کد خبر 15740
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵

کاوه فتوحي که در سريال «مختارنامه» نقش حضرت ابوالفضل(ع) را بازي کرده، بيش از 10 ماه در اين سريال تاريخي ـ مذهبي بازي داشته است. او براي ايفاي نقش حضرت ابوالفضل(ع) دوره‌ي طولاني تمرين سوارکاري و شمشيربازي را پشت سر گذاشته ‌است.

به گزارش مشرق، بازي فتوحي در نقش حضرت ابوالفضل (ع)، يک سال و نيم قبل به پايان رسيد و به گفته‌ي وي آنچه برايش باقي مانده، برکت ايفاي چنين نقشي است.
کاوه فتوحي که براي نخستين بار است مقابل دوربين فيلم و سريالي تلويزيوني رفته، در گفت‌وگويي با ايسنا، درباره‌ي نحوه‌ي انتخابش براي ايفاي نقش حضرت ابوالفضل(ع) گفت که گروه سازنده «مختارنامه» پس از ديدن عکسش به چنين انتخابي رسيده‌اند.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا در رشته‌ي هنرهاي نمايشي و يا رشته‌اي مرتبط با آن تحصيل کرده‌است؟ گفت که در دانشگاه در رشته‌ي کامپيوتر تحصيل کرده است.
کاوه فتوحي در پاسخ به اين پرسش که براي ايفاي نقشي چنين حساس با توجه به اينکه براي اولين بار است مقابل دوربين مي‌رود، چقدر نگراني داشته‌ است؟ گفت: من باورم اين است کسي که باعث شد براي ايفاي چنين نقش انتخاب شوم، خودش هم حمايتم مي‌کند و واقعا هم همين طور بود.
وي سپس در پاسخ به اين پرسش که داوود ميرباقري چقدر در ايفاي نقش حضرت ابوالفضل(ع) به او کمک کرده‌است؟ گفت: کار اصلي را آقاي ميرباقري و دستياران او انجام دادند؛ آقايان اردلان، نمازي و اسکندري هم خيلي به من کمک کردند.
فتوحي در پاسخ به پرسشي درباره تاثير ايفاي اين نقش بر زندگي‌اش، اظهار کرد: آدم وقتي اين نقش را بازي مي‌کند، احساس مي‌کند کسي هست که با دقت‌تر از آن بالا نگاهش کند.
وي سپس خاطرنشان کرد که نقش حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، همواره در بين نقش‌هايي که قصد دارد از اين پس بازي کند، يکي از بهترين‌ها خواهد بود.
او در پاسخ به اين پرسش که با کدام بازيگران اصلي «مختارنامه» بيشتر همبازي بود‌ه‌است؟ گفت: بيش از همه با آقاي محمد فيلي که نقش «شمر» را بازي مي‌کرد همبازي بودم.
فتوحي در پاسخ به پرسشي درباره‌ي نوع گريمي که او را به نقش حضرت ابوالفضل(ع) نزديک کرد؟ اين گريم را منحصر به فرد و خاص خواند و گفت: مهمترين اتفاقي که افتاد بحث سايه‌کاري بود؛ ضمن اينکه طراحي ابرو و چشم هم ظرافت خاصي را در گريم مي‌طلبيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس