کد خبر 1602845
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
یکی از خارجی‌های پرسپولیس جدا می‌شود/ جانشین احتمالی این بازیکن مشخص شد

مدافع راست تیم ملی جوانان این شانس را دارد تا در پرسپولیس جانشین وحدت هنانوف شود.

به گزارش مشرق، پرسپولیس برای پست مدافع راست دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت هنانوف را در اختیار دارد. دانیال بازیکن فیکس پرسپولیس به حساب می‌آید و مدافع تاجیکستانی قرمزها کمتذ مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شرایط هنانوف احتمالا او در پایان فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد و پرسپولیس از حالا باید به فکر جذب یک مدافع راست باشد. هنانوف احتمالا اولین جدا شده پرسپولیس خواهد بود و بعد از ۳ سال بازی برای این تیم راهی تیم دیگری خواهد شد.خود دانیال هم در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد شد و فعلا خبری از تمدید قرارداد با او نیست.

بیشتر بخوانید:

پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس

هرچند احتمال ماندن اسماعیلی‌فر زیاد است، با این حال پرسپولیس در تابستان به سراغ یک مدافع راست خواهد رفت. نیما اندرز مدافع راست تیم ملی جوانان که سال گذشته در تیم ملی نوجوانان و در بازی‌های جام جهانی درخشید، یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس است. این بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی هم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی پرسپولیسی نشد.

اندرز که حالا عضوی از تیم ملی جوانان شده، چند روز قبل و در جریان بازی دوستانه مقابل پرسپولیس که با برتری ۵ بر یک قرمزها به پایان رسید، موفق شد تک گل تیم ملی جوانان را از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر برساند. عملکرد خوب اندرز در این بازی چشم اوسمار را گرفت و حالا شایعاتی در خصوص پرسپولیسی شدن او در تابستان به گوش می‌رسد. این بازیکن در حال حاضر بدون تیم است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. از طرفی گفته می‌شود او تمایل دارد لژیونر شود، اما احتمال سرخ‌پوش شدنش هم می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    ستاره پیروزی فقط و فقط داورا هستن ارزش کارشونو پایین نیارید
    • فرشاد عشق پرسپولیس IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      دقیقا خصلت کیسه کشها رو با مربی هوچیش گفتی
  • کیسه افکن IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کیسه کشه پست شایعه درست نکن نامرد بیدوجود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس