حسینی‌پور: توقف ساخت سد فینسک با دستور رئیس جمهور

ابرپروژه چند منظوره سد و نیرو «اومااویا» سریلانکا به ارزش ۵۳۰ میلیون دلار یک پروژه تمام ایرانی و از بزرگترین دستاوردهای صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 26
    الان این همه سد و کارخونه و نیروگاه و تراکتورسازی و خودروسازی بلااستفاده با پول ملت ایران در افریقا و امریکای لاتین و آسیا ساخته شد چی شد
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      19 1
      شنگول خان با پول اون کشورها ساخته شده نه با پول مردم ایران!! فهمش سخته برات؟
    • عبدالله IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      11 0
      آخی . که چقد شما با هوشی ؟ حواست باشه ندزدنت با هوش. تنها هنری که داری فقط نق زدنه. علم و سواد و فهم پوچ با مغز پوک.
    • DE ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 0
      چند کلاس سواد داری؟ پروفسور جان! به این میگن تجارت و بازرگانی مابین ملت ها که هم شامل مبادله کالا و خدمات میشه. درازاش پول دریافت میشه . ایران مفتی برای یک کشور پروژه انجام نمیده. این کشورها بابت این خدمات پول به ایران میدن. ایران درعوض به اونا خدمات و کار مهندسی و عمرانی عرضه میکنه. ایران کارفرماست ، انها مشتری! فروش خدمات فنی و مهندسی مثل ترکیه ، امریکا ، ژاپن و کشورهای اروپایی که خدمات میفروشند و بابت اش پول دریافت میکنن. فهم شد! افتخار می کنیم، ایران با اینهمه تحریم های سخت گیری انه به لطف خدا صادرات کالا و خدمات رو به عالی ترین شکل انجام میده، تا بترکه اونایی که چشم دیدن ندارند ! چه دشمنان مغرض داخلی !چه دشمنان بیگانه خارجی!
    • DE ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 0
      تو که از تجارت بین الدول سردرنمیاوری ، بهتره بری سرت رو روی بالش ات بذاری بخوابی !
    • DE ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      1 0
      افراد مشکل دار همیشه سعی دارند با ایراد از دیگران خود را مطرح کنند نمونه بارز او را در فوتبال میبینبم طرف با یک شکم گنده و اضافه وزن با تخمه و آجیل و نوشابه نشسته جلو تلوزیون داره فوتبال تماشا میکنه تا حالا هم خودش نیم ساعت بازی نکرده ولی دایم داد میزنه ...بزن بزن شوط کن شوت کن....عااااای بیعرضه حیف نون زد اوت.... خخخخ داره به ستاره فوتبال درس میده با شکم گنده و اضافه وزن...در سیاست هم همینطوره طرف عرضه مدیریت زندگی خودش را نداشته و نداره علاف و بیکاره دایم در سیاست و اقتصاد و فرهنگ نظریه و راهکارهای مدیریتی در میکنه.
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      اینهایی که مثلاً سواد دارن و دم از تجارت میزنن بفرمایند با کدام بانک پولش جابجا میشه؟ یکسنت هم نمیتونید جابجا کنید. سریلانکا کلش را چای گندیه داد به جای ارز‌. وقتی میگن ۵۰۰ میلیارد دلار بخاطر تحریمها لطمه خوردیم همینجاهاست. تمام پستهای دولتی و نهادی هم توسط شما مزدوران و نالایقان پر شده و ما ماندیم و سه نسل سوخته تا اینجا. خدا همتون رو به خاک سیاه بشونه.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    سلام خسته نباشید، کلیپ سد سازی در سریلانکا قشنگ بود، شاید بعضی مغرضین شبهه درست کنند که مردم خودمون آب ندارن ما واسه خارجیا میسازیم. پیشنهاد میکنم غیر از معرفی اقتدار کشور، درآمدهای ارزی این پروژه در ساخت و همچنین درآمدهای تعمیر نگهداری آن برای ایران هم گفته بشه. ممنون از اطلاع رسانی شما.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 6
    این پروژه زمان احمدی نژاد استارت خورده رود چه به نام خودشون میزنن
    • DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 0
      استارت زدن مهم نیست کدوم دولت انجام داده و به نتبجه رسونده مهمه. ناراحتی عزیزم! مهم نیست! ولی ماخوشحالیم کشورمون با همه کارشکنی های کشورهای بیگانه و تحریم های مسخره شون ، ایران بزرگ راه خودش رو خوب میره.
  • SE ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    باعث افتخار ایران و ایرانی است دم مهندسان ایران گرم افرین به دولت رئیسی که از دیپلماسی اقتصادی داره خوب نتیجه میگیره امیدواریم این پروژه های برون مرزی روزبروز بیشتر بشوند تا هم ارزاوری داشته باشد و هم چشم دشمنان و ضد انقلاب و حسودان کور بشود. امنیت این پروژه ها هم باید در نظر گرفت و تعریف بشود هیچ بعید نیست دشمن در فکر خرابکاری در اینگونه ابر پروژه‌ های ایرانی باشد. با درود
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    به کوریِ چشمِ دشمن، ایران اسلامی روز به روز در عرصه های مختلف در حالِ پیشرفت و اقتدار است اما عده ای هنوز اندر خمِ یک کوچه اند اینگونه جوسازی ها که پولِ ملت میبرن جاهایِ دیگه خیله وقته که قدیمی و کلیشه ای شده امروز خیلی از کشورها برای سرمایه گذاری در کشورهای دیگه دارن باهم رقابت می کنن ...
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    پروژه خیلی خوب و موفقی بود، فقط یک سوال، ایا ایران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال چای از یریلانکا دریافت کرده؟
  • DE ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    آفرین به این میگن تولید درآمد ملی و تجارت ملی برای کشور. تبریک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس