‌‌‌

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب اعلام کردند که کابینه بنیامین نتانیاهو به دنبال فشارهای آمریکا مجبور شد تا در تصمیم توقف پخش خبرگزاری آسوشیتدپرس تجدیدنظر کند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گزارش دادند که «شلومو قرعی» وزیر ارتباطات این رژیم از لغو تصمیم قطع پوشش مستقیم رویدادهای غزه توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داد.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو به وزارت ارتباطات این رژیم دستور داده بود که تجهیزات مصادره شده خبرگزاری آسوشیتدپرس را به آن‌ بازگرداند.

پیش تر وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تجهیزات و وسایل فیلمبرداری و پخش خبرگزاری آسوشیتدپرس در سدیروت را مصادره کرده است.

این وزارتخانه مدعی شده بود که این تجهیزات توسط شبکه الجزیره مورد استفاده قرار گرفته است.

از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتدپرس تاکید کرده بود که اقدام کابینه رژیم صهیونیستی به توقف پخش زنده این شبکه که اوضاع در غزه را به نمایش می‌گذاشت و مصادره وسایل و تجهیزات آن را، محکوم می‌کند.

آسوشیتدپرس اعلام کرد که توقف پخش این خبرگزاری به خاطر محتوای آن نبوده، بلکه به خاطر استفاده خودسرانه کابینه رژیم صهیونیستی از قانون رسانه‌های خارجی بوده است.

در همین رابطه آکسیوس به نقل از برخی منابع اعلام کرد که مسئولان آمریکایی از مسئولان دفتر نتانیاهو خواستند در تصمیم توقف پخش خبرگزاری آسوشیتدپرس بازنگری کند.

کابینه رژیم صهیونیستی اوایل ماه جاری نیز با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داده بود.

رژیم صهیونیستی علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره، حق پخش این شبکه در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را گرفت و کارت خبرنگاران آن را باطل کرد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بخشنده IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    6 0
    اسقاطیل داره راست راستی فروپاشی میشه...شما هم صدای خرد شدن استخوناشو میشنوید؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    1 0
    ان شاء الله بزودی نابودی کامل اسرائیل و آمریکا و حامیانشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس