
طی روزهای گذشته و با نزدیک شدن به زمان از پیش اعلام شده برای مذاکرات ایران با گروه 1+5، بحث ها بر سر مکان انجام این مذاکرات افزایش یافت. اما سوال اینجاست که چرا مکان برگزاری مذاکرات تا این حد اهمیت دارد؟


توزیع الفبای غیرت در صحن علنی مجلس
در پی انتشار اظهارات یکی از مسئولان کشور درباره امکان عدم ممنوعیت رابطه با آمریکا، برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگه‌هایی حاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم هر گونه مذاکره با آمریکا پخش کردند.
براساس این گزارش در برگه‌هایی که از سوی نمایندگان پخش می‌شود از قول مقام معظم رهبری آمده است: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند یا از الفبای سیاسی چیزی نمی‌دانند و یا الفبای غیرت را خوب ننوشته‌اند.


کلینتون:فتوای رهبری ایران را مطالعه کردم
هیلاری کلینتون همچنین به اظهارات رهبر معظم انقلاب درباره حرام بودن بمب اتمی در آموزه های دینی اسلام اشاره کرد و گفت: من این فتوی را مطالعه کردم و با دیگر متخصصان علوم دینی و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه آن را بررسی کرده ایم.


مواضع هاشمی با گذشته فاصله پیدا کرده
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از موضع گیری اخیر هاشمی رفسنجانی در باره مذاکره با آمریکا گفت: در مواضع وی تناقض وجود دارد و موضع گیری های هاشمی با گذشته فاصله پیدا کرده است.


عکس/مرتضوی به امام حسین(ع)متوسل شد
سعید مرتضوی هفته گذشته برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کرد. این در حالی است که احتمال استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب مرتضوی به عنوان مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی وجود دارد.




3 نامزد جبهه پایداری در لیست جبهه متحد
نامزد جبهه متحد از حضور 3 نامزد جبهه پایداری در لیست تهران جبهه متحد اصولگرایان خبر داد.


انتقاد لاریجانی از اقدام غیرقانونی دولت
انتقاد لاریجانی از اقدام غیرقانونی یارانه​ای دولت: مجلس با طرح​های غیرکارشناسی که توفان تورم ایجاد می​کند همراهی نمی​کند.


واکنش مجلس به ابقاء معاونین جاسبی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ابقاء معاونین جاسبی در دانشگاه آزاد گفت: بکارگیری مدیران انقلابی و متعهد از ضروریات تحول در دانشگاه آزاد است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آنرا پیگیری خواهند کرد.


شیخ‌الاسلامی به دیدار رئیس مجلس می‌رود
یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار عصر امروز دوشنبه عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و کار با علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و گفت: احتمالا در این دیدار مسائل مربوط به انتصاب مدیرعامل جدید صندوق تامین اجتماعی بحث خواهد شد.

رويکرد هاي‌دولت درسال91 از زبان رئیس‌جمهور
رييس‌جمهور با تاکيد بر كار و تلاش صادقانه، ارتباط صميمانه مسئولان با مردم و قدرشناسي آنان نسبت به فرصت خدمتگزاري به ملت ايران، اظهار داشت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي كشور در سال جاري بايد با انسجام در كارها و فعاليت‌ها و بهره‌گيري از فرصت‌هاي خدمت گذاري به دنيا نشان دهند كه ملت ايران در صحنه‌هاي سخت، سرافرازتر و پيروزتر خواهد بود.


جدول زمانبندی مرحله دوم انتخابات مجلس نهم
ستاد انتخابات كشور روز دوشنبه درابلاغیه ای خطاب به فرمانداران مراكز حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، جزئیات زمانبندی این مرحله از انتخابات را ابلاغ كرد.


واکنش دولت هاشمی در قبال منتقدانش
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هاشمی نسبت به انتقادات کیهان علیه دولتش آزرده بود و نشریه‌های دانشجویی منتقد هاشمی نیز تحت فشار قرار گرفتند.


تصاویر/دیدار رهبری‌با فرماندهان نیروهای‌مسلح
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه دیدار کردند.



تاریخ دقیق پنجمین جلسه دادگاه فساد مالی
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی روز ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد.


اسماعیلی:استيضاح وزيركار غير قانوني است
يك عضو فراكسيون انقلاب اسلامي با اشاره به طرح برخي مباحث مبني براحتمال استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اين استيضاح در اين موقعيت به صلاح مجلس و مردم نيست.


خبر حسینیان از سرلیست جبهه پایداری
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از انحلال این فراکسیون در مجلس نهم خبر داد و گفت که جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس نهم سرلیست ندارد.


قصه هاشمی و نامه‌هایی که آمریکا را شاد کرد
با شنفتن حرفهای اخیر هاشمی به راحتی می توان فهمید که چرا مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود تصریح فرمودند که مواضعشان تا حدی با آیت الله هاشمی در اختلاف است.


هاشمی:اگر حرفهایم ایراد داشت امام پاسخ می داد
عضو فراکسیون اقلیت با اشاره به دیدار فراکسیون متبوعش با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:در این دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعضای فراکسیون اقلیت گفت که اگر بحث هایم در مورد رابطه با آمریکا در آن نامه مورد ایراد بود، حتما حضرت امام در همان زمان پاسخ من را می دادند.


تبديل سازمان ميراث فرهنگی به وزارتخانه
نماينده لنگرود از تهيه طرح يك فوريتي تبديل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به وزارت ميراث فرهنگي و گردشگري خبر داد.



علت بزرگنمايي هخامنشيان/ بازی جریان‌انحرافی در پازل‌ انگلیس
بحث بي بي سي ارادت به كوروش نيست؛ بلكه آنها مي‌خواهند عظمت هخامنشيان را به اشرافيت يهود در ايران نسبت دهند و مردم بدانند آبشخور جريان انحرافي كه دم از ايرانيت مي ‌زند از كجا نشأت مي‌گيرد.


درخواست دكتر از خانم بدحجاب! /عروسی در سلف سرویس دانشگاه/تنبيه دانشجوي دكترا
آخرین روزی که بای تدریس رفتم مادر نوجوانی که به او درس می دادم بدحجاب بود. مدتی پشت در ایستادم تا خودش را بپوشاند، اما بی تفاوت بود. گفتم لااقل یک چادر بیاورید، من خودم را بپوشانم! از همان جا برگشتم.


نقدی بر انسان شناسی آقای رییس جمهور!
وقتی ما از خدا گونه بودن و خداگونه شدن انسان سخن می گوییم و او را جامع اسماء و صفات الهی می نامیم، حتی اگر بتوان آن را تعظیم انسان دانست، قطعا مرادف با تشبیه و تحقیر ذات قدوسی الهی است که از هر گونه شبه و مثل و وصف و سنخ و عِدل متعالی است.


تحصیل در دانشگاهی که امام (ره) توصیه کرد
خواهر شهيد يوسف شريف مي‌گويد: یک بار یوسف کارتی را که تصویر حضرت امام (ره) روی آن بود و نوشته‌ای رویش داشت، به پدرم نشان داد و گفت: ببین پدر، شما می‌گویید برو دانشگاه. امام هم در اینجا گفته: جبهه دانشگاه است.


خوش رقصي مجري سابق سيما براي دشمن
لوده سابق و فراري سيما شروع به همكاري با يك شبكه سلطنت طلب بهايي كرده است.


تصاویر/ پشت صحنه "قلاده های طلا"



تقاضای ۱۳۵دانشگاه برای اکران قلاده‌های‌طلا
تهیه‌کننده فیلم جنجالی «قلاده‌های طلا» از تقاضای اکران این فیلم از سوی 135 دانشگاه کشور خبر داد.


تکذیب شایعه‌ پناهندگی «امین حیایی»
خبر پناهندگی «امین حیایی» بازیگر سینما به کشور انگلستان تکذیب شد.


دانشگاه شریف از آزادی می رود
شورای عالی شهرسازی و معماری در آخرین روزهای سال 90 با انتقال دانشگاه شریف موافقت کرد.


افشاگری پرستو صالحی ازفساد سینما+عکس
پرستو صالحی بازیگر سینما تا‌تر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.





چگونه فیلمی را که ندیده‌اند مستهجن می‌نامند!
هاشمي با تاكيد مجدد بر اينكه همه بايد بر قانون گرايي پافشاري كنيم اظهار كرد: چگونه به خود حق مي‌دهند به فيلمي كه نديده‌اند،‌ واژه مستهجن را اطلاق كنند؟ من از اين گفتار واقعا متعجب شدم.


نظر آیت‌الله سبحانی درباره تشکیل دانشگاه آزاد
آیت الله سبحانی یادآور شد: در آن زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی شکل می‌گرفت، در کنار موافقان، مخالفان زیادی هم داشت، اما ما از ابتدا هم موافق تشکیل این دانشگاه بودیم و می‌گفتیم که باید مشکل کنکور به گونه‌ای حل شود تا برخی از افراد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور نروند و در داخل کشور مشکلشان را حل کنند.

علت انصراف سلحشور از نوشتن فیلمنامه حضرت زهرا(س)
فرج‌الله سلحشور گفت: بنا داشتیم درباره زندگی بی‌بی حضرت فاطمه (س) فیلمنامه‌ای بنویسم و پس از آن مقدمات ساخت آن فراهم شود. از آنجایی که هم پرداختن به شخصیت بی‌بی بسیار مشکل است و تامین نظرات علما و بزرگان به این سادگی‌ها نیست، هم این‌که اطلاعات ما در مورد زندگی ایشان بسیار کم است، تصمیم گرفتیم زندگی مادر ایشان حضرت خدیجه را بنویسیم .


اولین حاشیه "هفت" قبل از روی آنتن رفتن
برنامه هفت در حالی که هنوز اولین قسمت آن در سال 91 روی آنتن نرفته است با حاشیه همراه شد.



نامه افسر عراقی به رزمنده ایرانی
هنوز داشتم با جواد حرف می‌زدم که یکی از بچه‌ها کاغذی در دستم گذاشت. داخل شیاری با چراغ قوه، دست نوشته را خواندم؛ در آن نوشته بود «برادر ایرانی من، افسر مسئول این منطقه مین گذرای هستم، هیچکدام از مین‌ها چاشنی ندارد. با خیال راحت از میدان عبور کنید!»


تاریخ شهادت آوینی تغییر کرد!
در حالی که خانواده شهید آوینی به تغییر تاریخ شهادت وی از 20 فروردین به 21 فروردین در تقویم رسمی کشور اعتراض می‌کنند، شورای فرهنگ عمومی این مسئله را مسبوق به سابقه و اقدامی هماهنگ‌شده با خانواده این شهید می‌داند.


اکران "یه حبه قند" در یک جشنواره خارجی
"یه حبه قند" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی در بخش جنبی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم سیاتل روی پرده می‌رود. جشنواره فیلم سیاتل یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در آمریکا است که در آن 400 فیلم منتخب از 60 کشور جهان برای بیش از 150 هزار شرکت‌کننده به نمایش گذاشته می‌شود.


تکمیل چرخه هدیه تحقیرآمیز رئیس جمهور به خبرنگاران
خبرنگارانی که برای دریافت هدیه رئیس جمهور با برخورد تحقیرآمیزی مواجه شدند این بار برای تکمیل اطلاعات در سامانه "سمان" وزارت ارشاد باید نسبت به دریافت "سوء‌پیشینه" از نیروی انتظامی و ارائه آن به وزارت ارشاد اقدام کنند.



اظهار نظر موسويان درباره قاسم سليماني
روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی به تقابل اطلاعاتی ایران و آمریکا در منطقه و نقش سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين تقابل اشاره می کند و به نقل از حسين موسویان، مذاکره کننده ارشد هسته ای سابق ایران می نویسد: قاسم تمایل دارد تا در صورتی که همکاری با غرب به نفع منافع ملی کشور تمام شود همکاری کند.


آمريكا چگونه بزرگترين تخريب كننده محيط زيست زمين شد؟
داعيه داران تمدن برتر بشري و پيام آوران زندگي و آزادي در نظم نوين جهاني از درك بديهياتي مانند حفاظت از محيط زيست كرده زمين عاجز بوده و به بهانه به خطر افتادن سود اقتصادي فئوداليته نوين جهاني تيشه بر ريشه بستر نشو و نماي زندگي و حيات بر روي زمين مي زنند كه بزرگ ترين نمود آن در اصرار بر توليد و انتشار گاز هاي گلخانه اي توسط آمريكا و عدم پذيرش پيمان هاي بين المللي مرتبط با آن است.


کشتن کودکان مسلمان برای امنیت اسرائیل واجب است + فيلم
در جدیدترین اظهارات ضد انسانی خاخام‌های یهودی در سرزمین های اشغالی، رئيس يكي از مدارس ديني يهودي رژيم صهيونيستي در كتابي با توجه احكام تورات و تلمود، كشتن هر انسان بي گناهي حتي نوزادن و اطفال به خصوص اعراب و مسلمانان را براي امنيت رژيم صهيونيستي واجب دانسته است.


وقتي وهابي ها مردم را رواني مي کنند
عملکرد عناصر هيئت امر به معروف و نهي از منکر که اختيارات بسيار گسترده اي در عربستان سعودي دارد، اختلالات رواني شديدي را از جمله اضطراب و ترس در ميان شهروندان سعودي ايجاد کرده است.


یک روایت عربی از روز سیزده ایرانی
سایت «الیوم السابع» در گزارشی از این جشن، با بیان مطلب فوق، می نویسد: این روز، شبیه عید پاک در مصر است که خانواده های ایرانی ، صبح این روز به پارک ها و باغ ها می روند برای گرامی داشت روزی که ایرانیان باستان بر آن نام « سیزده بدر» گذاشته اند. این روز، آخر تعطیلات نوروز است.


نقشه تروریست نروژی برای ترور اوباما
«آندرس برویک» به پلیس گفته که قصد داشته اوباما را در زمانی که در حال دریافت جایزه صلح نوبل بوده ترور کند.


۳۰۰ صفحه از کتاب مبارک سانسور شد
شیوخ عرب حوزه خلیج فارس مرکز مسئول چاپ و انتشار کتاب خاطرات حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر را واداشتند، 300 صفحه از این کتاب را به دلیل دربرداشتن رسوایی‌های آنان حذف کند.


موافقت تروریستهای سوری با طرح کوفی‌عنان
گروهک‌های تروریستی سوریه که نام ارتش آزاد سوریه را بر خود نهاده‌اند، از طرح فرستاده سازمان ملل در امور سوریه استقبال کردند.


عكس/ اشك هاي يك مرد ...
در اين تصوير حضرت آيت الله عيسي قاسم بر بالين يكي از جانبازان انقلاب اسلامي بحرين حاضر شده است.





آماده باش 3کشتی جنگی اسرائیل با یک دروغ
دروغ ماه آوریل موجب شد رژیم اشغالگر 3 کشتی جنگی خود را در بندر حیفا به حالت آماده باش در آورد.


بازداشتگاه جديد آل خليفه لو رفت
رئيس انجمن حقوق بشر بحرين بازداشتگاه جديد رژيم آل خليفه را افشا و از استفاده اين رژيم از اصطبل ها و طويله ها براي نگهداري معترضان و انقلابيون پرده برداشت.


سفر محرمانه وزیر خارجه امارات به عربستان
منابع آگاه عربی از سفر محرمانه وزیر امور خارجه امارات به عربستان برای هشدار درباره توطئه قطر علیه امارات و عربستان سعودی خبر دادند.


هدف اصلی فشارها بر سوریه چیست؟
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ترکیب اجلاس استانبول بیانگر مقابله با مقاومت و زمینه سازی برای سازش با رژیم صهیونیستی بود ، گفت: قصه اصلی، فشارها بر کشور سوریه انتقام از بیداری اسلامی است.


عکس/ از کوچه‌های مدینه تا خیابان‌های منامه
فرقی نمی‌کند در کوچه‌های مدینه یا در خیابان‌های مـنامه؛ دســتِ شـرطـه‌های حـجاز هـــمـــیشه ســنگیـــن است.



كمك 25 میلیون دلاری امریكا به مخالفان سوریه
نماینده دائم امریكا در سازمان ملل از كمك 25 میلیون دلاری واشنگتن به مخالفان دولت سوریه خبر داد و گفت : این مبلغ برای خرید وسایل غیر نظامی به ویژه تهیه وسایل ارتباطی و مخابراتی برای ارتباط بیشتر مخالفان در نظر گرفته شده است.


طارق الهاشمي راهي عربستان شد
یکی از مشاوران طارق هاشمی اعلام کرد معاون رئیس جمهوری عراق که به اتهام هدایت یک گروه تروریستی تحت پیگرد قضایی کشورش قرار دارد چهارشنبه قطر را به مقصد عربستان سعودی ترک کرد.


حادثه مرگبار تیراندازی در یك دانشكده آمریكا
پلیس كالیفرنیاروز دوشنبه(به وقت محلی) اعلام كرد در حادثه تیراندازی فردی مسلح به سوی دانشجویان یك دانشكده دینی مسیحی در شرق اوكلند در ایالت كالیفرنیا دست كم هفت تن كشته شدند.


تصاویر/قتل‌عام در دانشگاه
پلیس كالیفرنیاروز دوشنبه(به وقت محلی) اعلام كرد در حادثه تیراندازی فردی مسلح به سوی دانشجویان یك دانشكده دینی مسیحی در شرق اوكلند در ایالت كالیفرنیا دست كم هفت تن كشته شدند.



محجبه شدن یک میلیون زن در آمریکا
بسياري از زنان غيرمسلمان در آمريکا تصاويري از خود را که در آن‌ها روسري بر سر دارند، بر روي صفحه "يک ميليون حجاب براي شيما العوضي" که اخيرا در وب سايت فيس بوک ايجاد شده، بارگذاري کرده اند.


واكنش رسانه هاي عربي به سخنان رفسنجاني
سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، به موضوعی جنجالی برای رسانه های عربی تبدیل شد.


سرانجام بهمني به اشتباهاتش اعتراف كرد
رييس كل بانك مركزي در يادداشت نوروزي خود به موارد قابل تاملي اشاره كرده است كه پيش از اين هر كدام به نوعي از سوي مسوولان دولتي رد مي‌شد.


پیامدهای دخالت دولت در تولید
وظیفه‌ی دولت درحمایت از تولید محصولات وطنی چیست؟ بخش خصوصی دراین میان چه وظیفه‌ای دارد؟ آیا دولت فقط باید یک ناظر صرف باشد و یا این‌که تمام عنان کار را، خود برعهده بگیرد؟ دولت چگونه می‌تواند به عنوان یک پشتیبان قدرتمند بخش خصوصی را به سمت تولید هدایت کند؟


دید و بازدید نوروزی متهمان فساد بزرگ مالی
تمامی خانواده متهمان که درخواست ملاقات داشتند در ایام نوروز با متهمان ملاقات کردند.


تغییر شیوه پیش فروش سکه
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از تغییر شیوه پیش فروش سکه و راه‌اندازی سامانه اینترنتی خبرداد و گفت: با ورود 4 میلیون و 100 هزار قطع سکه جدید به بازار از 29 فروردین ماه، بازار سکه اشباع و سفته بازی کمرنگ می‌شود.


آخرین وضعیت نرخ کرایه تاکسی در سال جدید
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی حق افزایش کرایه‌ها را قبل از ابلاغ رسمی ندارند و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.


برداشت دوباره بانك مركزي از حساب بانكها
بانک مرکزی در جدیدترین اقدام خود و در ساعات پایانی سال 90 برای دومین بار از حساب بانکها بابت مابه‌التفاوت ارز دریافتی مبالغ زیادی برداشت کرده است.


راهکار دولت برای خانه دار کردن یک میلیون زوج
جدول برنامه ریزی مسكن برای دوره پنج ساله پنجمین برنامه توسعه كشور نشان می دهد كه در سال 1391 بخش مسكن با تقاضای جدید افزون بر یك میلیون و 155 هزار زوج كه تشكیل خانواده می دهند ،مواجه خواهد شد و در واقع وزارت راه وشهرسازی را در برابر آزمونی جدی قرار می دهد.


تبدیل یک صندوق مردمی به قلک دولت!
شاید عجیب‌ترین بخش تغییرات اساس‌نامه این صندوق، جایی باشد که شورایی که نمایندگان کارفرمایان و بیمه شدگان در آن حضور داشتند، از ارکان این سازمان مثلا غیر دولتی حذف شده‌اند و به جایشان «هیأت امنایی» نشسته‌اند که مستقیم یا غیر مستقیم منصوب وزیر هستند؛ البته یک هیأت نظارت هم هست که چون عزل و نصبشان به هیأت امنا سپرده شده، می‌توان گفت که وجود ندارد!


اخبار ضد و نقیض از افزایش قیمت نان
وضعیت قیمت نان در سال 91 تا دو هفته آینده مشخص می گردد. برخی اخبار از احتمال آزاد سازی قیمت این کالای اساسی حکایت می کنند. تاکنون اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت نرخ نان در سال جدید منتشر شده است.


قیمت آپارتمان در برخی از محله های تهران
با گذشت دو روز از پایان تعطیلات نوروزی، بازار مسکن هنوز به طور رسمی شروع به کار نکرده است و خریداران و فروشندگان وارد بازار نشده‌اند.


قیمت سکه کاهش یافت
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام کاهش قیمت سکه در روز چهارشنبه، گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با 27 هزار تومان کاهش به 743 هزار تومان رسید.


گزارش حسینی و بهمنی از بازار ارز و سکه
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ارایه گزارش رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با نوسانات بازار ارز و طلا و هدفمندی یارانه ها به این کمیسیون خبر داد.


طرح «مسكن ويژه» براي تهران
در مسكن مهر زمين واگذار نمي‌شود؛ زمين اجاره است اما در اين طرح اگر قصد واگذاري زمين مطرح شود قيمت زمين هم به قيمت ساخت اضافه مي‌شود اما اين امر نيز هنوز نهايي نشده است.



مردی که سر خم نکرد تا حقش را گرفت+عکس
می گفت: حاجی! جایی سراغ داری در میدان جنگ، پشت خاکریز، من سرم را خم کرده باشم؟ جایی سراغ داری که وقتی توپی، گلوله ای میخورد و همه تان می نشستید زمین، من جایی نشسته باشم؟


عکس/آنها که تا آخر ایستادند


آخرین وصیت های یک ناشنوا + عکس
رفقا خندیدند، گفتند آره بابا ! نگهش داشتن واسه تو و... از این دست شوخی ها. واقعا کسی جدی اش نگرفت. می گویند ، عبدالمطلب که دید همه دارند می خندند، مثل همیشه ساکت شد و رفت توی لاک خودش.


تصاویر/ ژنرالی از لشکریان امام حسن(ع)
در عملیات « الی بیت المقدس» چند روز قبل از آزادی خرمشهر ، هنگامی که حمید با بولدوزر مشغول احداث خاکریز بود ، مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و مجروح شد که البته پس از چند ساعت با بدن مجروح دوباره به خط مقدم نبرد بازگشت.





اثرگذاري يك دلال بر تركيب اصلي استقلال
بازيكن سابق تيم ملي و استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره فعاليت هاي يك دلال اقدام به افشاگري كرد.


رویارویی سپاهان با یک تیم عجیب
 سپاهان نماینده ایران فردا به مصاف یکی از عجیب‌ترین همگروهی‌های خود یعنی لخویا پدیده فوتبال قطر می‌رود. لخویا که در سال 2009


تختی مرد سیاست نبود اما خیلی مرد بود/ سیاسی نبودم اما دست شاه را نبوسیدم
تختی فدا شد. خیلی آدم خوب و بی‌آزار و مأخوذ به حیا بود. امکان ندارد کسی سیاسی باشد و با یک جوان بنشیند و سعی نکند او را به طرف خودش بکشد. من یک‌بار از تختی نشنیدم راجع به سیاست صحبت کند.


دیدار دوستانه ایران و امارات در 29 فروردین
-'كارلوس كی روش' سرمربی تیم فوتبال كشورمان و رییس موقت فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی برای برگزاری دیدار دوستانه در روز 29 فروردین ماه (17 آوریل ) به توافق رسیدند.


عکس/ترابیان در کنار رئیس باشگاه اینتر
ماسیمو موراتی دهه هفتاد سفری بی سر و صدا به تهران داشت. سفری که در سکوت تصویری و رسانه‌ای برگزار شد. در این سفر، اولین کمپ اینتر در ایران تاسیس شد و ماسیمو شخصا از آن رونمایی کرد.





بازگشت منصوریان به فوتبال ملی ایران
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان خبر داد.


پنج میلیون برای هرسهمیه المپیک
رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به در پیش بودن مسابقات زون آسیا گفت: ورزشکارانی که در این رقابت‎ها موفق به کسب سهمیه المپیک شوند یک پاداش ویژه از طرف فدراسیون دریافت می‎کنند.


در اولین 90 سال 91 چه گذشت؟
حضور علی کفاشیان و اکبر میثاقیان و بحث و جدل درخشان با مدیر کل ورزش بوشهر از مهمترین بخشهای اولین برنامه نود در سال جدید بود.




تماس مکزیکی ها با کی روش
سرمربی مکزیک مسئولان فدراسیون کشورش را مجاب کرد تا با کی روش تماس بگیرند و به او بگویند: «ما تمایل داریم با تیم ملی ایران بازی دوستانه برگزار کنیم.»


بازی تدارکاتی تیم ملی ایران با ژاپن
ایران درخواست برگزاری مسابقه ای تدارکاتی را به ژاپنی‌ها داده و آنها هم با این درخواست موافقت كرده‌اند. آن‌ها فقط یك شرط برای برگزاری این مسابقه دارند. شرط آن‌ها این است كه این مسابقه در محل اردوی تمرینی ژاپن برگزار شود.


آقای گل واقعی فوتبال جهان کیست؟
بیشتر فوتبال دوستان فکر می کنند که ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله با ۱۲۸۴گل آقای گل تاریخ فوتبال جهان بوده و حتی خود وی نیز به مخاطبان این القا کرده، اما بد نیست بدانیم جوزف بیکان یک مهاجم دورگه اتریشی- مجارستانی که برای تیم ملی چکسلاواکی سابق به میدان رفته و اسطوره اسلاویاپراگ بوده به برترین گلزنی تاریخ فوتبال جهان است.


مظلومی:آقای فتح الله زاده از این جسورتر؟
مظلومی گفت: فتح‌الله‌زاده می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید. او احساسی حرف زده؛ جسورتر یعنی چه و به چه چیزی می‌گویند جسور؟ ما سراپا حمله بودیم و روی گل دوم هم دفاع را رها کرده بودیم. مرتب حمله می‌کردیم؛ از این جسورتر؟ هر کاری خواستیم کردیم.


درسجوانمردی عابدزاده به دایی +عکس
در ایام نوروز امسال که علی دایی در بیمارستان بستری بود و عابدزاده به عیادتش رفت، بار دیگر فضیلت و جوانمردی عابدزاده در قیاس با دایی آشکار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس