کد خبر 44495
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱

جانشين رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران با اشاره به جريان هاي رخ داده در رابطه مشايي و دستگيري برخي از افراد در ارتباط با وي بيان داشت: مشايي دستگير نشده است ، فقط برخي از افرادي که ارتباطي با يک جريان حاشيه اي با دفتر رياست جمهوري داشته اند دستگير شده اند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از آينده، رسول صنائي راد  جانشين رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران از سه شرط گذاشتن احمدي نژاد براي رهبري انتقاد کرد، وي  در همايش نهضت روشنگري که با هدف تجليل از فرهنگيان بسيجي در سينما تربيت قم برگزار شد با انتقاد از شرط گذاشتن احمدي نژاد در جريان اختلافش با وزير اطلاعات براي مقام معظم رهبري اضافه کرد: شرط گذاشتن احمدي نژاد براي مقام معظم رهبري با هيچ منطقي سازگار نيست

جانشين رئيس اداره سياسي سپاه ادامه داد: احمدي نژاد درجواب اين سئوال که چرا اينگونه عمل مي کند مي گويد در آينده حرف هاي در ذهن دارم که خواهم گفت که بايد منتظر ماند وي چه چيزي براي گفتن دارد.

صنائي راد با تأکيد بر اينکه اصولگرايي بايد در سايه رهبري و تبعيت از ولايت فقيه صورت گيرد اظهار داشت: ولي فقيه با هدايت‌هاي رهبري مي‌تواند ما را از گردنه هاي فتنه سنگين و تاريک به سلامت عبور دهد بنابراين همواره بايد پيرو و تابع فرمايشات رهبري بود.

وي ادامه داد: ولي فقيه اجرا کننده احکام خدا است و به غير از آن حکم طاغوت را دارد و اگر خواهان بيرون رفتن از ظلمات طاغوت هستيم بايد تابع و پايبند فرمايشات ولي فقيه باشيم.

جانشين اداره سياسي کل سپاه با اشاره به اينکه ما شيفتگان خدمت به مردم هستيم و نه نشنگان قدرت گفت: همه افراد در دوره‌هاي خدمت خودشان بايد اين امر را مدنظر داشته باشند که الزامات پايداري اين نظام در گرو پايبندي به ولايت است.

مشايي دستگير نشده است

جانشين رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران با اشاره به جريان هاي رخ داده در رابطه مشايي و دستگيري برخي از افراد در ارتباط با وي بيان داشت: مشايي دستگير نشده است ، فقط برخي از افرادي که ارتباطي با يک جريان حاشيه اي با دفتر رياست جمهوري داشته اند دستگير شده اند.

صنائي راد گفت : احمدي نژاد در جواب افرادي که ميگويند چرا مشايي را برکنار نمي کني همواره مي گويد بدليل اينکه بنده در مشايي خصوصياتي را مي بينم که ديگران نمي بينند.

وي درخصوص اختلاف بوجود آمده بين احمدي نژاد و مقام معظم رهبري اظهار داشت: اصل ماجرا و اختلاف از جايي شروع شد که احمدي نژاد قصد جابه جايي وزير اطلاعات را داشت ولي رهبر معظم انقلاب وي را طي نامه اي کتبي از اينکار منع کردند.

وي با اشاره به جابه جايي هاي صورت گرفته از سوي احمدي نژاد در وزرايش در چند مدت اخير اضافه کرد: به عنوان مثال ماجراي منوچهر متکي و عزل وي از سمتش با آن شرايط هزينه هاي سنگيني براي ما داشت که حتي کشور کوچکي همچون سنگال نيز با ما قطع رابطه کرده است.

جانشين رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران با بيان اينکه ما بسيجي ها بر اساس معيار مقام معظم رهبري که برانگيخته از معيار اسلام و دين و همان امام راحل (ره) است عمل خواهيم کرد و پيرو آن خواهيم بود‏، ابراز داشت: هر کسي با حق حرکت کند مورد حمايت بسيج خواهد بود.

وي بيان داشت: امروزه استمرار و پايداري نظام در گرو اطاعت پذير و پيروي از فرمايشات رهبري است و بايد همواره به ارزش هاي نظام و انقلاب پايبند باشيم.

صناعي راد در خصوص جايگاه بسيج در حفظ و نگهداري نظام گفت: يک بسيجي سرباز ولايت است و در تمام دوران‌هاي انقلاب اسلامي براي حفظ نظام ايفاي نقش کرده است و براي يک بسيجي پايداري و ثبات نظام و ولايت فقيه از هر چيز ديگر براي آن مهم‌تر است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس