کد خبر 1602037
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
چرا مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند؟

رحیم‌پور ازغدی گفت: اسلام سرکوب شهوت ندارد و ازدواج را مسیری برای تأمین صحیح این نیاز می‌داند. چون نمی‌خواهد عقده جنسی به وجود بیاید. ولی اگر از مرز انصاف و عدالت خارج شد همین شهوت به قاتل انسان تبدیل می‌شود.

به گزارش مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست "بررسی تبعات بی‌حجابی در تمدن و فرهنگ غربی" که عصر امروز، یکشنبه 23 اردیبهشت، در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت تبیین فرهنگ حجاب در جامعه تأکید کرد.

رحیم‌پور ازغدی با طرح استدلالی علیه حجاب اظهار داشت: یکی از استدلال‌هایی که علیه حجاب می‌شود این است که چرا با عرضه عمومی زیبایی و جذابیت زن مخالفت می‌کنید؟ در جواب باید توجه داشت که از یک سو اگر مقوله جنسیت و نیاز جنسی نبود، ما چیزی به نام حجاب نداشتیم و اصلاً ضرورت نداشت.

او تصریح کرد: انسان یک موجود دو جنسی است مثل همه حیوانات و گیاهان و این جفت شدن، لقاح دو جوهر، دو بذر، دو ماهیت و دو شخصیت زنانه و مردانه یک مسئله مهم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اصل گرایش جنسی چه شهوت و چه محبت، امر الهی است، خاطرنشان کرد: شهوت نعمت خدا است. اگر شهوت نبود هیچ کس نبود و هیچ کس به دنیا نمی‌آمد. شهوت را خداوند در نهاد انسان خلق کرده است. پس اگر کسی فکر کند مسئله حجاب دشمنی با زیبایی و جذابیت است، بدفهمی است.

حجاب اسلامی؛ فرصتی برای حفظ گوهر زنانه

او با تأکید بر اینکه ما انکار نمی‌کنیم مذاهبی بودند که به بهانه دیده نشدن زن برای حفظ حجاب، کلاً او را حذف کردند، اظهار داشت: به عنوان مثال حجاب در کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان به این نوع مطرح شده است. حجاب در آیین هندی و در آیین ایرانی قبل از اسلام نیز همین گونه است. در ایران قبل از اسلام حجاب بود ولی مخصوص زنان اشراف بود و هر چه طبقات پایین می‌آمد بی‌حجابی بیشتر می‌شد.

رحیم‌پور ازغدی با طرح این پرسش که آیا حجاب اسلامی برای سرکوب کردن زیبایی زن است، خاطرنشان کرد: اگر گفته شده بود زن در هیچ زمانی نباید زیبایی خود را عرضه کند، این سرکوب زن بود؛ ولی اسلام گفته زن از این زیبایی حراست و آن را مدیریت کند. زن نباید جذابیت خودش را حراج کند و خودش را در اختیار نگاه همه مردان بگذارد.

او ادامه داد: حجاب فرصتی است که خدا در اختیار زن گذاشته تا از این طریق قدرت مرد به جای سرکوب زن در اختیار زن و خانواده قرار بگیرد و این عشق در خدمت زن و خانواده قرار می‌گیرد.

تبیین تأمین نیازها از راه صحیح در اسلام

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعتقاد به اینکه اگر اسلام با لذت جنسی مخالف بود عشق‌ زن و شوهر را عبادت نمی‌دانست، اظهار داشت: لذتی که زن و مرد از هم می‌برند عبادت است چون باعث تعادل شخصیتی هر دوی آنها می‌شود. این اراده و رحمت الهی است. ولی اساساً اگر خواستن‌ها مدیریت نشود به ضد خودش تبدیل می‌شود.

او ادامه داد: در اسلام چیزی به نام سرکوب نیازها نداریم. هر نیازی در ما هست را خدا در گذاشته و ما به آن احتیاج داریم و باید ارضا شود ولی به شکل درست. مثلاً اگر ما در غذا خوردن افراط کنیم نتیجه‌اش بیماری است.

رحیم‌پور ازغدی بر پاسخ دادن صحیح به نیازها تأکید کرد و گفت: اسلام سرکوب شهوت ندارد و ازدواج را مسیری برای تأمین صحیح این نیاز می‌داند. چون نمی‌خواهد عقده جنسی به وجود بیاید. ولی اگر از مرز انصاف و عدالت خارج شد همین شهوت به قاتل انسان تبدیل می‌شود. بنابراین سرکوب شهوت هرگز، عقده جنسی نه، ولی از آن طرف حرص جنسی، زیاده‌طلبی و طغیان نیز انسان را نابود می‌کند.

او خشم را نیز یکی دیگر از موهبت‌های الهی دانست و گفت: ما به خشم نیاز داریم تا از طریق آن از خود دفاع کنیم. اگر خشم نبود هیچ کس از خودش دفاع نمی‌کرد ولی اگر خشم موجب هجوم به دیگران شد، همین خشم ضد بشری خواهد شد. به همین صورت، حجاب اسلامی سرکوب شهوت و لذت جنسی نیست. اسلام در کنار حکم حجاب، حکم ازدواج را تبیین کرده است.

حجاب برای حفاظت از زیبایی است

این استاد دانشگاه با تأکید بر مراقبت زنان از خود و پرهیز از وسیله شدن در دست دیگران، تصریح کرد: زمانی که دختری خودش را آرایش می‌کند و لباسی می‌پوشد که مردان دوست دارند، مردان زیادی به او نگاه می‌کنند. ولی کار همین جا تمام نمی‌شود. اول نگاه می‌کند، بعد خوشش می‌آید، بعد دنبالش راه می‌افتد، بعد می‌خواهد او را تصرف کند و خود را ارضا کند. در واقع زن در اینجا وسیله و ابزار است. نام این عشق نیست چون تعهدی همراه آن نیست.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه اگر نیاز جنسی و شهوت نبود، حجاب لازم نبود، اظهار داشت: پوشش برای این است که رفتار جنسی کنترل شده و متعادل شود. درواقع حجاب به این دلیل واجب شده تا رابطه‌ها از عقلانیت و اخلاق خارج نشود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برهنگی زن به معنای برهنگی خانواده است، گفت: مردی که این زن را می‌بیند باید چه کار کند؟ یا باید آن زن را تصرف کند یا باید خودش را سرکوب کند یا اگر متأهل است، خیانت کند. سؤال من این است حد یقف و پایان این داستان کجاست؟

او با اعتقاد به اینکه حجاب برای حفاظت از زیبایی است، تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید زنانی که سن‌شان بالا است و زیبایی جنسی ندارند واجب نیست حجاب داشته باشند. حجاب برای زنان و دخترانی است که وقتی مردان آنها را نگاه می‌کنند دوست دارند دوباره نگاه کنند.

چرا مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این پرسش که چرا مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند، گفت: خداوند زیبایی را برای ازدواج و تشکیل خانواده در زن گذاشته، نه برای فروپاشی خانواده. اگر این بی‌حجابی عمومی شد چند اتفاق می‌افتد؛ ارزش زن کم می‌شود. وقتی عرضه زیاد باشد تقاضا کم می‌شود، وقتی عرضه کم باشد تقاضا زیاد می‌شود و عشق و شهوت بیشتر می‌شود. زن با حجاب دارد می‌گوید اگر من را می‌خواهی باید تعهد بدهی و مسئولیت بپذیری. به همین دلیل مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند، چون بی‌حجابی به نفع مرد است و مرد بدون اینکه مسئولیتی بپذیرد نگاه می‌کند و اسمش را پارتنر می‌گذارد. اصلاً برخی از رابطه بدون تکلیف خوششان می‌آید.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه ازدواج یعنی مرد در ازای به دست آوردن زن مسئولیت می‌پذیرد، تصریح کرد: زن مظهر هوالخالق است و خدا از طریق زن انسان خلق می‌کند. بدن زن مجرای ورود انسان‌ها به عالم است. لذا این بدن باید پاک بماند. معنای حجاب این است. کشف حجاب یعنی زن ابزار است و هر کس بخواهد می‌تواند از آن استفاده کند.

او رواج بی‌حجابی را آغاز گسترش خیانت ارزیابی کرد و گفت: اگر مردی مجرد باشد با دیدن بی‌حجابی یا در دام تجاوز و تعرض می‌افتد و مزاحم زن می‌شود، یا دچار افسردگی می‌شود، یا دچار فساد می‌شود و سراغ روابط نامشروع می‌رود.

این استاد دانشگاه با طرح این پرسش که آیا کشف حجاب به نفع زن است یا به ضرر زن، اظهار داشت: پاسخ این است که هم به ضرر زن است و هم به ضرر مرد. لذا امروزه یکی از صنایع پردرآمد در جهان صنعت پورن است و مردان پول می‌دهند بدن زنان را ببینند. نتیجه‌اش هم این است که اخلاق جنسی از بین می‌رود.

رحیم‌پور ازغدی یکی از نتایج بی‌حجابی را پایمال شدن زیبایی زن عنوان کرد و گفت: وقتی مرد ببیند زن‌های بسیاری خودشان را عرضه کردند، دست به انتخاب می‌زند و کم‌کم زنان باید سر مردان رقابت کنند. اینطوری زنان باید با هم مسابقه بدهند تا مردان آنها را انتخاب کنند. در نهایت زندگی و آرامشی باقی نمی‌ماند و این اتفاق الآن افتاده است.

او یکی دیگر از آسیب‌های بی‌حجابی را خلأ عشق دانست و اظهار داشت: در صورت خلاء عشق، کسی دلش برای کسی تنگ نمی‌شود و همه می‌خواهند همدیگر را مصرف کنند و بروند. بنابراین اولین قربانی بی‌حجابی عشق و وفاداری است و زیرا کسی به دیگری نیاز انحصاری ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • رضا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    25 15
    عالی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      10 19
      پس چرا خانمها بی حجابن نگید مردان بی حجابی رو دوس دارن
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      13 4
      مخالف حجاب یعنی کسی که علیه آن صحبت میکند و تلاش میکند نه صرف بی حجاب. قابل توجه جوبشوری
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      20 7
      جواب جوبشور : خب اون خانم ها معلوم الحال هستن دیگه، برای جلب توجه مردانی مثل تو بی حجاب میشن؛ اوناهم به همون اندازه تو مشکل اخلاقی دارن
    • DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      13 17
      "چرا مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند؟" سخنم این نیست که "حجاب" آری یا نه بلکه این پرسش که ایشان چگونه متوجه شدند "مخالفین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند" ! آمار گرفتند، آنهم در دنیا؟!
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      18 12
      ۲۱:۱۶ شما خبر داری که آمار نگرفتن؟!! ایشان فقط با امثال تو سر و کار ندارن. با مردم کشورهای مختلف سر و کار دارن و دیدن که خانم‌ها در اکثر کشورها از پوشش استقبال می‌کنن. ایشان دانشمند مؤمن و متعهدی هستند.
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 2
      ظاهرا مشکل اصلی شما به برداشتن روسری ختم میشه.برهنگی که تکلیفش معلومه.خوبه اقای ازغدی یه تحقیقی از مردم ژاپن چین هند استرالیا هم بکنن وبعدازاین فاجعه بگن
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 9
      قالی هم نیست ! بزا تا برات بگم چرا موافقین حجاب در دنیا اغلب مردان هستند؟
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      27 3
      امار سقط جنین دختران زیر 13 سال بی شوهر انگلیس طبق گفته خودشان 20 درصد میباشد خاک تو سرها هرچی برهنه تر میشوند عقده و مریضی جنسی را بیشتر مبتلا میشوند خوش بحال انسانهای پوشیده پاکدامن
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      3 10
      کاربر ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ می شود بفرمایید که خانم ها در چین و روسیه و آلمان و برزیل و بولیوی و افریقای مرکزی و افریقای جنوبی و گینه بیسائو کجا از حجاب استقبال کردند؟ سند و مدرک دارید؟
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      33 0
      ۱۰:۵۴ اگه بتونی فکر کنی جوابش ساده‌ست! در جلسات دانشگاهیان با ایشان، خانم‌ها از حجاب استقبال می‌کنن. ایشان هم تجربیات جلسات‌شون رو انتقال دادن. همچنین این نظر همه مبلغان است که خانم‌های دنیا زمانی که از حجاب برایشان می‌گوییم استقبال می‌کنند. نظر مبلغان دینی کشور مهمه یا نظر تو؟!
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      55 0
      اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
    • DE ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      بالاخره مشخص نیست این چوبشور چوب چه کسی را میشوید همش به نعل و به میخ میکوبد .مواضعش عشقیست .در یک موضوع ده تا نظر مخالف دارد. چوبشور جان نمکت زیادی شده فکری بکن
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      2 3
      پس مردان زیبا چگونه خود را بپوشانند تا زنان تحریک نشوند؟
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    10 11
    کاملا درست است
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      4 4
      استاد در مورد کوانتوم هم نظر بدین
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      4 0
      کوانتم در مورد حجاب میگه حجاب الزام برای خانمها از چشم های هرزه است اجبار نیست الزام است.
    • NL ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 6
      یه فرض غلط و بدون منشا (بیشتر بودن طرفداران بی حجابی بین مردان) گرفته و بر مبناش حرف میزنه
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    10 25
    فروپاشی خانواده چه ربطی به حجاب داره ؟
    • وطن پرست IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      16 10
      یه مرد یه زن بی حجاب رو میبینه از زن خودش دیگه خوشش نمیاد دوست داره زنش عین اون بی حجابه باشه میگه موهات عین اون نیست دماغت اینطوری .میشه فروپاشی
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      15 5
      تو کاملا تعطیلی
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      7 5
      ۲۱:۳۵ احسنت. البته مردهای ضعیف الایمان. البته در اصل قضیه تفاوت نداره و حجاب و عفاف وانب شرعی و سیاسی است.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      4 5
      ناراحت نباش، بزرگ شدی می فهمی.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      3 8
      اگر اون مرد یک منحرف جنسی باشه حق باشماست
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      6 2
      ۲۳:۴۳ اگه اون فرد یه منحرف هم باشه حقوقی داره و اولین حقش جلوگیری از انحرافشه. پس در برابر احکام الله خاضع باش.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      6 2
      ۲۳:۴۳ اگه اون فرد یه منحرف هم باشه حقوقی داره و اولین حقش جلوگیری از انحرافشه. پس در برابر احکام الله خاضع باش.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 34
      اون فقط ربطی به نوع پوشش نداره حجاب استایلها از بی حجاب ها هم بدترند بحث تجملات سادگی احتمال داره یک خانوم مجبه به اندازه صدتا خانوم بی حجاب توقع داشته باشه مسئله خیلی کلیدی که اسلام منظورش اصلا فقط پوشش نیست خیلی ساده دیدید وگرنه نباید طلاق برای محجب ها روی میداد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    5 19
    فروپاشی خانواده چه ربطی به حجاب داره ؟
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      5 4
      خیلی مهمه
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 13
      حجاب فقط ظاهر نیست حجاب نگاه خیلی مهمتر از حجاب ظاهر است این که باید یک پرده ی حجاب روی نگاه ها باشد تا پرده ی عفت دریده نشود .
  • DE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 12
    در دنیا مساله حجاب و مخالف حجاب مطرحه
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 18
      فقط در ایران مطرح است. آن هم به خاطر لاپوشانی از ضعف دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی جامعه (مشرق جان این نظر را منتشر کن)
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      28 1
      ملاک ما دنیا نیست. قرآن و عترت است که راه درست رو نشون میده. دنیای امروز گمراهه و نیاز به اصلاح داره.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    19 13
    سرسخت ترین مخالفین حجاب مردان هوسران و بی بند و بارند
    • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 22
      سرسخت ترین مدافعانشم
  • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    14 11
    نه هر مردی بلکه بی ناموس ها دنبال بی حجابی هستند چه زن چه مرد
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    13 6
    بی حجاب = فاجعه. تمام.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    5 1
    احسنت
  • US ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    8 24
    میشه شماها برای مردم ایران تصمیم نگیرید.
    • US ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      17 8
      بفرمایید شما بگیرید و کشور رو به لجن مثل خوتان بکشی
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      28 12
      اولا خودتو جای مردم جا نزن. ثانیا معیار تصمیم‌گیری در مورد حقوق مردم هم بر اساس حکم الله است نه نظر کفار.
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      1 5
      نخیر خانم جان ما برای شما زنها تصمیم می گیریم.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      12 7
      نه پس . وایسیم آمریکا و اسراییل و نوچه هاش برامون تصمیم بگیرن. که دنیا رو به گند کشیدن. مردم ایران خیلی وقته تصمیمشون رو گرفتن اون هم در سال 57 با انقلاب اسلامی. تازه مردم دنیا و آمریکا مخصوصا دانشجویانشون دارن به تصمیم مردم ایران میرسن . بایست و تماشا کن. اگه طاقتش رو داری.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      10 5
      مردان باغیرت که نیاز به تصمیم دیگران ندارند. برای شما نامردان بی غیرت بی شرف که اندک هستید تصمیم می گیرند.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    بی حجابی ام الفساد است باید با قاطعیت برخورد شود که هنوز هم نمیشود
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 117
      یکی می گفت خشک سالی به خاطر فساد بی حجابی زنان است. از سال 1401 که حجاب تقربیا آزاد شد تا الان وفور بارندگی رو داریم. :))
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      56 0
      ۱۰:۵۸ از ۱۴۰۱ مؤمنان و باحجابان بر ایمان‌شان پایبند موندن. این نعمت اگر پاداش باشه پاداش پایبندی با حجابان است. شما هم از صدقه سر مؤمنان یه لقمه نون میخورید!
  • محسن آزاد UA ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 14
    چه بسا دختر خودتو دوست داشته باشی بدون روسری بفرستی تو کوچه که یک پسر خوشتیپ انتخابش کنه یا چادرپیچش میکنی که فرض محاله یک نفر که حال نداری نگاهش کنی برای یک لحظه دامادت بشه چطور وقتی دختر شماست حجاب بده چون دوست داره تایید پسرا رو بگیره ولی برای دخترای دیگه بده
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      36 5
      از شدت بی‌ایمانی و کثافتی که توش گرفتار شدی دیوونه شدی! نه ما ناموس‌مون رو بی‌حجاب می‌فرستیم بیرون و نه علاقه‌ای به دامادهای هرزه چشم‌چران و ظاهربین داریم. کی ما گفتیم حجاب برای ما بده برای بقیه خوب موسادی نجس؟!
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      5 0
      اون پسر خوشتیپ دخترت رو میبره ...بعد راه میفتی تو دادگاههای جمهوری اسلامی میگی دخترم اغفال کردند .
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      12 0
      این نظر اوج بی غیرتی و بی عفتیه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    4 27
    تنها جمله برازنده شما بیمار جنسی
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      30 5
      تنها واژه برازنده شما هم احمق هست. کسانی که دامن خودشون رو از هوس‌رانی حفظ می‌کنن بیمار نیستن. بیمار جنسی کسانی هستن که به هوس‌رانی آلوده هستن و میل طبیعی به جنس مخالف براشون عادی شده.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      8 0
      پناه برخداوند متعال از شر وسوسه های شیطان رجیم .
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      5 0
      چی؟
  • RO ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    7 16
    این تلاش می کند ترکیبی از شریعتی و مطهری باشد. اما ... آنها هم نیست
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      16 0
      شما سعی میکنید چه گونه انسانی باشید؟!!! مثل خود واقعی انسان با فطرت پاک و خدا جو و یا خدای نکرده پریشان حال و اسیر در بین این همه آثار و خطوات شیطان رجیم در جهان امروز !!!! دیدن یک عکس و یا حتی گفتن یک جمله یا کلمه هم میتواند ذهن و روح و جان و قلب انسان را به حق نزدیک و یا خدای نکرده از مدار انسانیت مورد نظر حق تعالی دور کند .مراقب باشیم که از مدار حق طلبی دور نشویم . ان شاء الله . الله اعلم
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    5 74
    میلیونها مردم باشرف هستن که سرشون به کارشون هست مگر افراد منحرف جنسی مثل شماها که حق هم دارید چون بیمار جنسی هستید
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      35 0
      خخخ فواحش زرا که تو تجماعتشون همدیگه دستمالی میکردن به بقیه میگن بیمار جنسی
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      54 5
      کافر همه را به کیش خود پندارد. چون تو هرزه و ناپاک هستی خیال می‌کنی کسانی که به دنبال آلوده نشدن به گناهند بیمارند. خیر می‌خوان مثل شما بیمار نشن. میل به جنس مخالف طبیعی هست. عادی شدن هرزگی بیماریه بدبخت هوس‌باز. میلیون‌ها مردم سرشون به کارشون هست اما بعضی عفریته‌ها اونا رو از کار و زندگی میندازن. نقش ما حفظ حرمت احکام الله و جلوگیری از به فساد کشاندن جوانان ما توسط کفار هرزه‌ای مثل شماست
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      19 4
      کافر همه را به کیش خود پندارد. چون تو هرزه و ناپاک هستی خیال می‌کنی کسانی که به دنبال آلوده نشدن به گناهند بیمارند. خیر می‌خوان مثل شما بیمار نشن. میل به جنس مخالف طبیعی هست. عادی شدن هرزگی بیماریه بدبخت هوس‌باز. میلیون‌ها مردم سرشون به کارشون هست اما بعضی عفریته‌ها اونا رو از کار و زندگی میندازن. نقش ما حفظ حرمت احکام الله و جلوگیری از به فساد کشاندن جوانان ما توسط کفار هرزه‌ای مثل شماست
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      14 4
      کافر همه را به کیش خود پندارد. چون تو هرزه و ناپاک هستی خیال می‌کنی کسانی که به دنبال آلوده نشدن به گناهند بیمارند. خیر می‌خوان مثل شما بیمار نشن. میل به جنس مخالف طبیعی هست. عادی شدن هرزگی بیماریه بدبخت هوس‌باز. میلیون‌ها مردم سرشون به کارشون هست اما بعضی عفریته‌ها اونا رو از کار و زندگی میندازن. نقش ما حفظ حرمت احکام الله و جلوگیری از به فساد کشاندن جوانان ما توسط کفار هرزه‌ای مثل شماست
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      16 0
      آمارها را ببین و بعد حرف بزن. نمیشه در ماشین را باز گذاشت و بعد گفت همه که منحرف سرقتی نیستند
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 32
      مرحوم میرزا خانی دانشمند ریاضی حجاب دل داشت مثل شماها حجاب ظاهری نداشت و میلیونها انسانهای فرهیخته در غرب پس چی نمیشه انحراف اخلاقی یک عده سادیسمی رو به اسم همه زنان و مردان جهان نوشت اگر قرار باشه شهوت زن و مرد رو که هردو دارای عقل هستن و اشرف مخلوقات با حیوانات یکی دونست توهین به میلیاردها انسان زن و مرد درجهانه یعنی چی یعنی یک مرد متاهل بواسطه دیدن زن بی روسری به مسرش و فرزندانش پشت می‌کنه این درسته یا اگر عمیق بشید توهین به مردان و زنانه9
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 5
      چشمهاتون به ناموس مردم نباشه همه چی حله ایرادتون اینه فقط
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      22 3
      میلیون ها آدم ناآگاه به احکام شرعی هست که نمی دونن حجاب واجبه و امر به معروف هم واجبه. برین دین رو یاد بگیرین
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 30
      هیچ رابطه بین حجاب و کاهش هوسرانی وجود ندارد آدم مثل شماها بیمار درهر حالت چه باحجاب باشید چه بی حجاب چه مرد باشید چه زن چون بعد ظاهری مد نظر شماست در هر حالت گناهتون رو می کنید چون ذاتتون منحرفه
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      18 0
      ۸:۵۶ دانشمند ریاضی بودن منجر به خدا شدن نمیشه! خدا حجاب و عفاف رو واجب فرموده. کسی که حجاب دل داشته باشه میگه چشم. حجاب دل با دروغ فرق داره!
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      33 0
      ۹:۰۲ چشم‌های ما دنبال ناموس مردم نیست. ناموس شما مرض داره خودش رو عرضه می‌کنه. مشکل اینه
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      28 0
      ۱۲:۴۵ معیار انحراف، دین خدا یعنی اسلام است. کسی که اسلام نداره منحرفه. ظاهربین هم که اتفاقا کفار احمقی مثل شما هستن که از دنیا فقط لخت شدن و مثل سگ لولیدن رو بلدن. پس بیمار شمایید که نمی‌تونید انسانی زندگی کنید و مثل حیوانات زندگی می‌کنید.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    10 10
    این حرفش طلاست"اسلام سرکوب شهوت ندارد و ازدواج را مسیری برای تأمین صحیح این نیاز می‌داند. چون نمی‌خواهد عقده جنسی به وجود بیاید. ولی اگر از مرز انصاف و عدالت خارج شد همین شهوت به قاتل انسان تبدیل می‌شود"
    • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 2
      چه قدرم که شرایط ازدواج‌ رو مهیا کردین.من دیدم بخوام خونه اجاره کنم باید یه‌میلیون‌بگذارم‌ رو حقوقم‌ فقط برا اجاره.برا شکم هم فتوسنتز.
    • ت IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      استاد ازغدی
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    6 3
    زندگی فقط عیش ونوش وشهوت نیست .زندگی فراتر از این نیازهای طبیعی است که اگر ازحد فراتر رود خاکستر زیر آتش است که هیچ وقت خاموش نخواهد شد و زندگی آدمی را به آتش وخاکستر خواهد کشید .باید شهوت را مدیریت کرد نه این که بند شهوت را رها کرد .شهوت بیش ازحد انسان را به جنون خواهد کشید
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 4
    دفاع از هرزگی
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 4
    انچه شما گوهر زنانگی میدانید برای زنها مصیبت تبعیض جنسیتی و زندگی محدود و محبوس و رنج اور است.
  • ادرین DE ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    برای پنجاه متر سرپناه تا پنجاه سالگی باید کار کنی تو ایران.
  • شاه بختی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    21 12
    ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطابست بهترین زینت زن حفظ حجابست
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      26 6
      ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است... ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است .
  • FR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    مثل همیشه مزخرف نوشتی - بدون سند و مدرک و بر خلاف واقعیت واضح و روشن
    • US ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      6 4
      خودت داری با سند به استاد توهین میکنی؟
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      13 7
      نخیر شما از واقعیات جهان و تاریخ خبر نداری در کشورهای غربی بعد از رها شدن از پوشش سنتی آمار تجاوز، طلاق، سقط جنین، فرزندان طلاق، خشونت علیه زنان افزایش یافته
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    12 1
    صدبارگفتی یه بازهم ازربا تبعیض بنال
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اگر سازوکاری بود که نشان دهد کسانی که در این مورد اظهار نظر کرده و مثبت و منفی به کامنت ها داده اند ، مرد یا زن هستند معلوم می شد که فرمایشات جناب آقای رحیم پور ذرست است .
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    5 11
    چه گیری دادین به حجاب
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 33
    آمار طلاق دنیا رو نگاه کنید تا متوجه بشین ربطی به حجاب و بی حجابی نداره
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      25 2
      نگاه کردم که هم آمار ازدواج و هم آمار بچه زایی در اروپا بیشتر از ایران است.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 15
      ۱۳:۵۶ آمار رو نگاه نکردی. از خودت ساختی! کاملا برعکس نالیدی!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    احسنت
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    گزارش میدانی انصاف نیوز از تاثیر طرح نور بر حجاب در تهران رو رو بخونید . جالبه
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 31
    ماجرای دژ هوش ربای مثنوی معنوی رو بخونید . انسان به چیزی که ازش منع میشه ،بیشتر به سمتش وسوسه میشه .
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 6
    آمار طلاق توی کشورهای بی حجاب کمتره
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 24
    همین چادر باعث تصادف خاله من شد داشت از خیابون رد میشد چادرش گیر کرد ب چرخ ماشین و باعث خونه نشینی بمدت دوسال شد
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      38 0
      بدون چادر هم مراقب نباشی می‌افتی! چه ربطی داشت؟!!! ثانیا آسیب بی‌حجابی از آسیب ماشین بیش‌تره. پس جمع کن این داستاناتو منافق کمپی!
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 6
    این حجاب فقط در امارت اسلامی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران رایج است.
  • GB ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    69 7
    بی حجاب = فاحشه. تمام.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 25
      توهین به میلیاردها انسان آزاده مگر دختران دانشجو آمریکایی و اروپایی که به حمایت فلسطین اومدن حجاب داشتن
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      5 0
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    2 6
    " اسلام سرکوب شهوت ندارد و ازدواج را مسیری برای تأمین صحیح این نیاز می‌داند. " در اسلام مکلف شرعی و قانونی بر حاکمان شده که امر ازدواج را بر مردم بخصوص جوانان تسهیل و اسان نمایند... !!! ؟؟؟ خدایا به حق بهترین مخلوق خود، جامعه غنی و ثروتمند ما را از شر هرچه فقیر و مستضعف (فکری- ذهنی( نجات بده که همانا ایشان عامل ماندگاری حاکمیت ظالم و دزد می باشند.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 1
      در اسلام مکلف شده حاکمان در حد توان کمک کنند. در حدی که مردم در مورد مسئولین انتخاب درست داشته‌اند کار شده.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 2
    یعنی طبق تعریف شما زن و دختر ایرانی کافیه یک تکه پارچه روسرش باشه حالا چقدر مو رو بپوشونه کافیه و همه مشکلات حله الان اون چیزی که من می بینم تنها بانوانی رو دستگیر میکنن که این یه تکه پارچه رو ندارن بانوانی که چیزی به اسم روسری رو سرشون باشه حالا یاعقب یا جلو کاری ندارن خوب دقیقا روشنه بحث مورد دیگریست
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 35
    چرا نظام اسلامی به دختران بی حجاب ترکیه و آذربایجان و مصر و ترکمنستان و ازبکستان و پاکستان و ... تذکر نمیدهد ؟ اسلام‌‌ برای ایرانیان است فقط ؟
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      25 0
      چون دختران بی‌حجاب سایر کشورها در کنترل و دسترس ما نیستند. خودتو به حماقت نزن کمپی!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 29
    حجاب توصیه قرانی و امری اخلاقی و عرفی ست که ارزشش به اختیاری بودن انست
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      38 0
      حجاب توصیه نیست و واجبه. عرفی هم نیست و الهی هست! اختیاری بودنش در خونه‌ست نه در محیط عمومی. در محیط عمومی حفظ حرمت دین و حقوق مردم اجباریه. چه دزدی مال باشه چه دزدی ایمان
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 15
    حجاب اجباری یعنی مسلک و آیین داعشیان
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      8 0
      رعایت حجاب و عفاف در محیط‌های عمومی حق‌الناسه. بی‌حجابی اجباری آیین داعشیان
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      11 0
      زارت
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      8 0
      چرا انجام هر کاری برای امثال شما در یک کشور اروپائی و آمریکائی حتی اگر ایجاد و ترویج فساد و ظلم آشکار به کل جوامع انسانها باشد نشانه تمدن !!!! ولی اجرای قانون اسلام در ایران اسلامی نشانه عقب ماندگی است ؟!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 6
    متاسفانه حجاب چهل سال فقط پوشش دیدید که نگاه اسلام خیلی فراتر ولی ماها به دلیل تنبلی هیچ وقت تحقیق نمیکنیم مسئله اصلی تبرج یعنی دنبال نشون دادن نباشیم چه برای مرد چه زن یعنی اگر چیزی میخریم یا جایی میریم در شبکه های اجتماعی جار نزنیم تا کسی اتیش بزنیم و مردم هم نمیدونن چرا باید حجاب داشته باشن که اگر عدله قوی باشه حتی بی دین ها همیرن سمت حجاب با زور حرفای قدیمی نمیتونید این کارا کنید وقتی یکی از اساس هیچی قبول نداره میخوهید بگید قران گفته کار علمی فرهنگی نیاز
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 0
      چه ربطی داشت؟!! سایر کارهای خوب ربطی به یک کار خوب دیگه نداره‌‌. اینا رو هم باید براتون توضیح بدیم؟! عقل رو تعطیل کردید دیگه
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      1 0
      ادله
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    47 7
    از بدن زن بی حجاب اغلب سوء استفاده جنسی میشه ولی از بدن بیحجاب مردان اغلب افرادمیترسند وفرارمیکنن!!!پس زن بایدحجابشو رعایت کنه تا مورد سوء استفاده قرارنگیره و مرد هم باید رعایت کنه تا مورد وحشت دیگران قرار نگیره!
  • ABC IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    2 19
    نگاه که هرزه باشه حجاب هم که داشته باشی آنجور که میخواهند تو را تصور میکنند پس فکری به حال مغز هرزه آن کن نه تن و موی او
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      23 0
      این مزخرفاتو کجا یاد گرفتی؟! نگاه هرزه هم برای زن با حجاب حرمت قائله. ثانیا نگاه هرزه هم نباشه به سمت خودنمایی جلب میشه. پس فکری به حال مغز و قلب هرزه خودت و بی‌حجابا کن که به دنبال شهوت‌رانی جنسی هستید.
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      21 0
      فقط بیناموس که رسما افتخارشون بیناموسی و سلیطه بودنه به بقیه توصیه میکنن خخخ شما برو داراییت سر معابر نمایش بده
    • مهناز IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      7 0
      زمانی که میخای آب بنوشی و یا غذا بخوری هم همین طور نگاه میکنی یعنی فقط لیوان و بشقابشو میبینی!؟؟ کمی سوادتو بالا ببر بعدا نظر بده؟
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    صداوسیما و فیلم های شبکه خانگی خیلی مهم اند در این امر.
  • احمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    2 0
    زنها بازیچه رسانه هستند بی حجابی بحث عرضه و تقاضا هست وقتی عرضه زیاد شد ارزش کاهش پیدا می کنه
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 21
    زنده باد حجاب اختیاری
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      10 2
      برو بابا.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    5 4
    فقط یه نکته اینکه یادمون نره که در اسلام فقط صیغه دائم نداریم صیغه موقت هم هست اگر ما به صیغه ی موقت هم درست توجه میکردیم شاید جامعه شاهد این همه فساد علنی نبود. همینطور اگر جلوی ربای بانکی رو میگرفتیم هم این همه این همه فساد نداشتیم.
    • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      کم مزخرف بگو. از اسلام الفباشو هم نمی‌دونی حالا راهکار میدی؟! مگه جلوی صیغه موقت رو گرفتن؟! نه مرد و نه زن در جامعه دنبال وابستگی موقت و بیماری مراقبتی و سوء استفاده و ... نیست. همه دنبال ازدواج دائمند که آرامش داره. اون موقت هم برای شرایط خاص و اضطراره نه هرزگی و عشرت‌زدگی. همین قدر بدون که هیچ بنی بشری در هیچ جای دنیا فی نفسه دنبال خودفروشی نیست
    • پریسا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 0
      مرحبا
  • DE ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    تمامی زیرساخت های کشور (جاده ها، راه آهن، قطار، هواپیما، مدارس، ...) فرسوده اند، اقتصاد ویران، اکثریت مردم زیر خط فقر، مرد عاصی، .... حالا ایشان آدرس غلط میدهند. نگاه کنید پوتین (در کشوری که حدود دو سال در حال جنگ با ناتو است) چه فرمانی در سخنرانی خود در مجلس فدرال به عنوان پروژه ملی اعلام کرد: حفظ جمعیت، رفاه و بهبود سلامت مردم، حمایت از خانواده ها، افزایش توانایی های هر فرد، شکوفایی استعدادها و پرورش میهن دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی، ایجاد محیط و شرایط زندگی امن برای شهروندان، بهبود وضعیت محیط زیست، اقتصاد پایدار و پویا، پیشتازی تکنولوژیک، تحول دیجیتال در دولت های ایالتی و شهری در حوزه های اقتصادی و اجتماعی
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    او با تأکید بر اینکه ما انکار نمی‌کنیم مذاهبی بودند که به بهانه دیده نشدن زن برای حفظ حجاب، کلاً او را حذف کردند، اظهار داشت: به عنوان مثال حجاب در کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان به این نوع مطرح شده است. حجاب در آیین هندی و در آیین ایرانی قبل از اسلام نیز همین گونه است. در ایران قبل از اسلام حجاب بود ولی مخصوص زنان اشراف بود و هر چه طبقات پایین می‌آمد بی‌حجابی بیشتر می‌شد. رحیم‌پور ازغدی با طرح این پرسش که آیا حجاب اسلامی برای سرکوب کردن زیبایی زن است، خاطرنشان کرد: اگر گفته شده بود زن در هیچ زمانی نباید زیبایی خود را عرضه کند، این سرکوب زن بود؛ ولی اسلام گفته زن از این زیبایی حراست و آن را مدیریت کند. زن نباید جذابیت خودش را حراج کند و خودش را در اختیار نگاه همه مردان بگذارد.
  • DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 0
    مشکل ما بد حجابی و بیحجابی نیست .مشکل ما اینه که خیلی ها که کلا غیرت را تعطیل کرده اند و کورکورانه دارن از کشور های بی بند و بار خارجی تقلید میکنند و نه از پیشرفت دانشمندان اغلب خداباور آنان , دنبال بیفرهنگی منحط و انحرافی و خانمان سوز جهان مصرفی غرب که سکس و پورن را آزاد گذاشته تا مردم مشغول باشند و در آمد های هزاران میلیارد دلاری از این فیلم ها و عکس ها... به جیب میزنند هستند و برای جامعه ایرانی ما که از عهد باستان تا کنون ایزد پرست خدا پرست یگانه پرست و محجوب بوده نسخه ذلت میپیچند و فکر میکنند بهتر از خدا که سازنده نرو ماده و کل هستی است , میفهمند. این متوهنین اگر نبودند مشکلی بنام بی حجابی و کشف حجاب هم نبود. البته الان دوره گذر از گوشی و اینترنت و خود مطرح کردن است که هر پشت کوهی خود را عریان کرده و در معرض دید قرار میدهد برای درمان عقده های درونی خود. خانواده های اصیل چنین مشکلی ندارند. این دوره هم میگذرد کما اینکه در اکثر کشورهای پر از فساد , بحث های فراوانی در این خصوص در جریان است و جامعه شناسان مکرر اخطار میدهند.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    چرندیات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس