کد خبر 44974
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵

عکسهاي جديد منتشر شده از حسين درخشان، او را با پيراهن مشکي در بهشت زهرا نشان مي دهد که به گفته برخي از دوستانش ، وي در مراسمات ايام فاطميه نيز شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار وبلاگستان مشرق، حسين درخشان وبلاگ نويس ضدانقلاب که در آبان 1387 بازداشت و چند ماه پيش به 19.5 سال زندان محکوم شد، از چند روز پيش مجددا به مرخصي رفته است. 

گفته مي شود اين مرخصي در ايام فاطميه به درخشان داده شده و وي حتي با پيراهن مشکي در برخي مراسم هاي عزاي حضرت زهرا(س) نيز شرکت کرده است؛ اين در حالي است که از جمله اتهامات پرونده حسين درخشان توهين به مقدسات بوده است.

اين خبر اولين بار هنگامي انتشار يافت که صفحه فيس بوک حسين درخشان عکس هاي جديدي از او در خانه و در بهشت زهرا منتشر کرد.

 

 

 

 

حسين درخشان که در مهرماه 87 بازداشت شده بود، در ششم مهرماه سال 89 از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي، به جرم همکاري با دولت هاي متخاصم، تبليغ عليه نظام اسلامي، تبليغ به نفع گروهک هاي ضدانقلاب، توهين به مقدسات و راه اندازي و مديريت سايت هاي مبتذل و مستهجن، به 19.5 سال حبس تعزيري، پنج سال محروميت از عضويت در احزاب و فعاليت در رسانه ها و بازگرداندن وجوه اخذ شده به مبلغ 30هزار و 750 يورو، دوهزار و 900 دلار و 200 پوند انگليس محکوم شده بود.
بر اساس اين گزارش، مهدوي، وکيل درخشان به حکم صادر شده اعتراض کرده اما هنوز راي دادگاه تجديدنظر درباره محکوميت حسين درخشان اعلام نشده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس