کد خبر 1596212
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل و پژوهش جنگ های ترکیبی در مطلبی یه یادداشت آلون پینکاس، کنسول پیشین اسرائیل در نیویورک و سفیر اسبق اسرائیل در ترکیه، در روزنامه‌ هاآرتص پرداخت:

مسئله اینجاست که همه با هم دفاع کردیم درحالی که ایران گفته بود می‌خواهد حمله کند و تمام اهداف را هم زد، تصور کنید بار دیگر اطلاع ندهد و بزند.

این شروع یک بازی جدید است که دو موضوع در آن روشن است؛ اسرائیل از حمایت سامانه دفاعی آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن و اخطار برخوردار بود، حال آنکه ایران اهداف خود را به تأسیسات نظامی خاصی محدود کرد و هدف گسترده‌ای را علیه هیچ هدف غیرنظامی یا شهری انتخاب نکرد.

ایران از تعدادی موشک برای هدف قرار دادن مواضع مشخص شده استفاده کرد و با آن موشک‌ها آن اهداف را مورد اصابت قرار داد؛ بنابراین در این عملیات موشکها به بهترین منطقه دفاع شده و بهترین دفاع هوایی جهان اصابت کرد.

آیا عجیب نیست که ایالات متحده، انگلیس و فرانسه همگی در یک حمله نظامی شرکت کردند؟ چون بار بعد آنها اخطار نخواهند کرد؛ اگر حمله واقعی صورت گیرد فرصتی به این سه داده نخواهد شد؛ آن‌وقت، قرار است اسرائیل به شدت آسیب ببیند و این واقعیتی است که آن‌ها نمی‌توانند تحمل کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    ابعاد دیگر پیروزیهای شگفت انگیز ایران، مسآله دشمنان ماست که در رآس همه آمریکا ؛ شریک جون جونی اسرائیل جنایتکار با تولید این همه دشمنی در بین ملت‌ها؛ چگونه خواهد توانست در منطقه ،ماندگاری داشته باشد؟
  • US ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    ابعاد جدید اس۳۰۰ کی مشخص می شود؟
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    23 0
    خیلی خوبه که چند تا آدم عاقل هم در بین صهیونیست ها پیدا می شود. لطفا جمع کنید بروید قبل اینکه از صحنه روزگار محوتان کنیم.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 0
      99% = 100% ؛ اسراییل مدعی است: با کمک دوستان 99% پرتابه های ایران را منهدم نموده ، معنی این جمله اینه: عملیات فریب ایران 100% موفقیت آمیز بوده.
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 0
      زبان زور : یکتا زبان بین المللی معتبر کل جهان ـــ در تمام طول تاریخ و تمام عرض های جغرافیا.ــــ هر که زورش بیش ؛ حقش بیشتر.
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      99% = 100% ؛ اسراییل مدعی است: با کمک آمریکا و دوستان 99% پرتابه های ایران را منهدم نموده ، معنی این جمله اینه: عملیات فریب ایران (اوت نامبر) ؛ 100% موفقیت آمیز بوده.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      99% = 100% ؛ اسراییل مدعی است: با کمک آمریکا و دوستان 99% پرتابه های ایران را منهدم نموده ، معنی این جمله اینه: عملیات فریب ایران (اوت نامبر) ؛ 100% موفقیت آمیز بوده.
  • US ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    باز هم با زبان بی زبانی خبر خواهد داد
  • TR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    خب شما الان جای اسرائیل باشین چه واکنشی نشون میدین ؟ همه از دین یهودی بر میگردین و مسلمون میشین ؟ اسرائیل رو دربست به حزب الله و ایران تحویل میدین ؟؟ همه ملت رو به صحراهای آفریقا کوچ میدین ؟؟ یا اینکه ؟ از تما تسلیحات اتمی که تا حالا انبار کردین برای نجات خودتون استفاده میکنین ؟؟!! البته همه طی یک روز !!
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    مگر اسرائیل کنسولگری ایران در سوریه را بمباران کرد و .... به ایران داده بود،مگر وقتی شهید سلیمانی را زدند به ما اطلاع از پیش اطلاع دادند.مگر شهدای هسته ای و دانشمندان ما را زدند از پیش اطلاع داده بودند؟؟؟؟راهبرد ایران در مبارزه با تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی فریبکارانه است.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام خدا بر آزادگان جهان سلام خدا بر حامیان مظلومان سلام خدا بر افتخارآفرینان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس