کد خبر 35860
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۷

معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي مهدويت از توزيع لوح فشرده نقد کارشناسي فيلم مستند انحرافي «ظهور نزديک است» خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدرضا نصوري، معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي مهدويت گفت: به دنبال انتشار فيلم انحرافي «ظهور نزديک است»، مرکز تخصصي مهدويت، اقداماتي را به منظور مقابله با اين حرکت آغاز کرد.

وي افزود: برگزاري نشست مشترک مرکز تخصصي مهدويت و موسسه فرهنگي هنري آينده روشن بشريت (پژوهشکده مهدويت) به منظور پاسخ و نقد انحرافات اين فيلم از جمله اين برنامه ها بود که با حضور گسترده علما و فضلاي حوزه علميه در مدرسه فيضيه قم برگزار شد.

معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي مهدويت اظهار داشت: همچنين برنامه هاي ديگر سخنراني و نشست هاي تخصصي در پاسخ و نقد انحرافات و مباحث غير واقعي که در اين فيلم به نمايش در آمده بود به همت اين مرکز در سراسر کشور انجام مي شود.

وي خاطرنشان کرد: علاقه مندان براي ملاحظه نشست ها و مباحث علمي و فرهنگي و تخصصي در حوزه مهدويت که در پاسخ کارشناسانه به اين فيلم تهيه شده مي‌توانند به مرکز تخصصي مهدويت در قم مراجعه کنند.

حجت الاسلام نصوري گفت: فيلم پاسخ به شبهات مهدوي که با حضور حجت الاسلام والمسلمين نجم الدين طبسي و حجت الاسلام محمدصابر جعفري و حجت الاسلام جواد جعفري از نويسندگان و محققان مهدوي کشور در نشست نقد اين فيلم تهيه شده است، از امروز در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

وي اظهارداشت: علاقه مندان براي دريافت اين فيلم مي توانند به نشاني قم ـ خيابان شهدا ـ کوچه آمار ـ بن بست عليان ـ مرکز تخصصي امامت و مهدويت مراجعه يا با شماره ??????? با پيش شماره ???? تماس بگيرند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس