کد خبر 44521
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸

حسين سازور، سيب سرخي، هلالي، بهمني و طاهري همراه با عزاداران حضرت زهرا(س) با تاکيد بر آمادگي خود براي مقابله با فتنه جديد، نسبت به تکاپوي جريان انحرافي به سرکردگان آن، هشدار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ميدان منيريه عليرغم تمامي تلاش‌هاي رسانه‌ها و جريان ضد انقلاب و جريان انحرافي با هوشياري عزاداران و ذاکرين اهل بيت به محفلي عليه جريان نفوذي تبديل شد.

در ابتداي اين مراسم که بعد از نماز جماعت به امامت آيت‌الله صديقي برگزار شد، خطيب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فضاسازي رسانه‌هاي ضد انقلاب گفت که عزاداران حضرت زهرا(س) تابع رهبر معظم انقلاب هستند و اينکه بي‌بي‌سي روسياه فکر مي‌کند در منيريه ضد ولايتي‌ها جمع شده‌اند اشتباه است چرا که همه عزاداران حضرت زهرا آمده‌اند که بگويند اجازه نخواهند داد ديگر علي تنها بماند.

روح‌الله بهمني مداح اهل بيت نيز با تاکيد بر تبعيت عزاداران حضرت زهرا از ولي فقيه گفت: هر جا که پرچم عزاداري حضرت زهرا نصب شده باشد‌، آنجا محفل ولايتمداران است و هيچ پرچمي نيست که براي ولايتمداران نباشد.

بهمني با بيان اينکه حزب‌اللهي‌ها اجازه نفوذ انحرافي‌ها را در بين عزاداران نخواهند داد، گفت که خداوند سايه اساتيدي چون حاج منصور ارضي را بر سر ذاکران اهل بيت حفظ کند.

وي همچنين گفت که عزاداران اهل بيت مي‌دانند که خاري در چشم دشمنان اسلام هستند و به اين موضوع افتخار مي‌کنند.

رضا هلالي که تريبون را با سر دادن شعر "مرو مادر، مرو مادر " به دست گرفته بود، اين شعر مشهور را خواند: " آقاي من، دنياي من، اللهم اجعل محياي محياي من. من براي تو گريه ميکنم، تو براي من آقاي من، ميگم عاشقم، اما خودم بهتر ميدونم که نالايقم، کدوم عاشقي، من که براي تو هميشه آينه ي دقم، کجا عاشقم.......، سامون بده، ليلاي من يک خبري به مجنون بده، امون بده؛ من که مردم کربلاتو نشون بده، سامون بده؛ درد بده، دوا بده، هرچي دارم ازم، بگير، به من يه کربلا بده "

هلالي هم مثل ديگر مداحان به هنگام همخواني جوانان با اين شعر معروف تأکيد کرد که حزب‌الهي‌ها تنها تابع ولي فقيه هستند.

حسين سيب‌سرخي مداح اهل بيت با بيان اينکه تمامي ذاکران اهل بيت تابع نظر حضرت آقا هستند، گفت: کساني که فکر مي‌کنند مي‌توانند جلوي ولايت فقيه بايستند بدانند که اگر اين تصور را داشته باشند مملکت را از آنها پس مي‌گيريم.
سيب‌سرخي نيز با قرائت اين شعر قديمي که "ما با ولايت زنده‌ايم تا زنده‌ايم رزمنده‌ايم "‌ از عزداران خواست که دعا کنند هيچ‌گاه هيچکس به سرنوشت "طلحه و زبير " گرفتار نشود.

سيب سرخي از فتنه جديد سخن گفت و با اشاره به دشمني و فتنه‌انگيزي آمريکا و اسرائيل، افزود: حزب‌اللهي‌ها در برابر هر فتنه‌اي ايستاده‌اند چه فتنه قديم وچه فتنه جديد. برخي‌ها تصور نکنند که مي‌توانند براي حزب‌اللهي‌ها نقشه بکشند. خداوند چشم تمام کساني که نمي‌خواهند عزت رهبر انقلاب را ببينند کور کند حتي اگر خود من چنين باشم؛ اين سخنان سيب سرخي موجب شد تا هزاران عزاردار با سردادن شعار " مرگ بر ضد ولايت فقيه " "ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند " با رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت کنند.

حاج مرتضي طاهري نيز بر ولايت و تبعيت از ولايت فقيه تاکيد کرد و در ادامه حاج حسين سازور با بيان اينکه هر کجا پرچمي براي عزاداري نصب شده باشد آنجا براي حزب‌اللهي‌هاي در خط ولايت است،‌ گفت که حزب‌اللهي‌ها با شخص کار ندارند و تنها برايشان مسير و جهت انقلاب و ولي فقيه مهم است.

سازور با بيان اينکه حزب‌اللهي‌ها تنها از کساني حمايت مي‌کنند که تابع ولي فقيه باشند، ‌گفت: اگر کسي در مسير و جهت حضرت آقا حرکت نکند ما در مقابل او مي‌ايستيم. هر کسي که مي‌خواهد باشد ما با کسي تعارف نداريم.

وي مستند ظهور نزديک است را خيانت در حق امام زمان و نايب بر حقش دانست و تاکيد که مراسم امروز هيچ قطعنامه و بيانيه‌اي نداشته است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس