درگیری مجاهدین قسام با نظامیان صهیونیست

رزمندگان حماس محل اختفای سربازان صهیونیست در ساختمان های مجاور را با راکت های ترموباریک TBG هدف قرار می دهند که انفجار این مدل راکت در فضای بسته درون ساختمان منجر به مرگ قطعی سربازان دشمن خواهد شد.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی ۶ ماه پس از ادعای تصرف و پاکسازی کامل شمال نوار غزه با غافلگیری بزرگی در اطراف اردوگاه جبالیا مواجه شدند.

اوایل هفته جاری، گزارشی از بازگشت رزمندگان حماس به اردوگاه جبالیا منتشر شد که منجر به لشکرکشی جدید قوای زرهی و نیروهای پشتیبان ارتش اسرائیل به این محله شد؛ در همان روز نخست دور جدید درگیری بخش رسانه ای گردان های عزالدین قسام از کمین‌های گسترده رزمندگان حماس علیه ستون های زرهی و محل اختفای سربازان صهیونیست در ساختمان‌های نزدیک جبالیا خبر داد.


در جدیدترین ویدئوی منتشر شده که بیش از ۴ دقیقه نبردهای سنگین مقاومت با ارتش صهیونیستی را به جذاب ترین شکل ممکن نمایش می‌دهد حجم بالایی از خسارات و تلفات رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای که ادعای پاکسازی آن را داشتند رقم خورده است.

مشابه با عمده کمین‌های دیگر نیروهای حماس، استفاده گسترده ای از راکت های الیاسین با سر جنگی تاندوم (خرج گود دو مرحله ای) علیه ادوات زرهی اسرائیلی دیده می شود؛ در مواردی که صحنه حمله به شکل واضح ثبت شده است دست کم ۷ اصابت موفق به تانک‌های اصلی میدان نبرد مرکاوا از مدل پیشرفته MK۴ دیده می‌شود.

همچنین چند مورد اصابت دیگر به نفربرها و بولدوزرهای زرهی اسرائیلی نیز ثبت شده است؛ یکی از جذاب ترین موارد ویدئو که حدود دقیقه ۰۲:۴۵ آغاز می‌شود شلیک با فاصله زمانی بسیار کم (زیر ۱ ثانیه) دو راکت الیاسین توسط ۲ کاربر حماس است که این تاکتیک به منظور عبور از سامانه دفاعی تروفی تانک های مرکاوا به کار گرفته شده که موفقیت آمیز هم بود.

در انتهای ویدئو نیز رزمندگان حماس محل اختفای سربازان صهیونیست در ساختمان های مجاور را با راکت های ترموباریک TBG هدف قرار می دهند که انفجار این مدل راکت در فضای بسته درون ساختمان منجر به مرگ قطعی سرباز دشمن خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    47 2
    خدایا شکر پیروزی جبهه مقاومت صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 5
    سلام. بی تردید مشرق تفاوت اصابت و انهدام را می داند.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 3
      میداند و خود را به راه دیگری میزند. حماس تمام شده
    • جلال میاندواب IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      2 0
      شما غم مخور مشت مشت است چه بهسر بخوره چه به شکم از مشرق به خاطر همین نشان دادن ممنون هستیم
    • ایرانی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      2 0
      در جنگ نامتقارن کسی پیروز است که آخرین ضربه را تحمل کند و از پا نیافتد! حماس تا اینجا پیروز قطعی این جنگ است چه ساده لوحانی چون شما بپذیرید چه نه، اونی که فهم استراتژیک داره میدونه برا همین هم نتانیاهو و آمریکا انقدر فشاری شدند و بی محابا دارن جنایت میکنن تا حماس به زانو دربیاد، اگر همین الان جنگ تمام بشه تولد حزب الله جدید اونهم در قلب اسقاطیل قطعی است اینو نتانیابو خیلی خوب میدونه برا همین به هرقیمتی تلاش میکنه این اتفاق نیافته ولی خواهد افتاد. حالا تو بگو حماس تمام شده🤔😋
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 0
      فرقش رو کم کم بهتون نشون میدیم ، حماس کم کم داره شروع میشه ، غزه شاید نابود بشه ولی قطعاً اسراییل رو پایین می کشه
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    حماس اگر هم پیروز میدان شود، اما حجم ویرانی ها در غزه به حدی است که نیاز به حداقل ۳۰ الی ۵۰ سال زمان برای بازسازی و ساخت ساختمان های دولتی و مسکونی جدید و زیرساخت شهری می باشد. بیشتر مناطق غزه به زمین سوخته و غیرقابل سکونت تبدیل شده و جبهه مقاومت باید یک ضربه بزرگ و نابود کننده بر پیکره صهیونیست ها وارد کند تا آنها را وادار به پایان جنگ و خروج از غزه کند.
  • روجا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    3 0
    درود بر رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین...
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 3
    کار حماس تمومه
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      آره تمومه.
    • پویا نوری IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 0
      آره کارش تمومه چون اسراییل رو علیل کرده ، ضربه بعدی دیگه ضربه نهایی خواهد بود که خود ایران زحمتش رو می کشه و اسراییل رو برای ابد به خاطرات خواهد سپرد
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 3
    کار حماس تمومه
  • جلال میاندواب IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 0
    مشرق جان کیف کردم ممنون از نشان دادنتان
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      1 0
      تحقیقات وتلاش برای تولیدموادمنفجره بسیار قوی وقدرتمندتروارتقاءدادن ضدزره یاسین۱۰۵
  • سید IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    حالا در نظر بگیرید اسرائیل کل غزه رو از دید خودش پالایش بکنه بعد یک سال دوباره تلفات اسرائیلی ها بالا میره همین الان نتانیاهو فقط به خاطر ماندن در قدرت حاضر هست تمام منافع اسرائیل و مردمش رو در کل دنیا در خطر قرار بده بماند که تلفات مجروحین خسارات جنگ رو سانسور می‌کنند و بماند در آینده ای نزدیک تمامی اسرائیلی تبارها در هر کجای دنیا سایه مرگ رو روی سر خودشون میبیندد و بماند که هولوکاست که ۷۰ سال مردم دنیا رو با اون گول زدند رو برای همیشه از دست دادند و بماند که به زودی سران رژیم آدم کش اسرائیل در دادگاه های جهانی غیابی محاکمه میشند . خدا با صابرین هست و نتیجه جهاد در راه خدا هر چند که در ظاهر شکست باشه ولی در آینده پیروزی قطعی حماس رو در پی داره حماس یک گروه نیست حماس تفکر هست . همانطور که در شعب ابی طالب استقامت اندک مسلمانانی جهانی ساخت اسلام رو و همچنین عاشورا رو . انشا الله مرگ نتانیاهو رو خواهید دید
  • DE ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    چرا میگین کاربر حماس؟؟؟ بگید رزمنده حماس
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    حماس عملا تمام گردانهاش منهدم شده.؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس