کد خبر 1602242
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی کی ام سی X۵ و شرایط فروش نقدی T۹ را اعلام کرد.

فردای اقتصاد- کی ام سی X۵ یکی از محصولات جدید کرمان موتور است، کراس اووری کامپکت که طراحی به روزتری دارد و می تواند در شرایط فعلی بازار خودرو فروش مناسبی را تجربه کند.

کرمان موتور کی ام سی X۵ را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه به فروش می رساند. همچنین پیش پرداخت برای خرید این خودرو یک میلیارد تومان اعلام شده و قیمت مصوب آن یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل KMC X۵ در شرایط فروش اقساطی اردیبهشت ۱۴۰۳ نود روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند از روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. هم اکنون فرایند خرید محصولات کرمان موتور از طریق نمایندگی های این شرکت قابل پیگیری است.

رنگ های قابل سفارش در شرایط فروش اقساطی KMC X۵ ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ سفید، مشکی، خاکسری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است. در این شرایط فروش سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهند ماند.

فروش قسطی کی ام سی X۵و نقدی T۹ اعلام شد

همچنین کرمان موتور در طرح فروش اقساطی خود کی ام سی T۹ را به صورت نقدی با قیمت حدود یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری از روز دوشنبه ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری عرضه می کند.

کی ام سی T۹ جدیدترین پیکاپ دو دیفرانسیل و آفرودی بازار است. این پیکاپ در رده دو دیفرانسیل های اتومات و فول آپشن بازار قرار می گیرد.

فروش قسطی کی ام سی X۵و نقدی T۹ اعلام شد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس