نماينده ولي فقيه و سه نفر از علماي شيراز امروز مراسم جشنواره صنعت و معدن که در تالار حافظ اين شهر با حضور رئيس جمهور در حال برگزاري بود را به نشانه اعتراض ترک کردند.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، امروز (دوشنبه) رئيس جمهور در دومين جشنواره صنعت و معدن در شيراز براي افتتاح 170 طرح صنعتي و معدني حضور يافت.

در اين مراسم که پيش از ظهر امروز در تالار حافظيه شيراز برگزار شد، پس از سخنراني احمدزاده استاندار فارس و محرابيان وزير صنايع، يک گروه موسيقي سنتي در جايگاه مستقر شد که به اجراي موسيقي بپردازد که در اين هنگام، آيت الله ايماني نماينده ولي فقيه در استان، آيت الله سيدعلي اصغر دستغيب نماينده فارس در مجلس خبرگان، آيت الله سيد محمد مهدي دستغيب توليت آستان شاهچراغ و آيت الله زبرجد توليت آستان مقدس سيدعلاء الدين حسين به نشانه اعتراض مراسم را ترک کردند.

اما کنسرت مذکور دراين مراسم اجرا شد و پس از آن نيز دکتر احمدي نژاد رئيس جمهور به سخنراني پرداخت.

هنوز مشخص نيست گنجاندن اجراي زنده موسيقي در اين مراسم به پيشنهاد يا به مسئوليت استانداري، وزارت صنايع يا "معاونت مراسم" دفتر رئيس جمهور بوده است.

گفتني است احمدزاده استاندار فارس در جديدترين مطلب وبلاگ خود با عنوان "الموسيقي و ما ادراک الموسيقي" از کم کاري مديران فرهنگي براي احياء و تقويت درخور شان موسيقي ايراني و اسلامي انتقاد کرده بود.   

رديف اول جشنواره صنعت و معدن شيراز در آغاز مراسم 

 

رديف اول مراسم جشنواره صنعت و معدن شيراز قبل از اجراي کنسرت

 

رديف اول بعد از اجراي کنسرت

 

اجراي کنسرت و تصوير رديف اول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس