پس از گذشت چند روز از حمله ماموران نيروي انتظامي مستقر در ورزشگاه آزادي به گروهي از جوانان و دانشجويان، همچنان شاهد بازتاب هاي اين اقدام در محافل مختلف هستيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، پس از انتشار تصاوير دلخراش ضرب و شتم جوانان و دانشجويان عدالتخواه معترض به جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه، توسط ماموران نيروي انتظامي، اين اقدام همچنان مورد تقبيح مسئولين نظام قراردارد.
در ادامه واکنش ها به رفتار خشن ناجا، عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با انتقاد از ضرب و شتم اين جوانان، گفت: نيروي انتظامي براي چندمين بار است که در مواجهه با بازخواست از اقداماتش ادعا مي‌کند تحرکات انجام شده خودسرانه بوده است بنابراين بايد پاسخگوي رفتارهايش باشد.
فاطمه آليا با بيان اينکه شايد امکان داشت اين ضرب و شتم منجر به فوت جوانان شود خطاب به فرمانده نيروي انتظامي گفت: «آيا اجازه عمل خودسرانه به نيروهاي انتظامي داده مي شود؟»
نماينده تهران يادآور شد: ما ضمن تشکر از اکثريت نيروهاي انتظامي و امنيتي کشور که امنيت را در جامعه برقرار مي کنند از فرماندهي نيروي انتظامي مي خواهيم که جلوي رفتارهاي خودسرانه را بگيرد زيرا اين شيوه ها به عملکرد نيروي انتظامي خدشه وارد مي کند.
همچنين رئيس کميته امنيت داخلي مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه ضرب و شتم جوانان که براي ابراز همدردي براي مردم بحرين اقدامات مسالمت آميز انجام دادند به هيچ وجه مناسب نبود، گفت: واقعا نمي دانم چرا چنين برخوردهاي خشني با جوانان غيور ما صورت مي گيرد، توقعي نبود که عده اي جوان را مورد ضرب و شتم قرار دهند، اين کار غير قابل توجيه است حتي به آنان بايد دسته گل هم داده مي شد چرا که نشان دادند درد همنوع را مي دانند.
پرويز سروري گفت: نيروي انتظامي در توضيحاتش گفته از مراجعي به آنان دستوراتي رسيده است، حال بايد ديد به چه دليل و از کجا چنين برخوردي شده است؟
با اين اوصاف بايد ديد در بازي روز چهارشنبه استقلال مقابل نماينده عربستان سعودي باتوجه به اعلام مجدد جوانان مسلمان ايراني مبني بر حضور و حمايت پرشور از ملت مظلوم بحرين، آيا دوباره شاهد چنين رفتارهاي خشن و غيرانساني خواهيم بود؟ آيا بازهم رفتار خودسرانه ماموران ناجا تکرار مي شود؟ و آيا دوباره اين مراجع به خود اجازه مي دهند دستور حمله به معترضين عليه جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه را صادر کنند؟
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس